abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136293908
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:15 schreef HulkHeld het volgende:
Dhr. Peter Verhey heeft op zijn Facebook een bericht geplaatst met 4 foto's van Twitter waarin hij zegt dat er een aantal snotneuzen zijn die berichten over zijn dochter plaatsen en dat hij hard zal toeslaan bij ene Noah van Unen uit Elburg.
Dit moet verfilmd worden :) Die vader heeft ook niet echt veel niveau.
pi_136294229
Wat is het toch met die zwaargelovigen dat ze de verantwoordelijkheid altijd bij een ander leggen. "Mijn dochter doet zoiets niet dus heeft iemand anders het allemaal gedaan"
pi_136294393
Peter, als je dit leest:

Steek je kop niet langer in het zand. Face the facts! Zoek hulp voor je dochter. Daar heeft ze een meer aan dan dit jagen op spoken die er niet zijn.
pi_136294440
Vond het wel mooi dat die pa op een gegeven moment zei dat ie wel in tovenarij geloofde.. maar dit..
Tjsa.. als je in God gelooft geloof je inderdaad in tovenarij-sprookjes.

Kan nog steeds niet geloven dat die meid zelf hierachter zit. Ze moet dan wel heel erg zwaar gestoord zijn, wat wint ze hiermee? Denk toch echt die Jari, schijnt ook wel 'iets' te kunnen met computers zegt die pa ergens op facebook.

Verder mag God weten wie hierachter zit :')
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_136294570
wat betreft die pa... dikke schaamte natuurlijk, dus gewoon vol blijven houden dat zn dochter heilige maria zelf is. zo gaat dat nou eenmaal bij kerkgangers. Zelfs nu emmelie opgenomen is voor haar zieke geest gaat pa lgewoon vol blijven houden dat er niets aan de hand is.

Wat je met een paar gratis appjes op je telefoon/tablet en laptopje al niet kan aanrichten zeg.
Daar hoef je geen masterbrein voor te hebben om die op te zoeken.
pi_136294648
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:15 schreef HulkHeld het volgende:
Dhr. Peter Verhey heeft op zijn Facebook een bericht geplaatst met 4 foto's van Twitter waarin hij zegt dat er een aantal snotneuzen zijn die berichten over zijn dochter plaatsen en dat hij hard zal toeslaan bij ene Noah van Unen uit Elburg.
Noah... ook weer zo'n kerknaam
Hij toeslaan? Beter stuurt ie zn kleine meid er opaf die krijgt vast meer klaar.
Mag je wel toeslaan van god btw?
pi_136294712
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Peter, als je dit leest:

Steek je kop niet langer in het zand. Face the facts! Zoek hulp voor je dochter. Daar heeft ze een meer aan dan dit jagen op spoken die er niet zijn.
Ik denk dat die vader zelf ook wel wat hulp kan gebruiken.

Maar zijn mind is toch al helemaal verneukt, die gast is zwaar gelovig.
pi_136294870
Uit al die berichten die Emmelie naar zichzelf stuurt blijkt een hoop sexuele frustratie. Vreemd, dat zie je anders eigenlijk nooit bij zwaargelovigen ... ;)
pi_136294923
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:31 schreef Vlambeer het volgende:

[..]

Ja klopt, viel me gister ook op. Net of ze op een tijdschema vooraf gescheduled zijn. Bovendien moeten ze sowieso via een website gestuurd zijn, want nummerweergave bij smsjes kun je niet uitzetten op een normaal toestel zover ik weet, alleen voor oproepen.
Die berichtjes kwamen op precies 20.00 uur en 21.00 uur binnen. Was wel erg opvallend!
pi_136294931
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:06 schreef lucienne2 het volgende:
Gelukkig is me weer iets opgevallen. :)
Emmelie zeft dat ze allemaal anonieme smsjes krijgt. De eerste die getoond worden en zogenaam net binnen komen zijn niet van dat moment maar van de dag ervoor (bij de sms staat: ontvangen: gisteren 8:40 ofzo)

als de cameraploeg er is komen er nog steeds smsjes binnen terwijl Emmelie erbij zit en deze dan dus niet zelf kan versturen. Wat wel heeeeel toevallig is is dat het ene smsjes precies om 10:00 binnen komt en de tweede precies om 11:00. Dit lijken dus wel heel erg op ingeplande smsjes via een website ofzo
Daar heb je wel apps voor idd , deze bijvoorbeeld

https://play.google.com/s(...)aptaincode.textLater
pi_136295639

Kijk 10.00 uur een sms-je, en precies een uur later nog één!

Daar zit toch een programmaatje achter, of zou het een FOK!ker zijn die precies op 00.00 uur een topic wil plaatsen.

En ondertussen kon mevrouwtje gewoon doen wat ze wil, en verbaasd naar haar telefoon kijken.
pi_136295844
Lijkt inderdaad softwarematig, maar zoals eerder gezegd zegt dat verder weinig over de afzender.
  maandag 3 februari 2014 @ 19:17:06 #264
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_136295851
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:13 schreef Its-okay-to-be-gay het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk 10.00 uur een sms-je, en precies een uur later nog één!

Daar zit toch een programmaatje achter, of zou het een FOK!ker zijn die precies op 00.00 uur een topic wil plaatsen.

En ondertussen kon mevrouwtje gewoon doen wat ze wil, en verbaasd naar haar telefoon kijken.

Vreemd ja, al kan een programma het ook gewoon om 19:16 sturen, maar toch apart...
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_136295943
Ze is het duidelijk zelf, daarom eindigt het ook in zo'n anti climax zonder deel twee.

Alberto wil het die meid niet aandoen, vandaar ook dat ie ergens zei, er komt zowieso hulp voor je blabla of het nou een echte stalker is of niet,
Do what you love, love what you do!
pi_136295949
Als je hem iets eerder had gecapped, dan heb je er een van 12.41 en 12.14
pi_136295985
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef Starm het volgende:

[..]

Vreemd ja, al kan een programma het ook gewoon om 19:16 sturen, maar toch apart...
Ze zullen best op de seconde kunnen kijken, en dat zal10.00.00 zijn.
pi_136296157
Deze is wel apart. Is dit naar Jari gestuurd of zo?

Let ook op het tweakers-topic, alle dreig-smsjes en de rest. Allemaal zonder hoofdletters en interpunctie. Deze wijkt af qua stijl.

Tussen 4 en 5 min komt dit al voorbij http://tvblik.nl/onopgeloste-zaken/aflevering-5
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
  maandag 3 februari 2014 @ 19:27:02 #269
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_136296367
Wie zegt dat in haar telefoon ook haar simkaart zat, toen zij in de kerk was. Ze had gewisseld van iPhone naar een HTC one x waarmee je dus veel makkelijker de simkaart kan verwisselen.
  maandag 3 februari 2014 @ 19:30:11 #270
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136296529
De "whatever" houding van haar staat wel behoorlijk in contrast met de beschermende houding van haar vader. Alsof zij weet dat haar niks zal gebeuren. Ik vraag me ook af of ze haar schooljaar gehaald heeft als ze zo lang niet naar lessen is geweest.

Ik vind het ook vreemd dat ze wel de hond nog uitlaat terwijl het al donker is en een gevaarlijke gek haar wil doodmaken. Dat zij dat wil en dat haar ouders dat goed vinden.
  Eindredactie Games maandag 3 februari 2014 @ 19:31:06 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136296582
man, wat is FOK! goed bezig om alles de debunken *;
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_136296633
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:22 schreef _DeMoN_ het volgende:

[ afbeelding ]

Let ook op het tweakers-topic, alle dreig-smsjes en de rest. Allemaal zonder hoofdletters en interpunctie. Deze wijkt af qua stijl.

Tussen 4 en 5 min komt dit al voorbij http://tvblik.nl/onopgeloste-zaken/aflevering-5
Lijkt inderdaad naar Jari gestuurd.
Die laatste zin ook :') Hoe obvious wil je het hebben? :D Hallo Emmelie :W
pi_136297015
wat een kuthoer :') jullie hadden trouwens in het TVSC moeten zitten, daar ging het echt los.
There are only 151 Pokémon.
pi_136297095
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:22 schreef _DeMoN_ het volgende:

[ afbeelding ]

ow.. Maar wacht eens ff de rest van de berichten zijn gestuurd via facebook en dergelijke. Als je via je telefoon stuurt komt er na de punt of een vraagteken automatisch een hoofdletter.

Die laatste zin uit dit plaatje zou idd zo een tekst van Emmelie kunnen zijn.
  maandag 3 februari 2014 @ 19:41:02 #275
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136297111
Nog even iets dat mij opviel he.
Ze laten een SMS in beeld zien dat ze de volgende dag dood in Enschede gevonden zou worden.
Dat ligt niet echt heel dichtbij Nunspeet. Als je de tweets van Jari leest blijkt dat hij daar wel eens naar toe ging. Opmerkelijk
pi_136298183
Ik moest trouwens wel even gniffelen om een smsje wat ze naar haarzelf (?) gestuurd zou hebben dat ze in haar bek zou worden gedeukt.

Gedeukt wtf :')
pi_136298480

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR en moderator maandag 3 februari 2014 @ 20:07:43 #278
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136298506
Haha, die vader op Facebook enzo, man :D
Gewoon niet even je verstand gebruiken en kijken wat er nou echt speelt, maar naief achter je kind blijven staan en vage uitspraken doen :D
Ik hoop dat de politie het hard kan maken en dat Emmelie behandeld wordt voor haar psychische stoornissen en uiteindelijk toegeeft dat ze het zelf was, dan wil ik die reactie van die vader nog wel eens zien :D
Fuck the EBU.
pi_136298507
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef HulkHeld het volgende:
Ik moest trouwens wel even gniffelen om een smsje wat ze naar haarzelf (?) gestuurd zou hebben dat ze in haar bek zou worden gedeukt.

Gedeukt wtf :')
Seksueel gefrustreerd :')

Ik moest lachen om een tweet van 'rapper' Steen dat zijn lyrics in de tuin waren gevonden :D :')
  PR en moderator maandag 3 februari 2014 @ 20:08:02 #280
288245 crew  Moira
pi_136298523
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat liet m'n vriend net ook al zien ja _O_
Fuck the EBU.
pi_136298527
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER

Paar patsen.
  PR en moderator maandag 3 februari 2014 @ 20:08:36 #282
288245 crew  Moira
pi_136298550
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Seksueel gefrustreerd :')

Ik moest lachen om een tweet van 'rapper' Steen dat zijn lyrics in de tuin waren gevonden :D :')
Hahahaha ja, zaten we hier ook net om te lachen, prachtig :D
Fuck the EBU.
pi_136298557
https://www.facebook.com/(...)73472&type=1&theater

Even voor de computerleken; Teamviewer is remote access software.
pi_136298573
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:40 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

ow.. Maar wacht eens ff de rest van de berichten zijn gestuurd via facebook en dergelijke. Als je via je telefoon stuurt komt er na de punt of een vraagteken automatisch een hoofdletter.

Die laatste zin uit dit plaatje zou idd zo een tekst van Emmelie kunnen zijn.
Die pa schrijft ook gewoon zonder hoofdletters, ook op Facebook.
pi_136298589
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:09 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Die pa schrijft ook gewoon zonder hoofdletters, ook op Facebook.
Jamaar die zit niet mobiel!
pi_136298720
Wat moet ie ook constant op Skype :?
pi_136298832
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moet ie ook constant op Skype :?
Een alibi kweken. :')
  maandag 3 februari 2014 @ 20:15:27 #288
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_136298870
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:24 schreef geenidee1 het volgende:
Iemand verstand van handschriften?
[ afbeelding ]
BAM
pi_136298888
Ik zit nu nog eens die uitzending te bekijken. Wanneer hij belt dat er via die camera's gezien zou zijn dat hij die middelvingers zou hebben opgestoken, hoor je Alberto zeggen dat hij merkt dat er wordt meegeluisterd via die telefoon. Emmelie zit rustig in de kamer op haar laptop alles door te geven aan die handlanger. Wanneer de webcam wordt afgeplakt duikt Emmelie snel achter haar laptop en dan wordt er via de FB-chat gevraagd: Waarom is de laptop afgeplakt?

Zo klaar als een klontje.
pi_136299262
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef HulkHeld het volgende:
Ik zit nu nog eens die uitzending te bekijken. Wanneer hij belt dat er via die camera's gezien zou zijn dat hij die middelvingers zou hebben opgestoken, hoor je Alberto zeggen dat hij merkt dat er wordt meegeluisterd via die telefoon. Emmelie zit rustig in de kamer op haar laptop alles door te geven aan die handlanger. Wanneer de webcam wordt afgeplakt duikt Emmelie snel achter haar laptop en dan wordt er via de FB-chat gevraagd: Waarom is de laptop afgeplakt?

Zo klaar als een klontje.
Reacties zijn mobiel geplaatst..
pi_136299362
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Reacties zijn mobiel geplaatst..
Nou? Zij kan toch de informatie hebben doorgespeeld en die handlanger die chatsessie hebben gepleegd?
  Forum Admin maandag 3 februari 2014 @ 20:29:39 #292
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_136299592
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:31 schreef Vlambeer het volgende:

[..]

Ja klopt, viel me gister ook op. Net of ze op een tijdschema vooraf gescheduled zijn. Bovendien moeten ze sowieso via een website gestuurd zijn, want nummerweergave bij smsjes kun je niet uitzetten op een normaal toestel zover ik weet, alleen voor oproepen.
Bingo again. Dit is toch wel een van de leukere topics van 2014. Nu al.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_136299681
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Nou? Zij kan toch de informatie hebben doorgespeeld en die handlanger die chatsessie hebben gepleegd?
True, sowieso waarom zou je als stalker de vraag stellen waarom de webcam is afgeplakt? Nogal logisch he :') Tenzij je natuurlijk op een vrij slechte manier de indruk wilt wekken dat dat de manier is waarop je meekeek, nadat het meekijken via de beveiligingscamera's als onmogelijk werd gekwalificeerd.
  maandag 3 februari 2014 @ 20:32:24 #294
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_136299759
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:58 schreef Kw4Kje het volgende:
Vader staat op en loopt naar buiten. Emmelie zit op de bank en kijkt naar haar...

[ afbeelding ]

Vader staat buiten voor de camera...

[ afbeelding ]

Vader loopt terug naar z'n laptop. Emmelie nog steeds op de bank.. met een laptop op schoot.

[ afbeelding ]

Ze kan dus alles gezien hebben en communiceren.
In die chatsessie zit de stalker mobiel.
pi_136299802
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:32 schreef blup het volgende:

[..]

In die chatsessie zit de stalker mobiel.
Ja terwijl Emmelie de info doorgeeft aan haar handlanger. Vader zegt wat tegen Alberto of roept iets door de telefoon, Emmelie hoort dat en geeft dat direct door.
pi_136302769
Erg goed topic dit, die TV SC was niet bij te houden, dus dit soort diepgang kan ik wel waarderen.

Naar mijn idee is Emillie overduidelijk de dader en ik denk zelfs dat ze het zonder handlanger gedaan heeft. Zo bijzonder zijn die acties niet, meisjes van haar leeftijd zijn opgegroeid met een computer en internet, dus die zijn daar erg handig mee.

Het is gewoon van kwaad tot erger gegaan, op een gegeven besefte ze vast wel dat het echt te ver ging, maar ze waande zich onaantastbaar. Haar ouders zouden haar toch nooit laten vallen, pas toen alles op haar wees brak ze en begon ze te huilen.

Die vader is de grootste droeftoeter, een religieuze dwaas die heilig in de onschuld van z'n dochter blijft geloven (en in de bijbel). En gezien zijn schrijfstijl op Facebook komt ie ook niet bijster intelligent over.
٩๏̯͡๏)۶
pi_136303372
Haha, ik blijf lachen om die vader. Als een kind in trainingspak, peuk in de bek twee middelvingers opsteken, geniaal.

Met je vieze vingers, geen gel in je haar en je grijze trui. - Peter Verhey
pi_136303395
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Erg goed topic dit, die TV SC was niet bij te houden, dus dit soort diepgang kan ik wel waarderen.

Naar mijn idee is Emillie overduidelijk de dader en ik denk zelfs dat ze het zonder handlanger gedaan heeft. Zo bijzonder zijn die acties niet, meisjes van haar leeftijd zijn opgegroeid met een computer en internet, dus die zijn daar erg handig mee.

Het is gewoon van kwaad tot erger gegaan, op een gegeven besefte ze vast wel dat het echt te ver ging, maar ze waande zich onaantastbaar. Haar ouders zouden haar toch nooit laten vallen, pas toen alles op haar wees brak ze en begon ze te huilen.

Die vader is de grootste droeftoeter, een religieuze dwaas die heilig in de onschuld van z'n dochter blijft geloven (en in de bijbel). En gezien zijn schrijfstijl op Facebook komt ie ook niet bijster intelligent over.
Die SC was prima te doen hoor, zeker naar het einde toe.

Maar verder vraag ik me vooral af waarom er in die uitzending NIKS over de berichten op het Tweakers forum is gezegd. DIe waren ruim vantevoren en zouden er echt aan bij kunnen dragen, met name ook door de spelling/interpunctie etc.
pi_136303580
Zou het niet kunnen dat vader Peter en Alberto elkaar al langer kennen? Ook vanwege die eerdere reactie van vader op dat bericht met die auto? Peter woont in Nunspeet, in Kampen op school gezeten, Alberto uit Almelo, in Zwolle gestudeerd. Heb het gevoel dat Alberto niet helemaal kon doen wat ie wilde, alsof ie het niet kon maken tegenover dat gezin?
pi_136303651
Fajah Lourens zit er ook diep in: https://twitter.com/fajah_lourens

Helaas sluit dit topic over 2 posts. Bedankt allemaal voor jullie theoriën etc. Het was een cool topic. Ik zal wel een #2 openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')