quote:Op zondag 2 februari 2014 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
stu
amaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
hoe kan jij 3 seconden later alweer posten? ik krijg dan altijd een melding dat je geen 2 berichten achter elkaar kunt plaatsenquote:
abonnement.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
hoe kan jij 3 seconden later alweer posten? ik krijg dan altijd een melding dat je geen 2 berichten achter elkaar kunt plaatsen
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef Studeur het volgende:
na deze 3e bier stop ik met drinken anders ben ik weer aangeschoten op werk net als vorige week. mn teamleider rook bierlucht en dat was niet de eerste keer
Tering dat is gewoon gegronde voor direct onstslagquote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef Studeur het volgende:
na deze 3e bier stop ik met drinken anders ben ik weer aangeschoten op werk net als vorige week. mn teamleider rook bierlucht en dat was niet de eerste keer
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef Studeur het volgende:
ja boeien. ik werk nog steeds het hardste en best van allemaal dus ze willen me helemaal niet kwijt.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tering dat is gewoon gegronde voor direct onstslag
Het gaat er niet eens om hoeveel je op hebt. Als ze het ruiken is dat al erg onverantwoord.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja boeien. ik werk nog steeds het hardste en best van allemaal dus ze willen me helemaal niet kwijt.
en als ik zeg ja 1 biertje tijdens het eten gedronken dan mogen ze toch niet ontslaan. met 1 bier op mag je toch ook autorijden.
oja op een lege maagquote:Op zondag 2 februari 2014 17:37 schreef Studeur het volgende:
Had vorige week een verjaardag smiddags en had 6 bier op.
lekker boeien.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om hoeveel je op hebt. Als ze het ruiken is dat al erg onverantwoord.
ja hehequote:
Zou dat wel doen jaquote:Op zondag 2 februari 2014 17:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
lekker boeien.
toch maar goed tandenpoetsen, veel roken en kauwgom mee straks
dat krijg je wel 13 briefjes, en dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:42 schreef Studeur het volgende:
wil nog steeds een keer mn loon opnemen in briefjes van 10 en dan over mezelf heen gooien.
en daarna alles bundelen met een elastiekje eromheen en altijd bij me dragen om mijn welvaart aan te tonen.
Bij ons zijn daar mensen voor ontslagen. Nou ja bij ons. Ik werk er nu niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef Studeur het volgende:
quote:
Nee joh, verre van dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:24 schreef Cosmo. het volgende:
nu heb je een bot die op de second kan posten?
Vreselijkquote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
Sowieso mag je zonder abo maar 1x per 10 seconden posten.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 2 februari 2014 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was je dingen van vannacht nog beoordeeld?
ik ven berlieft op jequote:
Deze laptop kwam standaard met 8quote:Op zondag 2 februari 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarom ben ik lekker terug gerolld naar Windows 7.
quote:
waarom nde fles is niet open hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vergeef het je en ik meld je aan bij de anonieme alcholisten
Is de fles wel ooit dicht gegaan?quote:
Ik zie dit somber in.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen maar weer eens naar dat bedrijf gaan bellen. Nu al drie keer beloofd dat ie contact met mij zou opnemen. Ondertussen al twee weken geleden ofzo
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:44 schreef Cosmo. het volgende:
ik zie het me al voor me als jij die video nadoet
AWWwquote:
quote:
Dat is in 8.1 toch verplicht?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:53 schreef FL_Freak het volgende:
Sws nooit begonnen aan een microsoft account
Ik vind soep ook nooit heel erg vullen, als het al doet dan is het maar voor even. Zelfde geldt voor gerechten met rijst. Kun je heel even vol van zitten maar naar een tijdje krijg je weer trekquote:Op zondag 2 februari 2014 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep maar ik heb nog steeds hongerStraks chippies eten
Heb je dat scriptje dat ik je heb gestuurd al werkende?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
Dan denk je, goh, laat ik eens lekker snel reageren op mensen, kan dat niet eens..
Zat er net toevallig even mee te klooien, heb het redelijk werkend. Alleen m'n server heeft vertraging enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je dat scriptje dat ik je heb gestuurd al werkende?
DNS probleempje? Ik heb ook gehad dat het benaderen van een url langzaam ging, bleek een fout in de DNS te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zat er net toevallig even mee te klooien, heb het redelijk werkend. Alleen m'n server heeft vertraging enzo.Werkt allemaal niet heel soepel.
Geen ideequote:Op zondag 2 februari 2014 21:11 schreef bondage het volgende:
[..]
DNS probleempje? Ik heb ook gehad dat het benaderen van een url langzaam ging, bleek een fout in de DNS te zijn.
ntpd.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen ideeServertijd staat ook niet goed, beetje jammer allemaal.
Uur verschil toevallig?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen ideeServertijd staat ook niet goed, beetje jammer allemaal.
Kan je toch nog wel een ntp daemon instaleren?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik draai m'n site niet op een lokale server hè
kan jij niet rekenen?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
dat krijg je wel 13 briefjes, en dan?
nee sorryquote:
juistumquote:
oh ik slaap juist sneller in door bier en heb geen problemen met opstaan de volgende dag, daarom drink ik het. anders slaap ik niet voor 2:00. Moet morgen 7:00 mn nest uit dus vandaar bier.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Slecht plan, dan kom ik morgen m'n bed niet uit.
En dat kom ik nu al bijna niet.
heb ik nog nodig sorry, mag ik jouwe proeven?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
eet je eigen penis op. schijnt heel lekker te zijn.
jahoorquote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
heb ik nog nodig sorry, mag ik jouwe proeven?
quote:
Ik slaap er misschien wel eerder door, maar word er niet eerder wakker van.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
oh ik slaap juist sneller in door bier en heb geen problemen met opstaan de volgende dag, daarom drink ik het. anders slaap ik niet voor 2:00. Moet morgen 7:00 mn nest uit dus vandaar bier.
zal wel gangster zijn oidquote:
dat wel, maar de rest nietquote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Prima te doen toch? Ik lunch ook vaak niet.
guidoquote:
quote:
quote:
quote:
Gquote:
Ja hoe danquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef d4v1d het volgende:
Hoe ga ik er voor zorgen dat als ik morgen mijn loon krijg ik t weer niet allemaal uitgeef aan eten en rotzooi
Ja.. maar dat haal ik er met de ING app weer binnen 10 seconde afquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Gewoon allemaal op je spaarrekening zetten, hop.
Ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja hoe dan
Ik krijg rond een uurtje of twaalf wel echt trek
Ja sinds ik die rabobank app heb haal ik ook dingen van m'n spaarrekening, gister 2.50 om een bakkie koffie te halen op Leiden CSquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.. maar dat haal ik er met de ING app weer binnen 10 seconde af
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.. maar dat haal ik er met de ING app weer binnen 10 seconde af
watquote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zou ik ook kunnen doen, maar als ik die 450.000 euri op m'n spaarrekening zie staan, vind ik het te zonde om dat bedrag lager te maken.
Ja vastquote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Zou ik ook kunnen doen, maar als ik die 450.000 euri op m'n spaarrekening zie staan, vind ik het te zonde om dat bedrag lager te maken.
dat ziet er nep uitquote:
quote:
broodje eiquote:
ohquote:
ga zelf wegquote:
He?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
bedankt voor je gegevens huehuehue
hackuh
Ga je winnen ja?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Die van vorige maand, van m'n ouders.
Die eerste beschrijving; "Koop een taart en vier het"![]()
wauw!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Die van vorige maand, van m'n ouders.
Die eerste beschrijving; "Koop een taart en vier het"![]()
I know.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders kopen altijd zo'n ding.Kans op winst is miniem.
https://www.bel-me-niet.nl/quote:Op zondag 2 februari 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know.
Ik zal morgen wel weer gebeld worden door de staatsloterij.
Morgen misschien maar eens opnemen en de aanbieding die ze ongetwijfeld gaan doen afwijzen
Ook een optie inderdaad.quote:
neequote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je slappe friet wil hebben wel.
Omdat patat slap wordt in de magnetron.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee
maar het verbaast me gewoon dat je nergens magnetronpatat kan kopen
Als Staatsbedrijf moeten ze ook wel het goede voorbeeld geven natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hebben m'n ouders wel gedaan. Krijgen ook geen post etc. Zelfs geen mailtjes. Best netjes.
6 uur ik winquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Rezania het volgende:
Morgen weer om zeven uur opstaan. RIP ik.
Maar jij krijgt betaald, ik moet betalen.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een prop aluminiumfolie erom heen, gegarandeerd succes.
Precies. Dat is dan weer een voordeel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als Staatsbedrijf moeten ze ook wel het goede voorbeeld geven natuurlijk
popcorn niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat patat slap wordt in de magnetron.
Jaquote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
Een CD erbij kan ook nog wel helpen, focust te straling en zo.
ik was even van 'oh laat ik dat eens proberen', toen pas dacht ik van 'oh wacht'quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een prop aluminiumfolie erom heen, gegarandeerd succes.
Nee, dat wordt slap.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
popcorn niet.
maar serieus, als je patat eerst zou frituren dan is het knapperig enzo. als je het dan in de magnetron opwarmt dan is t toch prima te eten lijkt mij?
Popcorn wordt alleen maar niet slap omdat al het water wat in de maiskorrel zat eruit gaat zodra hij open 'popt'.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
popcorn niet.
maar serieus, als je patat eerst zou frituren dan is het knapperig enzo. als je het dan in de magnetron opwarmt dan is t toch prima te eten lijkt mij?
bewijs het.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Popcorn wordt alleen maar niet slap omdat al het water wat in de maiskorrel zat eruit gaat zodra hij open 'popt'.
Patat wordt gewoon slap.
Maiskorrel wordt heet, het water erin wordt gas, korrel kan de druk niet aan, popt open, gas ontsnapt, popcorn.quote:
Da's dan ook een slappe hap.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
Frikandel speciaal kan trouwens wel in de magnetron.
IK WIST HETquote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.mccain.nl/producten/frieten/magnetron/fritup/
Fuck.
Ik wil ook bier.quote:
Wat.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
Blijkbaar kan je pijpen wel geven en ontvangen, maar beffen niet. Logica.
Wat een verrassing.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik begreep het verkeerd.
Oven is beterquote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
popcorn niet.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik begreep het verkeerd.
Mad.quote:
Nee, vind het wel leuk met jou.quote:
Jepquote:Op zondag 2 februari 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
Ollie, volgens mijn rooster heb ik morgen 1 uur en kwartier pauze, is dat normaal?
Wtf moet ik met meer dan een uur pauze?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jepcolleges en dergelijke eindigen om 12:30 (bijna altijd op halve uren) en beginnen om 13:45 weer. Ik heb nog een week vakantie
Pikken zijn lekkie lekkie.quote:
Zijn best wel vaak dingen te doen in de lunch, lezingen/interviews met gratis lunch bijv.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf moet ik met meer dan een uur pauze?! Laat dan de colleges later beginnen ofzo
Je hebt een druiper?quote:
Kusjes, dag.quote:
Ah, nice.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zijn best wel vaak dingen te doen in de lunch, lezingen/interviews met gratis lunch bijv.
Serieus vanaf 12 uur tot nu?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:00 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 378
om 1 uur
Ah zo.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
https://campaign.soylent.me/soylent-free-your-body
Soylent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |