who the fuck are you?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:36 schreef -_ het volgende:
Van Gaal mocht niet komen. Maar gelukkig hebben we onze clubcultuur nog hè jongens.
Zullen we anders straks onze kontjes aan een stel arabieren verkopen? Mooi manquote:Op zondag 2 februari 2014 18:36 schreef -_ het volgende:
Van Gaal mocht niet komen. Maar gelukkig hebben we onze clubcultuur nog hè jongens.
Toen hij nog bij Jong PSV speelde was ik wel gecharmeerd van Locadia. Een fysiek ijzersterke goaltjesdief.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Locadia is sowieso niet geschikt voor dit speltype dat PSV speelt. Daarnaast heb ik ernstige twijfels of hij überhaupt wel goed genoeg is eigenlijk.
Frank Rijkaard, kom er maar in.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
2. De swaggerboys nemen niks aan van een grijze muis als Cocu. Die zegt op rustige toon tegen de jongens: "Jongens, vanavond gaan wij een potje voetballen. Dat potje wil ik graag winnen. Dat lijkt me uitermate wenselijk. Dit zouden wij kunnen doen door de beuk erin te gooien en door doelpunten te maken." De swaggerboys begrijpen dit niet. Dit moet je in hun eigen lingo aanspreken. Het is dus van belang een opperswagger boven de groep te zetten.
Gewoon allebei dan maar?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens was 2x op rij MVP en goed voor bij elkaar +/- 45 doelpunten per seizoen
Qua fanboysnism heb ik liever Dsudszak maar als je wat wilt winnen moet je voor Mertens gaan.
ik vond Dzsudzsak echt een stuk beter dan Mertens. Meer overzicht en scoorde op veel belangrijkere momenten. Zo kan ik nog steeds zijn vrije trap herinneren tegen Ajax.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens was 2x op rij MVP en goed voor bij elkaar +/- 45 doelpunten per seizoen
Qua fanboysnism heb ik liever Dsudszak maar als je wat wilt winnen moet je voor Mertens gaan.
Swaggerboys valt ook wel mee, zo veel verschilt Eindhoven en dan met name PSV ook niet van andere steden.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik blijf erbij, er zijn 2 punten waarom het bij PSV niet loopt.
1. Het type speler dat rondloopt bij PSV hoort niet bij de Brabantse cultuur.
Je hebt de hiphopswaggerboys die allemaal vanuit de randstad in de boeren contreien rondlopen. Ze snappen de woorden niet, hebben geen ontzag voor volwassenen met een zachte G. Hebben geen binding met de regio.
2. De swaggerboys nemen niks aan van een grijze muis als Cocu. Die zegt op rustige toon tegen de jongens: "Jongens, vanavond gaan wij een potje voetballen. Dat potje wil ik graag winnen. Dat lijkt me uitermate wenselijk. Dit zouden wij kunnen doen door de beuk erin te gooien en door doelpunten te maken." De swaggerboys begrijpen dit niet. Dit moet je in hun eigen lingo aanspreken. Het is dus van belang een opperswagger boven de groep te zetten.
Wat een goede vergelijking weer zeg. Ik wou zeggen dat als je voor eigen jeugd gaat en een onervaren PSV-man als trainer aanstelt je niet moet gaan zeiken als je niet meer dan een veredelde subtopper blijkt te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zullen we anders straks onze kontjes aan een stel arabieren verkopen? Mooi man
Zeik ik dan? Dat heb ik aan t begin van t seizoen ook al verteld. En vGaal hoefde ik toen ook niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:44 schreef -_ het volgende:
[..]
Wat een goede vergelijking weer zeg. Ik wou zeggen dat als je voor eigen jeugd gaat en een onervaren PSV-man als trainer aanstelt je niet moet gaan zeiken als je niet meer dan een veredelde subtopper blijkt te zijn.
Jup. Precies dit. Helemaal mee eenschquote:Op zondag 2 februari 2014 18:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vond Dzsudzsak echt een stuk beter dan Mertens. Meer overzicht en scoorde op veel belangrijkere momenten. Zo kan ik nog steeds zijn vrije trap herinneren tegen Ajax.
Mertens liet zich vaak niet zien om dan maar bij 3 doelpunten betrokken te zijn tegen ADO of Utrecht.
Oh en hij hield het veld wat breder dan Mertens, ook wel een stukje fijner.
Gelukkig bepaal jij niet wie er mag zeiken of niet en nu weg jij onbekende user.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:44 schreef -_ het volgende:
[..]
Wat een goede vergelijking weer zeg. Ik wou zeggen dat als je voor eigen jeugd gaat en een onervaren PSV-man als trainer aanstelt je niet moet gaan zeiken als je niet meer dan een veredelde subtopper blijkt te zijn.
quote:Op zondag 2 februari 2014 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Swaggerboys valt ook wel mee, zo veel verschilt Eindhoven en dan met name PSV ook niet van andere steden.
Daar ben ik het mee eens, maar je doet alsof dat soort types alleen niet bij PSV passen. Dat soort types passen echter gewoon nergens bij, Is niet alsof ze bij Ajax, Twente of Feyenoord wel opeens passen vanwege de cultuur.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik chargeer uiteraard maar bovenstaande foto zegt genoeg over de instelling van bepaalde types bij PSV. Druk bezig met hun image, eigen presteren en hun leven na de wedstrijd. Het is niet voor niks dat Ajax de afgelopen jaren met grijze muizen prijzen pakt.
Willemsquote:Op zondag 2 februari 2014 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik chargeer uiteraard maar bovenstaande foto zegt genoeg over de instelling van bepaalde types bij PSV. Druk bezig met hun image, eigen presteren en hun leven na de wedstrijd. Het is niet voor niks dat Ajax de afgelopen jaren met grijze muizen prijzen pakt.
Daar ben ik het op zich mee eens al heb ik wel het idee dat die types nog meer buiten de boot vallen bij bijvoorbeeld Twente en PSV.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar je doet alsof dat soort types alleen niet bij PSV passen. Dat soort types passen echter gewoon nergens bij, Is niet alsof ze bij Ajax, Twente of Feyenoord wel opeens passen vanwege de cultuur.
En dit gaat niet heel lang worden gepikt kan ik je vertellen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens mij hebben ze er ook helemaal geen zin meer in.
Begint het voor de winterstop nog een beetje te lopen, verlies je van Ajax terwijl je niet eens zoveel minder was en vervolgens win je met moeite van AZ en daarna ga je tegen RKC op je bek.
Ze hebben niets meer om voor te spelen, dat speelt ook een belangrijke rol.
Ja, dat is typisch iets voor jongeren bij PSV.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door wie niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dit gaat niet heel lang worden gepikt kan ik je vertellen.
Hier kun je inderdaad gewoon op selecteren. Iets wat bij Ajax ook gewoon gedaan wordt.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dat is typisch iets voor jongeren bij PSV.
De gewone jeugd gedraagt zich absoluut niet zo.
FL is al onderweg naar de herdgangquote:Op zondag 2 februari 2014 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Door wie niet?
Het boeit echt helemaal niemand meer.
Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel gebeuren. PSV heeft niet een echte harde kern als achterban die zich kan roeren. Een vriendelijk gesprek op de Herdgang met een kop koffie van de v. Kemenade familie helpt jack shit. En anders krijg je figuren zoals die kerel met z'n schuld en wijf kwijt of de Frits Bovertjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dit gaat niet heel lang worden gepikt kan ik je vertellen.
Klopt. Al aarden dit soort gasten normaal gesproken juist wel beter bij een PSV dan bij een Ajax. Hier worden ze normaal gesproken met beide benen op de grond gehouden. En je moet er niet te veel van hebben. Dat blijkt toch vaak maar weer.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hier kun je inderdaad gewoon op selecteren. Iets wat bij Ajax ook gewoon gedaan wordt.
Onderschat de harde kern van PSV niet in dit geval.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel gebeuren. PSV heeft niet een echte harde kern als achterban die zich kan roeren. Een vriendelijk gesprek op de Herdgang met een kop koffie van de v. Kemenade familie helpt jack shit. En anders krijg je figuren zoals die kerel met z'n schuld en wijf kwijt of de Frits Bovertjes.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Onderschat de harde kern van PSV niet in dit geval.
Niet helemaal waar. Dat het vaak deze simpele zielen zijn die op de voorgrond treden klopt. Maar er zit nog genoeg volk wat zich wel degelijk op een minder vriendelijke manier kan gaan roeren. Zonder potjes peper of rotjes welteverstaan.. Al zie ik 't nu toch niet zo snel gebeuren. Er is al te veel voor gebeurdquote:Op zondag 2 februari 2014 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel gebeuren. PSV heeft niet een echte harde kern als achterban die zich kan roeren. Een vriendelijk gesprek op de Herdgang met een kop koffie van de v. Kemenade familie helpt jack shit. En anders krijg je figuren zoals die kerel met z'n schuld en wijf kwijt of de Frits Bovertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |