Op zondag 2 februari 2014 18:13 schreef S0nic het volgende: Nog steeds die goal in de OP Al begrijp ik het wel dat je aan zulke momenten moet vasthouden in deze tijden
vind het wel tof, geeft aan dat de psv'ers wel humor hebben
Dikgedrukt = winnaar als er geen ploeg dikgedrukt is, is het een gelijkspel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn iets minder negatieve blik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikgedrukt = winnaar als - = dikgedrukt is, is het een gelijkspel.
Dit seizoen wel ja. Maar volgens mij is dit de 3e of 4de keer op rij dat we niet winnen in Waalwijk...
PSV heeft ook al seizoenen lang problemen met uitwedstrijden. Ik durf de statistieken er niet eens bij te zoeken, want ik weet bijna zeker dat PSV daar als degradatiekandidaat uit naar voren komt. Dit seizoen alleen al 7 keer verloren in 11 wedstrijden. En slechts 2 keer gewonnen ofzo? Sneu.
Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef Intellectueel het volgende: Haha, die Cocu. Moet wel de meest waardeloze coach van de afgelopen 10 jaar zijn. Charisma van een goudvis en de uitstraling van een bankmedewerker.
Inderdaad. Een trainer is er niet om spelers beter te maken, kom nou, wat is dat nou weer voor een gedachte zeg?
PSV heeft ook al seizoenen lang problemen met uitwedstrijden. Ik durf de statistieken er niet eens bij te zoeken, want ik weet bijna zeker dat PSV daar als degradatiekandidaat uit naar voren komt. Dit seizoen alleen al 7 keer verloren in 11 wedstrijden. En slechts 2 keer gewonnen ofzo? Sneu.
Thuis is PSV ook niet al te best de laatste tijd, vorige week kwam PSV nog goed weg tegen AZ
Locadia had er gewoon uit gemoeten. Die is te statisch tegen dit soort ploegen en heeft ook nog eens een te trage balbehandeling. Tegen Cambuur hopelijk Ruiz in de spits.
Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende: Locadia had er gewoon uit gemoeten. Die is te statisch tegen dit soort ploegen en heeft ook nog eens een te trage balbehandeling. Tegen Cambuur hopelijk Ruiz in de spits.
Tegen cambuur zullen we wel weer 1 puntje pakken ofzo en tegen twente krijgen we weer al het gezeik. Hoofdingang na de wedstrijd bestormen, dat soort dingen.
Op zondag 2 februari 2014 18:32 schreef FL_Freak het volgende: Tegen cambuur zullen we wel weer 1 puntje pakken ofzo en tegen twente krijgen we weer al het gezeik. Hoofdingang na de wedstrijd bestormen, dat soort dingen.
Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende: Locadia had er gewoon uit gemoeten. Die is te statisch tegen dit soort ploegen en heeft ook nog eens een te trage balbehandeling. Tegen Cambuur hopelijk Ruiz in de spits.
Locadia is sowieso niet geschikt voor dit speltype dat PSV speelt. Daarnaast heb ik ernstige twijfels of hij überhaupt wel goed genoeg is eigenlijk.
Op zondag 2 februari 2014 18:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende: Inderdaad. Een trainer is er niet om spelers beter te maken, kom nou, wat is dat nou weer voor een gedachte zeg?
Cocu maakt spelers niet beter. Cocu is niet eens in staat om zijn cavia automatismen aan te brengen.
Ik blijf erbij, er zijn 2 punten waarom het bij PSV niet loopt.
1. Het type speler dat rondloopt bij PSV hoort niet bij de Brabantse cultuur. Je hebt de hiphopswaggerboys die allemaal vanuit de randstad in de boeren contreien rondlopen. Ze snappen de woorden niet, hebben geen ontzag voor volwassenen met een zachte G. Hebben geen binding met de regio.
2. De swaggerboys nemen niks aan van een grijze muis als Cocu. Die zegt op rustige toon tegen de jongens: "Jongens, vanavond gaan wij een potje voetballen. Dat potje wil ik graag winnen. Dat lijkt me uitermate wenselijk. Dit zouden wij kunnen doen door de beuk erin te gooien en door doelpunten te maken." De swaggerboys begrijpen dit niet. Dit moet je in hun eigen lingo aanspreken. Het is dus van belang een opperswagger boven de groep te zetten.
Locadia is sowieso niet geschikt voor dit speltype dat PSV speelt. Daarnaast heb ik ernstige twijfels of hij überhaupt wel goed genoeg is eigenlijk.
Toen hij nog bij Jong PSV speelde was ik wel gecharmeerd van Locadia. Een fysiek ijzersterke goaltjesdief. Helaas is zijn fysiek voordeel nu stukken minder en komt hij techniek te kort. Volgend jaar verhuren lijkt me op dit moment de beste oplossing.
Op zondag 2 februari 2014 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende: 2. De swaggerboys nemen niks aan van een grijze muis als Cocu. Die zegt op rustige toon tegen de jongens: "Jongens, vanavond gaan wij een potje voetballen. Dat potje wil ik graag winnen. Dat lijkt me uitermate wenselijk. Dit zouden wij kunnen doen door de beuk erin te gooien en door doelpunten te maken." De swaggerboys begrijpen dit niet. Dit moet je in hun eigen lingo aanspreken. Het is dus van belang een opperswagger boven de groep te zetten.
Mertens was 2x op rij MVP en goed voor bij elkaar +/- 45 doelpunten per seizoen
Qua fanboysnism heb ik liever Dsudszak maar als je wat wilt winnen moet je voor Mertens gaan.
ik vond Dzsudzsak echt een stuk beter dan Mertens. Meer overzicht en scoorde op veel belangrijkere momenten. Zo kan ik nog steeds zijn vrije trap herinneren tegen Ajax. Mertens liet zich vaak niet zien om dan maar bij 3 doelpunten betrokken te zijn tegen ADO of Utrecht. Oh en hij hield het veld wat breder dan Mertens, ook wel een stukje fijner.
1. Het type speler dat rondloopt bij PSV hoort niet bij de Brabantse cultuur. Je hebt de hiphopswaggerboys die allemaal vanuit de randstad in de boeren contreien rondlopen. Ze snappen de woorden niet, hebben geen ontzag voor volwassenen met een zachte G. Hebben geen binding met de regio.
2. De swaggerboys nemen niks aan van een grijze muis als Cocu. Die zegt op rustige toon tegen de jongens: "Jongens, vanavond gaan wij een potje voetballen. Dat potje wil ik graag winnen. Dat lijkt me uitermate wenselijk. Dit zouden wij kunnen doen door de beuk erin te gooien en door doelpunten te maken." De swaggerboys begrijpen dit niet. Dit moet je in hun eigen lingo aanspreken. Het is dus van belang een opperswagger boven de groep te zetten.
Swaggerboys valt ook wel mee, zo veel verschilt Eindhoven en dan met name PSV ook niet van andere steden.
Zullen we anders straks onze kontjes aan een stel arabieren verkopen? Mooi man
Wat een goede vergelijking weer zeg. Ik wou zeggen dat als je voor eigen jeugd gaat en een onervaren PSV-man als trainer aanstelt je niet moet gaan zeiken als je niet meer dan een veredelde subtopper blijkt te zijn.
Wat een goede vergelijking weer zeg. Ik wou zeggen dat als je voor eigen jeugd gaat en een onervaren PSV-man als trainer aanstelt je niet moet gaan zeiken als je niet meer dan een veredelde subtopper blijkt te zijn.
Zeik ik dan? Dat heb ik aan t begin van t seizoen ook al verteld. En vGaal hoefde ik toen ook niet.
Al had ik niet verwacht dat 't zo waardeloos zou gaan
ik vond Dzsudzsak echt een stuk beter dan Mertens. Meer overzicht en scoorde op veel belangrijkere momenten. Zo kan ik nog steeds zijn vrije trap herinneren tegen Ajax. Mertens liet zich vaak niet zien om dan maar bij 3 doelpunten betrokken te zijn tegen ADO of Utrecht. Oh en hij hield het veld wat breder dan Mertens, ook wel een stukje fijner.
Jup. Precies dit. Helemaal mee eensch
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith