abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136311385
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar ik denk niet dat jullie dusdanis kieskeurig kunnen zijn.
Je kan wel een knappe poes willen die ook nog sympathiek is, bij je past, je neemt voor wie je bent, je je zwakheden vergeeft en je interesses deelt... Maar dat lijkt me een schier onmogelijke opgave. Het knappe-poes-gedeelte is uiteindelijkniet het aantrekkelijkste meer hoor.

Hoe goed kent hij nu die twee? Niet echt zo goed, dus kan je beter gaan kiezen voor het uiterlijk dan om andere eigenschappen. Die vrouwen worden toch wel lelijk als ze ouder worden, dus dan kan je er nu net zo goed van genieten.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 00:59:22 #202
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_136311432
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar ik denk niet dat jullie dusdanis kieskeurig kunnen zijn.
Je kan wel een knappe poes willen die ook nog sympathiek is, bij je past, je neemt voor wie je bent, je je zwakheden vergeeft en je interesses deelt... Maar dat lijkt me een schier onmogelijke opgave.

Maar goed, ik begrijp wel dat dit lastig te begrijpen is als je jong bent en denkt dat je toekomstige leven bestaat uit hotte sex.
:D
Sorry hoor maar je praat nu wel heel erg als een uitgedroogd sherrykanon. Er ligt voor jou ook nog wel hotte sex in het verschiet hoor. Misschien bied ik mij wel aan bij deze.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mani89 op 04-02-2014 01:06:40 ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_136311513

[ Bericht 100% gewijzigd door Deckard op 04-02-2014 01:05:39 (niet doen) ]
pi_136311558
Wat is hier voortaan een hoop domme klets zeg! Waar zijn de mensen met echte humor die vroeger in dit topic kwamen, zoals Cee en Selinius? Toen was het echt lachen hier. Nu is er alleen maar gezever dat je normaal alleen op SBS ziet en hoort.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 02:15:59 #205
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_136312058
Dat aletta haar twee mannen naar huis stuurde was niet geheel onverwachts toch? Tuurlijk dacht ik ook aan Patrick, maar dit is ook maar beter zo. De mannen zaten toch een beetje aan een dood paard te trekken. Voor aletta is dit al een hele overwinning. Dat is eigenlijk al sneu genoeg voor iemand. Ben wel benieuwd wat daar zonder een camera terecht van komt.

Evelyne en wim ziet er nog steeds zo onnatuurlijk uit. Zij kan veel leuker krijgen. Wim alleen met haar is al een stuk beter, maar het lijkt alsof je bij hem altijd op je hoede moet zijn. Of hij het wel leuk vind, hij staat centraal. En hij houdt vrouwen vast alsof hij in groep acht zit. Ik zie het niks worden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_136312648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:56 schreef Deckard het volgende:

[..]

Hoe goed kent hij nu die twee? Niet echt zo goed, dus kan je beter gaan kiezen voor het uiterlijk dan om andere eigenschappen. Die vrouwen worden toch wel lelijk als ze ouder worden, dus dan kan je er nu net zo goed van genieten.
Wel erg kortzichtig...

Al vind Jos Saskia, tikje minder knap, hij blijft haar toch lekker vinden en zeker haar lijf met haar dikke tieten...

Ja, Saskia wordt ooit ouder, dus?

Hij is slim, straks is Sas 35, minder knap maar nog wel gezellig en geeft ze hem steun.. Misschien dat ze stiekem flirt met de tuinman, maar zo langs ze zijn belang in schat voor haar...

Blijft ze wel bij hem... Meer dan zo iemand die na paar maaanden vertrekt, omdat het dit nu maar is :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136313885
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:18 schreef Japie1967 het volgende:
ik ben nog lang geen 50, maar 47. En mijn vrouw is een twintiger. Ik kom niks tekort, maar Leonie is een onwijs lekkere meid en nog slim ook. Saskia is best leuk, maar was wel heel klef. Maar ze kan nog niet in de schauw staan van Leo. Die is echt top
Leonie heeft een mbo opleiding gedaan, dus ik betwijfel of ze wel zo slim is. Snap sowieso niet hoe mensen een voorkeur voor Saskia danwel Leonie kunnen hebben, gezien ze beiden niks te melden hebben. Alsof uiterlijk er dan nog toe doet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Saskia is sowieso binnen een jaar zwanger en laat zich daarna gelijk uitdijen. Daarna mag Jos er nog 1 keer in de maand bovenop terwijl zij de libelle ligt te lezen.
Saskia is inderdaad een nietszeggend figuur. Ik zou me kapot schamen als ik met zo'n oppervlakkig en argeloos wicht zou moeten samenwonen.
  Moderator dinsdag 4 februari 2014 @ 09:19:49 #208
382129 crew  Donna
pi_136314059
:X
pi_136314120
Mensen die zich hier nu nog steeds over kunnen opwinden. :')
pi_136314242
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:23 schreef MCH het volgende:
Mensen die zich hier nu nog steeds over kunnen opwinden. :')
http://boerzoektvrouw.kro(...)ert_punten_te_scoren

Ja, daar kan ik me inderdaad aan opwinden. Ik wist wel dat ze in het zuiden een ander accent hebben, maar die vrouw in dat hotel slaat echt alles, die is amper te verstaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door datbenikweer op 04-02-2014 11:39:58 ]
pi_136314303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:32 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Ja, daar kan ik me inderdaad aan opwinden. Ik wist wel dat in het zuiden een ander accent hebben, maar die vrouw in dat hotel slaat echt alles, die is amper te verstaan.
Ga je nou ook al Fransozen afkraken die met een accent spreken? :')
pi_136314575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:35 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga je nou ook al Fransozen afkraken die met een accent spreken? :')
Simpele meisjes zoals Saskia zijn echt wat voor jou blijkbaar. Er staat namelijk heel duidelijk: een ander accent.

[ Bericht 0% gewijzigd door datbenikweer op 04-02-2014 11:39:42 ]
pi_136314961
Wat hebben ze toch gedaan dat ze zo bezweet liggen te hijgen in die stoelen?
pi_136314987
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:54 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Simpele meisjes zoals Saskia zijn echt wat voor jou blijbaar. Er staat namelijk heel duidelijk: een ander accent.
Je zegt toch die vrouw in dat hotel. Daarom bedoel je die receptioniste toch, waarom ga je daar ook al op afgeven?
pi_136315109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat hebben ze toch gedaan dat ze zo bezweet liggen te hijgen in die stoelen?
:@
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:37:38 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136315435
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Saskia is sowieso binnen een jaar zwanger en laat zich daarna gelijk uitdijen. Daarna mag Jos er nog 1 keer in de maand bovenop terwijl zij de libelle ligt te lezen.
Als een vrouw de Libelle ligt te lezen tijdens de seks, dan doe je iets heel erg verkeerd....
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou als ik Jos was iets hoger mikken dan dit, ik noem een Leonie.
Ik denk dat Jos prima wist dat Leonie te hoog gegrepen was, zelfs als zij wel graag wilde.... je moet er ook maar mee om kunnen gaan dat de halve wereld jouw vrouw aantrekkelijk vindt, en haar graag zou willen schaken.

Ik kan me best voorstellen dat hij daar geen zin in had voor een langdurige relatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:41:55 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136315511
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:08 schreef datbenikweer het volgende:
Leonie heeft een mbo opleiding gedaan, dus ik betwijfel of ze wel zo slim is. Snap sowieso niet hoe mensen een voorkeur voor Saskia danwel Leonie kunnen hebben, gezien ze beiden niks te melden hebben. Alsof uiterlijk er dan nog toe doet.
Alles staat of valt met je referentiekader hè.... als je zelf LTS zwakstroom hebt gedaan dan is MBO al heel wat ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136316072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:32 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Ja, daar kan ik me inderdaad aan opwinden. Ik wist wel dat in het zuiden een ander accent hebben, maar die vrouw in dat hotel slaat echt alles, die is amper te verstaan.
Waar slaat die opmerking op dat als hij het van tevoren had geweten? Rare opmerking..
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:47:49 #219
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_136316933
Aan de beelden te zien is Jos heel erg blij met Saskia en vice versa. Dat is toch de bedoeling van het programma? De boeren doen een oproep en kiezen, als het goed is, een man of vrouw die bij ze past en waar ze verliefd op worden. Niets meer en niets minder. En verliefd zijn ze! Prachtig toch?
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:49:50 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136316985
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 09:08 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

[..]

Saskia is inderdaad een nietszeggend figuur. Ik zou me kapot schamen als ik met zo'n oppervlakkig en argeloos wicht zou moeten samenwonen.
Wat bedoel je eigenlijk met 'argeloos'?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:50:27 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136317008
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:08 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Waar slaat die opmerking op dat als hij het van tevoren had geweten? Rare opmerking..
Nou, dat het zo'n eind lopen was, misschien?
pi_136317475
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat bedoel je eigenlijk met 'argeloos'?
Dat ze naïef is, althans die indruk kreeg ik. Anderen noemen haar truttig of kinderachtig, wat enigzins overeenkomt met wat ik zeg.

Overigens zie ik nu dat Leonie bij haar profiel op de bzv-site heeft ingevuld dat ze geen boeken leest itt Saskia. Goede keuze van Jos dus. Als ik ooit een dochter krijg die zo dom is als Leonie, zou ik haar meteen onterven en elk contact met haar verbreken.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:11:01 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136317534
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:08 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Dat ze naïef is, althans die indruk kreeg ik. Anderen noemen haar truttig of kinderachtig, wat enigzins overeenkomt met wat ik zeg.

Overigens zie ik nu dat Leonie bij haar profiel op de bzv-site heeft ingevuld dat ze geen boeken leest itt Saskia. Goede keuze van Jos dus. Als ik ooit een dochter krijg die zo dom is als Leonie, zou ik haar meteen onterven en elk contact met haar verbreken.
Nou, in je eentje naar Frankrijk vertrekken om te gaan wonen en werken, dat spreekt toch wel in haar voordeel.

Maar enfin.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:11:55 #224
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136317551
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:08 schreef datbenikweer het volgende:
Als ik ooit een dochter krijg die zo dom is als Leonie, zou ik haar meteen onterven en elk contact met haar verbreken.
Als ik ooit een dochter krijg die zo lelijk is als Saskia, zou ik mijn vrouw toch eens gaan vragen of ze niet stiekem met de melkboer heeft geneukt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_136318608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 01:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is hier voortaan een hoop domme klets zeg! Waar zijn de mensen met echte humor die vroeger in dit topic kwamen, zoals Cee en Selinius? Toen was het echt lachen hier. Nu is er alleen maar gezever dat je normaal alleen op SBS ziet en hoort.
Inderdaad, waar blijven cee en sellineius met hun intelligent geklets en humor van de bovenste plank?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')