jaaaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat zag ik voorbij komen, van potter bedoel je?
quote:
Staat wel gelijk aan elkaar, beide zuigenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een avondje met Etsu SC'en. Ik ben van plan om de hele avond hier te blijven plakken.
die datum betekent geen neukquote:
Viespeukquote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Staat wel gelijk aan elkaar, beide zuigen
Jawel, het is het moment dat voor het eerst in het jaar zowel de nacht als de dag 12 uur duurt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die datum betekent geen neuk
Hm lastig.. ene kant vind ik het goed. want Ginny als het zusje van de beste vriend hoort wel beter als partner.quote:
Hoeveel gigquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
Ik moet even naar de W.C. Ik neem aan dat jullie mij niet nodig hebben, maar voor de zekerheid neem ik mijn mobiele telefoon (iPhone 5) mee zodat ik de gedurende 2 minuten bereikbaar blijf.
ssstquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
De lente begint meestal op 20 maart
mobiel fokken op de wcquote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
Ik moet even naar de W.C. Ik neem aan dat jullie mij niet nodig hebben, maar voor de zekerheid neem ik mijn mobiele telefoon (iPhone 5) mee zodat ik de gedurende 2 minuten bereikbaar blijf.
In de ogen van de tandarts-assistente is het altijd lentequote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
De lente begint meestal op 20 maart
Met de huidige belabberde winter zou ik het haast gaan geloven.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de ogen van de tandarts-assistente is het altijd lente
Nee. En laat hem wegblijven.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is paxgod er? Ik wil wat met hem delen
jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Rustig hier.
Is de Aldo-Ezell slowchat ten einde?
Maar ik wil weten of hij ook zo onder de indruk is van de laatste innovatie van onze geliefde universiteit.quote:
jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Rustig hier.
Is de Aldo-Ezell slowchat ten einde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |