https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Panic.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef peterselieplukkker het volgende:
Zeg, PPC en nog wat coins zijn aan het crashen... whyyyyyyy?!
Toedelsquote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik heb mn best gedaan. ben nu echt ff weg
Tot straksssss!
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Door jou met je speed posts zeker.. wat moet de wereld wel niet denken
iddquote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef MichaelScott het volgende:
Rustig knul, het duurde trouwens nog >10 minuten
Hoofdpijnquote:
Omdat ik ze verkocht het vanmiddagquote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef peterselieplukkker het volgende:
Zeg, PPC en nog wat coins zijn aan het crashen... whyyyyyyy?!
Hoeveel is dat waard?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Kijk eens wat ik heb?
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb trouwens zo'n gevoel dat ik vandaag een nieuw hoogtepunt ga bereiken qua posts per dag
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Kijk eens wat ik heb?
[ afbeelding ]
Als je denkt dat dat je recordpoging niet in de war gooitquote:
Vast niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat je recordpoging niet in de war gooit
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
Deze functie is niet beschikbaar voor deze user.
Wat is dit Arcee?
Die is per 6 uur.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef MichaelScott het volgende:
Die thuisserver site loopt flink achter
N00bquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef MichaelScott het volgende:
Moet morgen eigenlijk nog leren voor een tentamen
Zet je ook een livestream op?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga ook naar bed nu. Ff mentaal voorbereiden voor vannacht
Gewoon Adderall gebruikenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef MichaelScott het volgende:
Moet morgen eigenlijk nog leren voor een tentamen
Ritalin is toch beter?quote:
Als je overdag wil studeren wel, als je 's nachts wilt studeren is adderall beterquote:
Silk roadquote:Op zondag 2 februari 2014 21:54 schreef MichaelScott het volgende:
In Amerika is Adderall een veelgebruikt medicijn tegen ADHD, net als Ritalin, maar in Nederland is dit middel niet te verkrijgen. Maar met de komst van internet lijkt het bestellen van Adderall via het web geen probleem te zijn.
quote:Een klein lijstje van de bijwerkingen: eetlustgebrek, slaapproblemen, gewichtsverlies, maag – en buikpijn, emotionele instabiliteit en depressie.
Een klein lijstje van de risico’s: hartproblemen, verslaving, ontwenningsverschijnselen, overdosis, zelfmoord, hoge bloeddruk, hersenbloeding.
Ik hou het denk ik toch maar bij Ritalinquote:In Canada heeft men de marketing van alle Adderall XR producten verboden vanwege bezorgdheid over rapporten die verschenen zouden zijn waarin melding gemaakt werd van onverklaarbare plotselinge sterfte bij kinderen die Adderall of Adderall XR als medicijn gebruikten. Onverklaarbare sterfgevallen vaak geassocieerd worden met amphetamine-misbruik, of worden ook wel gezien worden bij kinderen die de normale dosis van amphetamine-achtige medicijnen innemen maar daar bijvoorbeeld een verborgen hartafwijkingen naast hadden. Echter, er overleden ook kinderen die geen hartproblemen hadden en wel de normale dosis gebruikten.
Die nieuwe Silk Road zou een honey pot kunnen zijn dus dat waag ik maar niet. Ik heb geen zin om gekidnapt te worden door de CIAquote:
Ben je nu rijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Kijk eens wat ik heb?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die nieuwe Silk Road zou een honey pot kunnen zijn dus dat waag ik maar niet. Ik heb geen zin om gekidnapt te worden door de CIA![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die nieuwe Silk Road zou een honey pot kunnen zijn dus dat waag ik maar niet. Ik heb geen zin om gekidnapt te worden door de CIA
Een vrouw vertelde me hier op het forum dat ze al het een en ander besteld had van Silkroad 2.0quote:Op zondag 2 februari 2014 21:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die nieuwe Silk Road zou een honey pot kunnen zijn dus dat waag ik maar niet. Ik heb geen zin om gekidnapt te worden door de CIA
quote:Take the amphetamine (takes about 30 minutes to "kick in.") Study, straight, with no distractions or interruptions, for about four hours. Quit. You're done. Amphetamines give you about 4 hours tops of great concentration. Go to lunch, the gym, watch a movie, etc.
NB: diet and amphetamines are powerfully interactive. Acidic foods/beverages will rapidly accelarate the clearance of amphetamines. In other words, dexedrine + orange juice = a lot less dexedrine.
Klopt. Je hebt wel meer plekken Op het Tor netwerk waar je drugs kunt kopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Een vrouw vertelde me hier op het forum dat ze al het een en ander besteld had van Silkroad 2.0.
Ah, jij hebt ervaringquote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt wel meer plekken Op het Tor netwerk waar je drugs kunt kopen.
Mooi.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt wel meer plekken Op het Tor netwerk waar je drugs kunt kopen.
quote:
Gewoon een gezellige padotrip.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n interesse in het gebruiken van drugs, maar smartdrugs zijn op een bepaalde manier toch wel aantrekkelijk.
Gelukkig krijgen we wel voorrang in attractieparken dankzij de Autipas.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:
Als autist krijg je helaas geen Ritalin zoals de AD(H)D'ers.
Kom op zeg...quote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon een gezellige pedotrip.
Zeg, let jij een beetje op PPC/NMC. Onder 5 inkopen deze keer hequote:Op zondag 2 februari 2014 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n interesse in het gebruiken van drugs, maar smartdrugs zijn op een bepaalde manier toch wel aantrekkelijk.
Alle drugs zijn leuk. Alleen de verslaving niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
DGB is weer aan het wegzakken, trap en alles.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:
Als autist krijg je helaas geen Ritalin zoals de AD(H)D'ers.
Jij ging toch slapen?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Sands het volgende:
[..]
DGB is weer aan het wegzakken, trap en alles.
Wat vinden je ouders daar eigenlijk van?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man, over een uurtje naar beneden en beginnen
/carequote:Op zondag 2 februari 2014 22:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat vinden je ouders daar eigenlijk van?
Het enige wat toto krijgt te horen is "HOU TOCH EENS OP MET DAT PAALLIFTEN, GA EEN KEER NAAR BUITEN"quote:Op zondag 2 februari 2014 22:43 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zie al voor me dat Toto om 3 uur 's nachts naar bed wordt gestuurd terwijl zijn ouders tegen hem staan te schreeuwen.
Crash!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:48 schreef roislecxe het volgende:
Iemand enig idee waarom alles aan het inzakken is?
Nieuwsberichtjes die ik heb gemist? Iets?
Warum liegt hier überhaupt Stroh rum?quote:
Stroh rum? Dat krijg je bij mij niet binnen hoor. Zeker de echte 80% nietquote:Op zondag 2 februari 2014 22:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Warum liegt hier überhaupt Stroh rum?
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stroh rum? Dat krijg je bij mij niet binnen hoor. Zeker de echte 80% niet
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef roislecxe het volgende:
Quote me maar voor over een jaar:
De gemiddelde LTCprijs zal eind 2014 nog steeds tussen de 20 en 30 liggen, en de BTCprijs tussen grofweg 700 en 1000.
Oh jij verwacht dat het nooit meer hoger komt?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef roislecxe het volgende:
Quote me maar voor over een jaar:
De gemiddelde LTCprijs zal eind 2014 nog steeds tussen de 20 en 30 liggen, en de BTCprijs tussen grofweg 700 en 1000.
Leuk meske maar t zegt me niksquote:
Dan moet je die titel maar eens op xvideos.com opzoekenquote:
Ik zeg dat het gemiddelde daarop uitkomt, dus het zal nog wel eens erboven of eronder komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh jij verwacht dat het nooit meer hoger komt?
Ik geloof dat ik je begrijp, in dat stuk zit geen harde G en maar 1 rare R verstopt, dus ik zal het eens uitzoekenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan moet je die titel maar eens op xvideos.com opzoeken
? maar de markt die groeit voorlopig nog wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zeg dat het gemiddelde daarop uitkomt, dus het zal nog wel eens erboven of eronder komen.
Maar verder, nee. Teveel rotzooi op de markt.
Staat dat grafding op 18 nu. Kocht op 27quote:Ik zal het ook eens een keertje proberen dan. Hoelang duurt het voor het van BTCe naar coinmarket.io is gestuurd ongeveer?
(Zal wel weer op een fiasco uitlopen maar ach, laat ik het met een klein beetje testen)
Welke markt? De altcoinmarkt groeit veel sneller dan de coins die er toe doen en in leven blijven.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
? maar de markt die groeit voorlopig nog wel.
Balen man. Ik heb op 25 gekocht.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
Quote van mezelf over LEAF een dag of 5 geleden:
[..]
Staat dat grafding op 18 nu. Kocht op 27
Gelukkig maar met superweinig ingestapt, maar al die idiot altcoins nekken me altijd.
Nouja, maakt me niet zoveel uit hoor. Ik hou het gewoon vast. Staat een sell op 30 en mocht ie dat ooit halen, mooi, zo niet, dan jammer. Heb laatste dagen dik in de winst gekomen met een berg PPC en NMC die op 4.x gekocht zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen man. Ik heb op 25 gekocht.
Ooit ook LEAF op 19 gekocht en op 25 verkocht.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Arcee het volgende:
Ja, vorige topic was een record voor het BIT-forum: http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=0&forum=215&order=0
waar vind je je record?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ben ruimschoots over mijn vorige record van 161 posts op een dag heen.![]()
Aantal posts voor MichaelScott voor vandaag tot nu toe: 252
http://arcee862.com/topicspeed.phpquote:Op zondag 2 februari 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
Jeuj, toch niet voor niks even meegedaan.
Maar het doel was snelste topic ooit volgens mij
Kun je die ook posten?
Daar is volgens mij nog geen functie voor, maar ik heb gewoon naar het jaaroverzicht van thuisserver gekeken.quote:
Kun je dat voor mij ook doenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daar is volgens mij nog geen functie voor, maar ik heb gewoon naar het jaaroverzicht van thuisserver gekeken.
Je moet daar helaas voor inloggen met een eigen account.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kun je dat voor mij ook doen![]()
Ik ben zwaar benieuwd.
Cijfertjes
waar is maxquote:Op zondag 2 februari 2014 23:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je moet daar helaas voor inloggen met een eigen account.
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers
quote:
quote:Je bent momenteel niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke statistieken bekijken. Je kunt een account aanvragen door monitor een DM (geen PM) met de volgende tekst te sturen: <fokstats activatie> (incl. < en >). Je kijgt na het sturen van de DM binnen 10 min. een wachtwoord toegestuurd. Indien je geen wachtwoord hebt ontvangen stuur een DM naar The_Terminator om het probleem te onderzoeken.
Gewoon in het vakje voor de naam 'monitor' intikken. Je hebt geen moderator nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geldt dat voor elke willekeurige mod?
maar ik ken er niet zoveel
Geluktquote:Op zondag 2 februari 2014 23:21 schreef MichaelScott het volgende:
Wel via deze subsite dus anders kan je geen naam intikken:
http://dm.fok.nl/
Je dagrecord opzoekenquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef roislecxe het volgende:
nr aantal posts gebruiker
1 4448 roislecxe
2 4311 Toto69
3 4165 Maxbet
4 2716 ikwiltrolletje
5 2455 robin007bond
6 2280 Spatieloos
7 2238 Leafeon672
8 2031 Stryder
9 1920 Nattekat
10 1588 ulq
11 1544 MichaelScott
12 1463 lf2
13 1271 Scorpie
OOOOOH TOTO je hebt me bijna
Als ik t goed heb gedaan is mijne maar 157quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef MichaelScott het volgende:
Ik ben ruimschoots over mijn vorige record van 161 posts op een dag heen.![]()
Aantal posts voor MichaelScott voor vandaag tot nu toe: 252
Met de recordpoging in GC morgen, we gaan het record van snelste topic verbreken.quote:
Hoelaat?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met de recordpoging in GC morgen, we gaan het record van snelste topic verbreken.![]()
Dat staat nu op 1:45
Dat ligt aan Toto, die zou het topic openen.quote:
Jaaaa, dat gaat je niet lukken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met de recordpoging in GC morgen, we gaan het record van snelste topic verbreken.![]()
Dat staat nu op 1:45
We kregen nu met ~5 users een topic vol binnen 12,5 minuten. Dus als we minstens 36 users kunnen ronselen zou het moeten lukken.quote:
Nee.quote:
Tja das wel waar ja...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Jullie hebben namelijk allemaal geen abo, waardoor je minstens 10 seconden moet wachten voordat je kan posten. Bij het recordtopic had iedereen een abo, waardoor ze sneller konden posten.
Nou ja, het is niet alsof hij wat beters heeft te doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja das wel waar ja...
Maar toto doet extra z'n best
Dit ook, positief denken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
We kregen nu met ~5 users een topic vol binnen 12,5 minuten. Dus als we minstens 36 users kunnen ronselen zou het moeten lukken.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof hij wat beters heeft te doen.
You cannot kill that which has no life.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef roislecxe het volgende:
Toto die de 1e plaats in dit forum wil veroveren van mij
En het gaat het nog lukken ook binnen 3 dagen![]()
Maarja, zo bizar veel nonsens heb ik dan ook weer niet te verkondigen...
Precies, het socializen nekt me. VANAF NU GEEN SOCIAAL CONTACT MEER.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
You can not kill that which has no life.
Gaat het niet omquote:Op zondag 2 februari 2014 23:53 schreef MichaelScott het volgende:
Je kan hier toch nooit genoeg posten om je eerste plaats te behouden. Toto gaat morgen even 3000 posts maken dus dan kan je het wel schudden.
Omdat PPC de toekomst is.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
Maar er is niemand meer hier. Ik wil vragen waarom PPC nu elke keer hoger is dan NMC terijl NMC altijd hoger heeft gestaan enzo.
Serieus, wat is nou weer een TOPquote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet om je dag te verpesten, maar:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nergens last van? Canceling is binnen 3 sec gebeurd, orders ook?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef litecoin het volgende:
Wat gaat het allemaal langzaam op BTC-e.com sinds januari ongeveer.
Voor de jaarwisseling was het leuker en sneller.
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
Kutje, arcee's teller is nog niet gerefreshed en telt mijn posts van nu nog bij gisteren
Bedoel eigenlijk het volume. Niet goed verwoord heb ik het.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens last van? Canceling is binnen 3 sec gebeurd, orders ook?
2quote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 2
Ja das waar. dat komt door al die idiote altcoins denk ik zelf.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef litecoin het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk het volume. Niet goed verwoord heb ik het.
Nu zijn er amper grote transacties en is heen en weer ruilen in grote bedragen lastig.
Je gaat niet alles hier volrammen hoor. 1 topic is leuk, maar open dan gewoon 12 topics. Ik word er gek vanquote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 9
Wou dat Alts niet bestonden inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja das waar. dat komt door al die idiote altcoins denk ik zelf.
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je gaat niet alles hier volrammen hoor. 1 topic is leuk, maar open dan gewoon 12 topics. Ik word er gek van
Wel beetje mee eens ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef litecoin het volgende:
[..]
Wou dat Alts niet bestonden inderdaad.
Stel je voor dat al het geld uit alle Alts terug stroomt in Bitcoin. Dat zou top zijn. Niet TOP ofzo. Kutcoins.
Precies. Als je al het geld uit die grafcoins haalt en in BTC / LTC en desnoods PPC en NMC gooit, dan staat alles ineens 40% hoger.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef litecoin het volgende:
[..]
Wou dat Alts niet bestonden inderdaad.
Stel je voor dat al het geld uit alle Alts terug stroomt in Bitcoin. Dat zou top zijn. Niet TOP ofzo. Kutcoins.
Truequote:Op maandag 3 februari 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
True mag je niet zeggen, das van .... spatie?
Ryan.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
True mag je niet zeggen, das van .... spatie?
Doe ik toch.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:08 schreef MichaelScott het volgende:
Ga dan ook eens in andere SC's en topics posten.
Als je voor t record gaat moet je volle bak alles open hebben staan bovenin je scherm.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:08 schreef MichaelScott het volgende:
Ga dan ook eens in andere SC's en topics posten.
iddquote:Op maandag 3 februari 2014 00:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je voor t record gaat moet je volle bak alles open hebben staan bovenin je scherm.
1000 dollarquote:Op maandag 3 februari 2014 00:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1000 tips voor maar 1 dollar NU OF NOOIT.
PICK ME PICK ME PICK MEquote:Op maandag 3 februari 2014 00:12 schreef MichaelScott het volgende:
Wie wil 10.000 Leaf kopen voor $1?
ik nietquote:Op maandag 3 februari 2014 00:12 schreef MichaelScott het volgende:
Wie wil 10.000 Leaf kopen voor $1?
Maak em es langer, ik zie mezelf niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:12 schreef Toto69 het volgende:
i Top 100 van zondag 2 februari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 777 Stuart
02. 558 essnhills
03. 540 MrBanaan1
04. 452 supersof
05. 451 Geo4kant
06. 450 Toto69
07. 389 Littlerabbit
08. 384 Ajacied422
09. 358 AF_
10. 349 Insomnia_
Nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maak em es langer, ik zie mezelf niet.
quote:
jawelquote:Op maandag 3 februari 2014 00:16 schreef MichaelScott het volgende:
Het gaat je toch niet lukken om die 3000 posts te halen.
Nog geen kwart fantastischquote:Op maandag 3 februari 2014 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 69
69
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:16 schreef MichaelScott het volgende:
Het gaat je toch niet lukken om die 3000 posts te halen.
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Ik dacht dat toto uit de cryptos was?
Is hij ook, maar het is net een voetschimmel die maar niet weg wil gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Ik dacht dat toto uit de cryptos was?
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
Jullie maken mij gvd druk. en ik ben dr al gevoelig voor.
Neem wat Ritalinquote:Op maandag 3 februari 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
Jullie maken mij gvd druk. en ik ben dr al gevoelig voor.
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True
doe je echt wel eens een jurkje aan?
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is hij ook, maar het is net een voetschimmel die maar niet weg wil gaan.
welke/quote:Op maandag 3 februari 2014 00:20 schreef roislecxe het volgende:
Nu denk ik aan zon voetschimmelreclame.
Stomme kooi!quote:
Iddquote:Op maandag 3 februari 2014 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
TotoFantastisch postaantal had je gister
SC is eng dus ik houd me stiekem op de achtergrondquote:Op maandag 3 februari 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jou zie ik de laatste dagen nogal eens posten. ben je voor vast hier
Maar ik ben er tochquote:Op maandag 3 februari 2014 00:20 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
SC is eng dus ik houd me stiekem op de achtergrond
Braaf zo. Watjes willen we niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:20 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
SC is eng dus ik houd me stiekem op de achtergrond
Mwah, ik ga voor 3k posts vandaag, dus reken maar uit hoe ik me nu al voelquote:Op maandag 3 februari 2014 00:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Druk druk... Maar goed, heb ik in ieder geval iets te doenMet jou dan?
doe mee pleaseeequote:Op maandag 3 februari 2014 00:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben nu al moe van mezelf jong.
Ga je überhaupt slapen vannacht?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, ik ga voor 3k posts vandaag, dus reken maar uit hoe ik me nu al voel
Oke je mag ze houden, geen idee waar ik die rotzooi moet verhandelen.quote:
ja hier volgende topiquequote:Op maandag 3 februari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oke je mag ze houden, geen idee waar ik die rotzooi moet verhandelen.
Ik doe wel mee.
Waar? Hier?
10 min of zo, we gaan voor 9quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef roislecxe het volgende:
Even rustig nu dan. Het record is wat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |