SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Volgende week is er gelukkig Langlaufen en Schansspringen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wat minder. Beetje gare voetbalmiddag. Het puntverlies van Ajax heeft hier ook mee te maken
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:53 schreef Doublepain het volgende:
Respect #WILGOD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
5-1 da's logisch.quote:
Wint Nederland? Zo niet, dan is het oninteressant.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk naast deze wedstrijd ook naar het WK veldrijden
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wint Nederland? Zo niet, dan is het oninteressant.
Zo ja eigenlijk ook.
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat hoofd van Nigel + zijn houding, blijft mooi
Maar het is niet zo knotsgek als onze e-re-di-vi-sie.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
België natuurlijk man, al kan een Tsjech ook winnen. Het is wel spannend
Heb je al gezien wie de tegenstander is?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Als Twente verliest ga ik je keihard uitlachen Drizzt, je vraagt er nu om.
Maar niets is zo knotsgek als onze eredivisiequote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar het is niet zo knotsgek als onze e-re-di-vi-sie.
De kampioen van het noorden.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je al gezien wie de tegenstander is?
*uitquote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Castaignos.in.Oranie hoe.krijg.je het de strot.uot.
Er spelen wel meerdere spelers in Oranje waarvan je je afvraagt wat ze er te zoeken hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe krijg je zo'n zin uit je vingersquote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ok.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Als Twente verliest ga ik je keihard uitlachen Drizzt, je vraagt er nu om.
samsung galaxy.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n zin uit je vingers
Mobiel waarschijnlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n zin uit je vingers
Klopt, maar die wedstrijd was gisteren (Stoke City won met 2-1)quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar die wedstrijd was gisteren (Stoke City won met 2-1)
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi van Twente, ze hebben Cambuur weer een mooi trapje richting Jupiler League gegeven.
Ze spelen thuis mattie.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:07 schreef elby1988 het volgende:
Echt 3 of 4 mensen die blij zijn als Twente scoort
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn stream loopt wel heel erg ver achter.
Nu die kans van Manu.
75e minuut begint nuquote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ie 92 seconden achter ligt
Wut?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ie 92 seconden achter ligt
Insider jokes.quote:
Nu heb je verklapt dat ik 92 % van de vragen goed hadquote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had je gewoon moeten meepraten met de IQ-test, dan had je hem gesnapt.
Was het maar zoquote:Op zondag 2 februari 2014 16:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nu heb je verklapt dat ik 92 % van de vragen goed had
Mensen met een iq van 92 die studerenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was het maar zo
Mensen die onder de 135 hebben gescoord
Die hebben gewoon een lager IQ dan ik_!!!
MBO is geen studie volgens KLB'ers.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mensen met een iq van 92 die studeren![]()
Ik![]()
KLB'ers. Ja, nu noem je ook eens wat.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
MBO is geen studie volgens KLB'ers.
Uni mattiequote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
MBO is geen studie volgens KLB'ers.
Moai kerlke.quote:
Kom haten dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KLB'ers. Ja, nu noem je ook eens wat.
Als je Rechten of Psychologie/Pedagogie doet kan het.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je Rechten of Psychologie/Pedagogie doet kan het.
Foutquote:
Is geen Universitaire studie meer toch?quote:
Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is geen Universitaire studie meer toch?
Je hebt vrijetijdsmanagement op HBO. Ik ken mensen die dat doenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is geen Universitaire studie meer toch?
Is wel belangrijk hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt vrijetijdsmanagement op HBO. Ik ken mensen die dat doen
80.000 euro met salaris toch?quote:
Je bedoelt de doktoren?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is wel belangrijk hoor.
Ik heb adviseurs die voor mij mijn vrije tijd indelen.
Dat is echt fantastisch.
Mijn Engels is echt dramatischquote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mansjester zal wel Engels studeren ofzo
Twente wint toch welquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
KOM OP JONGENS HUP PSV COME ON EINDHOVUH
Doe een rustig joh.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je noemt nu 2 zaken achter elkaar waar ik het slechtst in benquote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mansjester studeert tekenen aan de lerarenopleiding
Ik moest laatst GGMM tekenen, dat lukte aardig.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je noemt nu 2 zaken achter elkaar waar ik het slechtst in ben![]()
Ik moest laatst een kat tekenen. Dachten mensen dat het een schaap was
Mongolquote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef Mansjester het volgende:
Ik moest laatst een kat tekenen. Dachten mensen dat het een schaap was
GAE domineerde het grootste deel van de wedstrijd. In de laatste minuten nog wat samengeknepen billetjes maar Kowet hield de punten binnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
Als ik hoorde hoe slecht NEC net was moeten die misschien toch degraderen.
Het punt, het werd gelijkspelquote:Op zondag 2 februari 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE domineerde het grootste deel van de wedstrijd. In de laatste minuten nog wat samengeknepen billetjes maar Kowet hield de punten binnen.
Ik wil ook lachen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat boeit ons de mening van GGMM überhaupt?
Net: "Er is een opmerkelijke afwezige bij PSV vandaag, dat kost dus ¤60.000"quote:Op zondag 2 februari 2014 16:27 schreef elby1988 het volgende:
Cocu: "We hebben genoeg spelers in de aanval om de afwezigheid van Ruiz op te vangen".
Waarom huurje hem dan
Comeback 5.5/10quote:Op zondag 2 februari 2014 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je eens in de spiegel kijken.
Zo.
Dat heb je als de lampjes spelen hèquote:Op zondag 2 februari 2014 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zo, het is eindelijk weer eens licht bij de aftrap van een 16.30 wedstrijd
Ik snap niet waarom PSV in het uitshirt moet.quote:
Je bent zelf een obsessie.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je GGMM-obsessie is wel enorm droevig.
Ach, neem het hem eens kwalijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je GGMM-obsessie is wel enorm droevig.
Het klinkt alleen zo lachwekkend uit de mond van die psv toeschouwers.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WIJ STAAN ACHTER PSV OOK IN SLECHTE TIJDEN COME ON
Ninja-edittenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom PSV in het uitshirt moet.
Aldus iemand uit Overijsselquote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het klinkt alleen zo lachwekkend uit de mond van die psv toeschouwers.
Niks mis met Overijssel.quote:
Beter dan die roze shirtjes van jullie.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
De uitshirts van PSV zijn plastic zakken.
Chagrijnig?quote:
Als PSV verliest ga ik jou uitlachen. Dat je dat even weet.quote:
Alleen RKC staat momenteel onderaanquote:
Achja volgende week zien we wel wie het laatste lacht.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als PSV verliest ga ik jou uitlachen. Dat je dat even weet.
Ik vind het best mooi hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
De uitshirts van PSV zijn plastic zakken.
Ok.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als PSV verliest ga ik jou uitlachen. Dat je dat even weet.
Ik snap je humeur wel hoor. Ik vond het ook jammer dat Ajax niet kon winnen van een FC Utrecht dat op volle sterkte al hilarisch is maar waarvan ook nog praktisch alle waardevolle spelers geblesseerd zijn, zeker in een weekend waar je veel had kunnen uitlopen omdat Vitesse ook niet won.quote:
Je GGMM-obsessie is wel enorm droevig.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC Waalwijk krijgt geen penalty.
GGMM en ik vinden dit raar.
GGMM en jij zijn dan ook 2 handen op 1 buik.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC Waalwijk krijgt geen penalty.
GGMM en ik vinden dit raar.
Vitesse heeft ook niet kunnen inlopen, dus eigenlijk boeit het niet zoveel.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je humeur wel hoor. Ik vond het ook jammer dat Ajax niet kon winnen van een FC Utrecht dat op volle sterkte al hilarisch is maar waarvan ook nog praktisch alle waardevolle spelers geblesseerd zijn, zeker in een weekend waar je veel had kunnen uitlopen omdat Vitesse ook niet won.
Moet wel spannend blijven natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je humeur wel hoor. Ik vond het ook jammer dat Ajax niet kon winnen van een FC Utrecht dat op volle sterkte al hilarisch is maar waarvan ook nog praktisch alle waardevolle spelers geblesseerd zijn, zeker in een weekend waar je veel had kunnen uitlopen omdat Vitesse ook niet won.
Ach als PSV weer net zoveel geluk heeft als toen in Enschede, zullen jullie wel weer blij zijn met een punt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja volgende week zien we wel wie het laatste lacht.
Maar als je geen kampioen wordt moet je toch nadenken over dit soort dagen. En daar wil ik eventueel wel bij helpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse heeft ook niet kunnen inlopen, dus eigenlijk boeit het niet zoveel.
Kijk hem al indekkenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ach als PSV weer net zoveel geluk heeft als toen in Enschede, zullen jullie wel weer blij zijn met een punt.
Nee, maar het is makkelijker het over die boeg te gooien dan daadwerkelijk zelfreflectie toe te passen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse heeft ook niet kunnen inlopen, dus eigenlijk boeit het niet zoveel.
Neequote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef FL_Freak het volgende:
KLB / De DM-box van vrouwelijke users #3
jongens zullen we deze sc even overnemen?
Kampioen word je over 34 wedstrijden, niet over eentjequote:Op zondag 2 februari 2014 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je geen kampioen wordt moet je toch nadenken over dit soort dagen. En daar wil ik eventueel wel bij helpen.
Dat ligt aan de einduitslag natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kampioen word je over 34 wedstrijden, niet over eentje
Heb ik liever Verhoevenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Marsman keeper Oranje op wk 14. Dit niet weten.
En meteen een slotje.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu in KLB, op veler verzoek.
Jij hebt dan ook geen verstand van voetbal.quote:
Je aanwezigheid werd niet gewaardeerd, topic is alweer dichtquote:Op zondag 2 februari 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu in KLB, op veler verzoek.
Veroeven ook niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen verstand van voetbal.
Nee, RKC maakt gewoon geen geluid.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hebben ze het geluid voor het uitvak gezet ofzo?
Maar wat studeer je nou?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je aanwezigheid werd niet gewaardeerd, topic is alweer dicht
Die ken ik niet. :Squote:
Heb jij iets tegen homo's.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets, dat ben jij zeker.
Ha gay
Open er een KLB-topic over.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen homo's.
Dit worden topkijkcijfers dames en heren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seriously?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen homo's.
Dit worden topkijkcijfers dames en heren
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel tijd voor een zeer terechte voorsprong voor PSV
Hier werd net een link gepostquote:Op zondag 2 februari 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat deed jij eigenlijk in dat klb topic?
Pride?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat "pride of brabant" spandoek bij RKC is wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |