quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
3x.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
4x posten en dan meteen een nieuw topic
En dit. Er komt eigenlijk nooit negativiteit van Myr afquote:Op maandag 3 februari 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je ook zoveel liefde geeft.
Nou....quote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dit. Er komt eigenlijk nooit negativiteit van Myr af
Ik heb het nog niet meegemaaktquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dit. Er komt eigenlijk nooit negativiteit van Myr af
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet meegemaakt
Terechte klacht.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een lekker zeikwijf, maar het zijn wel altijd terechte klachten. En de mensen waarop ik haat vragen er ook gewoon om.
Trouwen?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een lekker zeikwijf, maar het zijn wel altijd terechte klachten. En de mensen waarop ik haat vragen er ook gewoon om.
Je bent geweldig enzo, maar je haalt het niet bij een leuke meidquote:Op maandag 3 februari 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga wel een kaartje sturen dit jaar.
Ga hem ook niet naar jou sturen, gekkie.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent geweldig enzo, maar je haalt het niet bij een leuke meid
Owquote:Op maandag 3 februari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga hem ook niet naar jou sturen, gekkie.
Ja, ga ik hier niet zeggen toch.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik voel me afgewezen opeens![]()
Maar naar wie dan?![]()
Het zijn niet de usual suspects?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga ik hier niet zeggen toch.
Doe maar weer alsof je het nog niet weet en of je het voor de grap gaat doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
Misschien ga ik er dit jaar ook een voor de grap sturen.Even een slachtoffer uitzoeken, hoor.
Voor de grapquote:Op maandag 3 februari 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
Misschien ga ik er dit jaar ook een voor de grap sturen.Even een slachtoffer uitzoeken, hoor.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar weer alsof je het nog niet weet en of je het voor de grap gaat doen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:29 schreef Fascination het volgende:
Deze is voor jou, Faxie:
[ link | afbeelding ]
Doe maar, ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je mijn adres even sturen voor de zekerheid.
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe maar, ja.
[..]
[ link | afbeelding ]
Rare vriend.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fijn. Vanavond met mn beste vriendje afgesproken om te gaan chillen, appt 'ie in de groepsapp van werk wie er vanavond zin heeft om met hem mee te gaan eten. Godverdomme zeg. Fijne vriend.
Kan ie een reden hebben om niet alleen met je te willen zijn?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu gaan we uiteten, met wat mensen van werk erbij. Prima, maar ik wilde eigenlijk wel weer eens met hem alleen chillen, aangezien dat veelste lang geleden is.. Maargoed, uiteten is op zijn kosten. Prima dan
Er kan altijd een reden zijn, alleen zou ik die nu niet weten.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ie een reden hebben om niet alleen met je te willen zijn?
Misschien was ie de "date" vergeten?
Awh liefquote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu gaan we uiteten, met wat mensen van werk erbij. Prima, maar ik wilde eigenlijk wel weer eens met hem alleen chillen, aangezien dat veelste lang geleden is.. Maargoed, uiteten is op zijn kosten. Prima dan
grapje, ben weer wegquote:Op maandag 3 februari 2014 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah noh![]()
Dat wordt kloons aanmaken
Als je niet oppast haal ik mijn zweep weer uit de kast, verdommequote:
Geloofniet dat jij daar het type voor bent.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je niet oppast haal ik mijn zweep weer uit de kast, verdomme
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloofniet dat jij daar het type voor bent.
Geeft niet Aldo.quote:
Ja dat blijkt maarquote:Op maandag 3 februari 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet Aldo.
We kunnen niet allemaal een alpha male zijn.
Misschien iets van liefde/friendzone iets is waar ik aan dacht..... weet jullie relatie verder nietquote:Op maandag 3 februari 2014 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er kan altijd een reden zijn, alleen zou ik die nu niet weten.
Wist niet dat jij van de mannenliefde was Aldoquote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga nou eens mijn was strijken
Ezell is geen manquote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Wist niet dat jij van de mannenliefde was Aldo
quote:
Godverquote:
Ah nohquote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geloof jou niet, zijn profiel zegt van wel
Dacht toen ik vluchtig keek dat er "aidshoertje" onder je naam stond.quote:
Jij kreunt wel met een heel laag geluid jaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef Ezell het volgende:
Aldo zit nog half in de kast.![]()
Alleen zijn huisgenoot weet ervan.
Mja, wat moet je anders als de muren zo dun zijn.
Rawrrrr!
Hahahaha, teringquote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht toen ik vluchtig keek dat er "aidshoertje" onder je naam stond.
Ik ben Aldo's hoertje. Karig ventje, dat wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht toen ik vluchtig keek dat er "aidshoertje" onder je naam stond.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben Aldo's hoertje. Karig ventje, dat wel.
Zal ik dat op je fb posten?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben Aldo's hoertje. Karig ventje, dat wel.
0 vrienden allezquote:Op maandag 3 februari 2014 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga je gang. Niemand kan het toch zien.
Ja, nu verraad je je vrouwelijkheid met je dramatiek.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:53 schreef Ezell het volgende:
Ik ben hier niet gewenst. Doei. Tot nooit. Au revoir. Tschüs. Goodbye.
wtf?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nu verraad je je vrouwelijkheid met je dramatiek.
Ik wist het!!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef Ezell het volgende:
Aldo zit nog half in de kast.![]()
Alleen zijn huisgenoot weet ervan.
Mja, wat moet je anders als de muren zo dun zijn.
Rawrrrr!
Ik zie dat toch andersom.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:05 schreef Libertarisch het volgende:
Een seksueel avontuur met een man lijkt mij anders ook wel wat hoor
Vrouwen gaan toch vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |