Leerdamquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Vitesse heeft meer tegengoals dan PSV, hoe kan dat nou
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lauren Verster schijnt op 4 te zijn.
Dat zo'n lekker wijf alleen maar voor die poen gaat.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zo'n lekker wijf alleen maar voor die poen gaat.
Of ben jij er ook zo een?
Nou enkel in combinatie met natuurlijk. Op Jort kan ik het echt niet. Alleen hoe hij praat alquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er moeten toch wel andere mensen met poen te vinden zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je het goed doet, zal hij sprakeloos zijn, dus heb je daar geen last vanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou enkel in combinatie met natuurlijk. Op Jort kan ik het echt niet. Alleen hoe hij praat al
Sommige mensen zijn niet het zwijgen op te leggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je het goed doet, zal hij sprakeloos zijn, dus heb je daar geen last van
Inderdaad, hier op dit forum zitten enkel universitair geschoolde mensen met een fortuin op de bank. De wekelijkse bitterballenshow in de skyboxen van diverse stadions is dan ook de enige reden dat wij ons in VBL begeven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er moeten toch wel andere mensen met poen te vinden zijn.
Daar herken ik mij wel in. Op kosten van de ouders studeren, de studie afmaken en dan met gierende banden naar Hilversum om beroemd te worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, hier op dit forum zitten enkel universitair geschoolde mensen met een fortuin op de bank. De wekelijkse bitterballenshow in de skyboxen van diverse stadions is dan ook de enige reden dat wij ons in VBL begeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |