quote:Op maandag 3 februari 2014 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je tetouaribo's marokko.nl-account gevonden?
rip wdquote:Op maandag 3 februari 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
Hahahaha al die shit.
[ afbeelding ]
Te veel tijd, en te weinig levens ervaring.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
Hahahaha al die shit.
[ afbeelding ]
Doe het, zou elke dag lezen voor het slapen gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet ook maar een fb openen over mijn visie op het leven
Niks mis met beetje zon pakken. Whiteboiquote:Op maandag 3 februari 2014 13:36 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb alweer mensen gespot die in de voortuin gingen zitten.
Met 6 graden buiten gaan zitten
Zonnetje is best lekker nu hoor, peukie + bak koffie, goed te doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:36 schreef Aiciu het volgende:
is toch prima weer vandaag.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:36 schreef Aiciu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zou lezen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:36 schreef Snowbells het volgende:
Liever wit dan op m'n 40 eruit zien als 50quote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis met beetje zon pakken. Whiteboi
Ik heb mezelf al ingesmeerd met olie om nu in m'n bikini in de zon te gaan bakkenquote:Op maandag 3 februari 2014 13:36 schreef Aiciu het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
pils vatten
limburgZeg ik ook hoor, duuurrrvatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou erop kunnen fappen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:36 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al ingesmeerd met olie om nu in m'n bikini in de zon te gaan bakken![]()
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
pils vatten
limburgpilsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
limburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pics enzoquote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al ingesmeerd met olie om nu in m'n bikini in de zon te gaan bakken![]()
Heb net m'n broek uitgedaan, even lekker laten luchten toch, haha.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:40 schreef Aiciu het volgende:
Jullie altijd meteen doen alsof het zomer is en ik nog steeds met dikke winterjas, muts en handschoenen het nog steeds koud te vinden
Buren zijn blij dat je snel gaat verhuizen of niet?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net m'n broek uitgedaan, even lekker laten luchten toch, haha.
Door een beetje zon?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Liever wit dan op m'n 40 eruit zien als 50
Mongolquote:
Wow.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Buren zijn blij dat je snel gaat verhuizen of niet?
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pils
limburgNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
komt ook geen 2de ronde of niks. na deze ronde kiezen ze mensen die ze een aanbod sturenquote:
wanneer hoor je het?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ook geen 2de ronde of niks. na deze ronde kiezen ze mensen die ze een aanbod sturen
Krijg over precies 4 weken sleutels. Heb al nachtmerries over verkeerd geplaatste keukenkastjes en lelijke tegels.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
Hoe is het in je nieuwe huisje chorleroe.
die mocht je toch zelf uitkiezen?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg over precies 4 weken sleutels. Heb al nachtmerries over verkeerd geplaatste keukenkastjes en lelijke tegels.
Daarom ook een vakman laten doen, zo duur ben ik niet ;squote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg over precies 4 weken sleutels. Heb al nachtmerries over verkeerd geplaatste keukenkastjes en lelijke tegels.
Nee, hoeft niet meer.quote:
Spannend.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ook geen 2de ronde of niks. na deze ronde kiezen ze mensen die ze een aanbod sturen
Ja, daarom.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mocht je toch zelf uitkiezen?
Zal het onthouden.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom ook een vakman laten doen, zo duur ben ik niet ;s
ben benieuwd. Als ik aangenomen wordt moet ik wel maar eens nieuwe reiskoffers gaan kopenquote:Op maandag 3 februari 2014 13:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spannend.
[..]
Ja, daarom.Dat ze ineens oranje tegels hebben geplaatst.
word*quote:Op maandag 3 februari 2014 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben benieuwd. Als ik aangenomen wordt moet ik wel maar eens nieuwe reiskoffers gaan kopen
heb je al dingen uitgezocht voor het huisje?
Ga je weg uit arnhem?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
word*
Hoezo? Moet je zo veel gaan reizen dan?
Ja man, heb bijna alles al geregeld en uitgezocht.Eigenlijk alleen nog een bank en een wasmachine.
sorryquote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
word*
Hoezo? Moet je zo veel gaan reizen dan?
Ja man, heb bijna alles al geregeld en uitgezocht.Eigenlijk alleen nog een bank en een wasmachine.
Ja, klein beetje uit Arnhem maar.quote:
Dat is wel nice.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
ja, sowieso elke 2 weken naar munchen. en dan nog wat verspreid over europa en een beetje azie
Echt fucking lelijk. doe me eens een foto. hihiihquote:Op zondag 2 februari 2014 18:14 schreef madeliefff het volgende:
hoe ik er uit zie? hoe denk je ? hihih
Oeh, flinke mentale stap zekerquote:Op maandag 3 februari 2014 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, klein beetje uit Arnhem maar.
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt fucking lelijk. doe me eens een foto. hihiih
Valt mee, kan ik handelen. Hoe is het in Eindje? En met je scriptie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |