Duet dit keer. Helaas zong haar partner niet zo goed als in de repetitiesquote:Op maandag 3 februari 2014 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat het Bluezz was.
Goeiemorgen.
Zong ze nog solo ?
Golfer weer bezopen ?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Duet dit keer. Helaas zong haar partner niet zo goed als in de repetities
quote:
quote:
ja fantastisch stuk. Altijd mooi hoe die gekke dingen van Buma meteen onderuit gehaald worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:16 schreef borisz het volgende:
Overigens mogen nog eenvoor Buma en zijn districtenstelsel. http://stukroodvlees.nl/kiesstelsels/bumas-curieuze-kiesstelsel/
Heeft ie rechten op zijn Bumaberichten ?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja fantastisch stuk. Altijd mooi hoe die gekke dingen van Bruma meteen onderuit gehaald worden.
ojeeee, ligt ons financiële controlesysteem nou stil?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:06 schreef Againzender het volgende:
grrr, er blijft een alert binnen komen waar ik naar wil kijken, maar kan niet inloggen om wat voor reden dan ook. Mijn vrienden van systeembeheer zijn offline helaas (ze horen ook niet online te zijn, niemand verplicht ze dat, maar vaak is er nog wel eentje die online is) dus ik ga maar pitten en over een groot huis dromen.
Ik zie op kantoor wel wat er aan de hand is. Oh, wacht, ik zou thuiswerken....
dat kon ik dus niet zienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojeeee, ligt ons financiële controlesysteem nou stil?
ruimt lekker op zo voor de verkiezingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:34 schreef borisz het volgende:
Amsterdam wordt zo de opleider voor Den Haag.
Eerst Lodewijk en nu Wiebes.
Kunnen we opmaken dat jij hebt niet zo hebt op WIebes?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ruimt lekker op zo voor de verkiezingen.
o nee hoor, maar als VVD-er hoef je na de verkiezingen niet zeker te zijn van het college.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Kunnen we opmaken dat jij hebt niet zo hebt op WIebes?
stond hij op de lijst voor de VVD?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ruimt lekker op zo voor de verkiezingen.
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond hij op de lijst voor de VVD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |