Oh volgens mij heb ik minstens 1 zo'n bol. Ik zal vanavond even kijken als ik eraan denk.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:24 schreef DonnaRush het volgende:
Heeft iemand Zeeman Royal voor mij;
[..]
Ik heb ze zondag nog zien liggen. Ik kijk van de week even voor jequote:Op maandag 3 februari 2014 11:24 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, sta er eerlijk gezegd ook wel van te kijken, vooral omdat ik er verder niets aan doequote:
Nou het is een understatement als ik zeg dat ik het (goed) uitwerken van een patroon lichtelijk heb onderschat...quote:
Wow niet verkeerdquote:Op maandag 3 februari 2014 07:46 schreef Bijou het volgende:
[..]
Ligt ook aan het tijdstip, deze was op zich niet heel gunstig. Nu waren het er zo'n 500 en 250 likes, maar heb ook wel eens het dubbele gehaald als het meer in de middag is en Amerika niet net slaapt.
ik had je berichtje al eerder gezien maar nog geen tijd gehad om te snuffelen! Ik heb wel zoiets maar ik weet niet of t dezelfde is. Help me herinneren dat ik voor je kijk!quote:Op maandag 3 februari 2014 11:24 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb nog grijs!quote:Op maandag 3 februari 2014 11:24 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik vind 22 en 28 wel mooi combineren met 26.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
En dan denk ik aan 01, 22 en 28 samen?
Of zou 21 mooier zijn?
http://www.garnstudio.com/lang/en/yarn.php?id=82
Die zwerft ook in het NL rond.. en dan gratisquote:Op maandag 3 februari 2014 13:02 schreef HannaHaak het volgende:
Ik was al bezig aan een derde sjaal voor een vriendin van me (vond de andere twee niet geschikt voor haar) toen ik vanmorgen op Ravelry een nieuw patroon zag en eindelijk dacht het perfecte patroon gevonden te hebben. Voor die ene dollar maar gekocht en meteen begonnen. Erg leuk patroon, deze gaat het zeker worden voor mijn vriendin.
[ afbeelding ]
Was idd ook een optiequote:Op maandag 3 februari 2014 13:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vind 22 en 28 wel mooi combineren met 26.
Dat kan ook.quote:
Morgenvroeg ben ik de eerstequote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef trui het volgende:
haha die is wel heel leuk ja!
en trovey, heb je dat douchefrummelding al geprobeerd?
wat gaaf! Ze zijn het ook waardquote:Op maandag 3 februari 2014 07:22 schreef Bijou het volgende:
Mogge dames
Mijn winterdeken stond net op de internationale Etsy homepage
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |