Malcolm Smith, INT returned for TD en forced fumble.quote:
Ik ging al extra niet huntenquote:Op maandag 3 februari 2014 03:04 schreef Tchock het volgende:
Als je de Lapo hebt, open dan even een nieuw topic
Miisschien zijn ze niet zo goed met Nederlands als jij....?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom gebruiken die nederlandse commentorwn zoveel engelse teeme. terwijl er neserlandse woorden voor zijn?
Zondagavond om 7 uur en 10 uur aids?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:
Op zich zou ik best wel meer Football willen kijken als het niet op zulke aidstijden was altijd
op mobiel manquote:Op maandag 3 februari 2014 03:04 schreef Tchock het volgende:
Als je de Lapo hebt, open dan even een nieuw topic
Vind er weinig aan eerlijk gezegd...quote:Op maandag 3 februari 2014 03:04 schreef mrstylo het volgende:
Tot nu toe is het best leuk om te kijken.
Huhwat ik had het een keer gecontroleerd en toen waren de wedstrijden 's avonds (USA tijd) net als de Super Bowlquote:
of kijk de dag erna via gamepassquote:
Dan is de tvscquote:
Seattle verneukte ook de 1e play tegen de Niners en die winnen ze ook nog.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:05 schreef Downtime het volgende:
Dit is gewoon sneu
Game changing momement: allereerste snap
Meeste wedstrijden altijd op die tijdstippen en soms nog op maandagnacht, donderdagnacht en zondagnacht. Maar je kan alles gewoon terugkijken via gamepass en zonder de scores te zien! Ideaal dus.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huhwat ik had het een keer gecontroleerd en toen waren de wedstrijden 's avonds (USA tijd) net als de Super Bowl
LOL.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Miisschien zijn ze niet zo goed met Nederlands als jij....?
Ik ben nog niet helemaal thuis met NFL termen.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:05 schreef Downtime het volgende:
Dit is gewoon sneu
Game changing momement: allereerste snap
Dat is correctquote:Op maandag 3 februari 2014 03:06 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal thuis met NFL termen.
Snap is als de quarterback de bal krijgt?
Snap je het niet?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:06 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal thuis met NFL termen.
Snap is als de quarterback de bal krijgt?
ja doet die evenquote:Op maandag 3 februari 2014 03:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nou als DB nu gewoon 6 touchdowns maakt is het goed
Oh, is dat alles?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nou als DB nu gewoon 6 touchdowns maakt is het goed
Denver is nooit in de wedstrijd gekomen, te gespannen begonnen anders maak je niet zo'n fout en daarna alleen maar slechterquote:Op maandag 3 februari 2014 03:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Seattle verneukte ook de 1e play tegen de Niners en die winnen ze ook nog.
tvsc????quote:
TV slowchatquote:
Idd, waar kijken jullie? Ik dacht dat iedereen via NFL.com keek?quote:
Goed dat ik pas sinds eind derde kwart op fok zitquote:Op maandag 3 februari 2014 03:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed dat je daar in de laatste minuut van het derde kwart achter komt.
Gewoon op FS4quote:Op maandag 3 februari 2014 03:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Idd, waar kijken jullie? Ik dacht dat iedereen via NFL.com keek?
ik via gamepass.nfl.comquote:Op maandag 3 februari 2014 03:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, Maar moet je even op live klikkenquote:Op maandag 3 februari 2014 03:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
kutlevenquote:Op maandag 3 februari 2014 03:13 schreef EddyAlbena het volgende:
Heuj..
Nou doe dan maar fijne come back, maakt het nog een beetje waard om dit uit te zitten terwijl de wekker om 6.30 gaat
quote:Op maandag 3 februari 2014 03:14 schreef Salina het volgende:
LOL, op seconde 0.
Zou pas grappig zijn geweest als het net na de 0 seconden was geweest, zou wel in de geest van de match zijn geweest (triest).
Lolbroekquote:Op maandag 3 februari 2014 03:13 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ja, Maar moet je even op live klikken
Ik kijk via de satelliet. Officiele FOX feed voor militairen hier in Europa geloof ik. Kun je makkelijk oppikken met een draaibare schotel. Je wordt alleen knettergek van die reclames.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je de bal op 1 seconde in het spel brengt dan mag je gewoon de play afmaken ook al staat de klok op 0.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:14 schreef Salina het volgende:
LOL, op seconde 0.
Zou pas grappig zijn geweest als het net na de 0 seconden was geweest, zou wel in de geest van de match zijn geweest (triest).
Ah ok, dat wist ik niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Als je de bal op 1 seconde in het spel brengt dan mag je gewoon de play afmaken ook al staat de klok op 0.
Ik vond hem wel mooi.quote:
Scoren voor de zoemer doen ze niet aan. Vorig jaar was dat gigantisch spannend want toen konden de 49'ers de titel nog binnenslepen met een play die begon nadat de klok op 0 stond.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet.
Ik ben meer bekend met basketbal, vandaar.
quote:Op maandag 3 februari 2014 03:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Deze sport zou echt potentie hebben als het gewoon 2x 30 minuten zonder echt pauze was.
Hahahaquote:Op maandag 3 februari 2014 03:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Deze sport zou echt potentie hebben als het gewoon 2x 30 minuten zonder echt pauze was.
Het is nog steeds een toffe sport. Ik vind het al een paar jaar op rij erg leuk om te kijken, al heb ik dit jaar tot nu toe de hele wedstrijd zitten studeren (gelukkig is het toch niet spannend).quote:Op maandag 3 februari 2014 03:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
db verbetert eigen recordquote:Op maandag 3 februari 2014 03:23 schreef Tchock het volgende:
Als de Seahaws nog drie touchdowns maken hebben ze het record voor grootste scoreverschil.
Werd ook wel weer heerlijk slecht verdedigdquote:Op maandag 3 februari 2014 03:24 schreef Yi-Long het volgende:
Damn, heerlijke touch-down. Mooie bewegingen daar...
Yeah, maar dat de hele wedstrijd al volgens mij...quote:Op maandag 3 februari 2014 03:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werd ook wel weer heerlijk slecht verdedigd
Volgens Brandon Lang.quote:Congrats to your MVP Peyton Manning, congrats to John Fox and John Elway and congrats to the best offense we will ever see in NFL history.
Denver 30-17
Coin Toss - Tails WINquote:Op maandag 3 februari 2014 03:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij had de coin toss wel goed voorspeld!!
Daar zullen ze hem vast flink mee feliciteren de komende weken....quote:Op maandag 3 februari 2014 03:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij had de coin toss wel goed voorspeld!!
Back-up QBs staan meestal de hele wedstrijd aan de kant.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:33 schreef Tchock het volgende:
Hoe veel verschillende spelers doen er eigenlijk mee in de hele wedstrijd per team? En zijn er ook spelers die vier uur op de bank zitten?
Na de kick return aan het begin van de tweede helft was het gespeeld.quote:
Pepsi toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:37 schreef Tchock het volgende:
De commercial die je net zag over limonade heeft heel veel opschudding veroorzaakt. Er zat een zin in 'Beat that, coke and pepsi' en die wilden ze niet schrappen. NFL wordt gesponsord door Coca Cola.
pepsi bedoel jequote:Op maandag 3 februari 2014 03:37 schreef Tchock het volgende:
De commercial die je net zag over limonade heeft heel veel opschudding veroorzaakt. Er zat een zin in 'Beat that, coke and pepsi' en die wilden ze niet schrappen. NFL wordt gesponsord door Coca Cola.
Weet het, maar daar ga ik geen 3 kwartier meer op wachtenquote:Op maandag 3 februari 2014 03:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dude, dan mis je straks de huilende spelers en fans! DAT IS JUIST HET MOOISTE!!!
Verwacht je nog 5 TD van de Broncos dan...quote:Op maandag 3 februari 2014 03:45 schreef Tchock het volgende:
Ze moeten nog vijf minuten en de beker is al gegraveerd
quote:Op maandag 3 februari 2014 03:45 schreef Tchock het volgende:
Ze moeten nog vijf minuten en de beker is al gegraveerd
Misschien zit zijn tampon verkeerd....quote:Op maandag 3 februari 2014 03:48 schreef BobW het volgende:
Het wordt wel een beetje zielig voor Manning.
Op zich is zo'n afdroging ook wel apart om te zien...quote:Op maandag 3 februari 2014 03:50 schreef Downtime het volgende:
Jammer dat het nooit een leuke game is geworden, maar wat kan je van een top defense toch ook genieten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/National_Football_League_(Verenigde_Staten)quote:Op maandag 3 februari 2014 03:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Aangezien er toch niet veel meer aan is, kan iemand me ff zeggen hoe de competitie daar verder in elkaar zit dan?
en nog een keer!quote:Op maandag 3 februari 2014 03:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Daar ging de mierenzoete sportdrank al
Beste Super Bowl everquote:Op maandag 3 februari 2014 03:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Slechtste SB die ik ooit live heb gezien iig
Gefeliciteerd na al die jaren PirE!!quote:Op maandag 3 februari 2014 03:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Beste Super Bowl ever
Maar ik ben nogal biased
Is het ook, maar als de Denver Offense volledig wordt weggespeeld door een super defense en Denver zelf geen defense heeft...quote:Op maandag 3 februari 2014 03:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zich is zo'n afdroging ook wel apart om te zien...
Ach, wij worden ook altijd wereldkampioen korfbal.quote:
Buiten Amerika is er ook nauwelijks ene wereld natuurlijk. Alleen doelwitten.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha ja, daar hebben ze nogal het handje van in Amerika.
Wtf hun seizoen loopt maar 5,5 maand?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/National_Football_League_(Verenigde_Staten)
Ja, ze houden rekening met die andere sportbonden.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wtf hun seizoen loopt maar 5,5 maand?
Daarna liggen ze 3 maanden in een medically induced coma om bij te komen, en dan beginnen ze weer met pre-season.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Van andere sporten bedoel je?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, ze houden rekening met die andere sportbonden.
Weten we meteen wat Louis van Gaal na deze zomer gaat doen. Die ziet dit ook. Die denkt ook:"Zo zo... WERELD-kampioen als je daar even de league wint.... ik ben benieuwd of ze 4-3-3 kennen.... "quote:Op maandag 3 februari 2014 03:58 schreef Tchock het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat er nergens een footballcompetitie is zoals die in Amerika maar het is inderdaad een beetje alsof je de Champions League-winnaar ook wereldkampioen noemt
Ze houden rekening met de NBA en MLB, zodat je meerdere sporten kunt volgen zonder overlappende wedstrijden.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh die hebben ook maar zon kort seizoen??quote:Op maandag 3 februari 2014 04:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze houden rekening met de NBA en MLB, zodat je meerdere sporten kunt volgen zonder overlappende wedstrijden.
Terechtquote:
Als Detroit met 43-8 had gewonnen dan had je het een fantastische wedstrijd gevondenquote:
Nogal logischquote:Op maandag 3 februari 2014 04:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Als Detroit met 43-8 had gewonnen dan had je het een fantastische wedstrijd gevonden.
Moest er stiekem om lachenquote:Op maandag 3 februari 2014 04:21 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Enige minpuntje. Ik heb teveel respect voor Manning om grappen over hem te maken.
In Korfbal wordt ook daadwerkelijk een WK gehouden met andere landen. De NFL is een "nationale" competitie en dan is het toch anders.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ach, wij worden ook altijd wereldkampioen korfbal.
hoe dan? Ik open net Gamepass en het eerste wat ik zie is de eindstandquote:Op maandag 3 februari 2014 03:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Meeste wedstrijden altijd op die tijdstippen en soms nog op maandagnacht, donderdagnacht en zondagnacht. Maar je kan alles gewoon terugkijken via gamepass en zonder de scores te zien! Ideaal dus.
Ik ben ook na het derde kwart afgehaakt. Nog nooit zo'n eenzijdige SB gezien.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:50 schreef Guard het volgende:
Voor het eerst een SB niet afgekeken,.
Dijk van een wedstrijd van Seattle, maar daar keek ik niet voor.
en de RHCP zijn ook redelijk desperate dat ze voor dat kleine beetje airtime komen opdraven.
Achteraf win ik ook altijdquote:floydmayweather
Somebody lied to you all. If I was going to bet, I would have bet on the Seattle Seahawks. I'm the best defensive fighter, it's only right to go with the best defensive team.
quote:According to a Wall Street Journal study of four recent broadcasts, and similar estimates by researchers, the average amount of time the ball is in play on the field during an NFL game is about 11 minutes.
quote:EAST RUTHERFORD -- After Seattle crushed Denver 43-8 in Sunday's Super Bowl, Seahawks wide receiver Doug Baldwin crushed Cris Carter, the ESPN analyst and Hall of Fame receiver.
Baldwin did not like that Carter referred to Seattle's receivers as "appetizers."
Baldwin did not mention Carter by name, but it was clear that's who Baldwin was referring to. Baldwin also took issue with Carter's comments after Seattle beat San Francisco in the NFC Championship Game.
In his post-Super Bowl rant, delivered with a young boy standing at his side on a press conference podium, Baldwin mentioned the "appetizer" comment, and then was off and running.
"I’m not going to say any names, but he knows who he is," Baldwin said. "I respect what you did on the field. But stick to football. Stick to playing football because your analytical skills ain’t up to par yet. You need to slow down, you need to go back. Because you’re saying some stuff that doesn’t really make sense.
"That dude that said that we were appetizers, he told me to Google him. But I didn’t see any Super Bowl appearances and I also saw two losses in the conference championship. I have a Super Bowl ring and I will gladly show that to him. And if he doesn’t have time to come see it, tell him he can Google it."
Nice.quote:
Rechts onderin het scherm zie je [scores] on/off, dat aanklikkenquote:Op maandag 3 februari 2014 07:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hoe dan? Ik open net Gamepass en het eerste wat ik zie is de eindstand
Vraagje, op basis waarvan is dit gebaseerd? Score zegt (imo) weinig over het spel van Manning, maar meer over het spel van de Seattle defense. Goede dekking en direct druk zette zorgde ervoor dat Manning de ball niet snel kwijt kon en als hij dat wel kon stond Seattle er met 3-5 man direct bovenop, waardoor er maar short gains waren.Doordat hij de ball niet snel kwijt kon bezweek de pocket en heeft Seattle een Int + fumble veroorzaakt, de fumble na een big play van Denver is goed verdedigend werk van Seattle en niet Mannings fout.quote:Op maandag 3 februari 2014 06:03 schreef Xetran het volgende:
Manning kan dus totaal niet spelen onder pressure, maar dat heb ik hem sowieso nooit echt vaak zien doen. Ondanks de shutdown vond ik het toch een vermakelijke match.
Ik ben absoluut geen kenner van deze sport (hoewel ik goede sportprestaties wel kan herkennen als ik ze zie), maar is het niet zo dat de defense gewoon een ontzettend sterke prestatie neerzette? Daar leek het mij wel op althans.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:49 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat de offense line van de Broncos een zeldzaam slechte dag had. Manning kon geen moment op zoek naar een open man.
Niet slecht gespeeld? heb je die over en underthrows gezien? Die eerste INT? Hij had zoveel completions omdat ze op een gegeven moment veel screens gingen lopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 04:36 schreef Downtime het volgende:
[..]
Moest er stiekem om lachen![]()
Peyton heeft nou ook niet zo slecht gespeeld, de eerste int was wel zijn fout, maar de 2e was een goede defense van Seattle die hem afdwong
Helpt ook niet als je receivers niet vrij komen en als ze vrij komen weinig kunnen uithalen (te danken aan de LOB).
Enige wat volgend min een beetje lukte was Lynch redelijk in bedwang te houden, daar misschien wat te veel focus op gelegd qua defense?
Als niet fan van beiden teams heb ik genoten en alles gekeken gewoon omdat ik deze inmaakpartij wilde zien.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:49 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben ook na het derde kwart afgehaakt. Nog nooit zo'n eenzijdige SB gezien.
Congrats PirE overigens.
De defense van de Seahawks was inderdaad erg scherp en kon elke keer druk zetten op de quarterback van Denver. De offensive line is de lijn die de quarterback moet beschermen. Het blijft dan de vraag of de O-line zo slecht was of de Defense zo goed. Dat maakt ook niet uit. Seahawks verdiend gewonnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:22 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen kenner van deze sport (hoewel ik goede sportprestaties wel kan herkennen als ik ze zie), maar is het niet zo dat de defense gewoon een ontzettend sterke prestatie neerzette? Daar leek het mij wel op althans.
De offense van Denver zal vast wel betere dagen hebben gehad, maar de scherpe defense van Seattle heeft volgens mij een cruciale rol gespeeld in deze overwinning.
De beste sinds de Chicago Bears in '85 volgens sommigen, alhoewel velen ook beweren dat dit Baltimore in 2000 was.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef YellowBlacks het volgende:
Nu de defense van de Hawks de offense van de Broncos heeft lam gelegd, vraag ik me toch af hoe goed deze defense nu werkelijk is. De Broncos hebben aan offense kant zoveel records verbroken, dat dit toch een van de beste offenses zou kunnen zijn. Betekend dit dan dat de Hawks een van de beste defenses heeft?
Dan zouden de '07 Giants ook in dat rijtje horen..quote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef YellowBlacks het volgende:
Nu de defense van de Hawks de offense van de Broncos heeft lam gelegd, vraag ik me toch af hoe goed deze defense nu werkelijk is. De Broncos hebben aan offense kant zoveel records verbroken, dat dit toch een van de beste offenses zou kunnen zijn. Betekend dit dan dat de Hawks een van de beste defenses heeft?
'85 Bears is idd legendarisch, maar kan ik niet beoordelen omdat ik er nooit wat van gezien heb. Wat ik wel weet is dat de '00 Ravens een streak van 5 wedstrijden hadden zonder een offensive TD, maar desondanks 2 van deze wedstrijden wisten te winnenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De beste sinds de Chicago Bears in '85 volgens sommigen, alhoewel velen ook beweren dat dit Baltimore in 2000 was.
Grappig dat iedereen de 2002 Bucs D altijd ff snel vergeet, vooral die SuperBowl performancequote:Op maandag 3 februari 2014 22:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De beste sinds de Chicago Bears in '85 volgens sommigen, alhoewel velen ook beweren dat dit Baltimore in 2000 was.
quote:magine a defense that you knew was going to take the ball away and get to the quarterback every single time out. There simply was no doubt. That was the 2002 Buccaneers defense. In every game of that season, the Bucs forced at least one turnover and sacked the quarterback at least onceand that continued a streak of 41 straight games in that vein, dating back to the 2000 season. That is simply remarkable.
quote:In 2002, opponents of the Tampa Bay Buccaneers averaged 4.22 yards per play on first down. That might seem like a healthy start to a set of downs, but in fact that is far below the norm. The league average that year was 5.25, and all but seven teams in the league were over 5.00
quote:Red zone defense is generally ranked by touchdown percentage that is, how many drives that penetrate the opposing 20-yard line go on to reach the end zone and the Bucs mark that year was 34.3%. That was the best in the NFL, and only two other teams were even under 40.0%
quote:Tampa Bays defense ranked #1 in the NFL in 2002, which is of course no surprise. The NFL rankings are sorted by yards allowed, which can sometimes be misleading. Not in this case.
That year, the Buccaneers allowed just 252.8 yards per game. Since 1990, that is the 10th-lowest single-season total. What makes it particularly remarkable, however, is how far ahead of the rest of the field the Buccaneers were.
The next best defense in 2002, Carolina, allowed 290.4 yards per game. In the last three decades, only one defense has been farther out in front of the second place team in this category: the 1984 Chicago Bears.
quote:Again, there isnt much analysis necessary with this one. The Buccaneers allowed just 196 points in 2002, an average of 12.3 per game. Only four other teams in league history have allowed fewer points over a 16-game schedule.
Dan nog Derrick Brooks die 4 Tds scoorde op turnovers, de Defense die incl postseason zelf 9x scoordequote:Joey Harrington was the lowest-ranked qualifying passer in 2002, with a rating of 59.9. Imagine if your defense got to face Harrington every week of the season, but with one hand tied behind his back.
Thats essentially the situation the Buccaneers pass defense created in 2002. Combined, Tampa Bays opponents put up a passer rating of 48.4, throwing 31 interceptions and just 10 touchdowns. Lest you think this was a fluke and you probably do not the Bucs three postseason opponents put up a combined passer rating of 45.9.
Een goede QB is belangrijk, maar ik denk dat teams toch eens moeten kijken of het verstandig is om 16% van je cap-space (cap-hit van 20 miljoen en veel QB-contracts gaan die kant op) op te geven voor je QB.quote:That’s what makes Wilson so valuable. In a vacuum, Wilson is a bargain, but his contract looks even better when you consider that the typical quarterback of his caliber takes up something like $17.5 million of his team’s salary cap. The Seahawks can take the $16.8 million difference and go spend it elsewhere, which changes the value proposition. Manning is probably a better quarterback than Wilson, but is Wilson plus $16.8 million worth of players better than Manning?
On Sunday, he very much was. The Seahawks made three big free-agent signings this offseason, and they each contributed to the win. Harvin ($4.9 million cap hold this year) had the kickoff return for a touchdown, while Michael Bennett ($4.8 million) and Cliff Avril ($3.8 million) were part of a pass rush that battered Manning all day.
Wilson zal straks ook een beter contract krijgen en dan zit Seattle in dezelfde situatie als een hoop andere teams.quote:Teams in the NFL would rather pay a known commodity at quarterback than not have one at all, even if that known commodity has proved he isn't an elite option
quote uit een espn-artikel
Seattle is een kwestie van goed scouten en net ff dat geluk hebben dat die gasten zo goed worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:58 schreef SteveBudin het volgende:
Quote uit dit artikel
[..]
Een goede QB is belangrijk, maar ik denk dat teams toch eens moeten kijken of het verstandig is om 16% van je cap-space (cap-hit van 20 miljoen en veel QB-contracts gaan die kant op) op te geven voor je QB.
Je hebt een groep QBs waarvan ik zeg, ja geef ze de zak met geld maar daarachter zit een grote groep die gewoon verschrikkelijk overpaid is. Een Cutler krijgt een bak met geld maar was McCown zoveel minder toen Cutler aan de kant zat met een blessure?
Maarja welk team laat als eerste zijn franchise QB gaan om te gokken op een goedkopere QB die misschien hetzelfde brengt voor minder geld. Als het lukt ben je een held maar je hebt een serieus probleem als het slecht uitpakt. Teams zijn vooral bang voor het 2e scenario en daarom betalen ze teveel.
[..]
Wilson zal straks ook een beter contract krijgen en dan zit Seattle in dezelfde situatie als een hoop andere teams.
Ik las wel dat de marktwaarde van de Seahawks was verachtvoudigd sinds de bouw van dat nieuwe stadion. Geld zal het probleem niet zijn met Paul Allen als eigenaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:19 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Seattle is een kwestie van goed scouten en net ff dat geluk hebben dat die gasten zo goed worden.
Ze zitten straks in een vervelende situatie dat je spelers toch moet gaan betalen
Wilson
Sherman
Chancellor
Avril
en nog wat andere dudes willen straks toch echt geld zien
Precies, een hoop van de LOB-spelers hebben hetzelfde: relatieve onbekende namen, low-round picks en dus verdienen ze niet heel erg veel. Maar dat zal komend jaar en zeker het jaar daarop drastisch veranderen, dus dit team hou je niet lang bij elkaar helaas. Ondanks dat Seattle the place to be is hebben ze nu een allemaal een ring en neemt de honger af en de zucht naar uitdaging toe.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:58 schreef SteveBudin het volgende:
Quote uit dit artikel
[..]
Een goede QB is belangrijk, maar ik denk dat teams toch eens moeten kijken of het verstandig is om 16% van je cap-space (cap-hit van 20 miljoen en veel QB-contracts gaan die kant op) op te geven voor je QB.
Je hebt een groep QBs waarvan ik zeg, ja geef ze de zak met geld maar daarachter zit een grote groep die gewoon verschrikkelijk overpaid is. Een Cutler krijgt een bak met geld maar was McCown zoveel minder toen Cutler aan de kant zat met een blessure?
Maarja welk team laat als eerste zijn franchise QB gaan om te gokken op een goedkopere QB die misschien hetzelfde brengt voor minder geld. Als het lukt ben je een held maar je hebt een serieus probleem als het slecht uitpakt. Teams zijn vooral bang voor het 2e scenario en daarom betalen ze teveel.
[..]
Wilson zal straks ook een beter contract krijgen en dan zit Seattle in dezelfde situatie als een hoop andere teams.
Chancellor heeft in april net een nieuw contract getekend voor 5 jaar. Rice kan weleens een slachtoffer worden, dure speler die weinig heeft gebracht (door blessures) en Miller (TE) zit ook op de 10 miljoen dus daar zit wel wat ruimte.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:19 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Seattle is een kwestie van goed scouten en net ff dat geluk hebben dat die gasten zo goed worden.
Ze zitten straks in een vervelende situatie dat je spelers toch moet gaan betalen
Wilson
Sherman
Chancellor
Avril
en nog wat andere dudes willen straks toch echt geld zien
Ze verdienen prima, maar er wordt geschat dat 78% failliet is 5 jaar na hun pensioen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is het gemiddelde salaris van een niet-QB in de NFL dan eigenlijk? (ongeveer)
Zijn die mannen na een aantal jaren carrière binnen, of komen er veel in financiële problemen na hun carrière?
Ah interessant, erg vergelijkbaar met gepensioneerde voetballers in Europa dus; Een aantal jaren leuk verdienen en dito bestedingspatroon om er na de prof sport carrière achter te komen dat ze zonder noemenswaardige vervolg opleiding en werkervaring een probleem hebben. En thuis een vrouw hebben zitten die gewend is 100k per jaar er doorheen te mogen brassen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze verdienen prima, maar er wordt geschat dat 78% failliet is 5 jaar na hun pensioen.
http://usatoday30.usatoda(...)l-trouble/54465664/1
Nu heeft een redelijk aantal wel een college opleiding door hun sport en worden ze tegenwoordig aardig begeleid als ze de NFL in komen qua financien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah interessant, erg vergelijkbaar met gepensioneerde voetballers in Europa dus; Een aantal jaren leuk verdienen en dito bestedingspatroon om er na de prof sport carrière achter te komen dat ze zonder noemenswaardige vervolg opleiding en werkervaring een probleem hebben. En thuis een vrouw hebben zitten die gewend is 100k per jaar er doorheen te mogen brassen.
Ik zou mijn team ook om de QB bouwen als die QB toevallig Rodgers heet, maar niet elk team heeft een Rodgers of een Brady op hun roster. Dan kan je wel dezelfde tactiek gebruiken met een mindere QB maar je zal het niet redden tegen de Packers of Patriots omdat hun QB gewoon een klasse beter is. Je moet het ergens anders zoeken om die teams te verslaan. Dat kan met defense of gewoon een scheme waarin je minder afhankelijk bent van je QB.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:55 schreef kidkash19 het volgende:
Een QB vinden die echt iets toevoegt is een stuk moeilijker te vinden dan 1 die redelijk constant presteert, daarom zijn er de Romos en Cutlers in de wereld. Welke QB uit college is meteen toegevoegde waarde? Luck is het voor de Colts, RG3 implodeerde dit jaar, Geno Smith is middelmaat net als Kaepernick dat ook nog is
Wilson wint dan wel de Superbowl maar geef toe, die hoeft eigenlijk niet meer te doen dan geen domme fouten te maken en af en toe een grotere play te maken.
De draft blijft een crapshoot maar een QB is gewoon het punt waar alles vanaf word gebouwd
Als je dat interessant vindt, is dit ook een leuke docu: Broke. Komen een aantal Footballlspelers langs. Het is een sneeuwbaleffect. Alles gaat net goed op het eind van hun carriere. Ze stoppen en alles gaat mis.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah interessant, erg vergelijkbaar met gepensioneerde voetballers in Europa dus; Een aantal jaren leuk verdienen en dito bestedingspatroon om er na de prof sport carrière achter te komen dat ze zonder noemenswaardige vervolg opleiding en werkervaring een probleem hebben. En thuis een vrouw hebben zitten die gewend is 100k per jaar er doorheen te mogen brassen.
Wablief?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:32 schreef zjroentje het volgende:
Die beelden van Lorenzen op ESPN. Voormalig backup van Eli (incl Superbowl ring), nu dik over de 300 pounds. Dat is gewoon de real life version van BEEFTANK.
Altijd al "volslank" geweest:quote:
Hier in actie voor zijn huidige team (Northern Kentucky River Monsters of the Continental Indoor Football Leaguequote:Weighed 288 pounds at the Combine and was 21.6 percent body fat. Reportedly has been in excess of 300 pounds in college.
Je moet hier alleen niet vergeten dat veel van deze qb's (zoals wilson) nog op een rookie contract spelen. Daar zit dan een max aan hoeveel ze mogen verdienen. Als dit afloopt zullen velen van deze 7 ook echt wel naar de 10 miljoen+ gaan. is het niet bij hun eigen team dan kunnen ze al free agent goed gaan verdienen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:12 schreef SteveBudin het volgende:
Kleine toevoeging:
Play-offs (2013 cap):
AFC
Broncos (Manning 17.500.000)
Patriots (Brady 14.800.000)
Bengals (Dalton 1.500.00)
Colts (Luck 5.000.000)
Chiefs (Smith 8.500.000)
Chargers (Rivers 13.700.000)
NFC
Seahawks (Wilson 700.000)
Panthers (Newton 6.000.000)
Eagles (Foles 650.000)
Packers (Rodgers 12.000.000 volgend jaar 18.000.000)
Niners (Kaepernick 1.500.000)
Saints (Brees 17.400.000)
7 van de 12 teams met een QB die <10.000.000 verdiend. Waarom zou je dan >13.000.000 uitgeven voor een Bradford, Stafford, Schaub, Sanchez, Romo of Cutler.
Er komt wel wat geluk bij kijken (Colts met hun suck for Luck-campaign) en je kan natuurlijk ook eindigen met een bust, maar persoonlijk vind ik dat NFL-teams best wel wat kritischer mogen kijken naar de prestatie's van hun QB. Het enige wat je als QB moet doen is zorgen dat je niet te diep onder de .500 duikt en je bent zeker van je job en een vette paycheck.
Gasten als Romo, Cutler krijgen een fikse extension terwijl ze eigenlijk al jaren net-niet zijn. Blijkbaar gokken die franchises erop dat ze ineens doorbreken en ergens career year hebben waarin alles lukt, maar wat is de kans daarop als het in de voorgaande jaren ook net-niet was. Je koopt dan gewoon een kans op 9-7 seizoen met misschien een plek in de play-offs als het meezit qua tie-breakers. Angst zal ook meespelen (wat als hun QB ineens een Super Bowl wint met een ander team) of we gaan 4-12 ipv 8-8 (who fucking cares imo).
Echte absolute top herken je zo en dat soort spelers moet je behouden omdat ze werkelijk iets toevoegen, maar bij alles daaronder moet je gewoon kijken of het niet beter is om iets anders te proberen. Waarom zou je 15.000.000 betalen voor een speler die maar 10.000.000 waard is, die 5.000.000 kan je beter voor iets anders gebruiken. Emotie speelt een te grote rol als het om de QB gaat.
quote:
Over Lorenzen al genoeg gepost. Dit is BEEFTANK: http://www.sbnation.com/n(...)nce-beeftank-jaguarsquote:
twitter:VicLombardi twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 18:26:21DT separated his shoulder in the first quarter. Played through it. Maybe it was that Chancellor hit. Not sure. reageer retweet
D. Thomasquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:01 schreef SteveBudin het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VicLombardi twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 18:26:21DT separated his shoulder in the first quarter. Played through it. Maybe it was that Chancellor hit. Not sure. reageer retweet
LOB
Tot nu toe heeft de #1 defense 5 keer tegen de #1 offense gespeeld in een Super Bowl en 4 keer won de #1 defense. Het blijkt dus maar dat good defense altijd wint van good offense.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef YellowBlacks het volgende:
Zullen wel een paar big games naar de donderdag gaan. Ik denk dat Niners @ Seahawks de seizoensopener is.quote:It was announced Wednesday that the NFL will partner with CBS to produce and televise 16 games under the "Thursday Night Football" banner for the 2014 season.
CBS will air eight early-season games before NFL Network takes the baton for eight late-season games leading up to the playoffs. Fourteen games will be played Thursday, with two late-season games taking place Saturday.
What does this mean? Well, "Thursday Night Football" is about to get bigger. Airing eight games in prime time on television's top-rated network will be a ratings bonanza. Expect to see some premium matchups in those first eight weeks as the brand is established on a new platform. The CBS ratings surge should create momentum when NFL Network takes over in the season's back end.
Many fans also will be pleased to see the return of NFL football on Saturdays, something that slipped off the grid in recent years
Ik vind TNF altijd wel lekker. Lekker opwarmertje voor het weekend en met Mayock en Nessler ook imo het beste commentaar. Alleen voor de sporters zelf lijkt het me verschrikkelijk, twee keer in de week spelen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:17 schreef PirE het volgende:
Kleine verandering komend seizoen voor wat betreft Thursday Night Football.
[..]
Zullen wel een paar big games naar de donderdag gaan. Ik denk dat Niners @ Seahawks de seizoensopener is.
Ben ik geen nerd als ik dit totaal niet grappig vind?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:37 schreef Guard het volgende:
Football helmets in the 'Star Wars' universe
Leuk gedaan
TNF krijgt een CBS-crew ipv Mayock en Nessler.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind TNF altijd wel lekker. Lekker opwarmertje voor het weekend en met Mayock en Nessler ook imo het beste commentaar. Alleen voor de sporters zelf lijkt het me verschrikkelijk, twee keer in de week spelen.
[..]
Ben ik geen nerd als ik dit totaal niet grappig vind?
quote:Namath's nickname "Broadway Joe" was given to him by Sherman Plunkett, a Jets teammate. The "Joe Willie Namath" moniker, Namath's full given name, was popularized by sportscaster Howard Cosell. He originated the fad of wearing a full-length fur coat on the sidelines, a habit which was adopted by many players after him. The NFL has since banned this, requiring all team personnel (players, coaches, athletic trainers, etc.) to wear league-approved team apparel. Namath stood out from other AFL and NFL players by wearing low-cut white shoes rather than traditional black high-tops (thus the nickname "Joe Willie Whiteshoes"). Today, the NFL often fines players for not wearing shoes that match those of their teammates.
Omdat ie niet spoortquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Leatherface het volgende:
Waarom loopt die Joe Namath er als een pooier bij?
Ze hebben het dik en dik verdiend en dit had niemand echt verwacht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:15 schreef Leatherface het volgende:
Mooie parade in Seattle. Stad is uitgelopen. Lekker weertje bovendien, wat ook niet altijd het geval is daar.
Zeg, we gaan hier toch niet Joe Buck zitten afzeiken he?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ze hebben het dik en dik verdiend en dit had niemand echt verwacht.
Helemaal niet al die duur betaalde analisten van FOX die met hun tegeltjeswijsheden - wat zeg ik: algemene wijsheden! - ons de kijker wist te vertellen wie de echte SB kampioen van dit seizoen zou worden. Ik vraag mij eigenlijk af waarom men die gasten blijft aanhouden als analist en duur blijft uitbetalen voor hun nietszeggend geneuzel vooraf aan wedstrijden.
Let wel ik heb het niet over de co-commentator tijdens de wedstrijden.(vaak een gewezen veelvoudig Superbowl kampioen)
Vegasquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ze hebben het dik en dik verdiend en dit had niemand echt verwacht.
Helemaal niet al die duur betaalde analisten van FOX die met hun tegeltjeswijsheden - wat zeg ik: algemene wijsheden! - ons de kijker wist te vertellen wie de echte SB kampioen van dit seizoen zou worden. Ik vraag mij eigenlijk af waarom men die gasten blijft aanhouden als analist en duur blijft uitbetalen voor hun nietszeggend geneuzel vooraf aan wedstrijden.
Let wel ik heb het niet over de co-commentator tijdens de wedstrijden.(vaak een gewezen veelvoudig Superbowl kampioen)
quote:Coaches at the University of Missouri divided players into small groups at a preseason football practice last year for a team-building exercise. One by one, players were asked to talk about themselves — where they grew up, why they chose Missouri and what others might not know about them.
As Michael Sam, a defensive lineman, began to speak, he balled up a piece of paper in his hands. “I’m gay,” he said. With that, Mr. Sam set himself on a path to become the first publicly gay player in the National Football League.
“I looked in their eyes, and they just started shaking their heads — like, finally, he came out,” Mr. Sam said Sunday in an interview with The New York Times, the first time he spoke publicly about his sexual orientation.
Mr. Sam, a 6-foot-2, 260-pound senior, went on to a stellar season for Missouri, which finished 12-2 and won the Cotton Bowl. He was named a first-team all-American. He was the defensive player of the year in the Southeastern Conference, widely considered the top league in college football. Teammates voted him Missouri’s most valuable player.
HELD!!!! Kan niet wachten op de Draft.quote:
quote:@MikeSamFootball: I want to thank everybody for their support and encouragement,especially @espn, @nytimes and @nfl. I am proud to tell my story to the world!
quote:@ElTorroOcho: We knew of his status for 5 years and not one team member, coach, or staff member said anything says a lot about our family atmosphere
quote:The executives and coaches were granted anonymity by SI.com for their honesty. Their answers were consistently unsparing.
"I don't think football is ready for [an openly gay player] just yet," said an NFL player personnel assistant. "In the coming decade or two, it's going to be acceptable, but at this point in time it's still a man's-man game. To call somebody a [gay slur] is still so commonplace. It'd chemically imbalance an NFL locker room and meeting room."
All the NFL personnel members interviewed believed that Sam's announcement will cause him to drop in the draft. He was projected between the third and seventh rounds prior to the announcement. The question is: How far will he fall?
"I just know with this going on this is going to drop him down," said a veteran NFL scout. "There's no question about it. It's human nature. Do you want to be the team to quote-unquote 'break that barrier?
Ach ja, de organisatie's (lees coaching staff) zijn er nog niet klaar voor en roepen gelijk dat de lockerroom het niet pikt.quote:Op maandag 10 februari 2014 05:38 schreef The_Playmaker het volgende:
De meeste verwachten dus dat hij hierdoor pas laat gedraft zal worden:
[..]
Puur speculeren net als al die mock-drafts waar nooit wat van klopt. Nu is het geen 1st-round-prospect dus het zal lastig worden vrees ik. 1st-rounders met een "probleem*" krijgen vaak nog ergens een kans puur op basis van talent, voor late-rounders zijn er gewoon veel meer alternatieven. De interviews zullen belangrijk zijn. Dat zijn ze voor iedereen en je ziet vaak spelers zakken/stijgen puur op basis van hun interview.quote:The assistant coach said that the decision to draft Sam will ultimately rest on a franchise's level of comfort in possibly disrupting the dynamic of the locker room.
"There are guys in locker rooms that maturity-wise cannot handle it or deal with the thought of that," the assistant coach said. "There's nothing more sensitive than the heartbeat of the locker room. If you knowingly bring someone in there with that sexual orientation, how are the other guys going to deal with it? It's going to be a big distraction. That's the reality. It shouldn't be, but it will be."
twitter:richeisen twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 16:41:22To review: buy team, fire everyone, hire front office, hire coach, play 1 year, fire coach, hire coach, fire front office, hire GM. Onward. reageer retweet
Kan Lombardi weer bij NFL Network aan de slag. Leuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef BobW het volgende:
CEO en GM van de Browns weg. Gaat lekker met die organisatie zeg.twitter:richeisen twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 16:41:22To review: buy team, fire everyone, hire front office, hire coach, play 1 year, fire coach, hire coach, fire front office, hire GM. Onward. reageer retweet
Banner en Lombardi weg: GELUKKIG!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef BobW het volgende:
CEO en GM van de Browns weg. Gaat lekker met die organisatie zeg.twitter:richeisen twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 16:41:22To review: buy team, fire everyone, hire front office, hire coach, play 1 year, fire coach, hire coach, fire front office, hire GM. Onward. reageer retweet
Aan de andere kant is het een geweldige marketing tool die je binnen kan halen. Bij het juiste team en de juiste stad, kan de PR department veel winst halen uit het hele media circus. Als hij ook nog goed speelt in zijn eerste jaar heb je gegarandeerd een film over zijn leven in tien jaar. Kijk naar de Nike reclame van de dove speler en je hebt ook op dat gebied een goede reclame. Je staat als team voor altijd bekend als degene die de barriere geslecht heeft. Daarnaast kan de lockerroom cultuur vrij snel omslaan, het negatieve sentiment komt vooral uit onwetendheid. Daarnaast is het duidelijk geen flamboyante homo, dus dat maakt acceptatie makkelijker.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat alle commotie om de speler heen teams af gaat schrikken. Volgens de kenners is het een speler voor de middelste ronden. Die gaat dus nooit in de 3e ronde eruit. Die blijft er net zo lang in tot iemand hem een koopje vind. Low risk, high reward. Ik denk dat hij uiteindelijk bij een team terecht komt die een sterke coach hebben en een qb die de baas is. San Diego zou prima zijn. Het gedoe in college rond Manti Te'o is ook nooit een groot onderwerp geworden.
Timing is overigens vrij logisch. Hij had het in augustus aan zijn teamgenoten verteld. Rond de senior bowl zong het al rond. Dan moet je schoon schip maken. Anders wordt het op een gegeven moment tegen je gebruikt door coaches en executives.
Ben ik het allemaal wel mee eens, maar Haslam heeft geen idee waar hij mee bezig is. Waarom laat je die gasten nog een nieuwe HC uitzoeken? Er zit nu dus weer een GM met een coach die niet de zijne is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:25 schreef Moonlighter het volgende:
Cut your losses!![]()
Haslam heeft eindelijk door wat wij al lang wisten.. en dat is dat die Lombardi een grote clown is en Banner totaal ongeschikt. Kan je wel een paar jaar doormodderen, maar daar schiet je ook niets mee op. Onder deze mensen waren de Browns never nooit een contender geworden
Volgens mij zijn er niet zoveel GM's die graag extra camera's naar het team halen. Zeker als het ook nog heel veel camerateams zijn die niets met football te maken hebben. Ik denk dat Sam uiteindelijk wel gaat spelen en misschien ook wel succes zal hebben. Hij is degene die tackelt dus weinig kans dat hij harder aangepakt wordt door tegenstanders. Sportbeleving van fans is in vergelijking met voetbal ook heel anders. 90 minuten spreekkoren zou een homoseksuele speler in Nederland ten deel vallen. In de VS kennen ze zoiets niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het een geweldige marketing tool die je binnen kan halen. Bij het juiste team en de juiste stad, kan de PR department veel winst halen uit het hele media circus. Als hij ook nog goed speelt in zijn eerste jaar heb je gegarandeerd een film over zijn leven in tien jaar. Kijk naar de Nike reclame van de dove speler en je hebt ook op dat gebied een goede reclame. Je staat als team voor altijd bekend als degene die de barriere geslecht heeft. Daarnaast kan de lockerroom cultuur vrij snel omslaan, het negatieve sentiment komt vooral uit onwetendheid. Daarnaast is het duidelijk geen flamboyante homo, dus dat maakt acceptatie makkelijker.
Andere spelers kunnen een goede beurt halen en hun imago oppoetsen door hem onvoorwaardelijk te steunen. Homo's hebben over het algemeen ook meer disposable income, dus daar kan je ook winst uit halen. Als je PR department goed is en niet te ver gaat in het cynisch promoten van je gay player, kan je er alleen maar beter uit komen.
Uiteindelijk houden ze in Amerika meer van het verhaal van een sporter, dan de sport zelf. En aangezien de Hall of Fame als richtlijn heeft de geschiedenis en het verhaal van de NFL te eeren kan je er ook van uit gaan dat hij daar terecht komt, mits hij redelijke cijfers weet te overleggen.
Oftewel een slimme GM neemt de gok en haalt hem gewoon.
Dante Stallworthquote:Herm Edwards posed a hypothetical question on epsn re: drafting Michael Sam, "can (GM/owner/coach) handle the media... with this situation?"
If any NFL team can't "handle the media coverage" of drafting Sam, then your team is already a loser on the field, let me tell you why. There are a multitude of issues that can arise in the long duration of an NFL season, some on the field, some off the field. You won't have any idea what that on the field/off the field situation is until it's already upon you and the entire organization, which means that with drafting Michael Sam, you get a jump start on controlling the "media coverage" right from the onset. If an organization is inept to the magnitude of not being able to control things with prior knowledge, how will you handle the unexpected?
Case Study 1: The Miami Dolphins and the bullying scandal. Players talked more about THAT than they did football, for weeks! During that time I questioned (tweeted) why the Dolphins players were talking more about the scandal than their next opponent. Since the bullying story broke, the Dolphins finished the season 4-4 with playoff hopes still alive, got spanked by division opp Jets, 20-7.
Case Study 2: The New England Patriots and Aaron Hernandez AND Tim Tebow situations. Beyond the state of shock I endured after the revelations of Hernandez, I knew that if ANY organization could handle this, it was the Pats. This all happened right before training camp where players are supposed to come in with clear minds in preparation for a long, rigorous season.Not only were there questions about Aaron, but also about the health of Gronkowski and how those two combined affected the team as a whole. Aaron is still awaiting trial & Gronk played in only 7 games this season, but yet the Pats seemed to avoid those "distractions" altogether. Despite many season ending injuries to key pieces, the Pats finished 12-4 and lost to the Broncos in the AFC title with... ZERO distractions. Not to mention the whole Tebow signing and (alleged subsequent) distraction wasn't even a blip on most radars. Why? Because Mr. Kraft and Bill Belichick would not allow ANY of that to be a "distraction" to ANYONE in the entire organization.
In my 10 years as an NFL player, I've played for 6 different teams & have been in every kind of locker room. Vet, young, mature, immature. The leaders of an NFL organization AND the locker room better be able to handle adversity that is certain to emerge during a long NFL season. In my experience, if your organization can't "handle media coverage", they will suck on the field anyway, but hey, there's always 2015...
Mooie speech ja. Gaat interessant worden om te zien hoe de media tijdens de draft allemaal gaan reageren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef emokid het volgende:
Damn! Freaking verwoestende speech van deze Texas sports presentator over Michael Sam die uit de kast kwam eerder.
Zeer zeker de moeite waard om te kijken.
Ja, Dante "DUI Manslaughter" Stallworth is de aangewezen persoon om een punt te makenquote:
Je mag dus niks meer zeggen als je ooit eens gepakt bent voor een overtreding? Nou dan zal het rustig wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:14 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ja, Dante "DUI Manslaughter" Stallworth is de aangewezen persoon om een punt te maken
Wauw, dit is een fantastische speech. Ik kan het niet meer met hem eens zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef emokid het volgende:
Damn! Freaking verwoestende speech van deze Texas sports presentator over Michael Sam die uit de kast kwam eerder.
Zeer zeker de moeite waard om te kijken.
Tuurlijk mag je je mening geven, maar ik neem je niet meer serieus als je gaat preken hoe een team met de media om moet gaan als je met je dronken kop iemand dood rijdt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:14 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je mag dus niks meer zeggen als je ooit eens gepakt bent voor een overtreding? Nou dan zal het rustig worden.
quote:“After a thorough examination of the facts, we conclude that three starters on the Dolphins offensive line, Richie Incognito, John Jerry and Mike Pouncey, engaged in a pattern of harassment directed at not only Martin, but also another young Dolphins offensive lineman, whom we refer to as Player A for confidentiality reasons, and a member of the training staff, whom we refer to as the Assistant Trainer,” the report states near the beginning. “We find that the Assistant Trainer repeatedly was targeted with racial slurs and other racially derogatory language. Player A frequently was subjected to homophobic name-calling and improper physical touching. Martin was taunted on a persistent basis with sexually explicit remarks about his sister and his mother and at times ridiculed with racial insults and other offensive comments.”
quote:“Turner was aware of the running ‘joke’ that Player A was gay, and on at least one occasion, he participated in the taunting,” the report states. “Around Christmas 2012, Coach Turner gave the offensive linemen gift bags that included a variety of stocking stuffers. The gifts included inflatable female dolls for all of the offensive linemen except Player A, who received a male ‘blow-up’ doll. Martin and another player reported that they were surprised Coach Turner did this; Martin further said that he was offended that Turner had endorsed the humiliating treatment of Player A by participating in it. Incognito and others agreed that this incident with Coach Turner occurred. When interviewed, Turner was asked if he gave Player A a male blow-up doll. He replied, ‘I can’t remember.’ We do not believe that Turner forgot this incident, which many others recalled.”
http://nfl.si.com/2014/02(...)athan-martin-report/quote:Incognito told us that he and other offensive linemen routinely speculated, albeit in jest, about which of their teammates would break first in response to taunting, and notations in the fine book substantiate this. One lineman, Nate Garner, was subjected to so much derision that a joke developed that Garner, who owned several guns, might break by coming to the Dolphins facility and shooting everyone. On September 30, 2013, for example, Incognito wrote a text message to a former teammate in which he stated: Nate is on the verge of killing us all. When asked to elaborate, Incognito explained: Since we cut [another player] we have been non stop on nate. Even turner is in on it. He looks like hes about to cry 24/7.
Ik heb verder helemaal niets met de NFL maar ik vind het mooi wat die jongen heeft gedaan. Ik hoop van harte dat hij goed terecht komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:16 schreef emokid het volgende:
[..]
HELD!!!! Kan niet wachten op de Draft.
[..]
[..]
De NFL blijft de meest primitieve sportcompetitie ter wereld. Er mankeert ethisch gezien nergens zoveel aan als bij de NFL. Desondanks denk ik dat Michael Sam's keuze meer met Amerika te maken heeft dan met de sport. Hier schuilt een veel complexer sociologisch vraagstuk achter.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:38 schreef ssebass het volgende:
Dat er in de NFL eerder iemand uit de kast komt dan bij het veel omvangrijkere voetbal. Zelfs in Nederland durven de voetballers dat niet. Best triest, statistisch gezien lopen er heel veel tussen.
Meest criminele activiteiten van alle mainstream sporten, geeneens een fatsoenlijke ziektekosten dekking voor spelers, concussion lawsuits, racisme/bigotry.. Je hoeft het niet te accepteren hoor verder. Snap best als je gewoon van het spel wilt blijven genieten, maar om te ontkennen dat de NFL met zeer omvangrijke problemen te maken heeft is downright ignorance.quote:
Ik ben het volledig met je eens, ik probeerde alleen religie nog even aan de equation toe te voegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Meest criminele activiteiten van alle mainstream sporten, geeneens een fatsoenlijke ziektekosten dekking voor spelers, concussion lawsuits, racisme/bigotry.. Je hoeft het niet te accepteren hoor verder. Snap best als je gewoon van het spel wilt blijven genieten, maar om te ontkennen dat de NFL met zeer omvangrijke problemen te maken heeft is downright ignorance.
Maar natuurlijk wel minstens 1 wedstrijd in dat afgrijselijke oranje throwback spelen....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:40 schreef kidkash19 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nfl.si.com/2014/02(...)-logo-nfl/?eref=sihp
I like it, ook die subtiele gradient is wel aardig gedaan en niet zoals bij de Jags
Ja eerder, op Thomas Hitzlsperger (48 voudig Duits international), Robbie Rogers (18 voudig Amerikaans international), David Testo en Anton Hysen etc. na.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:38 schreef ssebass het volgende:
Dat er in de NFL eerder iemand uit de kast komt dan bij het veel omvangrijkere voetbal. Zelfs in Nederland durven de voetballers dat niet. Best triest, statistisch gezien lopen er heel veel tussen.
Is niet heel slecht hoor. Brady kon volgens mij maar 3 reps en heeft dat ook niet gedaan op combine. Tyrann Mathieu kwam afgelopen jaar bijvoorbeeld ook niet verder dan 4. Zijn filmpjes van.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:40 schreef rgras het volgende:
Clowney maar 21 reps bij de bench press, terwijl een punter 24 haalt..
Is lastig pressen als je de spanwijdte van een Adelaar hebt, langere armen maken het lastiger ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:40 schreef rgras het volgende:
Clowney maar 21 reps bij de bench press, terwijl een punter 24 haalt..
100 kilo / 225 poundsquote:
quote:Not surprisingly, NFL Network draft expert Mike Mayock shrugged at the result for Clowney.
Hes an interesting deal, Mayock said in a press conference after Sundays workouts. The average I think for defensive linemen last year in the bench press was 24, so should Jadeveon Clowney have more than 24? Sure he should. However, he has long arms and I always say to people its the shorter, barrel-chested guys that rep out the most. But does it go to work ethic? He got 21. I really dont care. And by the way, if he runs 4.42 or 4.62 [on Monday in the 40-yard dash], I really dont care. I already think I know what he is: hes the scariest,freakiest, physical specimen Ive ever seen since Ive been doing this as a potential upside defensive lineman. However, that doesnt mean Im saying hes the best defensive lineman in the draft or the best play er in the draft because he worries me with some of the red flags.
Dus dat is een soort van standaard voor spelers? Ter vergelijking van hun kracht?quote:
Klopt al heeft het echt weinig waarde voor de teamsquote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus dat is een soort van standaard voor spelers? Ter vergelijking van hun kracht?
Damn ik hoop de 100kg nog ooit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |