Dus jij denkt niet dat die Jari er wat mee te maken heeft zoals hij ook in de uitzending beweerde? Trouwens die naam die zij gebruikt op Tweakers wtfquote:Op maandag 3 februari 2014 11:34 schreef Vlambeer het volgende:
Dat je PC besmet is met trojans vind ik geloofwaardig, maar dat je (ongeroot) Android toestel dat ook is lijkt me heel onwaarschijnlijk, zoniet onmogelijk. Maar even aangenomen dat het waar is, en er echt door iemand anders 20 minuten gebeld is toen ze in de kerk zat, waarom vragen ze dan niet gewoon aan die persoon waar dat gesprek over ging? Want als het echt alleen maar gehijg was, dan ga je niet 20 minuten met iemand aan de lijn blijven, dus ben er haast van overtuigd dat er gepraat is tijdens die 'spook-gesprekken'.
Verder schrijft ze op Tweakers dat ze 5 keer van nummer gewisseld is, en ze pas bij de 5e keer besloot haar nummer niet meer aan Jari te geven, waarna het ophield. Maar volgens haar vader in hetzelfde topic, is er daarna toch weer zo'n periode geweest. Dus waarom neem je niet gewoon 2 (of meer) nummers, geef je dat lok-nummer aan mensen die je verdenkt, en zodra je daar 1 smsje op ontvangt weet je wie het is. Dat zou de allersimpelste methode zijn om de dader gelijk te vinden, en is totaal geen moeite.
En tot slot het verhaal met het wachtwoord. Vanaf toen was wel duidelijk dat ze er zelf achter zit. Want als je het wachtwoord van je stalker krijgt is dat een gouden kans, die hele mailbox kan vol zitten met zijn persoonlijke gegevens. Dus het eerste wat je doet als je enigzins slim bent (en dat is ze zeker) is dat wachtwoord doorspelen aan Alberto, ipv erover liegen. Je eigen lokmail openen is ook niet slim, maar denk dat ze de skills van FoxIT wat onderschatte.
Conclusie, het kan niet anders of ze heeft er zelf wat mee te maken. En haar hulpje is waarschijnlijk een buurjongen, want die kon haar vaders gebaren makkelijk observeren in de tuin vanuit z'n raam oid.
Snap alleen niet dat SBS wel een peperduur camera-systeem kado kon doen, maar een geprepareerde telefoon/laptop waarmee ze haar gedrag stiekem konden volgen, er niet vanaf kon
Meisjes van die leeftijd hebben meestal wel een telefoon of tablet in hun handen.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:33 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vond het trouwens ook wel vreemd dat op het moment dat vader aan het chatten was met 'de grote onbekende' dat wijfie constant met haar mobiel zat te spelen of op d'r tablet zat te kloten. Ze hadden haar er naast moeten zetten zonder mobiel in d'r hand of iets dergelijks of dat op een moment had moeten laten plaatsvinden zonder dat zij daar vanaf wist zodat je gelijk had kunnen uitsluiten dat zij er niet achter had kunnen zitten omdat ze nog geen planning had kunnen voorbereiden.
Maar wat bezielt haar dan om haar ouders zo ver te laten gaan om Alberto in te schakelen? Zou ze dat echt alleen puur voor die aandacht doen dan..? Want als je een beetje goed nadenkt krijgt die Alberto de steun van, zoals bleek, al die grote proffessionele organisaties, waardoor je zelf tegen de lamp loopt uiteindelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja, dat was wel een WTF-aflevering![]()
Apart mokkel ook.
Al durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat zij het zelf (al dan niet met een ander) heeft gedaan.
Ook toen ze aan het praten was over de politie, het verhoor en alles. Je kon bijna ''haha ze kunnen me nog steeds niets maken'' aflezen van haar gezicht.
En die vader maar blijven geloven in die onschuld.
Deze methode is idd gemakkelijker uit te voeren en het geeft meer bewijs dan een lokmail.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:34 schreef Vlambeer het volgende:
Verder schrijft ze op Tweakers dat ze 5 keer van nummer gewisseld is, en ze pas bij de 5e keer besloot haar nummer niet meer aan Jari te geven, waarna het ophield. Maar volgens haar vader in hetzelfde topic, is er daarna toch weer zo'n periode geweest. Dus waarom neem je niet gewoon 2 (of meer) nummers, geef je dat lok-nummer aan mensen die je verdenkt, en zodra je daar 1 smsje op ontvangt weet je wie het is. Dat zou de allersimpelste methode zijn om de dader gelijk te vinden, en is totaal geen moeite.
Wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Deze methode is idd gemakkelijker uit te voeren en het geeft meer bewijs dan een lokmail.
Ze hadden haar beter in de gaten moeten houden. Haar een nieuwe telefoon/laptop kunnen geven waar haar ouders op kunnen meekijken zonder dat zij het weet. En onderzoeken wat jari en zijn handige stiefbroertje doen op het moment van die chats.
Van welk jaar zou die jari zijn btw? 1995/1996 zou goed kunnen. Dan weet je ook meteen naar wie hij vernoemd is.
Op basis van de beschikbare informatie zie ik weinig motieven voor betrokkenheid van Jari. Hij was immers degene die de relatie verbrak. Des te meer reden voor Emmelie + handlanger om mededogen/aandacht voor Emmelie te creëren, middels een 'derde' die een wig tussen E en J probeert te drijven met als doel om ze juist weer dichter bij elkaar te laten komen. Wat aanvankelijk ook goed werkte daar Jari weer regelmatig langs kwam.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dus jij denkt niet dat die Jari er wat mee te maken heeft zoals hij ook in de uitzending beweerde?
Misschien kwam het idee daarvoor van de ouders af, en durfde ze die hulp niet te weigeren. Maar als het haar eigen idee was, dan snap ik ook niet wat haar bezielde idd.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:43 schreef HulkHeld het volgende:
Maar wat bezielt haar dan om haar ouders zo ver te laten gaan om Alberto in te schakelen? Zou ze dat echt alleen puur voor die aandacht doen dan..? Want als je een beetje goed nadenkt krijgt die Alberto de steun van, zoals bleek, al die grote proffessionele organisaties, waardoor je zelf tegen de lamp loopt uiteindelijk.
jari is voor Ajax. En jari Limanen heeft gespeeld bij Ajaxquote:Op maandag 3 februari 2014 11:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die laatste zin?
Pretty obvious huhquote:[b]Op maandag 3 februari 2014 11:48 schreef Ixnay
Van welk jaar zou die jari zijn btw? 1995/1996 zou goed kunnen. Dan weet je ook meteen naar wie hij vernoemd is.
9/11 was an inside job!quote:Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jari is voor Ajax. En jari Limanen heeft gespeeld bij Ajax
Als het zo zou zijn is het echt een smerig spelletje geworden wat ze aan het spelen is en het dan je ouders ook zo moeilijk maken, in en in triest.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef Vlambeer het volgende:
[..]
Misschien kwam het idee daarvoor van de ouders af, en durfde ze die hulp niet te weigeren. Maar als het haar eigen idee was, dan snap ik ook niet wat haar bezielde idd.
Het zou natuurlijk ook zomaar in het ziektebeeld van een 'pathologisch leugenaar' passen, dat ze in haar eigen leugens is gaan geloven.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef Vlambeer het volgende:
[..]
Misschien kwam het idee daarvoor van de ouders af, en durfde ze die hulp niet te weigeren. Maar als het haar eigen idee was, dan snap ik ook niet wat haar bezielde idd.
Zulke dingen geloof ik niet in. Magie is nog geloofwaardiger. Al helemaal bij een 16 jarig meisje wat nog best slim lijkt te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook zomaar in het ziektebeeld van een 'pathologisch leugenaar' passen, dat ze in haar eigen leugens is gaan geloven.
Toen waren er nog geen camera's geplaatst. Die zijn na dit 'incident' geplaatst.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:58 schreef HulkHeld het volgende:
Met die brief trouwens die in de brievenbus zou zijn gelegd. Die is natuurlijk gewoon van tevoren opgesteld door haar hulpje en door haar bij die brievenbus neergelegd. Wat raar dat er niemand op beeld stond!
Waarom geloof je daar niet in?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:58 schreef Ryhex het volgende:
[..]
Zulke dingen geloof ik niet in. Magie is nog geloofwaardiger. Al helemaal bij een 16 jarig meisje wat nog best slim lijkt te zijn.
Psychische ziektes hebben niks met dom of slim zijn te maken.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:58 schreef Ryhex het volgende:
[..]
Zulke dingen geloof ik niet in. Magie is nog geloofwaardiger. Al helemaal bij een 16 jarig meisje wat nog best slim lijkt te zijn.
Dus als je slim bent kun je geen psychologische aandoening hebben? Ik kijk vaker naar Opgelicht!? en daar zie ik vaak genoeg heel intelligente mensen die desondanks toch heilig in hun eigen leugens geloven. Dat heeft niets met intelligentie te maken dat ze overtuigd zijn niets verkeerds te doen, maar met waanideeen en blind zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Psychische ziektes hebben niks met dom of slim zijn te maken.
Dat zeg ik, dus volgens mij quote je de verkeerde.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:04 schreef Vlambeer het volgende:
[..]
Dus als je slim bent kun je geen psychologische aandoening hebben? Ik kijk vaker naar Opgelicht!? en daar zie ik vaak genoeg heel intelligente mensen die desondanks toch heilig in hun eigen leugens geloven. Dat heeft niets met intelligentie te maken dat ze overtuigd zijn niets verkeerds te doen, maar met waanideeen en blind zijn.
Dat viel me inderdaad ook al op. Als het allemaal echt is wat ze zei, dat ze dus zonder te weten wie haar stalkt, dan lijkt het me niet dat je zomaar even je verhaal doet op TV zonder daar enige vorm van emotie bij te tonen.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat me ook opvalt is dat ze nergens in de uitzending emoties toont, niet bij de rouwadvertenties/doodsbedreigingen of niks.
Enkel als ze aan het eind wordt geconfronteerd met de 'waarheid' moet ze huilen, maar ook dat huilen is minimaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |