Jawel man, Park is zeer slecht en Ruiz ja die is goed, maar ontbeert wel veel wedstrijdritme en vandaag kon hij niet eens spelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet toch iedere keer weer heel hard lachen als ik Cocu daar zie zitten.
Gaat me meer om hoe Cocu daar staat en zit. Wordt volgens mij ook niet echt serieus genomen door die swagger boysquote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel man, Park is zeer slecht en Ruiz ja die is goed, maar ontbeert wel veel wedstrijdritme en vandaag kon hij niet eens spelen.
Terecht, wie zou Cocu wel serieus nemen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat me meer om hoe Cocu daar staat en zit. Wordt volgens mij ook niet echt serieus genomen door die swagger boys
Van Boemmelquote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terecht, wie zou Cocu wel serieus nemen?
quote:
twitter:Ligue1 twitterde op zondag 02-02-2014 om 19:16:46#L1Wk23 @OL lose for the first time in two months, falling 2-0 at @staderennais as Ola Toivonen gets among the goals: http://t.co/rhaNtTDRW8 reageer retweet
Denk dat hij toch ontzettend spijt heeft van dat laatste seizoen PSVquote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Bommel die is blij dat hij zijn carrière op tijd heeft beëindigt
Ja dat zou goed kunnen, misschien toch nog 1 seizoen te lang doorgegaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat hij toch ontzettend spijt heeft van dat laatste seizoen PSV
quote:
Misschien wel 2. Net als Sander Boskertttquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat zou goed kunnen, misschien toch nog 1 seizoen te lang doorgegaan.
Klopt, het zou wel schelen als jij niet zelf gaat meedoen. Doe zoals Doublepain de volgende keer.quote:
Ok.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, het zou wel schelen als jij niet zelf gaat meedoen. Doe zoals Doublepain de volgende keer.
Bedankt, nu weet iedereen dat ik TR's maak.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, het zou wel schelen als jij niet zelf gaat meedoen. Doe zoals Doublepain de volgende keer.
Veel mensen. Welke club werd meer als favoriet gezien na de goede wedstrijden tegen Milan?quote:
Nú wel ja...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt, nu weet iedereen dat ik TR's maak.
Iedereen is het vergeten maar aan het begin van het seizoen was dit jonge team veelbelovend.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef PKRChamp het volgende:
Ik verklaarde nog in het begin van het seizoen dat PSV ongeslagen kampioen zou worden.
Ik denk dat elk nuchter PSVer al zag dat we dit seizoen niet voor de prijzen gaan, zelfs na de wedstrijd tegen Milan. Het zijn immers jonge spelers zonder ervaring en die hebben altijd een dipje.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Veel mensen. Welke club werd meer als favoriet gezien na de goede wedstrijden tegen Milan?
Zeg niet Ajax want die hadden alleen maar verkocht, waren niet in vorm en werden niet veel later in Eindhoven met 4-0 vernederd.
Tja, dat krijg je met mensen die met de waan van de dag meegaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Veel mensen. Welke club werd meer als favoriet gezien na de goede wedstrijden tegen Milan?
Zeg niet Ajax want die hadden alleen maar verkocht, waren niet in vorm en werden niet veel later in Eindhoven met 4-0 vernederd.
Helaas hebben ze allemaal tegelijk een dipje en versterken die dipjes elkaar en wordt het één grote dip.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat elk nuchter PSVer al zag dat we dit seizoen niet voor de prijzen gaan, zelfs na de wedstrijd tegen Milan. Het zijn immers jonge spelers zonder ervaring en die hebben altijd een dipje.
Swaggerboy term dat men tegenwoordig gebruikt slaat nergens op. Het zijn jonge jongens, dat Brands hopeloos wat oudere spelers erbij haalt zonder na te denken maakt het voor die spelers juist erger.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Helaas hebben ze allemaal tegelijk een dipje en versterken die dipjes elkaar en wordt het één grote dip.
Die nog steeds speelt. En soms spelen ze gewoon echt goed. Komt er gewoon geen rendement uit en 30 seconden later hebben ze een tegendoelpunt door een klein slordigheidje.
Het swaggerboy gehalte is wel groot inderdaad. Ik denk dat dat botst met de gedisciplineerde Cocu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |