quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
3x.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
4x posten en dan meteen een nieuw topic
En dit. Er komt eigenlijk nooit negativiteit van Myr afquote:Op maandag 3 februari 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je ook zoveel liefde geeft.
Nou....quote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dit. Er komt eigenlijk nooit negativiteit van Myr af
Ik heb het nog niet meegemaaktquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dit. Er komt eigenlijk nooit negativiteit van Myr af
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet meegemaakt
Terechte klacht.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een lekker zeikwijf, maar het zijn wel altijd terechte klachten. En de mensen waarop ik haat vragen er ook gewoon om.
Trouwen?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een lekker zeikwijf, maar het zijn wel altijd terechte klachten. En de mensen waarop ik haat vragen er ook gewoon om.
Je bent geweldig enzo, maar je haalt het niet bij een leuke meidquote:Op maandag 3 februari 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga wel een kaartje sturen dit jaar.
Ga hem ook niet naar jou sturen, gekkie.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent geweldig enzo, maar je haalt het niet bij een leuke meid
Owquote:Op maandag 3 februari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga hem ook niet naar jou sturen, gekkie.
Ja, ga ik hier niet zeggen toch.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik voel me afgewezen opeens![]()
Maar naar wie dan?![]()
Het zijn niet de usual suspects?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga ik hier niet zeggen toch.
Doe maar weer alsof je het nog niet weet en of je het voor de grap gaat doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
Misschien ga ik er dit jaar ook een voor de grap sturen.Even een slachtoffer uitzoeken, hoor.
Voor de grapquote:Op maandag 3 februari 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
Misschien ga ik er dit jaar ook een voor de grap sturen.Even een slachtoffer uitzoeken, hoor.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar weer alsof je het nog niet weet en of je het voor de grap gaat doen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:29 schreef Fascination het volgende:
Deze is voor jou, Faxie:
[ link | afbeelding ]
Doe maar, ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je mijn adres even sturen voor de zekerheid.
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe maar, ja.
[..]
[ link | afbeelding ]
Rare vriend.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijn. Vanavond met mn beste vriendje afgesproken om te gaan chillen, appt 'ie in de groepsapp van werk wie er vanavond zin heeft om met hem mee te gaan eten. Godverdomme zeg. Fijne vriend.
Kan ie een reden hebben om niet alleen met je te willen zijn?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu gaan we uiteten, met wat mensen van werk erbij. Prima, maar ik wilde eigenlijk wel weer eens met hem alleen chillen, aangezien dat veelste lang geleden is.. Maargoed, uiteten is op zijn kosten. Prima dan
Er kan altijd een reden zijn, alleen zou ik die nu niet weten.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ie een reden hebben om niet alleen met je te willen zijn?
Misschien was ie de "date" vergeten?
Awh liefquote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu gaan we uiteten, met wat mensen van werk erbij. Prima, maar ik wilde eigenlijk wel weer eens met hem alleen chillen, aangezien dat veelste lang geleden is.. Maargoed, uiteten is op zijn kosten. Prima dan
grapje, ben weer wegquote:Op maandag 3 februari 2014 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah noh![]()
Dat wordt kloons aanmaken
Als je niet oppast haal ik mijn zweep weer uit de kast, verdommequote:
Geloofniet dat jij daar het type voor bent.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je niet oppast haal ik mijn zweep weer uit de kast, verdomme
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloofniet dat jij daar het type voor bent.
Geeft niet Aldo.quote:
Ja dat blijkt maarquote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet Aldo.
We kunnen niet allemaal een alpha male zijn.
Misschien iets van liefde/friendzone iets is waar ik aan dacht..... weet jullie relatie verder nietquote:Op maandag 3 februari 2014 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er kan altijd een reden zijn, alleen zou ik die nu niet weten.
Wist niet dat jij van de mannenliefde was Aldoquote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga nou eens mijn was strijken
Ezell is geen manquote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van de mannenliefde was Aldo
quote:
Godverquote:
Ah nohquote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geloof jou niet, zijn profiel zegt van wel
Dacht toen ik vluchtig keek dat er "aidshoertje" onder je naam stond.quote:
Jij kreunt wel met een heel laag geluid jaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef Ezell het volgende:
Aldo zit nog half in de kast.![]()
Alleen zijn huisgenoot weet ervan.
Mja, wat moet je anders als de muren zo dun zijn.
Rawrrrr!
Hahahaha, teringquote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht toen ik vluchtig keek dat er "aidshoertje" onder je naam stond.
Ik ben Aldo's hoertje. Karig ventje, dat wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht toen ik vluchtig keek dat er "aidshoertje" onder je naam stond.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben Aldo's hoertje. Karig ventje, dat wel.
Zal ik dat op je fb posten?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben Aldo's hoertje. Karig ventje, dat wel.
0 vrienden allezquote:Op maandag 3 februari 2014 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga je gang. Niemand kan het toch zien.
Ja, nu verraad je je vrouwelijkheid met je dramatiek.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:53 schreef Ezell het volgende:
Ik ben hier niet gewenst. Doei. Tot nooit. Au revoir. Tschüs. Goodbye.
wtf?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nu verraad je je vrouwelijkheid met je dramatiek.
Ik wist het!!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef Ezell het volgende:
Aldo zit nog half in de kast.![]()
Alleen zijn huisgenoot weet ervan.
Mja, wat moet je anders als de muren zo dun zijn.
Rawrrrr!
Ik zie dat toch andersom.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:05 schreef Libertarisch het volgende:
Een seksueel avontuur met een man lijkt mij anders ook wel wat hoor
Vrouwen gaan toch vervelen
Jammerlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:07 schreef Ezell het volgende:
Maar kijk, er is helemaal niks met homoseksualiteit. Ik denk dat er iets mis is gegaan in Aldo's opvoeding waardoor hij niet uit de kast durft te komen.
Oké.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:22 schreef Ezell het volgende:
Ik moest van Aldo zeggen dat ik een geen gozert ben.
niks moetquote:Op maandag 3 februari 2014 17:22 schreef Ezell het volgende:
Ik moest van Aldo zeggen dat ik een geen gozert ben.
Doeiquote:Op maandag 3 februari 2014 17:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik word hier zelfs verbannen.
Nou ok, doei.
Hoi.quote:
Werkt dat ja?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je niet oppast haal ik mijn zweep weer uit de kast, verdomme
Wel goed eigenlijk.quote:
Oeh nomz. Eetsequote:Op maandag 3 februari 2014 18:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Aldo is al weg
En volgens mij is mijn ovenpasta probeersel klaar dus ik ben ff happen![]()
Nee... niet echt nee... ik ben nog moed aan het verzamelen om met die van mij te beginnen en de rest van de klusjesquote:
Hi TBquote:Op maandag 3 februari 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi Engel![]()
Vinniiee komt de afwas wel doen
Oh jammer.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... niet echt nee... ik ben nog moed aan het verzamelen om met die van mij te beginnen en de rest van de klusjes
Uh neequote:Op maandag 3 februari 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi Engel![]()
Vinniiee komt de afwas wel doen
Maar dan moet jij hem wel lief aankijkenquote:
Dat werkt niet.... Vin heeft een anti- -Engel- schildquote:Op maandag 3 februari 2014 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan moet jij hem wel lief aankijken
Hmm nopequote:Op maandag 3 februari 2014 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je nog films op je lijstje staan die je wilt zien?
Fixed.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat werkt niet.... Vin heeft een anti- afwas schild
Kusje voor Engelquote:Op maandag 3 februari 2014 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat werkt niet.... Vin heeft een anti- -Engel- schild
Dan doe ik het welquote:
Nee... ik geef mezelf zo een schop en hopla kee... zo klaarquote:Op maandag 3 februari 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kusje voor Engel
[..]
Dan doe ik het wel
Heul niequote:Op maandag 3 februari 2014 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee want dan zou je afwas vanzelf weg gaan of die van mij.... dat is namelijk wat anti is
Woeiquote:Op maandag 3 februari 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kusje voor Engel
[..]
Dan doe ik het wel
to much infoquote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik nog energie heb om eerst helemaal naar jou te komen voor de afwas. Ik heb de halve nacht op de wc gezeten
Alstuquote:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 2165quote:
Nouja, dat is best een redelijk aantal.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 2165
-250 ongeveer die verwijderd zijn, dagcijfers dus 1920 of zo.
Jammer van die -250, anders ging ik voor 3k. Nu vind ik het wel mooi zo rond 2k.,quote:Op maandag 3 februari 2014 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, dat is best een redelijk aantal.
Wel jammer van het verwijderen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jammer van die -250, anders ging ik voor 3k. Nu vind ik het wel mooi zo rond 2k.,
Ook gewoon cijfertjes posten en lettertjes.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel jammer van het verwijderen.
Hoe kwam Jimbo aan 2800 dan?
Harde strugglesquote:Op maandag 3 februari 2014 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook gewoon cijfertjes posten en lettertjes.
Mja
Geeft niet Faxje.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harde struggles
[..]
Geeft niet Faxje.
Ja maar ik zoek nog een valentijnquote:Op maandag 3 februari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harde struggles
[..]
Geeft niet Faxje.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, is Engel niet nog single?
Ja, maar neequote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, is Engel niet nog single?
Ik ontken nietsquote:Op maandag 3 februari 2014 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken d'r verder niet hoor, maar ze schijnt wel leuk te zijn
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dan krijg je klappen
Ja kennelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt wel een naam hier, e?
Studenten die overal een smoes op hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja kennelijkMaar dat komt omdat ik nog jong ben
Jeweettochquote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Studenten die overal een smoes op hebben![]()
Hoe gaat het met jou nu eigenlijk?quote:
Gaat goed, heb niets te klagen. Hoe is het met jou?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou nu eigenlijk?
Chille life alles?
Prima primaquote:Op maandag 3 februari 2014 20:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat goed, heb niets te klagen. Hoe is het met jou?
Waarheen was je van plan te vliegen dan ?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:59 schreef -Engel- het volgende:
ik ga ff FLYen... laterssssssssssssssss
Burgers en buitenluiquote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Studenten die overal een smoes op hebben![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super bruutquote:
wowquote:Op maandag 3 februari 2014 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Burgers en buitenluien nee ik heb de afwas nog niet gedaan, maar wel al een was aangezet
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:28 schreef Viro het volgende:
[..]Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand kan zeggen dat jij lui bent, en echt slordig ben je volgens mij ook niet toch ?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Burgers en buitenluien nee ik heb de afwas nog niet gedaan, maar wel al een was aangezet
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Super bruutVeel gezien, veel gegeten veel gechilld
Allebei toch welquote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
Niemand kan zeggen dat jij lui bent, en echt slordig ben je volgens mij ook niet toch ?
Had dat gezegd danquote:Op maandag 3 februari 2014 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook wasdag hoor
en je vakantie dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En nu weer terug in het normale leven
ach, als je maar lief bent en een goed hart hebt toch.... dat telt veel meer mee vind ik, of hou je niet van dieren bv ?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Allebei toch welik ben de grootste chaoot die er hier rond loopt
![]()
Had gekund, maar ik was mijne vergeten, dus iemand had het eruit gehaaldquote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had dat gezegd dandan had ik mooi mijn was bij jou kunnen inleveren
Bummerquote:Op maandag 3 februari 2014 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En nu weer terug in het normale leven
Nie handy neequote:Op maandag 3 februari 2014 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik was mijne vergeten, dus iemand had het eruit gehaaldHeel mijn kamer ligt nu vol was
OOOOO wat een zwaar leven heb je toch weerquote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Donderdag nog ff een paar dagen![]()
Owquote:
Ja, mijn ouders boden het aanquote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OOOOO wat een zwaar leven heb je toch weer
Steen nodig?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik ben een ouwe lul en heb die hele Pokemon hype gemist![]()
Ik ken alleen Pikachu en Squirtle ()
Ja en zeggen ik weet nog wel een lieve dame die een vakantie verdiend heeftquote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders boden het aanMoet ik dan nee zeggen?
Een geodude?quote:
Mijn oma? maar die gaat al meequote:Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja en zeggen ik weet nog wel een lieve dame die een vakantie verdiend heeft
Nouja ik weet wat Pkemon is hoorquote:
Ik heb er geen hekel aanquote:Op maandag 3 februari 2014 20:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
ach, als je maar lief bent en een goed hart hebt toch.... dat telt veel meer mee vind ik, of hou je niet van dieren bv ?
Charizardquote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Was?quote:
AAAAA wat lief... geniet van je oma zolang dat nog kanquote:Mijn oma? maar die gaat al mee
ik ook niet... maar mew en snorlax ken ik welquote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik weet wat Pkemon is hoorAlleen al die namen ed ken ik allemaal niet. Heeft me nooit geinteresseerd
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Was?
[..]
AAAAA wat lief... geniet van je oma zolang dat nog kan
Ik ken zelfs die niet. Maar ik ben geen oude lul, want dat kan niet als vrouw.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Oe ja die herken ik wel, maar is pas van de latere series geloof ikquote:Op maandag 3 februari 2014 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja is wel leuk
Nee joh, je werd doodgegooid met geodudes in pokemon blauwquote:Op maandag 3 februari 2014 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe ja die herken ik wel, maar is pas van de latere series geloof ik
Niet dat ik dieren zelf heb hoor trouwensquote:
Nee sorry je hossel praktijken gaan hier niet werken.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Niet dat ik dieren zelf heb hoor trouwens
Maar het was maar een voorbeeld ook.
Maar valt me wel iets op in deze topic: het is een SEX SC en niemand heeft het over dat onderwerp hier
FL in da housequote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee sorry je hossel praktijken gaan hier niet werken.
Ach, is toch ook makkelijk weer los?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben niet slim, ging net een verlengde contactdoos weer korter maken, let ik niet op hoe ik de draden aansluit, waardoor de aarde dus op de stroom komt te staan. Het is niet alsof de kleuren moeilijk te begrijpen zijn of zo
Jezus, dan ben je echt dom bezig. Plus en min omdraaien maakt geen zak uit, maar aarde welquote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben niet slim, ging net een verlengde contactdoos weer korter maken, let ik niet op hoe ik de draden aansluit, waardoor de aarde dus op de stroom komt te staan. Het is niet alsof de kleuren moeilijk te begrijpen zijn of zo
Oud besjequote:Op maandag 3 februari 2014 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ken zelfs die niet. Maar ik ben geen oude lul, want dat kan niet als vrouw.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ow jee, en nu?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef PeuRac het volgende:
He niet zo he, ik ben toevallig wel deze :quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet ik veel..... welke is dat dan? Niet de 1stequote:Op maandag 3 februari 2014 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee joh, je werd doodgegooid met geodudes in pokemon blauw
Vertel, wat wil je bespreken? Gooi t maar in de groep!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:40 schreef F1978 het volgende:
Maar valt me wel iets op in deze topic: het is een SEX SC en niemand heeft het over dat onderwerp hier
Ja klopt, maar dan is de aardlek er wel uit, incl alle apparaten in huisquote:Op maandag 3 februari 2014 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, is toch ook makkelijk weer los?
Gewoon moe en zitten slapen. Ik had niet gezien dat de verschillende aansluitingen anders waren. Dus had em uit de ene geschroefd en de draden op dezelfde manier laten zitten en in de ander terug geschroefd.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus, dan ben je echt dom bezig. Plus en min omdraaien maakt geen zak uit, maar aarde wel
Dat is de 1equote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik veel..... welke is dat dan? Niet de 1ste
En nu?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik zeg niet dat ik dat wil besprekenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vertel, wat wil je bespreken? Gooi t maar in de groep!
De aardlekschakelaar springt er dan uit, op zich niks ernstigs of zo. Maar wel vervelend, alle apparaten gaan uit en al je licht (nou ja, bij mij zitten er gelukkig 2, waardoor een aantal lampen wel blijven branden).quote:
Oh je bent een gekloonde genetisch gemanipuleerde onstabiele pokemon die overal in faalt ondanks zijn harde werk? Past inderdaad goed bij jequote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
He niet zo he, ik ben toevallig wel deze :
[ afbeelding ]
quote:
Als je met elektra speelt moet je wel oplettenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan is de aardlek er wel uit, incl alle apparaten in huis
[..]
Gewoon moe en zitten slapen. Ik had niet gezien dat de verschillende aansluitingen anders waren. Dus had em uit de ene geschroefd en de draden op dezelfde manier laten zitten en in de ander terug geschroefd.
Eerst kaarsjes aansteken, zit je nirt in t donker.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De aardlekschakelaar springt er dan uit, op zich niks ernstigs of zo. Maar wel vervelend, alle apparaten gaan uit en al je licht (nou ja, bij mij zitten er gelukkig 2, waardoor een aantal lampen wel blijven branden).
Hahaha zo ken ik je weer, altijd de optimistische jongenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh je bent een gekloonde genetisch gemanipuleerde onstabiele pokemon die overal in faalt ondanks zijn harde werk? Past inderdaad goed bij je
Pokémon beledigen?quote:
Schenk ik jou liefde???quote:Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je krijgt de liefde terug die je mij ook schenkt
Ik ben woedend.quote:
Wat wel werkt?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het bij jou wel werkt
[..]
Wat is deze?![]()
Euh ... ?quote:
Ik zie maar n half plaatje.quote:
quote:
hier werkt de afbeelding perfect.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie maar n half plaatje.
EDIT: Nu niet meer.
Lees de edit liefje.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hier werkt de afbeelding perfect.
Doe eens niet zo vaag. Je lijkt wel een vrouw.quote:
Als dat zo was zat ik nu niet te Fokkenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Lees de edit liefje.
[..]
Doe eens niet zo vaag. Je lijkt wel een vrouw.
Neeltje noemen we hem voortaan.quote:
I know, heb al een paar keer flink wat stroom door mn lijf gehad. 230, 380, 15.000. Allemaal niet echt leuk. Dus daar had ik ook wel op gelet.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je met elektra speelt moet je wel opletten
ik heb er een.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
Kan iemand straks een andere TT regelen? Deze is al te lang in gebruik..
Of gewoon opletten de volgende keerquote:Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eerst kaarsjes aansteken, zit je nirt in t donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |