Iron Maiden, AC/DC en Sex Pistols. Hun shirts zijn wel conform de muziekstijlquote:
Spijtig, en bij Slipknot kan ik enkel het eerste album hebben. Zoveel woede zit daar nog in. Toen raakte hij financieel onafhankelijk en werd het kut.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:31 schreef wietparkiet het volgende:
weet niet, ouder materiaal trekt me op een of ander niet zo erg.
maiden kan ik wel hebben, slayer en slipknot ook wel. maar metallica heb ik echt helemaal niks meer mee
Misschien komt het door het mooie weer van de lente. En verder toeval want 100 is niet echt een grote steekproef vind je niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:24 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Daar komt het. Ik heb 100 friends op Facebook. Daarvan zijn er 6! dan wel gister, dan wel vandaag jarig geweest. Wat maakt mei zo buitengewoon vruchtbaar? [..] Rustig aan Parkiet. Houd het maar bij metal.
Des te bijzonderder dat het er 6 uit 100 zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien komt het door het mooie weer van de lente. En verder toeval want 100 is niet echt een grote steekproef vind je niet.
luister op het moment avenge the heartachequote:Op maandag 3 februari 2014 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iron Maiden, AC/DC en Sex Pistols. Hun shirts zijn wel conform de muziekstijl
[..]
Spijtig, en bij Slipknot kan ik enkel het eerste album hebben. Zoveel woede zit daar nog in. Toen raakte hij financieel onafhankelijk en werd het kut.
uh jawelquote:Op maandag 3 februari 2014 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te bijzonderder dat het er 6 uit 100 zijn.
Overigens is mei geen lente natuurlijk.
neequote:
Oh.quote:
He nee... ik had gehoopt dat onze gedeelde Arkona passie meer raakvlakken had.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
luister op het moment avenge the heartache
wat een bazenmuziek
gaat per periodesquote:Op maandag 3 februari 2014 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
[..]
He nee... ik had gehoopt dat onze gedeelde Arkona passie meer raakvlakken had.
Avenge The Heartache gaat richting screamo aan, bah.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaat per periodes![]()
ben nu echt een beetje in de hardcore/electronicore vibe
Ik gun het je. Al is een blauwe lucht natuurlijk niet goed voor mijn dagelijkse luchtfoto.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:32 schreef supersof het volgende:
Ha, jullie hebben pas vandaag het lekkere weer
beetje scenefags welquote:Op maandag 3 februari 2014 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Avenge The Heartache gaat richting screamo aan, bah.
Even wegspoelen met een klassieker
[..]
Ik gun het je. Al is een blauwe lucht natuurlijk niet goed voor mijn dagelijkse luchtfoto.
Deal.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje scenefags wel
anders wegspoelen met dit
Sowieso plus een featuring van heidevolkquote:Op maandag 3 februari 2014 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
Al overtreft weinig Na Moey Zemle, 15 minuten genot.
Laatst nog veel Tyr opgehad ja. Gekke eiland bewoners. Al zag ik laatst een duet van ze langskomen samen met een vrouw en dat was wel heel gayquote:Op maandag 3 februari 2014 11:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sowieso plus een featuring van heidevolk
deze is ook goed
oh. niet gezien (gelukkig)quote:Op maandag 3 februari 2014 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst nog veel Tyr opgehad ja. Gekke eiland bewoners. Al zag ik laatst een duet van ze langskomen samen met een vrouw en dat was wel heel gay
Maar dit vind jij dus helemaal niks? (Eerste single album wat morgen officieel uitkomt)quote:Op maandag 3 februari 2014 11:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sowieso plus een featuring van heidevolk
deze is ook goed
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh. niet gezien (gelukkig)
vind Tyr over het algemeen een goede band verder. Hold the heaten hammer high
Op die 2de ga ik niet klikken,quote:Op maandag 3 februari 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dit vind jij dus helemaal niks? (Eerste single album wat morgen officieel uitkomt)
Vanaf 3:40 alleen al.
(De clip is wel erg bijzonder)
[..]
Ken je Falkenbach? Dat moet jou ook wel liggen.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Op die 2de ga ik niet klikken,
vrijdag komt het nieuwe van canto album ook uit.
misschien mijn vader pushen om hem te halen
Falkenbach heb ik wel eens van gehoord ja. Van canto is echt geweldig. wordt alleen een drumstel gebruikt maar voor de rest alleen maar a capellaquote:Op maandag 3 februari 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je Falkenbach? Dat moet jou ook wel liggen.
En Van Canto ken ik niet. Badaboom is in ieder geval niet echt mijn ding wat ik nu opgezet heb. Luistert goed weg hoor, maar niet meer dan dat.
one-man band. Viking/Folkmetal. Echt grijs gedraaid.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Falkenbach heb ik wel eens van gehoord ja. Van canto is echt geweldig. wordt alleen een drumstel gebruikt maar voor de rest alleen maar a capella
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:32 schreef supersof het volgende:
Ha, jullie hebben pas vandaag het lekkere weer
Hallo, met Littlerabbit hier. Leven jullie nogquote:Op maandag 3 februari 2014 11:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien komt het door het mooie weer van de lente. En verder toeval want 100 is niet echt een grote steekproef vind je niet.
ja half door al die kut muziek die voorbij komtquote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
one-man band. Viking/Folkmetal. Echt grijs gedraaid.
[..]
[..]
Hallo, met Littlerabbit hier. Leven jullie nog
Ik moet wel aangezien jullie niet reageren.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja half door al die kut muziek die voorbij komt
beter dan die hipsterfag indie rotzooiquote:Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja half door al die kut muziek die voorbij komt
nee ik luister naar het luchtalarmquote:
Wat ik op zich best nog wel kan waarderen overigens. Genieten is het niet alleen, rustgevend wel.quote:
nee hoorquote:
Ook lekkere muziek.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 albums liggen![]()
Al moet Bathory als grondlegger ook benoemd worden in dit gesprek natuurlijk.
Een van de weinige nummers van racoon die ik echt tof vindquote:Op maandag 3 februari 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
ik luister gewoon dit hoor
en nee niet door serious request
Ja vind ik ookquote:Op maandag 3 februari 2014 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een van de weinige nummers van racoon die ik echt tof vind
Eindhoven is een leuke stad hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 12:08 schreef supersof het volgende:
va ik heb een leuke studie gevonden maar die is in eindhoven![]()
http://fontys.nl/Studeren(...)ial-Work-voltijd.htmquote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eindhoven is een leuke stad hoorWat dan? Richting psychologie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |