Even deze week uitzitten met de tentamens en projecten enzoquote:
ik vind mezelf gewoon in de top 3quote:Op zondag 2 februari 2014 21:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Voordeel is dat jij jezelf makkelijk terug kunt vinden in de lijst
hoiquote:
wat een dom wijf hequote:
Zeer makkelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Voordeel is dat jij jezelf makkelijk terug kunt vinden in de lijst
Daar wil ik in de toekomst nog iets mee gaan doen. Wel leuk om te zien welke PI een user het meest gebruikt. Ik ben hier echter pas later mee begonnen en heb niet van alle posts de PI in mijn database staan. Dat moet ik nog een keer ff opnieuw binnenhalen.quote:
Bij mij:quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar wil ik in de toekomst nog iets mee gaan doen. Wel leuk om te zien welke PI een user het meest gebruikt. Ik ben hier echter pas later mee begonnen en heb niet van alle posts de PI in mijn database staan. Dat moet ik nog een keer ff opnieuw binnenhalen.
hoe zie je datquote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
4. [ afbeelding ]
5. [ afbeelding ]
Kost veel tijd maar ik kan op deze manier heel veel statistieken laten zien. Dit is de reden dat mijn script precies kan laten zien hoeveel posts je per uur hebt geplaatst en in welke topics dat is geweest, dat lukt je niet als je alleen postaantallen uit de profielen haalt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kost dat niet heel veel tijd? Ik bedoel, is de manier van Arcee niet makkelijker? Hij vergelijkt het huidige postaantal met dat van gisteren of een ander moment. Of is dat niet zo simpel te downloaden als het klinkt?
Kun je ook zien hoevaak ik in 2014 al geneukt heb?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Kost veel tijd maar ik kan op deze manier heel veel statistieken laten zien. Dit is de reden dat mijn script precies kan laten zien hoeveel posts je per uur hebt geplaatst en in welke topics dat is geweest, dat lukt je niet als je alleen postaantallen uit de profielen haalt.
Dat is waar ja, jij kunt wel veel inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Kost veel tijd maar ik kan op deze manier heel veel statistieken laten zien. Dit is de reden dat mijn script precies kan laten zien hoeveel posts je per uur hebt geplaatst en in welke topics dat is geweest, dat lukt je niet als je alleen postaantallen uit de profielen haalt.
Nee, alleen hoevaak je bent vastgebondenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoevaak ik in 2014 al geneukt heb?
Wat zegt 'ie?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, alleen hoevaak je bent vastgebonden
Nee. Misschien dat Google het weet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoevaak ik in 2014 al geneukt heb?
In die andere SC gebruik ik vooral 1 en 2.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
4. [ afbeelding ]
5. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |