Zal ik de meeting dan maar betalen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
die ken ik dan weer nietleer mij
lijkt me wel leuk zo'n spontane meet
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zal ik de meeting dan maar betalen?
Zelfspot +1quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zal ik de meeting dan maar betalen?
Zitten indd goeie tussen! Pff, stoppen met muziek heb ik zo vaak geprobeerd he.. ik weet niet waarom het zo moeilijk is voor me.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
In bijzijn van vrouwen open ik niet zo snel mijn mond, als ik met de normale possé zou meeten zouden jullie me niet zo vaak horen
[..]
Check die tracks dan in mijn post, zitten echte pareltjes tussen. Maar is zó lang geleden dat ik echt effectief gestopt ben met muziek luisteren, ben al de namen vergeten, dit was echt alles wat ik nog kon bedenken.
Selam aleykumquote:
Ik ben er om eerlijk te zijn niet mee opgegroeid, ik begon er pas naar te luisteren toen ik 14 was~, tot mijn 18-19 jaar geluisterd. Dus misschien daarom dat het voor mij makkelijk was, heel soms luister ik nog wel wat, maar zoveel waarde heeft het niet voor me.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Zitten indd goeie tussen! Pff, stoppen met muziek heb ik zo vaak geprobeerd he.. ik weet niet waarom het zo moeilijk is voor me.
Ah dan is het ook wat makkelijker. Ik heb Tupac, Destiny's Child, Aaliyah etc allemaal van kleins af aan in me kop gestampt gekregen door mijn broers en zus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Selam aleykum
[..]
Ik ben er om eerlijk te zijn niet mee opgegroeid, ik begon er pas naar te luisteren toen ik 14 was~, tot mijn 18-19 jaar geluisterd. Dus misschien daarom dat het voor mij makkelijk was, heel soms luister ik nog wel wat, maar zoveel waarde heeft het niet voor me.
Ik heb een S2 en verstand van custom roms. Telt dat ook?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft iemand van jullie een S3 en verstand van roms en heeft morgen tijd om mij te helpen met iets daarmee?
Eerste wel, tweede niet. Kan misschien mijn broer vragen als je een specifieke vraag hebt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft iemand van jullie een S3 en verstand van roms en heeft morgen tijd om mij te helpen met iets daarmee?
Zus luisterde altijd TMF, maar vond bijna alles wat ze luisterde herrie. Enige wat ik echt mooi vond van kleins af aan was piano. Ik liet toen mijn haar altijd lang groeien omdat ik zag dat pianisten tijdens het spelen altijd hun haren naar links en rechts gooiden. Helaas nooit op pianoles geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah dan is het ook wat makkelijker. Ik heb Tupac, Destiny's Child, Aaliyah etc allemaal van kleins af aan in me kop gestampt gekregen door mijn broers en zus.
Denk dat Sylvester wel kan helpen. Custom roms zou normaal geen probleem moeten zijn. Waarom doe je het precies eigenlijk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja hele mooie site maar ik snap er werkelijk de ballen van! En ik wil gewoon een goeie rom erop, die er nu op staat heb ik al sinds vorig jaar ofzo en vertoont nu wel kuren. Dus welke is goed/handig? (Liefst een die lijkt op de normale) en hoe werkte het oom alweer?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een S2 en verstand van custom roms. Telt dat ook?
http://forum.xda-developers.com/
Gewoon updaten danquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hele mooie site maar ik snap er werkelijk de ballen van! En ik wil gewoon een goeie rom erop, die er nu op staat heb ik al sinds vorig jaar ofzo en vertoont nu wel kuren. Dus welke is goed/handig? (Liefst een die lijkt op de normale) en hoe werkte het oom alweer?![]()
Ah lief.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste wel, tweede niet. Kan misschien mijn broer vragen als je een specifieke vraag hebt?
Een ROM kun je niet updaten dacht ik?quote:
Haha, piano luister ik best vaak als ik me wil ontspannen. Wat ik vroeger (nogsteeds) geweldig vond was opera. Vooral Nessun Dorma van Pavarotti heb ik geweldige jeugdherinneringen bij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zus luisterde altijd TMF, maar vond bijna alles wat ze luisterde herrie. Enige wat ik echt mooi vond van kleins af aan was piano. Ik liet toen mijn haar altijd lang groeien omdat ik zag dat pianisten tijdens het spelen altijd hun haren naar links en rechts gooiden. Helaas nooit op pianoles geweest.
[..]
Denk dat Sylvester wel kan helpen. Custom roms zou normaal geen probleem moeten zijn. Waarom doe je het precies eigenlijk?
Toen ik mijn S3 kreeg kon ik er gewoonweg niet aan wennen en toen een custom ROM erop gezet en ging het al beter en uiteindelijk toch terug gegaan naar het meest originele (dat wat al standaard op de Samsung staat zeg maar zonder de rest van de ongein erop) gegaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom doe je het precies eigenlijk?
Nee klopt, maar gewoon de nieuwe ROM erop plaatsen lijkt me niet zo moeilijk, de website waar je de ROM van hebt heeft toch vast wel een faq/guide?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah lief.Ik denk dat ik er met syl wel uitkom. Denk ik.
Vorig jaar heeft triggershot me geholpen maar die is nu te druk voor mij
![]()
[..]
Een ROM kun je niet updaten dacht ik?
Ik vind die website (die sylvesterrrrrrrr al geplaatst heeft) sowieso erg onoverzichtelijk en verwart me.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee klopt, maar gewoon de nieuwe ROM erop plaatsen lijkt me niet zo moeilijk, de website waar je de ROM van hebt heeft toch vast wel een faq/guide?
Nooit gehoord, klinkt goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha, piano luister ik best vaak als ik me wil ontspannen. Wat ik vroeger (nogsteeds) geweldig vond was opera. Vooral Nessun Dorma van Pavarotti heb ik geweldige jeugdherinneringen bij.
Daarom Nexusquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen ik mijn S3 kreeg kon ik er gewoonweg niet aan wennen en toen een custom ROM erop gezet en ging het al beter en uiteindelijk toch terug gegaan naar het meest originele (dat wat al standaard op de Samsung staat zeg maar zonder de rest van de ongein erop) gegaanstom ja ik weet het.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2060403quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind die website (die sylvesterrrrrrrr al geplaatst heeft) sowieso erg onoverzichtelijk en verwart me.Dit soort dingen zijn toch een stap te hoog voor me en ik ben zo eigenwijs om het toch te doen.
Haha, ik doe het graag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah lief.Ik denk dat ik er met syl wel uitkom. Denk ik.
Vorig jaar heeft triggershot me geholpen maar die is nu te druk voor mij
![]()
[..]
Een ROM kun je niet updaten dacht ik?
Ik blijf bezig met nieuwe telefoons kopen ja!quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nooit gehoord, klinkt goed.
[..]
Daarom Nexus, gewoon 4.4 origineel draaien.
Ahh lief.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha, ik doe het graag.Aw, hoop dat hij je kan helpen dan! Succes ermee
Ik zal er morgen met een frisse blik naar kijken, dank u! Kan ik je dm'en als ik er niet uit kom?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2060403
Lees de eerste posts goed door. Volgens mij staat in post #4 wel een redelijke uitleg.
Echt? Nununu afspelen!!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nooit gehoord, klinkt goed.
[..]
Daarom Nexus, gewoon 4.4 origineel draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |