Hoe goed kent hij nu die twee? Niet echt zo goed, dus kan je beter gaan kiezen voor het uiterlijk dan om andere eigenschappen. Die vrouwen worden toch wel lelijk als ze ouder worden, dus dan kan je er nu net zo goed van genieten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat jullie dusdanis kieskeurig kunnen zijn.
Je kan wel een knappe poes willen die ook nog sympathiek is, bij je past, je neemt voor wie je bent, je je zwakheden vergeeft en je interesses deelt... Maar dat lijkt me een schier onmogelijke opgave. Het knappe-poes-gedeelte is uiteindelijkniet het aantrekkelijkste meer hoor.
Sorry hoor maar je praat nu wel heel erg als een uitgedroogd sherrykanon. Er ligt voor jou ook nog wel hotte sex in het verschiet hoor. Misschien bied ik mij wel aan bij deze.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat jullie dusdanis kieskeurig kunnen zijn.
Je kan wel een knappe poes willen die ook nog sympathiek is, bij je past, je neemt voor wie je bent, je je zwakheden vergeeft en je interesses deelt... Maar dat lijkt me een schier onmogelijke opgave.
Maar goed, ik begrijp wel dat dit lastig te begrijpen is als je jong bent en denkt dat je toekomstige leven bestaat uit hotte sex.
Wel erg kortzichtig...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe goed kent hij nu die twee? Niet echt zo goed, dus kan je beter gaan kiezen voor het uiterlijk dan om andere eigenschappen. Die vrouwen worden toch wel lelijk als ze ouder worden, dus dan kan je er nu net zo goed van genieten.
Leonie heeft een mbo opleiding gedaan, dus ik betwijfel of ze wel zo slim is. Snap sowieso niet hoe mensen een voorkeur voor Saskia danwel Leonie kunnen hebben, gezien ze beiden niks te melden hebben. Alsof uiterlijk er dan nog toe doet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:18 schreef Japie1967 het volgende:
ik ben nog lang geen 50, maar 47. En mijn vrouw is een twintiger. Ik kom niks tekort, maar Leonie is een onwijs lekkere meid en nog slim ook. Saskia is best leuk, maar was wel heel klef. Maar ze kan nog niet in de schauw staan van Leo. Die is echt top
Saskia is inderdaad een nietszeggend figuur. Ik zou me kapot schamen als ik met zo'n oppervlakkig en argeloos wicht zou moeten samenwonen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Saskia is sowieso binnen een jaar zwanger en laat zich daarna gelijk uitdijen. Daarna mag Jos er nog 1 keer in de maand bovenop terwijl zij de libelle ligt te lezen.
http://boerzoektvrouw.kro(...)ert_punten_te_scorenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:23 schreef MCH het volgende:
Mensen die zich hier nu nog steeds over kunnen opwinden.
Ga je nou ook al Fransozen afkraken die met een accent spreken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:32 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro(...)ert_punten_te_scoren
Ja, daar kan ik me inderdaad aan opwinden. Ik wist wel dat in het zuiden een ander accent hebben, maar die vrouw in dat hotel slaat echt alles, die is amper te verstaan.
Simpele meisjes zoals Saskia zijn echt wat voor jou blijkbaar. Er staat namelijk heel duidelijk: een ander accent.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je nou ook al Fransozen afkraken die met een accent spreken?
Je zegt toch die vrouw in dat hotel. Daarom bedoel je die receptioniste toch, waarom ga je daar ook al op afgeven?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:54 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Simpele meisjes zoals Saskia zijn echt wat voor jou blijbaar. Er staat namelijk heel duidelijk: een ander accent.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat hebben ze toch gedaan dat ze zo bezweet liggen te hijgen in die stoelen?
Als een vrouw de Libelle ligt te lezen tijdens de seks, dan doe je iets heel erg verkeerd....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Saskia is sowieso binnen een jaar zwanger en laat zich daarna gelijk uitdijen. Daarna mag Jos er nog 1 keer in de maand bovenop terwijl zij de libelle ligt te lezen.
Ik denk dat Jos prima wist dat Leonie te hoog gegrepen was, zelfs als zij wel graag wilde.... je moet er ook maar mee om kunnen gaan dat de halve wereld jouw vrouw aantrekkelijk vindt, en haar graag zou willen schaken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou als ik Jos was iets hoger mikken dan dit, ik noem een Leonie.
Alles staat of valt met je referentiekader hè.... als je zelf LTS zwakstroom hebt gedaan dan is MBO al heel watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:08 schreef datbenikweer het volgende:
Leonie heeft een mbo opleiding gedaan, dus ik betwijfel of ze wel zo slim is. Snap sowieso niet hoe mensen een voorkeur voor Saskia danwel Leonie kunnen hebben, gezien ze beiden niks te melden hebben. Alsof uiterlijk er dan nog toe doet.
Waar slaat die opmerking op dat als hij het van tevoren had geweten? Rare opmerking..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:32 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro(...)ert_punten_te_scoren
Ja, daar kan ik me inderdaad aan opwinden. Ik wist wel dat in het zuiden een ander accent hebben, maar die vrouw in dat hotel slaat echt alles, die is amper te verstaan.
Wat bedoel je eigenlijk met 'argeloos'?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:08 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Leonie heeft een mbo opleiding gedaan, dus ik betwijfel of ze wel zo slim is. Snap sowieso niet hoe mensen een voorkeur voor Saskia danwel Leonie kunnen hebben, gezien ze beiden niks te melden hebben. Alsof uiterlijk er dan nog toe doet.
[..]
Saskia is inderdaad een nietszeggend figuur. Ik zou me kapot schamen als ik met zo'n oppervlakkig en argeloos wicht zou moeten samenwonen.
Nou, dat het zo'n eind lopen was, misschien?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Waar slaat die opmerking op dat als hij het van tevoren had geweten? Rare opmerking..
Dat ze naïef is, althans die indruk kreeg ik. Anderen noemen haar truttig of kinderachtig, wat enigzins overeenkomt met wat ik zeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met 'argeloos'?
Nou, in je eentje naar Frankrijk vertrekken om te gaan wonen en werken, dat spreekt toch wel in haar voordeel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:08 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Dat ze naïef is, althans die indruk kreeg ik. Anderen noemen haar truttig of kinderachtig, wat enigzins overeenkomt met wat ik zeg.
Overigens zie ik nu dat Leonie bij haar profiel op de bzv-site heeft ingevuld dat ze geen boeken leest itt Saskia. Goede keuze van Jos dus. Als ik ooit een dochter krijg die zo dom is als Leonie, zou ik haar meteen onterven en elk contact met haar verbreken.
Als ik ooit een dochter krijg die zo lelijk is als Saskia, zou ik mijn vrouw toch eens gaan vragen of ze niet stiekem met de melkboer heeft geneukt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:08 schreef datbenikweer het volgende:
Als ik ooit een dochter krijg die zo dom is als Leonie, zou ik haar meteen onterven en elk contact met haar verbreken.
Inderdaad, waar blijven cee en sellineius met hun intelligent geklets en humor van de bovenste plank?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is hier voortaan een hoop domme klets zeg! Waar zijn de mensen met echte humor die vroeger in dit topic kwamen, zoals Cee en Selinius? Toen was het echt lachen hier. Nu is er alleen maar gezever dat je normaal alleen op SBS ziet en hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |