Ik snap je humeur wel hoor. Ik vond het ook jammer dat Ajax niet kon winnen van een FC Utrecht dat op volle sterkte al hilarisch is maar waarvan ook nog praktisch alle waardevolle spelers geblesseerd zijn, zeker in een weekend waar je veel had kunnen uitlopen omdat Vitesse ook niet won.quote:
Je GGMM-obsessie is wel enorm droevig.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC Waalwijk krijgt geen penalty.
GGMM en ik vinden dit raar.
GGMM en jij zijn dan ook 2 handen op 1 buik.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC Waalwijk krijgt geen penalty.
GGMM en ik vinden dit raar.
Vitesse heeft ook niet kunnen inlopen, dus eigenlijk boeit het niet zoveel.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je humeur wel hoor. Ik vond het ook jammer dat Ajax niet kon winnen van een FC Utrecht dat op volle sterkte al hilarisch is maar waarvan ook nog praktisch alle waardevolle spelers geblesseerd zijn, zeker in een weekend waar je veel had kunnen uitlopen omdat Vitesse ook niet won.
Moet wel spannend blijven natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je humeur wel hoor. Ik vond het ook jammer dat Ajax niet kon winnen van een FC Utrecht dat op volle sterkte al hilarisch is maar waarvan ook nog praktisch alle waardevolle spelers geblesseerd zijn, zeker in een weekend waar je veel had kunnen uitlopen omdat Vitesse ook niet won.
Ach als PSV weer net zoveel geluk heeft als toen in Enschede, zullen jullie wel weer blij zijn met een punt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja volgende week zien we wel wie het laatste lacht.
Maar als je geen kampioen wordt moet je toch nadenken over dit soort dagen. En daar wil ik eventueel wel bij helpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse heeft ook niet kunnen inlopen, dus eigenlijk boeit het niet zoveel.
Kijk hem al indekkenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ach als PSV weer net zoveel geluk heeft als toen in Enschede, zullen jullie wel weer blij zijn met een punt.
Nee, maar het is makkelijker het over die boeg te gooien dan daadwerkelijk zelfreflectie toe te passen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse heeft ook niet kunnen inlopen, dus eigenlijk boeit het niet zoveel.
Neequote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef FL_Freak het volgende:
KLB / De DM-box van vrouwelijke users #3
jongens zullen we deze sc even overnemen?
Kampioen word je over 34 wedstrijden, niet over eentjequote:Op zondag 2 februari 2014 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je geen kampioen wordt moet je toch nadenken over dit soort dagen. En daar wil ik eventueel wel bij helpen.
Dat ligt aan de einduitslag natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kampioen word je over 34 wedstrijden, niet over eentje
Heb ik liever Verhoevenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Marsman keeper Oranje op wk 14. Dit niet weten.
En meteen een slotje.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu in KLB, op veler verzoek.
Jij hebt dan ook geen verstand van voetbal.quote:
Je aanwezigheid werd niet gewaardeerd, topic is alweer dichtquote:Op zondag 2 februari 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu in KLB, op veler verzoek.
Veroeven ook niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen verstand van voetbal.
Nee, RKC maakt gewoon geen geluid.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hebben ze het geluid voor het uitvak gezet ofzo?
Maar wat studeer je nou?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je aanwezigheid werd niet gewaardeerd, topic is alweer dicht
Die ken ik niet. :Squote:
Heb jij iets tegen homo's.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets, dat ben jij zeker.
Ha gay
Open er een KLB-topic over.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen homo's.
Dit worden topkijkcijfers dames en heren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seriously?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen homo's.
Dit worden topkijkcijfers dames en heren
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor een zeer terechte voorsprong voor PSV
Hier werd net een link gepostquote:Op zondag 2 februari 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat deed jij eigenlijk in dat klb topic?
Pride?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat "pride of brabant" spandoek bij RKC is wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |