Uiteraardquote:Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen zodat ajax natuurlijk qua punten verder van twente afgaat natuurlijk.
PSV heeft ook al seizoenen lang problemen met uitwedstrijden. Ik durf de statistieken er niet eens bij te zoeken, want ik weet bijna zeker dat PSV daar als degradatiekandidaat uit naar voren komt. Dit seizoen alleen al 7 keer verloren in 11 wedstrijden. En slechts 2 keer gewonnen ofzo? Sneu.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit seizoen wel ja. Maar volgens mij is dit de 3e of 4de keer op rij dat we niet winnen in Waalwijk...
Ook nog een lucky goal.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef tompsv18 het volgende:
3 gespeeld na de winterstop, 1 keer gescoord. Zegt genoeg lijkt me. Treurig hoor.
Overeem zn cardio viel mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kan er niet eens meer boos om worden.. je weet gewoon dat die tegen goal komt.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
Haha, die Cocu. Moet wel de meest waardeloze coach van de afgelopen 10 jaar zijn. Charisma van een goudvis en de uitstraling van een bankmedewerker.
Thuis is PSV ook niet al te best de laatste tijd, vorige week kwam PSV nog goed weg tegen AZquote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
PSV heeft ook al seizoenen lang problemen met uitwedstrijden. Ik durf de statistieken er niet eens bij te zoeken, want ik weet bijna zeker dat PSV daar als degradatiekandidaat uit naar voren komt. Dit seizoen alleen al 7 keer verloren in 11 wedstrijden. En slechts 2 keer gewonnen ofzo? Sneu.
En PSV speelde best goed eigenlijk, was maar één spelende ploeg wat ik zag de tweede helftquote:Op zondag 2 februari 2014 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kan er niet eens meer boos om worden.. je weet gewoon dat die tegen goal komt.
Goed?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En PSV speelde best goed eigenlijk, was maar één spelende ploeg wat ik zag de tweede helft
Was maar één ploeg die aanvallend speelde. Oké, toegegeven, het had zeg maar wat efficiënter mogen zijn.quote:
Ja als de Boer onze coach was zou hij zeggen dat we gedomineerd hebben maar rot op joh.. niveau van de E'tjes is nog hoger.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was maar één ploeg die aanvallend speelde. Oké, toegegeven, het had zeg maar wat efficiënter mogen zijn.
PSV had de bal, meer niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was maar één ploeg die aanvallend speelde. Oké, toegegeven, het had zeg maar wat efficiënter mogen zijn.
Waarom was Ruiz er eigenlijk niet bij vandaag?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Locadia had er gewoon uit gemoeten. Die is te statisch tegen dit soort ploegen en heeft ook nog eens een te trage balbehandeling.
Tegen Cambuur hopelijk Ruiz in de spits.
Daar hebben we het dan inderdaad nog niet eens over gehad. Ook dat gaat ieder seizoen achteruit.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Thuis is PSV ook niet al te best de laatste tijd, vorige week kwam PSV nog goed weg tegen AZ
Geblesseerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom was Ruiz er eigenlijk niet bij vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |