Buren zijn blij dat je snel gaat verhuizen of niet?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net m'n broek uitgedaan, even lekker laten luchten toch, haha.
Door een beetje zon?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Liever wit dan op m'n 40 eruit zien als 50
Mongolquote:
Wow.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Buren zijn blij dat je snel gaat verhuizen of niet?
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pils
limburgNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wanneer hoor je het?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ook geen 2de ronde of niks. na deze ronde kiezen ze mensen die ze een aanbod sturen
Krijg over precies 4 weken sleutels. Heb al nachtmerries over verkeerd geplaatste keukenkastjes en lelijke tegels.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
Hoe is het in je nieuwe huisje chorleroe.
die mocht je toch zelf uitkiezen?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg over precies 4 weken sleutels. Heb al nachtmerries over verkeerd geplaatste keukenkastjes en lelijke tegels.
Daarom ook een vakman laten doen, zo duur ben ik niet ;squote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg over precies 4 weken sleutels. Heb al nachtmerries over verkeerd geplaatste keukenkastjes en lelijke tegels.
Nee, hoeft niet meer.quote:
Spannend.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt ook geen 2de ronde of niks. na deze ronde kiezen ze mensen die ze een aanbod sturen
Ja, daarom.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mocht je toch zelf uitkiezen?
Zal het onthouden.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom ook een vakman laten doen, zo duur ben ik niet ;s
ben benieuwd. Als ik aangenomen wordt moet ik wel maar eens nieuwe reiskoffers gaan kopenquote:Op maandag 3 februari 2014 13:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spannend.
[..]
Ja, daarom.Dat ze ineens oranje tegels hebben geplaatst.
word*quote:Op maandag 3 februari 2014 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben benieuwd. Als ik aangenomen wordt moet ik wel maar eens nieuwe reiskoffers gaan kopen
heb je al dingen uitgezocht voor het huisje?
Ga je weg uit arnhem?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
word*
Hoezo? Moet je zo veel gaan reizen dan?
Ja man, heb bijna alles al geregeld en uitgezocht.Eigenlijk alleen nog een bank en een wasmachine.
sorryquote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
word*
Hoezo? Moet je zo veel gaan reizen dan?
Ja man, heb bijna alles al geregeld en uitgezocht.Eigenlijk alleen nog een bank en een wasmachine.
Ja, klein beetje uit Arnhem maar.quote:
Dat is wel nice.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
ja, sowieso elke 2 weken naar munchen. en dan nog wat verspreid over europa en een beetje azie
Echt fucking lelijk. doe me eens een foto. hihiihquote:Op zondag 2 februari 2014 18:14 schreef madeliefff het volgende:
hoe ik er uit zie? hoe denk je ? hihih
Oeh, flinke mentale stap zekerquote:Op maandag 3 februari 2014 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, klein beetje uit Arnhem maar.
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt fucking lelijk. doe me eens een foto. hihiih
Valt mee, kan ik handelen. Hoe is het in Eindje? En met je scriptie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |