quote:Op zondag 2 februari 2014 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Cocu is zo mogelijk nog slechter met de media dan Fredje Rutten.
Fischer heeft wel degelijk talent, maar ik snap waar je heen wilt.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Past zo in het rijtje Fischer, Bojan en De Vrij.
Dat deed hij in het veld beter jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als cumboy een zaadpot speelt zonder hoogtepunt, spreken we dan over een slap aftreksel?Wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Als cumboy een zaadpot speelt zonder hoogtepunt, spreken we dan over een slap aftreksel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Is goed man. Gewoon blijven volhouden.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij snapt al helemaal geen kloten van. Puddingbuks.
Je kan ook gewoon je fout toegevenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij snapt al helemaal geen kloten van. Puddingbuks.
quote:
Dat gebeurt altijd pas op maandag..quote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef Mansjester het volgende:
Is er nog geen onderzoek naar BMI gestart trouwens?
Morgen pas, maar meer dan vier wedstrijden zal hij niet krijgenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef Mansjester het volgende:
Is er nog geen onderzoek naar BMI gestart trouwens?
Ah okéquote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd pas op maandag..
Is BMI niets voor jou?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hij gunde het iemand anders om in zijn nopjes te zijn.
Voor de bijt van Suarez en in oog prikken werden maar 7 gegeven. Dus hiervoor zeker geen 8.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah okéEen wedstrijd of 8 schorsing is niet meer dan redelijk
Ik vond dit erger dan iemand bijtenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Voor de bijt van Suarez en in oog prikken werden maar 7 gegeven. Dus hiervoor zeker geen 8.
Het is een theorie met veel uitzonderingen, dat geef ik toequote:
Jawel, laatste aflevering zometeen!quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat moet ik kijken? BzV is er niet meer...
Oh, toch wel
Zondagavond is SBS avondquote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Voetbal.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh, toch wel
7 van de 15.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Twente heeft trouwens best een lastig programma:
Wo 5 februari Heerenveen - FC Twente 1
Za 8 februari PSV - FC Twente X
Wo 12 februari FC Groningen - FC Twente 2
Za 15 februari FC Twente - Vitesse 2
Zo 23 februari FC Twente - Feyenoord 1
Als dat zo is zijn ze eind van de maand kampioenskandidaat afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |