Dat had ik dan afgelopen donderdag moeten doen, en dan had ik 40¤ extra mogen betalen.....quote:
Gewoon morgen ophalen, hij lag er waarschijnlijk vandaag al. Ik heb hem op een maandag aangevraagd, werd verteld dat hij er maandag zou zijn. Maar toen ik donderdag even langs kwam was hij er al!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, het is misschien niet helemaal relevant, maar wel een enorme irritatie..... Waarom moet het gemeentehuis 7 dagen erover doen om mijn rijbewijs klaar te maken??
Afgelopen donderdag aangevraagd, en aanstaande donderdag kan ik hem pas ophalen. Grr, ongeduldig
Goed bezig. Zo te zien loont het wel om voet bij stuk te houden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Alt-tab het volgende:
Een gruwelijke irratie die is omgevormd tot hoongelach.
Een paar maanden terug had ik een ongeluk. De details zal ik achterwege laten.
Ik stapte kwaad uit, en liep richting de auto die deel uitmaakte van het ongeval om de bestuurder de huid vol te schelden. Deze man stapte uit en gedroeg zich aggresief naar mij toe, en pakte zijn telefoon. Op het moment van bellen was het mij niet duidelijk wat er aan de hand was. 'Verzekeringspapieren zouden gebracht worden' zei hij. Na gebrabbel in het Turks, stonden er 15 minuten later 4 gasten die mij zaten te bedreigen / intimideren.
Ik hield voet bij stuk, en beiden hebben wij het schadeformulier ingevuld en ondertekend.
Nu 4 maanden later, heb ik een brief ontvangen van mijn verzekeraar waarin zij aangeven dat de aansprakelijkheid bij de tegenpartij ligt.
Het eigen risico, alsmede het totale schadebedrag van 5000 euro, is op mijn rekening gestort. Maar dat is niet alles. Wegens mijn All Risk verzekering is de schade gerepareerd zonder dat het mij een cent heeft gekost, want eigen risico terug.
Onder de eindstreep heb ik dus 5000 verdiend, en dat allemaal wegens een te opgefokte bestuurder. Ik heb in de stress gezeten, en baalde nogal, maar nu heb ik alleen maar een big smile.
Mijn auto is weer als vanouds, de zijne daarentegen is economisch total loss. Optisch geen cent meer waard. Hele passagierszijde beschadigd
Misschien was het wel een leerling zonder instructeur?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik werd daarstraks bijna van m'n sokken gereden op een zebrapad. Door een leswagen met de instructeur achter het stuur....
Haha je mag toch echt niet zonder je instructeur rijden als je aan het lessen bent tochquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Misschien was het wel een leerling zonder instructeur?
Ook instructeurs hebben wel eens pauze hoor.
Nee, tuurlijk niet. Was een grapje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha je mag toch echt niet zonder je instructeur rijden als je aan het lessen bent toch
Bedankt voor je compliment. Ik wil verder niet als psycholoog of wat dan ook over komen. Ik besef me ook terdege dat je niet gevraagd hebt om mijn 'advies' maar wil toch het volgende mededelen zonder het te laten verstranden in offtopic geneuzel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed bezig. Zo te zien loont het wel om voet bij stuk te houden.
Ik denk dat ik minder sterk in m'n schoenen zou hebben gestaan met 4 dreigende figuren om me heen.
Ik schrok mij laatst dood in het donker toen er een bijna onzichtbare man (door zijn donkere kleding) overstak bij een zebrapad zonder te kijken, ik zag hem verdomme veel te laat en schrok mij 300x de pleuris, voorang mag je best nemen maar niet als je daarmee zelfmoord pleegt svp.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik werd daarstraks bijna van m'n sokken gereden op een zebrapad. Door een leswagen met de instructeur achter het stuur....
Jouw allrisk-verzekering heeft dus de schade vergoed, en de verzekering van de tegenpartij heeft het schadebedrag op jouw rekening overgemaakt, begrijp ik dat goed? Dan zou ik het maar apart houden, want dat komt je verzekering nog wel terughalen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Alt-tab het volgende:
Ik stapte kwaad uit, en liep richting de auto die deel uitmaakte van het ongeval om de bestuurder de huid vol te schelden. Deze man stapte uit en gedroeg zich aggresief naar mij toe, en pakte zijn telefoon. Op het moment van bellen was het mij niet duidelijk wat er aan de hand was. 'Verzekeringspapieren zouden gebracht worden' zei hij. Na gebrabbel in het Turks, stonden er 15 minuten later 4 gasten die mij zaten te bedreigen / intimideren.
Ik hield voet bij stuk, en beiden hebben wij het schadeformulier ingevuld en ondertekend.
Nu 4 maanden later, heb ik een brief ontvangen van mijn verzekeraar waarin zij aangeven dat de aansprakelijkheid bij de tegenpartij ligt.
Het eigen risico, alsmede het totale schadebedrag van 5000 euro, is op mijn rekening gestort. Maar dat is niet alles. Wegens mijn All Risk verzekering is de schade gerepareerd zonder dat het mij een cent heeft gekost, want eigen risico terug.
Onder de eindstreep heb ik dus 5000 verdiend, en dat allemaal wegens een te opgefokte bestuurder. Ik heb in de stress gezeten, en baalde nogal, maar nu heb ik alleen maar een big smile.
Mijn auto is weer als vanouds, de zijne daarentegen is economisch total loss. Optisch geen cent meer waard. Hele passagierszijde beschadigd
Bijna goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:59 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Jouw allrisk-verzekering heeft dus de schade vergoed, en de verzekering van de tegenpartij heeft het schadebedrag op jouw rekening overgemaakt, begrijp ik dat goed? Dan zou ik het maar apart houden, want dat komt je verzekering nog wel terughalen.
Laaaaat maaaarrquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Misschien was het wel een leerling zonder instructeur?
Ook instructeurs hebben wel eens pauze hoor.
Misschien moeten we het daar maar op houden jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:51 schreef FransDeens het volgende:
....maar het is natuurlijk wel duidelijk dat deze manier niet de bedoeling is. Bofkont.
Zoals een ander ook al aanhaalde: Houd die 5000euro maar apart.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Alt-tab het volgende:
Je bent nog erger dan de veroorzaker, Niks om trots op te zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Alt-tab het volgende:
Ik stapte kwaad uit, en liep richting de auto die deel uitmaakte van het ongeval om de bestuurder de huid vol te schelden.
Ben sowieso niet van plan om het uit te geven, staat al op de spaarrekening, maar bang dat het teruggevorderd wordt, ben ik niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:18 schreef eRKa het volgende:
[..]
Zoals een ander ook al aanhaalde: Houd die 5000euro maar apart.
Wat hier had moeten gebeuren, is dat jouw verzekering de reparatie voorschiet. Nadat duidelijk is wat de kosten zijn geweest, gaan ze dit verhalen op de verzekering van de tegenpartij (die was immers veroorzaker).
Hier is een foutje gemaakt, en is de vergoeding op jouw rekening terecht gekomen Die vergoeding had immers bij jouw verzekering gestort moeten worden. Door een foutje is dat verkeerd gegaan, kan gebeuren.
Maar jouw verzekering komt er heus nog wel achter dat de centen bij jou zijn gestort. Ik heb dit 15jaar geleden ook eens gehad, ging toen wel om minder geld(fl1000,-). Mijn verzekering stuurde een keurige brief waar het in werd uitgelegd, en ik kon kiezen of ik alles ineens wilde betalen, of in termijnen. Rentevrij.........
Maar je zou eens geluk kunnen hebben, dat wil ik zeker niet uitsluiten. Als zowel bij jouw als bij de verzekering van de tegenpartij slaapkoppen zitten te boekhouden, dan kon je nog eens boffen. Maar ga er maar van uit dat 5000euro niet "even" ergens wegvalt.
Ah de tegenpartijquote:Op zondag 16 februari 2014 11:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan de veroorzaker, Niks om trots op te zijn
Oké. Heb het nooit zo met mensen die agressief zijn in het verkeer, sorryquote:Op zondag 16 februari 2014 16:13 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van plan om het uit te geven, staat al op de spaarrekening, maar bang dat het teruggevorderd wordt, ben ik niet.
Immers heeft mijn eigen verzekering aangegeven waar ik recht op heb indien niet aansprakelijk. Zowel mondeling als schriftelijk. Dat lijstje was als volgt;
- Eigen risico terug
- Volledige vergoeding schade autoherstelbedrijf
- Volledig schadebedrag op rekening
- Behoud schadevrije jaren
- Behoud premie
[..]
Ah de tegenpartij![]()
Meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken
Omdat mensen alleen aan zichzelf denken.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef Descendent het volgende:
Waarom kunnen mensen op een N-weg met inhaalverbod nou nooit eens normaal 80 (of 100) rijden, maar altijd net 75.... en waarom gaan ze remmen op de meest debiele momenten zoals bijv wanneer er een flauwe bocht aankomt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |