quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
IJsland heeft gekozen. Het is María Ólafsdóttir met "Unbroken".
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Peter op 22-02-2015 19:22:35 ]Life can be a bitch, so like it..
Juist ja. Wat men ook kiest. Ik vrees dat het eigenlijk voor de daadwerkelijke kans op een hoge notering tijdens het ESF niets zal uitmaken want IJsland heeft nooit potten kunnen breken op een ESF.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:34 schreef ato het volgende:
2e liedjes reeks van Ijsland staan on line..
http://www.ruv.is/songvakeppnin
Nooit potten kunnen breken?? IJsland haalde tweemaal een 2e plaats. De laatste keer dat ze dat presteerden was in 2009 met een hele mooie, gedragen ballad. Ik zou me als ik jou was toch maar wat meer gaan verdiepen in songfestivalgeschiedenis.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Juist ja. Wat men ook kiest. Ik vrees dat het eigenlijk voor de daadwerkelijke kans op een hoge notering tijdens het ESF niets zal uitmaken want IJsland heeft nooit potten kunnen breken op een ESF.
Je kan je beter afvragen (maar dat geldt tot zekere hoogte ook voor Cyprus en Nederland bijvoorbeeld) wat IJsland er nog te zoeken heeft dan alleen meedoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |