Natuurlijkquote:
Eerste keer beffen dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
TS vraagt of de eerste keer smerig was. Begrijpend lezen.
snap je het echt nietquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerste keer beffen dan?Dan geef je toch orale seks?
Nee, beffen en pijpen is toch allebei orale seks?quote:
Ditquote:Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als je er teveel over nadenkt wordt het vanzelf![]()
Maar als je geil bent denk je daar niet aan en is het
Leg uit dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef zarGon het volgende:
Vond jij je eerste keer niet heel smerig?
- Nee. IHVK.
+ Want beffen is geen orale seks?.
quote:
why notquote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef AMangold het volgende:
ben nog altijd geen liefhebber van het te geven
van krijgen wel?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef AMangold het volgende:
Om een of andere rede blijft de "vieze" gedachte door mijn hoofd gaan, plus bang dat hij klaarkomt in mijn mond....quote:
Haha, gelukkig zijn de jonges waarmee ik het bed gedeeld heb wat begripvoller ;pquote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
than man up , and head south, bitch
Heb hier een heel ranzige gif van maar ga hem niet postenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
Om een of andere rede blijft de "vieze" gedachte door mijn hoofd gaan, plus bang dat hij klaarkomt in mijn mond....
Voorvocht is heeel bitter jaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bitter, toch? Heb zelf nooit zaad geproefd..
Ah, okay. Ik had verwacht dat je op zo'n moment (hitsig en lustig) niet al te veel zou nadenken en vooral zou doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
Om een of andere rede blijft de "vieze" gedachte door mijn hoofd gaan, plus bang dat hij klaarkomt in mijn mond....
Lekker tochquote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, dat ik iets heb met "proeven" dat doe ik absoluut niet graag.. En waarom gaan spugen tijdens het vrijen als je het kunt voorkomenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik had verwacht dat je op zo'n moment (hitsig en lustig) niet al te veel zou nadenken en vooral zou doen..
Waar ben je precies bang voor? Bedoel, in het ergste geval spuug je het uit, je houdt er geen blijvende schade aan over...
Ow, ik weet dat zaad tintelt. Kan het je aanraden. Bitter weet ik niet, meestal vergelijk ik het met mijn vinger naderhand.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bitter, toch? Heb zelf nooit zaad geproefd..
Ik zet jou even op het gedeelde lijstje onder "onwillig"quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
is goew or special Kquote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zet jou even op het gedeelde lijstje onder "onwillig"
Dat laatste lijkt me iets wat je als man makkelijk kunt voorkomen. Gewoon hem op tijd eruit halen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
Jep, das ook de afspraak die ik maak als ik dat ga doen bij iemand, maarja moet er toch wel al echtquote:Op maandag 3 februari 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me iets wat je als man makkelijk kunt voorkomen. Gewoon hem op tijd eruit halen.
On topic : Ik heb er nooit moeite mee gehad eigenlijk. Sterker nog, ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen.
Welk geslacht??quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
Anyway, vond het maar een vreemd smaakje hebben de eerste keer.
Verwacht je dan andersom wel orale seks van de man? Voor mij hoort het er een beetje bij om het bij de vrouw te doen (dat doe ik eigenlijk altijd voor de penetratie). Andersom ga ik er nooit vanuit, maar word het zeker op prijs gesteld!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
Jep, das ook de afspraak die ik maak als ik dat ga doen bij iemand, maarja moet er toch wel al echt
vertrouwen zijn onderling.. (kortom, eerste keer seks zit pijpe er niet in)
Ik ga er niet zelf om vragen, maar zal het ook niet weigeren als ze het wel doenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:15 schreef yats het volgende:
[..]
Verwacht je dan andersom wel orale seks van de man? Voor mij hoort het er een beetje bij om het bij de vrouw te doen (dat doe ik eigenlijk altijd voor de penetratie). Andersom ga ik er nooit vanuit, maar word het zeker op prijs gesteld!
Maar dat vertrouwen is er een eerste keer dus nooit als ik jouw post lees? Vragen doe ik het ook nooit, zowel niet bij geven als bij nemen. Mijn laatste ex was ook erg verbaasd dat ik bij de eerste keer dat we seks hadden er niet naar vroeg om het te krijgen en vrij snel (zonder dat ze iets vroeg) het bij haar begon te doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ga er niet zelf om vragen, maar zal het ook niet weigeren als ze het wel doen
Overigens zeg ik niet dat ik het nooit doe he, maar doe het pas als ik hem daar genoegd
voor vertrouw
Ja naar mijn ervaring doen mannen het ook wel snelquote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dat vertrouwen is er een eerste keer dus nooit als ik jouw post lees? Vragen doe ik het ook nooit, zowel niet bij geven als bij nemen. Mijn laatste ex was ook erg verbaasd dat ik bij de eerste keer dat we seks hadden er niet naar vroeg om het te krijgen en vrij snel (zonder dat ze iets vroeg) het bij haar begon te doen.
Waarom zou je iets niet doen als je het leuk vind om te doen (mannenlogica over seks)? Je hebt niet per definitie vertrouwen nodig om seks te hebben (genoeg knetterlamme mensen duiken met iemand het bed in die ze niet kennen, zelf nooit gedaan overigens).quote:Op maandag 3 februari 2014 01:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja naar mijn ervaring doen mannen het ook wel snel(geluk voor ons vrouwen
) Ja er is natuurlijk
wel iets van vertrouwen anders deel je het bed niet haha, mja ik weet niet.. Is typisch A.... orBen op dat punt gewoon heel onzeker enzo
uh ja, laten we het zo zeggen dat dat komt door mijn verledenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:27 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zou je iets niet doen als je het leuk vind om te doen (mannenlogica over seks)? Je hebt niet per definitie vertrouwen nodig om seks te hebben (genoeg knetterlamme mensen duiken met iemand het bed in die ze niet kennen, zelf nooit gedaan overigens).
En waarom onzeker zijn? Alleen omdat je niet wil dat de man te vroeg klaarkomt? Als dat gebeurt vraag ik me af wat voor man dat is aangezien enige zelfbeheersing en zelfcontrole qua orgasme niet heel moeilijk te bereiken is (in mijn ervaring althans).
Komt tijd, komt ervaring dus?Wie weet verdwijnt de onzekerheid qua orale seks ook wel met het verloop der jaren. Al is het als man natuurlijk wat makkelijker praten gezien de meeste vrouwen niet spuiten als ze klaarkomen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:29 schreef AMangold het volgende:
[..]
uh ja, laten we het zo zeggen dat dat komt door mijn verledenIn het algemeen lang onzeker geweest over seks
Nu alleen nog ongemakkelijk tijdens oraal..
uhm daar ga ik het niet in topic over hebbenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:32 schreef yats het volgende:
[..]
Komt tijd, komt ervaring dus?Wie weet verdwijnt de onzekerheid qua orale seks ook wel met het verloop der jaren. Al is het als man natuurlijk wat makkelijker praten gezien de meeste vrouwen niet spuiten als ze klaarkomen.
p.s. Een persoonlijke vraag als dat mag : waar kwam die onzekerheid over seks vandaan? Ik ben onzeker over veel dingen (geweest), maar nog nooit over mijn bedcapaciteiten of iets dat daarmee samen hing.
was je er toen ook een tijdje van genezen:P of dat nietquote:Op maandag 3 februari 2014 01:56 schreef Franknfurter het volgende:
De eerste keer beffen vond ik zo walgelijk dat ik daadwerkelijk moest kokhalzen
Ja, maar bij de volgende werd het wel lekkerquote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
was je er toen ook een tijdje van genezen:P of dat niet
haha geluk voor jouquote:Op maandag 3 februari 2014 02:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja, maar bij de volgende werd het wel lekker
En pijpen doe je ook, of val je alleen op vrouwen?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:56 schreef Franknfurter het volgende:
De eerste keer beffen vond ik zo walgelijk dat ik daadwerkelijk moest kokhalzen
Ik ookquote:Op maandag 3 februari 2014 05:57 schreef Etsu het volgende:
Eerste keer ging ik erop letten of ik geen plas proefde, daarna niet echt meerDus wende wel snel.
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een verblindend wit licht scheen uit haar grot en de kamer vulde zich met vlinders en het zoete aroma van lentebloemen.
Alleen vrouwenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
En pijpen doe je ook, of val je alleen op vrouwen?
Ontopic, zowel ontvangen als geven, heerlijk
Als je het goed doet hoor je het welquote:Op maandag 3 februari 2014 13:10 schreef erodome het volgende:
Ik heb het nooit vies gevonden, wel een beetje eng, zou ik het wel goed doen enzo.
Daar ben ik al een paar jaar achter, maar die eerste keer was toch wel erg spannend, beetje eng.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:38 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Als je het goed doet hoor je het wel
Ik had eerst voldoende geoefend met mijn dildoquote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Iedere meid zou met die instelling de eerste keer een genotsstaaf in haar mond stoppen
Snap ik, dat vond ik ook. Ik vond het zelfs een beetje schamend (totaal niet nodig natuurlijk).quote:Op maandag 3 februari 2014 13:38 schreef erodome het volgende:
Daar ben ik al een paar jaar achter, maar die eerste keer was toch wel erg spannend, beetje eng.
De wereld zou heel mooi zijn als iedere vrouw die attitude had.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef complicate het volgende:
Ik had eerst voldoende geoefend met mijn dildo Eerste keer vond ik dus gewoon super leuk om te doen en hij vond het lekker
Damnnn wat geil.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik had eerst voldoende geoefend met mijn dildo![]()
Eerste keer vond ik dus gewoon super leuk om te doen en hij vond het lekker
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik had eerst voldoende geoefend met mijn dildo![]()
Eerste keer vond ik dus gewoon super leuk om te doen en hij vond het lekker
Lang geleden hoor ... beetje ... mja. Licht bruisend kan je ook zeggen. Misschien was de prik er al af.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Tintelt? Wat moet je daarvoor gegeten hebben dat het tintelt.
Je hebt het nu waarschijnlijk te druk met al die DM's weg te drukkenquote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef complicate het volgende:
Ik had eerst voldoende geoefend met mijn dildo Eerste keer vond ik dus gewoon super leuk om te doen en hij vond het lekker
Teveel mee geschud zekerquote:Op maandag 3 februari 2014 14:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lang geleden hoor ... beetje ... mja. Licht bruisend kan je ook zeggen. Misschien was de prik er al af.
Juustem, dat is de spirit!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:07 schreef Libertarisch het volgende:
Euh ja, eerste keer beffen was gewoon wel lekker.
Niet dat ik er een groot fan van ben, ik vinger veel liever. Gebruik liever mijn handen, absoluut.
Heb nu wel een rauwe tong van het beffen, toen ik naar haar clit ging ging ik per ongeluk ook over haar stoppels en nu dus die rauwe tong. Foktop!
Mits schoon en van een lief leuk meisjequote:
Ik vond het niet vies, ook de eerste keer niet. Eerlijk gezegd was het altijd al erg opwindend voor mij, ook toen ik nog helemaal niet aan seks deed en alleen fantaseerde trok orale seks mij al meer aan dan het neuken zelf.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef RonnieGardocki het volgende:
Vonden jullie de eerste keer orale seks geven (niet krijgen uiteraard) niet heel smerig![]()
Blij dat het bij de tweede/derde keer minder erg werd. De eerste keer was maar erg vies, vooral het idee toen nog.. Vandaag de dag ->
De eerste keer beffen voor mij bij een vrouw was net als Rivella, voelde een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:39 schreef RonnieGardocki het volgende:
Vonden jullie de eerste keer orale seks geven (niet krijgen uiteraard) niet heel smerig![]()
Blij dat het bij de tweede/derde keer minder erg werd. De eerste keer was maar erg vies, vooral het idee toen nog.. Vandaag de dag ->
Het kan ook nog zo zijn dat je nog niet geil bent, maar dat je gewoon zegt van: hup actie, dus dat je nog niet volledig geil bent zeg maar, maar dat je gewoon doorzet en dat je vervolgens even daarna geil wordt.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als je er teveel over nadenkt wordt het vanzelf![]()
Maar als je geil bent denk je daar niet aan en is het
Dat geeft ook verder niets, zolang je partner daar altijd maar rekening mee houdt natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef AMangold het volgende:
Een geboren natuurtalent, helemaalquote:
Begrijpelijk ja, maar het hangt naast de ervaring ook van de leeftijd af, te jong beginnen dan kan het soms ook net iets te veel tegelijk zijn natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:10 schreef erodome het volgende:
Ik heb het nooit vies gevonden, wel een beetje eng, zou ik het wel goed doen enzo.
Could not agree more! Volgens mij moeten wij eens samen op 'vrouwenjacht' gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef Fascination het volgende:
Nee, neutraal smaakje plus mooie vagina.
Vertel me meer.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef Fascination het volgende:
Nee, neutraal smaakje plus mooie vagina.
Gast...quote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Could not agree more! Volgens mij moeten wij eens samen op 'vrouwenjacht' gaan.
Net alsof we dat gelovenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef superbly het volgende:
Eerste keer was wel lekker
Pittige kutsmaak en kutlucht
maar dat kwam waarschijnlijk omdat desbetreffende vrouw 43 was
en ik 15......................
Ik geloof het direct. Wij hadden in de buurt ook zo'n vrouw. die was denk ik 39 ofzo en daar mocht iedereen van 15 tot 25 jaar zo overheen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef superbly het volgende:
geloof t of niet
t is echt waar.
vriend van mij was 16 en die neukte een vriendin van haar,zodoende heb ik r ontmoet.
Wat? Met een vrouw op vrouwenjacht is in mijn ervaring een stuk effectiever.quote:
hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]Waar vind je hier in de buurt vrouwen met zo'n instelling?
Wat ben je grappigquote:Op maandag 3 februari 2014 14:21 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Je hebt het nu waarschijnlijk te druk met al die DM's weg te drukken
*knuffeltjequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Zeker verbaasd dat ik er niet tussen zat. Wat een vooroordelen hier![]()
Ik heb daar tot nu toe niet aan getwijfeldquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Eindelijk! je bent er dus eindelijk van overtuigd dat ik geen viezerik ben
Heel goed. Er zijn nog maar weinig vrouwen hier met een objectieve kijk op mannen, aangezien ons imago zwaar de grond in wordt gestampt door die vele DM'ersquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
Ik heb daar tot nu toe niet aan getwijfeld
Je overdrijftquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:46 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Heel goed. Er zijn nog maar weinig vrouwen hier met een objectieve kijk op mannen, aangezien ons imago zwaar de grond in wordt gestampt door die vele DM'ers
Oke, even heel eerlijk!quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Oke, even heel eerlijk!
Heb je (en zo ja, hoeveel) DM's ontvangen na je 'redelijk opwindende' quote, eerder in dit topic?
Nieuwsgierig of mijn mede-mannelijke Fokkers! je quote ook zo 'geweldig' vonden, en of zij het niet konden laten om een DM te sturen (Aan je reactie kan ik overigens opmaken dat je er minstens 1 hebt gehadquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Nieuwsgierig of mijn mede-mannelijke Fokkers! je quote ook zo 'geweldig' vonden, en of zij het niet konden laten om een DM te sturen (Aan je reactie kan ik overigens opmaken dat je er minstens 1 hebt gehad)
Ik hoop dat je dit goed oppakt, maar ik ga jouw 'ervaringen' in de vorm van tips geven aan meidenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
Ik vind je echt grappig , maar ik lach over het algemeen om het minste
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:09 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit goed oppakt, maar ik ga jouw 'ervaringen' in de vorm van tips geven aan meidenKunnen ze nog wat van leren
Amai en jouw analytisch vermogenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ervaringen heb je vast wel! Daarmee bedoel ik niet kwantitatief, maar kwalitatief !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |