Dat bedoel ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben soms voor ik op school ben al 3 peuken verder. In zutphen, kwartier overstappen op deventer en dan het stukje naar school lopen in enschede.
Nee hoor. Mijn gymleraar en rokende klasgenoten bevestigde dit.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zelf niet roken of gerookt hebben denk ik.
Met een weekje roken kan je makkelijk stoppen, ja. Correct.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn gymleraar en rokende klasgenoten bevestigde dit.
Jij zou stoppenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben soms voor ik op school ben al 3 peuken verder. In zutphen, kwartier overstappen op deventer en dan het stukje naar school lopen in enschede.
Klopt ook. En het is lastig om daar vanaf te komen. Ergens wil ik wel stoppen i.v.m. geld + gezondheid, maar heb er wilskracht niet voor.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is vooral de routine
Zeikerdquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een weekje roken kan je makkelijk stoppen, ja. Correct.
Nee omdat je er dan niet over nadenkt. Als je lichaam het echt nodig had gehad dan was je wel wakker geworden.. Dat wordt je niet dus kun je zolang je maar echt wilt gewoon stoppen met rokken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je slaapt, ben je niet bewust wat met je gebeurt hoor.
Ik vind het een onzinstatement. Ten eerste suggereert 'tussen je oren' dat iets wat mentaal is (of dat nou verslaving is of een ziekte of wat dan ook) minder ingrijpend of reëel is dan iets lichamelijks en ten tweede dat nicotine niet lichamelijk verslavend is (wat héél vaak ontkracht is in onderzoeken).quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn gymleraar en rokende klasgenoten bevestigde dit.
Een verslaving is dan ook niet alleen lichamelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:09 schreef essnhills het volgende:
Nee omdat je er dan niet over nadenkt. Als je lichaam het echt nodig had gehad dan was je wel wakker geworden.. Dat wordt je niet dus kun je zolang je maar echt wilt gewoon stoppen met rokken.
Ik word anders iedere nacht wakker omdat ik naar de wc moet, en dan neem ik vaak ook een peuk omdat ik daar ook trek in hebquote:Op zondag 2 februari 2014 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee omdat je er dan niet over nadenkt. Als je lichaam het echt nodig had gehad dan was je wel wakker geworden.. Dat wordt je niet dus kun je zolang je maar echt wilt gewoon stoppen met rokken.
ik haat jequote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja
Pls
Heb net ook sushi gegeten
Jummie
Dat weet ik. Ik geef hier alleen het lichamelijke aspect mee aan. Er zijn een aantal lichamelijke aspecten. Het grootste deel van de verslaving is geestelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een verslaving is dan ook niet alleen lichamelijk
Gewoon alle recente topics binnen de openbare fora (incl. abo) langsgaan en indexeren. Het script haalt van elk forum de lijst met topics over twee dagen op, vergelijkt het met wat er al is geïndexeerd en gaat vervolgens de topics waar nieuwe posts in staan langs om deze te indexeren. Ik heb feitelijk een kopie van alle topics exclusief het bericht zelf op mijn server staan. Op die db kan ik query's loslaten en zo de stats weergeven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij het telt eigenlijk
Heroïneverslaafden waarderen dat enorm. Gewoon twee weken de deur dicht doen en af en toe brood en appels door het raam gooien.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders kon je iedereen helpen door ze gewoon een paar weken op te sluiten
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon alle recente topics binnen de openbare fora (incl. abo) langsgaan en indexeren. Het script haalt van elk forum de lijst met topics over twee dagen op, vergelijkt het met wat er al is geïndexeerd en gaat vervolgens de topics waar nieuwe posts in staan langs om deze te indexeren. Ik heb feitelijk een kopie van alle topics exclusief het bericht zelf op mijn server staan. Op die db kan ik query's loslaten en zo de stats weergeven.
En daarna voor altijd clean natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heroïneverslaafden waarderen dat enorm. Gewoon twee weken de deur dicht doen en af en toe brood en appels door het raam gooien.
Beloof het me vaquote:
Jij slaat alle berichten op?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon alle recente topics binnen de openbare fora (incl. abo) langsgaan en indexeren. Het script haalt van elk forum de lijst met topics over twee dagen op, vergelijkt het met wat er al is geïndexeerd en gaat vervolgens de topics waar nieuwe posts in staan langs om deze te indexeren. Ik heb feitelijk een kopie van alle topics exclusief het bericht zelf op mijn server staan. Op die db kan ik query's loslaten en zo de stats weergeven.
Oke ik moest deze post 5 keer lezen. Ik snap je punt. Mag je vinden.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het een onzinstatement. Ten eerste suggereert 'tussen je oren' dat iets wat mentaal is (of dat nou verslaving is of een ziekte of wat dan ook) minder ingrijpend of reëel is dan iets lichamelijks en ten tweede dat nicotine niet lichamelijk verslavend is (wat héél vaak ontkracht is in onderzoeken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |