Dit moet verfilmd wordenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:15 schreef HulkHeld het volgende:
Dhr. Peter Verhey heeft op zijn Facebook een bericht geplaatst met 4 foto's van Twitter waarin hij zegt dat er een aantal snotneuzen zijn die berichten over zijn dochter plaatsen en dat hij hard zal toeslaan bij ene Noah van Unen uit Elburg.
Noah... ook weer zo'n kerknaamquote:Op maandag 3 februari 2014 18:15 schreef HulkHeld het volgende:
Dhr. Peter Verhey heeft op zijn Facebook een bericht geplaatst met 4 foto's van Twitter waarin hij zegt dat er een aantal snotneuzen zijn die berichten over zijn dochter plaatsen en dat hij hard zal toeslaan bij ene Noah van Unen uit Elburg.
Ik denk dat die vader zelf ook wel wat hulp kan gebruiken.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Peter, als je dit leest:
Steek je kop niet langer in het zand. Face the facts! Zoek hulp voor je dochter. Daar heeft ze een meer aan dan dit jagen op spoken die er niet zijn.
Die berichtjes kwamen op precies 20.00 uur en 21.00 uur binnen. Was wel erg opvallend!quote:Op maandag 3 februari 2014 18:31 schreef Vlambeer het volgende:
[..]
Ja klopt, viel me gister ook op. Net of ze op een tijdschema vooraf gescheduled zijn. Bovendien moeten ze sowieso via een website gestuurd zijn, want nummerweergave bij smsjes kun je niet uitzetten op een normaal toestel zover ik weet, alleen voor oproepen.
Daar heb je wel apps voor idd , deze bijvoorbeeldquote:Op maandag 3 februari 2014 18:06 schreef lucienne2 het volgende:
Gelukkig is me weer iets opgevallen.
Emmelie zeft dat ze allemaal anonieme smsjes krijgt. De eerste die getoond worden en zogenaam net binnen komen zijn niet van dat moment maar van de dag ervoor (bij de sms staat: ontvangen: gisteren 8:40 ofzo)
als de cameraploeg er is komen er nog steeds smsjes binnen terwijl Emmelie erbij zit en deze dan dus niet zelf kan versturen. Wat wel heeeeel toevallig is is dat het ene smsjes precies om 10:00 binnen komt en de tweede precies om 11:00. Dit lijken dus wel heel erg op ingeplande smsjes via een website ofzo
Vreemd ja, al kan een programma het ook gewoon om 19:16 sturen, maar toch apart...quote:Op maandag 3 februari 2014 19:13 schreef Its-okay-to-be-gay het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk 10.00 uur een sms-je, en precies een uur later nog één!
Daar zit toch een programmaatje achter, of zou het een FOK!ker zijn die precies op 00.00 uur een topic wil plaatsen.
En ondertussen kon mevrouwtje gewoon doen wat ze wil, en verbaasd naar haar telefoon kijken.
Ze zullen best op de seconde kunnen kijken, en dat zal10.00.00 zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:17 schreef Starm het volgende:
[..]
Vreemd ja, al kan een programma het ook gewoon om 19:16 sturen, maar toch apart...
Lijkt inderdaad naar Jari gestuurd.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:22 schreef _DeMoN_ het volgende:
Deze is wel apart. Is dit naar Jari gestuurd of zo?
[ afbeelding ]
Let ook op het tweakers-topic, alle dreig-smsjes en de rest. Allemaal zonder hoofdletters en interpunctie. Deze wijkt af qua stijl.
Tussen 4 en 5 min komt dit al voorbij http://tvblik.nl/onopgeloste-zaken/aflevering-5
ow.. Maar wacht eens ff de rest van de berichten zijn gestuurd via facebook en dergelijke. Als je via je telefoon stuurt komt er na de punt of een vraagteken automatisch een hoofdletter.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:22 schreef _DeMoN_ het volgende:
Deze is wel apart. Is dit naar Jari gestuurd of zo?
[ afbeelding ]
Let ook op het tweakers-topic, alle dreig-smsjes en de rest. Allemaal zonder hoofdletters en interpunctie. Deze wijkt af qua stijl.
Tussen 4 en 5 min komt dit al voorbij http://tvblik.nl/onopgeloste-zaken/aflevering-5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seksueel gefrustreerdquote:Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef HulkHeld het volgende:
Ik moest trouwens wel even gniffelen om een smsje wat ze naar haarzelf (?) gestuurd zou hebben dat ze in haar bek zou worden gedeukt.
Gedeukt wtf
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[ afbeelding ]Haha dat liet m'n vriend net ook al zien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar patsen.
Hahahaha ja, zaten we hier ook net om te lachen, prachtigquote:Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerd
Ik moest lachen om een tweet van 'rapper' Steen dat zijn lyrics in de tuin waren gevonden![]()
Die pa schrijft ook gewoon zonder hoofdletters, ook op Facebook.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:40 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
ow.. Maar wacht eens ff de rest van de berichten zijn gestuurd via facebook en dergelijke. Als je via je telefoon stuurt komt er na de punt of een vraagteken automatisch een hoofdletter.
Die laatste zin uit dit plaatje zou idd zo een tekst van Emmelie kunnen zijn.
Jamaar die zit niet mobiel!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:09 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die pa schrijft ook gewoon zonder hoofdletters, ook op Facebook.
BAMquote:Op maandag 3 februari 2014 16:24 schreef geenidee1 het volgende:
Iemand verstand van handschriften?
[ afbeelding ]
Reacties zijn mobiel geplaatst..quote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef HulkHeld het volgende:
Ik zit nu nog eens die uitzending te bekijken. Wanneer hij belt dat er via die camera's gezien zou zijn dat hij die middelvingers zou hebben opgestoken, hoor je Alberto zeggen dat hij merkt dat er wordt meegeluisterd via die telefoon. Emmelie zit rustig in de kamer op haar laptop alles door te geven aan die handlanger. Wanneer de webcam wordt afgeplakt duikt Emmelie snel achter haar laptop en dan wordt er via de FB-chat gevraagd: Waarom is de laptop afgeplakt?
Zo klaar als een klontje.
Nou? Zij kan toch de informatie hebben doorgespeeld en die handlanger die chatsessie hebben gepleegd?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Reacties zijn mobiel geplaatst..
Bingo again. Dit is toch wel een van de leukere topics van 2014. Nu al.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:31 schreef Vlambeer het volgende:
[..]
Ja klopt, viel me gister ook op. Net of ze op een tijdschema vooraf gescheduled zijn. Bovendien moeten ze sowieso via een website gestuurd zijn, want nummerweergave bij smsjes kun je niet uitzetten op een normaal toestel zover ik weet, alleen voor oproepen.
True, sowieso waarom zou je als stalker de vraag stellen waarom de webcam is afgeplakt? Nogal logisch hequote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou? Zij kan toch de informatie hebben doorgespeeld en die handlanger die chatsessie hebben gepleegd?
In die chatsessie zit de stalker mobiel.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:58 schreef Kw4Kje het volgende:
Vader staat op en loopt naar buiten. Emmelie zit op de bank en kijkt naar haar...
[ afbeelding ]
Vader staat buiten voor de camera...
[ afbeelding ]
Vader loopt terug naar z'n laptop. Emmelie nog steeds op de bank.. met een laptop op schoot.
[ afbeelding ]
Ze kan dus alles gezien hebben en communiceren.
Ja terwijl Emmelie de info doorgeeft aan haar handlanger. Vader zegt wat tegen Alberto of roept iets door de telefoon, Emmelie hoort dat en geeft dat direct door.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:32 schreef blup het volgende:
[..]
In die chatsessie zit de stalker mobiel.
Die SC was prima te doen hoor, zeker naar het einde toe.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Erg goed topic dit, die TV SC was niet bij te houden, dus dit soort diepgang kan ik wel waarderen.
Naar mijn idee is Emillie overduidelijk de dader en ik denk zelfs dat ze het zonder handlanger gedaan heeft. Zo bijzonder zijn die acties niet, meisjes van haar leeftijd zijn opgegroeid met een computer en internet, dus die zijn daar erg handig mee.
Het is gewoon van kwaad tot erger gegaan, op een gegeven besefte ze vast wel dat het echt te ver ging, maar ze waande zich onaantastbaar. Haar ouders zouden haar toch nooit laten vallen, pas toen alles op haar wees brak ze en begon ze te huilen.
Die vader is de grootste droeftoeter, een religieuze dwaas die heilig in de onschuld van z'n dochter blijft geloven (en in de bijbel). En gezien zijn schrijfstijl op Facebook komt ie ook niet bijster intelligent over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |