one-man band. Viking/Folkmetal. Echt grijs gedraaid.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Falkenbach heb ik wel eens van gehoord ja. Van canto is echt geweldig. wordt alleen een drumstel gebruikt maar voor de rest alleen maar a capella
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:32 schreef supersof het volgende:
Ha, jullie hebben pas vandaag het lekkere weer
Hallo, met Littlerabbit hier. Leven jullie nogquote:Op maandag 3 februari 2014 11:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien komt het door het mooie weer van de lente. En verder toeval want 100 is niet echt een grote steekproef vind je niet.
ja half door al die kut muziek die voorbij komtquote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
one-man band. Viking/Folkmetal. Echt grijs gedraaid.
[..]
[..]
Hallo, met Littlerabbit hier. Leven jullie nog
Ik moet wel aangezien jullie niet reageren.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja half door al die kut muziek die voorbij komt
beter dan die hipsterfag indie rotzooiquote:Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja half door al die kut muziek die voorbij komt
nee ik luister naar het luchtalarmquote:
Wat ik op zich best nog wel kan waarderen overigens. Genieten is het niet alleen, rustgevend wel.quote:
nee hoorquote:
Ook lekkere muziek.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 albums liggen![]()
Al moet Bathory als grondlegger ook benoemd worden in dit gesprek natuurlijk.
Een van de weinige nummers van racoon die ik echt tof vindquote:Op maandag 3 februari 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
ik luister gewoon dit hoor
en nee niet door serious request
Ja vind ik ookquote:Op maandag 3 februari 2014 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een van de weinige nummers van racoon die ik echt tof vind
Eindhoven is een leuke stad hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 12:08 schreef supersof het volgende:
va ik heb een leuke studie gevonden maar die is in eindhoven![]()
http://fontys.nl/Studeren(...)ial-Work-voltijd.htmquote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eindhoven is een leuke stad hoorWat dan? Richting psychologie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |