SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die conclusie lijkt mij nogal voorbarig.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV wordt geen kampioen meer denk ik.
Penalty moeten hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want PSV heeft van die enorm grote kansen gehad![]()
?quote:
Oh, dan neem ik het terug.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die conclusie lijkt mij nogal voorbarig.
Een groot complot om Den Haag te laten degraderen. Ik zweer erop.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:44 schreef Tchock het volgende:
Het is toch bijzonder om te zien hoe kut RKC normaliter is en hoe goed het speelt tegen Ajax, Vitesse, PSV, Feyenoord en Twente
Dat is al een keer uitgelegd, die clubs die jij noemt moeten gezien hun status winnen van RKC dus de druk lig bij hun. Daarentegen kan RKC vrijuit spelen, ze hebben niets te verliezen, alles te winnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:44 schreef Tchock het volgende:
Het is toch bijzonder om te zien hoe kut RKC normaliter is en hoe goed het speelt tegen Ajax, Vitesse, PSV, Feyenoord en Twente
PSV is altijd dreigend maar rendement 0, ik kan het niet vaak genoeg herhalenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
Weer zo'n enorm gevaarlijk schot van Narsingh.
Eens.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is altijd dreigend maar rendement 0, ik kan het niet vaak genoeg herhalen
Ik geloof dat niet helemaal. Ploegen als Heerenveen ligt de druk net zo goed op en die spelen RKC volledig van de mat. En de grote clubs hebben met de andere degradatiekandidaten in de regel nauwelijks moeite, daar is de druk hetzelfde. Dus sorry.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is al een keer uitgelegd, die clubs die jij noemt moeten gezien hun status winnen van RKC dus de druk lig bij hun. Daarentegen kan RKC vrijuit spelen, ze hebben niets te verliezen, alles te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |