quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
IJsland heeft gekozen. Het is María Ólafsdóttir met "Unbroken".
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Peter op 22-02-2015 19:22:35 ]Life can be a bitch, so like it..
Juist ja. Wat men ook kiest. Ik vrees dat het eigenlijk voor de daadwerkelijke kans op een hoge notering tijdens het ESF niets zal uitmaken want IJsland heeft nooit potten kunnen breken op een ESF.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:34 schreef ato het volgende:
2e liedjes reeks van Ijsland staan on line..
http://www.ruv.is/songvakeppnin
Nooit potten kunnen breken?? IJsland haalde tweemaal een 2e plaats. De laatste keer dat ze dat presteerden was in 2009 met een hele mooie, gedragen ballad. Ik zou me als ik jou was toch maar wat meer gaan verdiepen in songfestivalgeschiedenis.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Juist ja. Wat men ook kiest. Ik vrees dat het eigenlijk voor de daadwerkelijke kans op een hoge notering tijdens het ESF niets zal uitmaken want IJsland heeft nooit potten kunnen breken op een ESF.
Je kan je beter afvragen (maar dat geldt tot zekere hoogte ook voor Cyprus en Nederland bijvoorbeeld) wat IJsland er nog te zoeken heeft dan alleen meedoen.
Ik vind het nog steeds niks.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heerlijk ! !
Hier met een stuk in het Engels.
Inderdaad, Yohanna werd tweede.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:12 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Nooit potten kunnen breken?? IJsland haalde tweemaal een 2e plaats. De laatste keer dat ze dat presteerden was in 2009 met een hele mooie, gedragen ballad. Ik zou me als ik jou was toch maar wat meer gaan verdiepen in songfestivalgeschiedenis.
Oeh, die (best wel lage) hoge noot klonk slecht... En wat is het camp...quote:Op maandag 28 april 2014 19:30 schreef Fred_B het volgende:
IJsland is nog even energiek als in de voorronde. De IJslanders maken een iets betere indruk dan Letland, en zullen daarmee vermoedelijk de punten wegkapen van de televoters die een gezellig feestje op TV kunnen waarderen tussen alle serieuze inzendingen. Aan het einde vormen ze met hun lichamen het woord LOVE (vergelijkbaar met YMCA). Dat is een leuke vondst, en ondanks dat er ook veel publiek en jury dit waarschijnlijk een beetje sneu geheel gaan vinden, zou dit best kunnen verrassen.
Geweldig!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef takkfyrir het volgende:
Goed op de achtergrondzangers letten vanavond; één van hen is dus gewoon een IJslands parlementslid.
[ afbeelding ]
Óttarr Proppé, die donkerblauwe inderdaad. Hier meer over hem. en ja, het is nu zeker dat hij meedoet. Wat een baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie altijd al Pollapönktaart of -koekjes wilde bakken: grijp je kans!
Hier het recept (in het IJslands).
IJsland heeft gisteren trouwens een klacht ingediend, omdat het geluid van het nummer steeds niet goed gaat. Bron.Tof!quote:
Volgens mij zijn deze kerels geweldig leuk!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:35 schreef takkfyrir het volgende:
Een heleboel baarden en jurken bij elkaar, zo.
[ afbeelding ]
Ik ga naar IJsland verhuizen. Ik weet niet waarom maar gewoon daarom.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:35 schreef takkfyrir het volgende:
Een heleboel baarden en jurken bij elkaar, zo.
[ afbeelding ]
Mee eens. Komt hier ook regelmatig nog voorbijquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Dit blijft toch wel mijn guilty pleasure van 2014
Geweldig lied inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
SUNDAY - Fjaðrir
Wat een tof nummer
Was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geweldig lied inderdaad
Doet me qua stijl aan Feed you My Love denken (Noorwegen 2013)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |