quote:Op maandag 3 februari 2014 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Shag
Jij vuige uitkeringstrekker
Niet alle shag is kruimelig.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Het is irritant als je ze wil gebruiken om een joint mee te draaien, want de tabak is daar veel te droog en kruimelig voor.
Shag is zelfs beter voor joints, stevige tabak!quote:Op maandag 3 februari 2014 13:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Het is irritant als je ze wil gebruiken om een joint mee te draaien, want de tabak is daar veel te droog en kruimelig voor.
Ik had het over de shag die in sigaretten zit.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:11 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Niet alle shag is kruimelig.
Probeer samson lichte shag voor je joint!
Dat is juist fokking handigquote:Op maandag 3 februari 2014 13:22 schreef hoas het volgende:
Shag deel je niet zo makkelijk uit, brand langer dus meer baas-tijd.
Nadeel is wel de rommel in de auto, draaien en autorijden tegelijk gaat prima.
Wel een heel irritant ding is bij Mascotte, het groene vloeitje U HEEFT NOG 10 VLOEITJES.
ER ZIT GEEN SJEK IN SIGARETTENquote:Op maandag 3 februari 2014 13:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik had het over de shag die in sigaretten zit.
En jij de staatskas maar spekken met je 6euries per pakje marlboro chemische TROEPquote:Op maandag 3 februari 2014 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Shag
Jij vuige uitkeringstrekker
Ieren?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:33 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
ER ZIT GEEN SJEK IN SIGARETTEN
ER ZIT SJEK IN SJEKKIES
leren mevrouw leren
Denken dat ik sigaretten in Nederland koopquote:Op maandag 3 februari 2014 13:34 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
En jij de staatskas maar spekken met je 6euries per pakje marlboro chemische TROEP
Wie is hier de uitkeringstrekker dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat ik sigaretten in Nederland koop
Marlboro
Dunhill
Omdat ik mij niet laat bestelen door de overheid?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:45 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Wie is hier de uitkeringstrekker dan?
duitsland?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik mij niet laat bestelen door de overheid?
Als ze nou eens normaal zouden doen met die accijns
Talent man, talentquote:Op maandag 3 februari 2014 14:42 schreef H1N1 het volgende:
Nou ts, snap niet hoe jij aan je afgetrainde fysiek komt als je zoveel rookt..
Kijk, dat ben ik nou helemaal met je eens!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik mij niet laat bestelen door de overheid?
Als ze nou eens normaal zouden doen met die accijns
Ja die gelden ook, shag is shag!quote:Op maandag 3 februari 2014 15:28 schreef BookerDeWitt het volgende:
Gelden die potten shag van 14 euro ook, anders slotje
Serieus, talent? Wow! Ik rook ook.Wat doe je zoal dan in de sportschool? Bicepsapparaat ofzo? Ik doe meestal 35kilo 18 keer. 5 setje.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:58 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Talent man, talent
[..]
Kijk, dat ben ik nou helemaal met je eens!
De roverheid, stelletje dieven
[..]
Ja die gelden ook, shag is shag!
Dat zijn teveel reps. En teveel setjes.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Serieus, talent? Wow! Ik rook ook.Wat doe je zoal dan in de sportschool? Bicepsapparaat ofzo? Ik doe meestal 35kilo 18 keer. 5 setje.
done, en nu?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:13 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Pak je telefoon en maak even een selfie dan, stoere man
Oke, maar wat doe je dan allemaal. Ik ben snel door m'n inspiratie heen. Soms doe ik ook nog met stang maar dan krijg ik last van mijn rug. En hoezo teveel (reps)? Wat is reps?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:12 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dat zijn teveel reps. En teveel setjes.
Gewoon explosief trainen maar wel lekker zwaar met niet teveel reps!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |