Als ik het zo lees slaat hij alleen op dat er een posts is geplaatst. Niet zozeer de post zelfquote:
Hoiquote:
Zo is Tchock. Deal with it.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke ik moest deze post 5 keer lezen. Ik snap je punt. Mag je vinden.
is goedquote:Op zondag 2 februari 2014 21:13 schreef xcachet het volgende:
Ik ben echt dom
Ik ga een IQ-test laten afnemen.
Nee, het bericht zelf niet. Alleen de user welke het heeft gepost, datum/tijd, PI, post-id en het bijbehorende topic-idquote:
Waarom?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke ik moest deze post 5 keer lezen.
oooooh oke, ik dacht al.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, het bericht zelf niet. Alleen de user welke het heeft gepost, datum/tijd, PI, post-id en het bijbehorende topic-id
Jupquote:Op zondag 2 februari 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
Heb je het zo gescript dat er nu automatisch eenbij mij komt in de dagcijfers?
Het bericht zelf is voor mijn stats nutteloos en neemt veel ruimte in beslag, het heeft geen zin om dat mee te indexeren.quote:
Waarom de PI wel?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Het bericht zelf is voor mijn stats nutteloos en neemt veel ruimte in beslag, het heeft geen zin om dat mee te indexeren.
Kost dat niet heel veel tijd? Ik bedoel, is de manier van Arcee niet makkelijker? Hij vergelijkt het huidige postaantal met dat van gisteren of een ander moment. Of is dat niet zo simpel te downloaden als het klinkt?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon alle recente topics binnen de openbare fora (incl. abo) langsgaan en indexeren. Het script haalt van elk forum de lijst met topics over twee dagen op, vergelijkt het met wat er al is geïndexeerd en gaat vervolgens de topics waar nieuwe posts in staan langs om deze te indexeren. Ik heb feitelijk een kopie van alle topics exclusief het bericht zelf op mijn server staan. Op die db kan ik query's loslaten en zo de stats weergeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |