Mn neef. Avondje Eindhoven 100E rijker. Je moest eens weten hoeveel mensen van 17/20 wedden. 10000 keer een paar euro is ook heel veel geld!quote:Op maandag 3 februari 2014 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me af of er überhaupt mensen op die uitslag gewed hadden. Zo groot is Nederlands voetbal nou ook weer niet.
damn dan ben ne het toch een keer zat? Zit je gbd 4 uur in een stadionquote:
Ja ik snap wel dat er veel gewed wordt, maar winst voor Roda is al weinig en dan óók nog op 3-1 inzetten...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mn neef. Avondje Eindhoven 100E rijker. Je moest eens weten hoeveel mensen van 17/20 wedden. 10000 keer een paar euro is ook heel veel geld!
waar voor je geldquote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
damn dan ben ne het toch een keer zat? Zit je gbd 4 uur in een stadion
al sla je me doodquote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef waxmask het volgende:
Was Newman de clue? Of de niet startende auto? Ik snap hem niet...
Jupquote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat er veel gewed wordt, maar winst voor Roda is al weinig en dan óók nog op 3-1 inzetten...
Je hebt ook geen 17 thuiswedstrijden per seizoen en je moet wel waar voor je veel duurdere geld hebben natuurlijk...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
mja moet je 4 uur lang pils voor 14 dollar per halen... dan moet je gewoon een beerbelly© hebben.quote:
Wat is dat nou voor onzin. Een voetbalwedstrijd met verlenging ben je toch ook niet zat voor het eind?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
eigen bier meesmokkelenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
mja moet je 4 uur lang pils voor 14 dollar per halen... dan moet je gewoon een beerbelly© hebben.
hoeveel dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt ook geen 17 thuiswedstrijden per seizoen en je moet wel waar voor je veel duurdere geld hebben natuurlijk...
ja, beerbelly dus. of een winerackquote:
Het wordt nog gigantisch spannend. Juist door de breaks eigenlijk, als je nog anderhalve minuut te spelen hebt ben je soms een kwartier bezigquote:Op maandag 3 februari 2014 02:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind dit echt leuk, maar ik zit bij het darten nog meer in spanning...
Ik zie dit als leuk vermaak, maar kan het niet als sport zien, sorry, Er wordt door alle onderbrekingen 0 spanning gecreerd, en dat is er zelfs bij slechte voetbalwedstrijden (bijv.) wel.
Ik vind netto 2 uurtjes in zo'n duur stadion per week schandalig voor het geld wat je er voor betaald. En een magere aankleding of showgehalte. Meeste toeschouwers naaien er dan vaak ook nog een kwartier voor tijd uit...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt ook geen 17 thuiswedstrijden per seizoen en je moet wel waar voor je veel duurdere geld hebben natuurlijk...
voetbalpot duurt nooit 4 uur. wn ootredens nu bij sulerbowl ja normaal wss nietquote:Op maandag 3 februari 2014 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. Een voetbalwedstrijd met verlenging ben je toch ook niet zat voor het eind?Bovendien zijn er in de rust optredens en shit en ga je als het goed is met vrienden en familie.
Ja, ook. Bij de minder grote wedstrijden natuurlijk wat minder maar die duren dan ook geen 4 uur.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
voetbalpot duurt nooit 4 uur. wn ootredens nu bij sulerbowl ja normaal wss niet
Sterker nog. Je betaalt voor ditquote:Op maandag 3 februari 2014 02:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zon artiest moet, los van de enorme boost in bekendheid/reclame, toch ook enorm veel betaald krijgen hiervoor?
ik zit toch echt de halftime show op fox te kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:09 schreef Doler12 het volgende:
Lol fox laat de half time show niet zien, op naar de Duitsers!
Heb je het over hiero of daaro?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind netto 2 uurtjes in zo'n duur stadion per week schandalig voor het geld wat je er voor betaald. En een magere aankleding of showgehalte. Meeste toeschouwers naaien er dan vaak ook nog een kwartier voor tijd uit...
Ja same here...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:12 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
ik zit toch echt de halftime show op fox te kijken
quote:Op maandag 3 februari 2014 02:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Ter info: De mensen die je nu rondom 't podium ziet zien niets van wedstrijd. Moeten na het optreden weer naar buiten
Het is dat het in Nederland gratis is momenteel, maar normaal moet je 200 euro neer leggen om een seizoen te kunnen kijken.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:11 schreef Salina het volgende:
Weird. Nooit gedacht dat ik de Superbowl gewoon live kon zien via de officiele NFL site.
https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule
Dacht dat dat alleen voor mensen in Noord Amerika toegankelijk was.
Wel een hele goede, scherpe livestream trouwens.
Nu alleen nog een spannendere game...
Hmn oke.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ook. Bij de minder grote wedstrijden natuurlijk wat minder maar die duren dan ook geen 4 uur.
Idd. 1minuut na de show staat alles op Itunes te koop plus exposure x10010103023030 op alle networks wereldwijd. Dubbele omzet dit jaar opzeker tegenover z'n vorige door zoiets als dit.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:13 schreef Tchock het volgende:
De artiesten krijgen geen direct geld voor de half time show maar verdienen elk jaar gigantisch aan een piek in verkopen vlak er na.
quote:
kan me herinneren dat ik vorig jaar begreep dat beyonce het zelf moest bekostigen ED. maar kan natuurlijk fout zittenquote:
Zelf bekostigen niet, alle uitgaven worden betaald. Ze krijgen alleen geen direct salaris.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
kan me herinneren dat ik vorig jaar begreep dat beyonce het zelf moest bekostigen ED. maar kan natuurlijk fout zitten
Klopt helemaal maar een PSV seizoenskaart is voor een arbeider een rib uit zijn lijf...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier betaal je vergeleken met die paar games in de USA peanuts...
wut?quote:
Giants Patriots in 2011 dacht ik?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:14 schreef Pro_Shifty het volgende:
paar jaar geleden toen was de ontknoping van de superbowl finale nogal spannend met die hail mary
ff googlen welk jaar dat was
Ga meer eens naar Engeland......quote:Op maandag 3 februari 2014 02:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar een PSV seizoenskaart is voor een arbeider een rib uit zijn lijf...
Ah vandaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het is dat het in Nederland gratis is momenteel, maar normaal moet je 200 euro neer leggen om een seizoen te kunnen kijken.
2008 en 2012 New York Giantsquote:Op maandag 3 februari 2014 02:14 schreef Pro_Shifty het volgende:
paar jaar geleden toen was de ontknoping van de superbowl finale nogal spannend met die hail mary
Wat kost dat daar?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar een PSV seizoenskaart is voor een arbeider een rib uit zijn lijf...
Vorig jaar was het tering spannend.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:14 schreef Pro_Shifty het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 02:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja was een hele rel toch ook met Beyoncé?
yeh zie het nu ook. dat was wel spannend toenquote:
ze dokte tonnen ja?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja was een hele rel toch ook met Beyoncé?
Hypocriet zijn ze hier wel jaquote:Op maandag 3 februari 2014 02:17 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ik tel nu toch echt 4 tepels op het podium
247, zonder dak dat dicht kan...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kost dat daar?
Ik betaal hier 240 euro...
Dat is Flea, die gaat altijd los. Vorig jaar live gezien bij een elektronisch concert en hij danste nog het hardst van iedereen in de zaal.quote:
Waar woon jij atm eig?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:19 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Engeland ligt het rond 700 idd.
Dat zei ik, geen loon en kosten daar worden vergoed.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:19 schreef AF_ het volgende:
even opgezocht
http://www.nu.nl/achterkl(...)aalt-super-bowl.html
Hier toch ook? Wel heeeeel kleinschalig in de vorm van Kleintje Pils...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:19 schreef Pro_Shifty het volgende:
maar kan je voorstellen dat dit optreden in de rust niet eens raar is daar haha. Ik ben naar de nfl wedstrijd in London geweest vorig jaar en daar was in de rust ook een optreden van een artiest.
Wel op kleinere schaal maar toch.
Volg jij nu ook voetbal dan? Ajax lijkt me?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch niet veel?
Dak kan me gestolen worden, hele Arena trouwens.
quote:Op maandag 3 februari 2014 02:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hier toch ook? Wel heeeeel kleinschalig in de vorm van Kleintje Pils...
hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 02:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hier toch ook? Wel heeeeel kleinschalig in de vorm van Kleintje Pils...
Ik volg Ajax de laatste jaren wat minder actief, maar ja, ik heb sinds 1978 een seizoenkaart daar...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Volg jij nu ook voetbal dan? Ajax lijkt me?
1 helftquote:Op maandag 3 februari 2014 02:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe lang duurt doe pot nog ongeveer?
in minuten?quote:
2quote:Op maandag 3 februari 2014 02:23 schreef Baran09 het volgende:
Die Bruno Mars, of hij zingt heel goed, of hij playbackt heel goed... welke is het?
Het is meestal live (denk ik), dat wisten de Black Eyed Peas niet..quote:Op maandag 3 februari 2014 02:23 schreef Baran09 het volgende:
Die Bruno Mars, of hij zingt heel goed, of hij playbackt heel goed... welke is het?
Hij zingt normaliter wel vrij goed ja, maar bij de Super Bowl is alles playback.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:23 schreef Baran09 het volgende:
juist.quote:
Zag Britney S. 3 dagen geleden. 23 van de 24 nummers playbackte zequote:Op maandag 3 februari 2014 02:23 schreef Baran09 het volgende:
Haha wilde net over BEP beginnen... godsamme wat was dat tenenkrommend vals.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is meestal live (denk ik), dat wisten de Black Eyed Peas niet..
Friso was anders maar doods...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:24 schreef hmmmz het volgende:
Prince een aantal jaar geleden was zoo veel beter dan dit bruno mars ding.
Hele servies aan diggelen hierquote:Op maandag 3 februari 2014 02:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha wilde net over BEP beginnen... godsamme wat was dat tenenkrommend vals.
aerieus?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zingt normaliter wel vrij goed ja, maar bij de Super Bowl is alles playback.
Autotune.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:23 schreef Baran09 het volgende:
Zingt gewoon goed. Paar keer live gezien.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:23 schreef Baran09 het volgende:
Freestyle skiën met open einde...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die had ook halftime show?![]()
Schansspringen fozo?
Eat the clock...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:26 schreef PirE het volgende:
Hoe lang het nog gaat duren is ook afhankelijk van het wedstrijdverloop. Bij een Denver come-back gaat het wat langer duren. Seattle zal veel gaan rushen zodat de klok blijft lopen, als die drives lang duren dan zal het wat eerder afgelopen zijn.
belgen laten zich graag neppenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zingt gewoon goed. Paar keer live gezien.
Okquote:Op maandag 3 februari 2014 02:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
belgen laten zich graag neppen
Ze moeten ook challenges toestaan in het voetbal, kan je mooi een extra reclameblok verkopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:27 schreef zeebeschuit het volgende:
Die richtmicrofonen moeten ze in voetbal ook eindelijk eens toelaten. Hilarisch.
Ze zijn nu allemaal thuis dineren...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus hoe lang hebben die gasten pauze?
Tot de Gatorade emmer leeg is.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Normaal 15, bij de Superbowl is het al snel 25 minuten.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Het voetbal is nog zo ver dat er nooit reclame tijdens de wedstrijd wordt uitgezonden, laten we dat zo houden.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze moeten ook challenges toestaan in het voetbal, kan je mooi een extra reclameblok verkopen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 02:28 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Tot de Gatorade emmer leeg is.
Vind je dat serieus een leuke comedy?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:29 schreef Kriebelhoest het volgende:
omg nieuw seizoen brooklyn nine nine?
Het zijn korte blokken, precies lang genoeg om bier te halen en even te pissenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het voetbal is nog zo ver dat er nooit reclame tijdens de wedstrijd wordt uitgezonden, laten we dat zo houden.
Er is bijna een nieuw seizoen in de vorm van reclame voorbij gekomenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:29 schreef Kriebelhoest het volgende:
omg nieuw seizoen brooklyn nine nine?
reclame allesquote:Op maandag 3 februari 2014 02:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Normaal 15, bij de Superbowl is het al snel 25 minuten.
Alleen bij Eurosportquote:Op maandag 3 februari 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het voetbal is nog zo ver dat er nooit reclame tijdens de wedstrijd wordt uitgezonden, laten we dat zo houden.
Vind het lekker wegkijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:29 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Vind je dat serieus een leuke comedy?
Africa cup is soms wel eens leuk om te volgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een boeiende voetbalwedstrijd van Eurosport gezien.
Eens...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:32 schreef Tchock het volgende:
Wat een playJammer voor de wedstrijd maar mooi gedaan zeg
quote:
net psvquote:Op maandag 3 februari 2014 02:33 schreef Tchock het volgende:
Je zult maar Denverfan zijn zeg. Hele seizoen uitgekeken naar deze wedstrijd en dan zo weggespeeld worden
Niet alleen voor Denverfans is dit een teleurstelling. Voor iedere NFL fan denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:33 schreef Tchock het volgende:
Je zult maar Denverfan zijn zeg. Hele seizoen uitgekeken naar deze wedstrijd en dan zo weggespeeld worden
wel geilquote:Op maandag 3 februari 2014 02:35 schreef Yi-Long het volgende:
Geweldig...
Ik begin wel steeds meer het gevoel te krijgen dat we live naar de verkrachting van de Bronco's zitten te kijken, want die worden flink anaal vernederd.
Ik denk dat we naar het Amerikaanse equivalent van PSV 10-0 Feyenoord zitten te kijken.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:35 schreef Yi-Long het volgende:
Geweldig...
Ik begin wel steeds meer het gevoel te krijgen dat we live naar de verkrachting van de Bronco's zitten te kijken, want die worden flink anaal vernederd.
Lol South Park straks, our friend got raped!quote:Op maandag 3 februari 2014 02:35 schreef Yi-Long het volgende:
Geweldig...
quote:Op maandag 3 februari 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
hallo iedereen die ik ken
StyloTchock
Smoofie
1 maar?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
Op zich ook wel leuk om straks na afloop huilende spelers en fans te kijken natuurlijk
Volwassen mannen met hun zoontje op schoot, die keihard janken terwijl die koter gewoon aan een Snicker zit te sabbelen enzo.....
quote:Op maandag 3 februari 2014 02:37 schreef Pro_Shifty het volgende:
volgens mij heeft manning zelf geld ingezet om hoeveel ints hij kan gooien
Hoi.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
hallo iedereen die ik ken
StyloTchock
Smoofie
T is geen hockeyquote:Op maandag 3 februari 2014 02:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Weinig vechtparyijtjes trouwens
quote:Op maandag 3 februari 2014 02:38 schreef Smoofie het volgende:
hallo insom. Ik kon niet slapen , dus toch maar opgezet.
ja jammer manquote:
Mooi hequote:Op maandag 3 februari 2014 02:40 schreef Yi-Long het volgende:
Was Sherman die neger die 2 weken geleden ofzo al die kritiek kreeg omdat hij wat enthousiast was, waarna half Amerika deed alsof hij gestoord is?
Als je vechten wilt zien, moet je straks in de slaapkamer bij mr. en mevr. Mayweather kijken....quote:Op maandag 3 februari 2014 02:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Weinig vechtparyijtjes trouwens
Of in de kleedkamer van de Bronco'squote:Op maandag 3 februari 2014 02:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je vechten wilt zien, moet je straks in de slaapkamer bij mr. en mevr. Mayweather kijken....
quote:Op maandag 3 februari 2014 02:40 schreef Yi-Long het volgende:
Was Sherman die neger die 2 weken geleden ofzo al die kritiek kreeg omdat hij wat enthousiast was, waarna half Amerika deed alsof hij gestoord is?
Pics van mevr Mayweather? voor voor en na vergelijkingen enzo..quote:Op maandag 3 februari 2014 02:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je vechten wilt zien, moet je straks in de slaapkamer bij mr. en mevr. Mayweather kijken....
hahahquote:Op maandag 3 februari 2014 02:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
rodaquote:Op maandag 3 februari 2014 02:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Na het zien van dit doet het me nog meer pijn dat ik dinsdag niet bij de wedstrijd (echte wedstrijd) kan zijn![]()
Van wie mogen jullie deze week verliezen?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Na het zien van dit doet het me nog meer pijn dat ik dinsdag niet bij de wedstrijd (echte wedstrijd) kan zijn![]()
Zelfde als elke week, knjb.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van wie mogen jullie deze week verliezen?
nouja succesquote:Op maandag 3 februari 2014 02:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Successupporters ipv Support Your Local___!
Joh, luister. Ik heb vaak zat gezegd dar Rod slecht is; ben ook geen fan vawege resltaat. Maar als je elk seizoen dwe meeste roda kaarten hebt, en vorig seizoen 5 (!) rode kaarten achteraf geseponeerd had,kun je wel stellen dat we altijd genaaid wordenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, wijt het maar aan de scheidsrechter.
Wss alsnog spannender dan ditquote:Op maandag 3 februari 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck, het is een keer gebeurd dat het in de half time van de Super Bowl 2-0 stond
Ik heb een keer College Football wedstrijd gezien die in 2-0 eindigde.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck, het is een keer gebeurd dat het in de half time van de Super Bowl 2-0 stond
Roda wordt inderdaad af en toe genaaid maar dat overkomt vrijwel elke club wel eens. Vorig jaar verloor Roda 15 keer, je gaat me niet vertellen dat dat door de scheidsrechter kwamquote:Op maandag 3 februari 2014 02:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Joh, luister. Ik heb vaak zat gezegd dar Rod slecht is; ben ook geen fan vawege resltaat. Maar als je elk seizoen dwe meeste roda kaarten hebt, en vorig seizoen 5 (!) rode kaarten achteraf geseponeerd had,kun je wel stellen dat we altijd geaaid worden
Nja ik ga deze discussie niet hier nu aan, maar ik begrijp niet hoe mensen nog duven zeggen dat we niet genaaid worden. Slecht spel is zeker aanwezig, maar winst en gelijk is een heel groot verschil. En daar zorgen die boeven uit Zeist vaak zat voor. Luister maar gewoon eens hoevaak de analytici (niet studio Ajax) en zelf scheidrechters toegeven dat het belachelijk was.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roda wordt inderdaad af en toe genaaid maar dat overkomt vrijwel elke club wel eens. Vorig jaar verloor Roda 15 keer, je gaat me niet vertellen dat dat door de scheidsrechter kwamSowieso mag Roda op zijn blote knieën god danken dat het niet degradeerde tegen Sparta dus geluk hebben jullie ook wel.
Dat is de druppel! Als ik godverdomme niet eens normaal in een toilet mag vissen, dan heb ik er ook helemaal geen zin meer in...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:50 schreef zeebeschuit het volgende:
Even NON-NFL:
[ afbeelding ]
Je mag niet in toilet vissen in Socchi![]()
Moet hier toch wel erg hard om lachenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja ik ga deze discussie niet hier nu aan, maar ik begrijp niet hoe mensen nog duven zeggen dat we niet genaaid worden. Slecht spel is zeker aanwezig, maar winst en gelijk is een heel groot verschil. En daar zorgen die boeven uit Zeist vaak zat voor. Luister maar gewoon eens hoevaak de analytici (niet studio Ajax) en zelf scheidrechters toegeven dat het belachelijk was.
Ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet hier toch wel erg hard om lachen
HET IS EEN COMPLOT VAN DE HOGE HEREN!quote:Op maandag 3 februari 2014 02:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja ik ga deze discussie niet hier nu aan, maar ik begrijp niet hoe mensen nog duven zeggen dat we niet genaaid worden. Slecht spel is zeker aanwezig, maar winst en gelijk is een heel groot verschil. En daar zorgen die boeven uit Zeist vaak zat voor. Luister maar gewoon eens hoevaak de analytici (niet studio Ajax) en zelf scheidrechters toegeven dat het belachelijk was.
Het kan mij niet meer interesseren wat al die anti-Roda mensen te zeggen hebben. Ik heb verstand genoeg van het spel om te zien wat gebeurd, en ik zegt ook zeker niet dat Roda goed speelt, maar als fan van een van de heilige grote clubs is het altijd makkelijk praten.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet hier toch wel erg hard om lachen
Heeeee dit topic gaat toch over de superbowl?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Het kan mij niet meer interesseren wat al die anti-Roda mensen te zeggen hebben. Ik heb verstand genoeg van het spel om te zien wat gebeurd, en ik zegt ook zeker niet dat Roda goed speelt, maar als fan van een van de heilige grote clubs is het altijd makkelijk praten.
Ik ben helemaal geen fan van de grote clubs.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Het kan mij niet meer interesseren wat al die anti-Roda mensen te zeggen hebben. Ik heb verstand genoeg van het spel om te zien wat gebeurd, en ik zegt ook zeker niet dat Roda goed speelt, maar als fan van een van de heilige grote clubs is het altijd makkelijk praten.
Mag ik eens vragen hoe oud jij bent?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
45 punten (55-10)quote:Op maandag 3 februari 2014 02:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar terug ontopic: wat is de grootste uitslag die ooit in een superbowl gehaald is? Qua onderling verschil dan
Godver echt waar? Ik dacht dat dit de COS van Utopia was... kut...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:54 schreef iAvani het volgende:
[..]
Heeeee dit topic gaat toch over de superbowl?
"Jan eet een banaan"quote:Op maandag 3 februari 2014 02:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Godver echt waar? Ik dacht dat dit de COS van Utopia was... kut...
Jouw laatste zin zegt al genoeg. Ik ben 18, VWO gehaald en half jaar uni gedaan en gehaald, dus ga niet mn leeftijd of niveau erbij betrekken, dat gaat nl. nergens om.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag ik eens vragen hoe oud jij bent?
Je denkt toch niet echt dat er mensen anti Roda zijn of wel? Net alsof er iemand buiten wat Limburgers om wat geeft om Roda
Jan zet een lekker kopje koffie, checkt zijn e-mail, pakt een koud biertje uit de koelkast, zet de tv aan en steekt een peuk op. Want in Utopia overleven ze MET NIETS.quote:Op maandag 3 februari 2014 02:55 schreef iAvani het volgende:
[..]
"Jan eet een banaan"
"Jan gaat slapen"
"Jan is boven wonder weer wakker geworden, hoe kan dat toch"
Ik heb niets met Roda en niets tegen Roda kan me niet voorstellen dat er supporters zijn die anti Roda zijn iigquote:Op maandag 3 februari 2014 02:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jouw laatste zin zegt al genoeg. Ik ben 18, VWO gehaald en half jaar uni gedaan en gehaald, dus ga niet mn leeftijd of niveau erbij betrekken, dat gaat nl. nergens om.
Nou, naast die 20.000 die ze kregen, hadden ze het erg zwaar hoor!quote:Op maandag 3 februari 2014 02:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jan zet een lekker kopje koffie, checkt zijn e-mail, pakt een koud biertje uit de koelkast, zet de tv aan en steekt een peuk op. Want in Utopia overleven ze MET NIETS.
Pak wat chocola en een Red Bull, dan val je zo in slaap....quote:Op maandag 3 februari 2014 02:55 schreef iAvani het volgende:
[..]
"Jan eet een banaan"
"Jan gaat slapen"
"Jan is boven wonder weer wakker geworden, hoe kan dat toch"
Zullen we maar eens teug ontopic gaanquote:Op maandag 3 februari 2014 02:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb niets met Roda en niets tegen Roda kan me niet voorstellen dat er supporters zijn die anti Roda zijn iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat waren de odds daarop voor de wedstrijd begon?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:00 schreef zeebeschuit het volgende:
Denver zonder punten is 100x uitbetaling.
Waar woon jij nu momenteelquote:Op maandag 3 februari 2014 03:00 schreef zeebeschuit het volgende:
Denver zonder punten is 100x uitbetaling.
[ afbeelding ]
uhm.....nihilquote:Op maandag 3 februari 2014 03:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat waren de odds daarop voor de wedstrijd begon?
Is dat die daft punk helm gast?quote:
Heerlijk. Dat kind is over 15 jaar natuurlijk een seriemoordenaar ofzo door dit trauma, maar altijd leuk om te zien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |