Hoi Stuquote:
Jij bent hier sowieso eigenlijk nog maar weinigquote:
Lekker man. Ik ga drinken op je vannachtquote:
Hoiquote:
wat mis je aan mequote:
sherlock jezelf eens ploxquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga drinken op je vannacht
goed ik heb net bong en waterpijp schoongemaakt was wel kut werkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga drinken op je vannacht
Dat komt omdat het hier zelden langer dan een paar uur gezellig is.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent hier sowieso eigenlijk nog maar weinig
Oh ja dat zag ik voorbij komen, van potter bedoel je?quote:
Doe niet zo irritantquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, ik heb een vraag.
Hou je nog van me? Ik wens een eerlijk, serieus antwoord zonder dat je mensen (mij) kwetst.
I guessquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hier zelden langer dan een paar uur gezellig is.
Ik weet niet. Ik heb ook gevoelens voor iemand andersquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, ik heb een vraag.
Hou je nog van me? Ik wens een eerlijk, serieus antwoord zonder dat je mensen (mij) kwetst.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
Vanaf morgen moet Stuart weer werken dus dan hebben we geen last meer van hem
Je bent geslaagd voor de test.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb ook gevoelens voor iemand anders
Wat win ik?quote:
je hebt toch niet allebei nodig?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed ik heb net bong en waterpijp schoongemaakt was wel kut werk
Begint de lentequote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef bondage het volgende:
[..]
21 maart? Wat is daar zo speciaal aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |