ik kan niet vindequote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Posten bij fok "hoe zie je er nu uit"
Voor de biceps doe ik flyers, halters (standaard) en bicepsapparaat.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:15 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Oke, maar wat doe je dan allemaal. Ik ben snel door m'n inspiratie heen. Soms doe ik ook nog met stang maar dan krijg ik last van mijn rug.
Pussyboyquote:Op maandag 3 februari 2014 17:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik kan niet vinde
[ afbeelding ]
doe jij maar
Oke, die flyers ben ik wel benieuwd naar. Klinkt wel esksotisch ofzoiets hahaha. Wat is dat dan? Zo met de armen naar elkar? En dan liggen.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:17 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Voor de biceps doe ik flyers, halters (standaard) en bicepsapparaat.
Maar ik train weinig specifiek op de biceps, ik train de biceps het meest als ik mijn rug train.
Dus dan ga je roeien, jezelf optrekken aan een stang, en een aantal extra apparaten voor de rug.
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik ben helemaal geen pussyboy, braddie
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:20 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Oke, die flyers ben ik wel benieuwd naar. Klinkt wel esksotisch ofzoiets hahaha. Wat is dat dan? Zo met de armen naar elkar? En dan liggen.
k braddiequote:Op maandag 3 februari 2014 17:25 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dit vind ik een saai spelletje
En nu rukken fok! maagd
Je kan gewoon niet draaien.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Het is irritant als je ze wil gebruiken om een joint mee te draaien, want de tabak is daar veel te droog en kruimelig voor.
quote:[b]Op maandag 3 februari 2014 15:58 schreef Libertarisch het volgende:[/
[..]
Ja die gelden ook, shag is shag!
Hoe lang doe je over die pot?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:51 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]ik heb hier een pot palmal staan, rookt heerlijk weg
Alles ligt voor de hand he. Alles. Alles. Altijd.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Serieus, talent? Wow! Ik rook ook.Wat doe je zoal dan in de sportschool? Bicepsapparaat ofzo? Ik doe meestal 35kilo 18 keer. 5 setje.
is dat ook pall mall ofwaquote:Op maandag 3 februari 2014 23:04 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik rook liever zilver shag (zwaar), lekker zwaar ook en betere smaak wat mij betreft.
Komen die chickies dan ook naar je toe? En rook je dan ook een sjekkie?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Alles ligt voor de hand he. Alles. Alles. Altijd.
Elke bar gaat open als deze jongen met zijn volle wallet zich volgezopen neerstort op een bankje.
Hoe lang doe je daar over dan? Ultieme vraag doch onbeantwoordquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:30 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik begon met een pakje marlboro 100. Maar toch overgegaan op shag, is toch wat fijnere en rookt wat lekkerder.
1 peuk voor dit topic, [ afbeelding ]
Nee, pall mall is een merk van British American Tobacco (BAT) en Zilver is van Imperial Tobacco (en van de makers van Brandaris)quote:
Goudgele tabak, krijg je gele vingers van!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Geen andere troep voor mijn lange vloei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |