Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een reden om los te gaan
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Lijkt me erg sterk, misschien eentje danquote:Op zondag 2 februari 2014 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon laten staan, wie weet maakt hij er wel één.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:29 schreef Smoofie het volgende:
GOOOOOOOOL GOL GOOOOOL KOEKOEK JAJA!! SOOO SNO!!!!!!
xDquote:Op zondag 2 februari 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Ruiz nog niet gezien deze wedstrijd.
[ afbeelding ]
Dat is geen 60.000 xDquote:Op zondag 2 februari 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarvoor ging het al slechtquote:Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef Smoofie het volgende:
Sinds de 10-0 tegen Feyenoord is het bergafwaarts gegaan met PSV.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gifbeker moet leeg he.
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Klopt misschien moet PSV Jol eens polsen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:35 schreef Shreyas het volgende:
Cocu, slechtste trainer van de eredivisie sinds jaren
Past zo in het rijtje Fischer, Bojan en De Vrij.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Rekik leverde ook weer menig bal in.
Wat een toptalent.
Bojan is nog een niveau slechterquote:Op zondag 2 februari 2014 19:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Past zo in het rijtje Fischer, Bojan en De Vrij.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Cocu is zo mogelijk nog slechter met de media dan Fredje Rutten.
Fischer heeft wel degelijk talent, maar ik snap waar je heen wilt.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Past zo in het rijtje Fischer, Bojan en De Vrij.
Dat deed hij in het veld beter jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als cumboy een zaadpot speelt zonder hoogtepunt, spreken we dan over een slap aftreksel?Wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als cumboy een zaadpot speelt zonder hoogtepunt, spreken we dan over een slap aftreksel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Is goed man. Gewoon blijven volhouden.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij snapt al helemaal geen kloten van. Puddingbuks.
Je kan ook gewoon je fout toegevenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij snapt al helemaal geen kloten van. Puddingbuks.
quote:
Dat gebeurt altijd pas op maandag..quote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef Mansjester het volgende:
Is er nog geen onderzoek naar BMI gestart trouwens?
Morgen pas, maar meer dan vier wedstrijden zal hij niet krijgenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef Mansjester het volgende:
Is er nog geen onderzoek naar BMI gestart trouwens?
Ah okéquote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd pas op maandag..
Is BMI niets voor jou?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hij gunde het iemand anders om in zijn nopjes te zijn.
Voor de bijt van Suarez en in oog prikken werden maar 7 gegeven. Dus hiervoor zeker geen 8.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah okéEen wedstrijd of 8 schorsing is niet meer dan redelijk
Ik vond dit erger dan iemand bijtenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Voor de bijt van Suarez en in oog prikken werden maar 7 gegeven. Dus hiervoor zeker geen 8.
Het is een theorie met veel uitzonderingen, dat geef ik toequote:
Jawel, laatste aflevering zometeen!quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat moet ik kijken? BzV is er niet meer...
Oh, toch wel
Zondagavond is SBS avondquote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Voetbal.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh, toch wel
7 van de 15.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Twente heeft trouwens best een lastig programma:
Wo 5 februari Heerenveen - FC Twente 1
Za 8 februari PSV - FC Twente X
Wo 12 februari FC Groningen - FC Twente 2
Za 15 februari FC Twente - Vitesse 2
Zo 23 februari FC Twente - Feyenoord 1
Als dat zo is zijn ze eind van de maand kampioenskandidaat afquote:
Wat is koekoek in het italiaans?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
De commentatoren kunnen jouw teksten alvast oefenen voor het WK waar hij zal schitteren.
De nieuwe Kiprichquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Armenteros kan zo in het rijtje van Kindvall, Larsson en Guidetti.
Zlatan bij Ajaxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/606000-tomasson-schiet-milan-langs-ajax.html
Ook al is vrijdag pas het volgende showtje, het broekie kan weer uit in huize Johannes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word al opgewonden als ik er aan denk.
Natte mouw?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word al opgewonden als ik er aan denk.
Ik zie op Wikipedia niks staan, dus dan heeft hij die inderdaad niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Z'n vrouw is blij dat hij een avondje is opgerot.
Als hij een vrouw heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arno_Vermeulenquote:Bijnaam De witte Chinees
Heb morgen tijdens het college wel wat uit te leggen, maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ook al is vrijdag pas het volgende showtje, het broekie kan weer uit in huize Johannes.
Allemaal feiten op wikipedia, geniale site.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie op Wikipedia niks staan, dus dan heeft hij die inderdaad niet.
Wikipedia heeft immers altijd correcte informatie, zie namelijk:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arno_Vermeulen
Zet je dan in je voetnootquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal feiten op wikipedia, geniale site.
Baseer er al mijn werkjes op.
Alleen missen ze zijn andere bijnaam: de blikken dominee.
?quote:1 Wikipedia, de vrije encyclopedie
Heldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik claim natuurlijk dat het mijn eigen kennis is xD
Niet iedereen kan morgen opscheppen over een fapsessie ter ere van zo'n begeerlijke deerne.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb morgen tijdens het college wel wat uit te leggen, maar dat heb ik er wel voor over.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef Paxcon het volgende:
Zie trouwens de wikipediapagina, helemaal up to date nu!
Zonder instagram moet ik mijn fantasie maar de vrije loop laten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet iedereen kan morgen opscheppen over een fapsessie ter ere van zo'n begeerlijke deerne.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef Paxcon het volgende:
Zie trouwens de wikipediapagina, helemaal up to date nu!
Dan haakt de doorsnee lezer af ben ik bangquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder instagram moet ik mijn fantasie maar de vrije loop laten.
[..]Verwerk ook nog even zijn catchphrase: WOP WOP WOP
Wiki staat juist bekend om zijn diepgang.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan haakt de doorsnee lezer af ben ik bang
Dat valt ook teveel op, dan komen er weer van die autistjes die het eraf halen. Inclusief bijnamen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan haakt de doorsnee lezer af ben ik bang
Deze stille revolutie moet geleidelijk gevoerd worden. Uiteindelijk zal dit leiden tot de onvermijdelijke royering van Vermeulen bij de NOS.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat valt ook teveel op, dan komen er weer van die autistjes die het eraf halen. Inclusief bijnamen.
Er waren ook van die mensen die de Ducrot & Dijkstra wikiquote hadden gesloopt omdat er geen bronvermelding was.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat valt ook teveel op, dan komen er weer van die autistjes die het eraf halen. Inclusief bijnamen.
Ik wel, en ook nog Van Anholt die door zijn gele kaart morgen geschorst isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er 4 maar gelukkig geen Van Aanholt.
Ja, ergerlijk dat soort luiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
http://nl.wikiquote.org/wiki/Overleg_gebruiker:Heywooduquote:
Was laatst iemand die het nodig vond om Anthony Lulring weg te halen bij de bijnamen van Anthony Lurling.quote:
Kinderachtig, maar bovenal niet correct ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Was laatst iemand die het nodig vond om Anthony Lulring weg te halen bij de bijnamen van Anthony Lurling.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nl.wikiquote.org/wiki/Overleg_gebruiker:Heywoodu
Heywoodu van FOK! probeerde het nog tegen deze nonvaleurs op te nemen maar het mocht niet baten.
Favoriete eetetablissement: Kees Kroket.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Was laatst iemand die het nodig vond om Anthony Lulring weg te halen bij de bijnamen van Anthony Lurling.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nl.wikiquote.org/wiki/Overleg_gebruiker:Heywoodu
Heywoodu van FOK! probeerde het nog tegen deze nonvaleurs op te nemen maar het mocht niet baten.
Die gif is zo goed, Johan ook met zijn handjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft de Flodder Wikiquote ook gesloopt, mafkees is het.
Leerdamquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Vitesse heeft meer tegengoals dan PSV, hoe kan dat nou
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lauren Verster schijnt op 4 te zijn.
Dat zo'n lekker wijf alleen maar voor die poen gaat.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zo'n lekker wijf alleen maar voor die poen gaat.
Of ben jij er ook zo een?
Nou enkel in combinatie met natuurlijk. Op Jort kan ik het echt niet. Alleen hoe hij praat alquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er moeten toch wel andere mensen met poen te vinden zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je het goed doet, zal hij sprakeloos zijn, dus heb je daar geen last vanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou enkel in combinatie met natuurlijk. Op Jort kan ik het echt niet. Alleen hoe hij praat al
Sommige mensen zijn niet het zwijgen op te leggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je het goed doet, zal hij sprakeloos zijn, dus heb je daar geen last van
Inderdaad, hier op dit forum zitten enkel universitair geschoolde mensen met een fortuin op de bank. De wekelijkse bitterballenshow in de skyboxen van diverse stadions is dan ook de enige reden dat wij ons in VBL begeven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er moeten toch wel andere mensen met poen te vinden zijn.
Daar herken ik mij wel in. Op kosten van de ouders studeren, de studie afmaken en dan met gierende banden naar Hilversum om beroemd te worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, hier op dit forum zitten enkel universitair geschoolde mensen met een fortuin op de bank. De wekelijkse bitterballenshow in de skyboxen van diverse stadions is dan ook de enige reden dat wij ons in VBL begeven.
grappig, die gespeelde onwetendheid.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft het lastig dus Cambuur zal wel winnen
Ik wilde zeggen dat het alsnog goed gaat komen voor PSV.quote:
Wie, Cambuur?quote:
Ik ken de uitslag ook nog niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het alsnog goed gaat komen voor PSV.
Maar dan wordt Geo boos omdat ik de uitslag verklap
Komt omdat hij bij Barça heeft gespeeld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Mansjester het volgende:
Cocu is altijd vies bruin
How black is Philip?
Wil je even ophouden met dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die scoort vandaag nooit meer.
van Persie is al zeker van zijn plek hoorquote:
En nu scoorde hij alsnog xDquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die scoort vandaag nooit meer.
quote:
Mexicano kon net in het live topic Zanka en Matavz niet uit elkaar halenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die wordt rustig gebracht.
Die zal wel onder de 92 zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mexicano kon net in het live topic Zanka en Matavz niet uit elkaar halen
Daarom is het extra leuk hem hier nog even op te wijzen
Zelfs met een IQ van 130 maak je fouten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mexicano kon net in het live topic Zanka en Matavz niet uit elkaar halen
Daarom is het extra leuk hem hier nog even op te wijzen
Internetheldquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs met een IQ van 130 maak je fouten.
Ik in 90quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niks mis met 92, ik ben geboren in 92.
Michel of Ronald?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mulder is ingewisseld foor een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |