Het is gewoon wat het is. Ik heb de regels niet gemaakt. Dat er nu iemand over valt is mij om het evenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]Doe dan niet zo tering hypocriet. Ik had er niets van gezegd anders omdat ik het gezeur niet wil maar dit
Okequote:
Valt me tegen dat je niet vaker over de duizend gaat.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wissel wel goed af he, met extreem goede dagen en wat mindere
Met slagroom hequote:
Anders neem je alles lekker serieus wat ik zegquote:
Nee. En niet alleen dat, ik heb nooit van je gehouden.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
Tchock, hou je nog van me? Ik wens een eerlijk, serieus antwoord zonder dat je mensen (mij) kwetst.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je niet vaker over de duizend gaat.
Jullie nemen mij serieuzer dan ik jullie, zo blijktquote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
En dan zegt hij dat hij het forum niet serieus neemt![]()
Je hebt de laatste zin niet gelezen. Je hebt nog twee (2) kansen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. En niet alleen dat, ik heb nooit van je gehouden.
Dat heb ik dan weer niet in huisquote:
jammerquote:
Dat is toch primaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:27 schreef VMSDKR het volgende:
Stuart, je hebt jezelf gediskwalificeerd als serieus-te-nemen forumlid. Alles wat je nu zegt zal met hoongelach ontvangen worden en niemand zal je ooit nog serieus nemen.
Wie?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
En dan zegt hij dat hij het forum niet serieus neemt![]()
En dat na 2 lieve naamtopics. Koud hoorquote:
vanaf morgenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
omg druiven in de aanbieding
of was dat deze week VA?
Jij bent koud.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat na 2 lieve naamtopics. Koud hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |