Ik val niemand lastig. Wat wil je nou eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zeker, maar val ons er niet mee lastig.
quote:
Ja. Naja. Anders gooide ik het ook alleen maar weg eigenlijkquote:
Jij bent oud en gaat al bijna dood dus je bent ook meer koudquote:
Ja, dat is wel waar jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent oud en gaat al bijna dood dus je bent ook meer koud
Waarom?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Naja. Anders gooide ik het ook alleen maar weg eigenlijk
Dat je weggaat en nooit meer terugkomt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik val niemand lastig. Wat wil je nou eigenlijk?
Weet ik.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent oud en gaat al bijna dood dus je bent ook meer koud
No dream is too extremequote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat je weggaat en nooit meer terugkomt.
Als het over datum dreigt te gaan kun je het altijd nog op je tepels spuiten en je vriend het af laten likkenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Naja. Anders gooide ik het ook alleen maar weg eigenlijk
Omdat ik het niet snel genoeg opeet.quote:
ooooh, ja dat is vervelend.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat ik het niet snel genoeg opeet.
Dat is normaal gesproken wel een optie natuurlijk. Helaas is de slagroom die ik nu koop niet meer goed op 21 maartquote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Als het over datum dreigt te gaan kun je het altijd nog op je tepels spuiten en je vriend het af laten likken
Dat is maar goed ook. Zo af en toe vind ik het nog wel leuk, maar elke dag zo actief hoeft van mij echt niet meerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
Vanaf morgen moet Stuart weer werken dus dan hebben we geen last meer van hem
Van mij ook niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Zo af en toe vind ik het nog wel leuk, maar elke dag zo actief hoeft van mij echt niet meer![]()
halo de inso. al flink aan de zuup?quote:
Hoi Stuquote:
Jij bent hier sowieso eigenlijk nog maar weinigquote:
Lekker man. Ik ga drinken op je vannachtquote:
Hoiquote:
wat mis je aan mequote:
sherlock jezelf eens ploxquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga drinken op je vannacht
goed ik heb net bong en waterpijp schoongemaakt was wel kut werkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga drinken op je vannacht
Dat komt omdat het hier zelden langer dan een paar uur gezellig is.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent hier sowieso eigenlijk nog maar weinig
Oh ja dat zag ik voorbij komen, van potter bedoel je?quote:
Doe niet zo irritantquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, ik heb een vraag.
Hou je nog van me? Ik wens een eerlijk, serieus antwoord zonder dat je mensen (mij) kwetst.
I guessquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt omdat het hier zelden langer dan een paar uur gezellig is.
Ik weet niet. Ik heb ook gevoelens voor iemand andersquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, ik heb een vraag.
Hou je nog van me? Ik wens een eerlijk, serieus antwoord zonder dat je mensen (mij) kwetst.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
Vanaf morgen moet Stuart weer werken dus dan hebben we geen last meer van hem
Je bent geslaagd voor de test.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb ook gevoelens voor iemand anders
Wat win ik?quote:
je hebt toch niet allebei nodig?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed ik heb net bong en waterpijp schoongemaakt was wel kut werk
Begint de lentequote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef bondage het volgende:
[..]
21 maart? Wat is daar zo speciaal aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |