https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Een gedeelte van het forum waar jij wat meer tijd zou moeten spenderen.quote:
quote:
Zoek een lefun..quote:Op zondag 2 februari 2014 15:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een gedeelte van het forum waar jij wat meer tijd zou moeten spenderen.
[..]
In de trein deel ik vaak de 3G van mijn mobiel met mijn laptop. Is sneller en betrouwbaarder dan treinwifiquote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef Maxbet het volgende:
Durf je wel met je kaap als ik op tablet met brakke wifi zit
Kijk maar uit met zulk soort vrouwen. Eerst jatten ze je topic en daarna je huis.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef Maxbet het volgende:
Durf je wel met je kaap als ik op tablet met brakke wifi zit
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kijk maar uit met zulk soort vrouwen. Eerst jatten ze je topic en daarna je huis.
Het valt me eigenlijk nog wel mee, maar deze tablet is sowieso niet heel snel, dus zal er ook wat minder last van hebben dan met een laptopquote:Op zondag 2 februari 2014 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de trein deel ik vaak de 3G van mijn mobiel met mijn laptop. Is sneller en betrouwbaarder dan treinwifi.
Als ik met de trein reis is er niet eens wifiquote:Op zondag 2 februari 2014 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de trein deel ik vaak de 3G van mijn mobiel met mijn laptop. Is sneller en betrouwbaarder dan treinwifi.
Weet je wat pas irritant is? Als je verbonden bent met de treinwifi en je staat op een station naast een andere intercity... dan krijgt je laptop of tablet meerdere signalen binnen met dezelfde netwerknaam en dan snapt hij het niet meerquote:Op zondag 2 februari 2014 15:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het valt me eigenlijk nog wel mee, maar deze tablet is sowieso niet heel snel, dus zal er ook wat minder last van hebben dan met een laptop
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik met de trein reis is er niet eens wifi
Een vrouw die topics kaaptquote:
ftfyquote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Een vrouw die topics kaapt![]()
Jij bent een mooie vervanger voor kloon van Toto
Dat is precies nu het geval, er stopt net een trein naast deze, eens kijken hoe dat gaat.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is? Als je verbonden bent met de treinwifi en je staat op een station naast een andere intercity... dan krijgt je laptop of tablet meerdere signalen binnen met dezelfde netwerknaam en dan snapt hij het niet meer.
JNG is gesloten door users zoals xcachet.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Best jammer dat JNG gesloten is, ik had me daar best wel kunnen vermaken als ik zo die topics zie...
wat doe je in de treinquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef Maxbet het volgende:
Wat heeft Tilburg toch eigenlijk een triest station
Maar wifi ging wel prima gelukkig
ja maar waarom zit je in de treinquote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Beetje fokken, beetje over Bitcoin lezen, zo nu en dan eens naar buiten kijken
Hij gaat paalliften met trolletjequote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij gaat paalliften met trolletje
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, hij kan moeilijk op het dak gaan liggen natuurlijk.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Vrijwillig met de trein
Ok, ik doe het zelf ook
Ik doe het alleen maar omdat het gratis is.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Vrijwillig met de trein
Ok, ik doe het zelf ook
Het is ook dat ik geen auto meer heb en nu eerst moet sparen voor andere dingen, anders ging ik ook echt niet met de treinquote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Vrijwillig met de trein
Ok, ik doe het zelf ook
Voor mij vanaf volgend jaar ookquote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik doe het alleen maar omdat het gratis is.
Ligt eraan wat je doet? Thuis of op jezelf?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij vanaf volgend jaar ook
Zou ik doordeweeks of weekend nemen?
twitter:blockchain twitterde op zondag 02-02-2014 om 12:09:35Oh hey, something interesting just popped up. Shhhhhhhh
http://t.co/Uis5bchfVd reageer retweet
Thuis, op 20 minuten fietsen van de uni.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet? Thuis of op jezelf?
Weekend nemen dusquote:Op zondag 2 februari 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thuis, op 20 minuten fietsen van de uni.
Weekend, dan kan je gratis Den Helder-Maastricht doen in het weekend en de vakanties.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thuis, op 20 minuten fietsen van de uni.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Weekend, dan kan je gratis Den Helder-Maastricht doen in het weekend en de vakanties.
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Weekend, dan kan je gratis Den Helder-Maastricht doen in het weekend en de vakanties.
quote:
quote:
Niet dat ik dat ooit ga doen ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Leuk met een paar vrienden en een AH-tas vol bier.quote:
Dat kan niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Een OV-studentenkaart hebben![]()
Geen 100 per maand aan vergoeding krijgen
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Leuk met een paar vrienden en een AH-tas vol bier.
Jij hebt ook gewoon een havo diploma?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gestudeerd en ik heb nog wel gekkere dronken reizen gemaakt
hbo volgens mijquote:Op zondag 2 februari 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon een havo diploma?
hbo is ook geen studiequote:
VMBO, lang verhaal. Maar ik ben nu wel bezig om naar HBO te gaan komend jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon een havo diploma?
Amsterdam -> Zwolle -> Leeuwarden -> Groningen -> Tilburg -> Den Haag?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gestudeerd en ik heb nog wel gekkere dronken reizen gemaakt
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
VMBO, lang verhaal. Maar ik ben nu wel bezig om naar HBO te gaan komend jaar
NEE GEEN LEEUWARDENquote:Op zondag 2 februari 2014 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amsterdam -> Zwolle -> Leeuwarden -> Groningen -> Tilburg -> Den Haag?
Venlo - Amsterdam - ineens in Duitsland zijn - volgende dag weer terug want er blijken geen treinen meer te rijdenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amsterdam -> Zwolle -> Leeuwarden -> Groningen -> Tilburg -> Den Haag?
How on earth?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Venlo - Amsterdam - ineens in Duitsland zijn - volgende dag weer terug want er blijken geen treinen meer te rijden
Had ik er al bij vermeld dat we dronken waren?quote:
Zelfs dan nogquote:Op zondag 2 februari 2014 15:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Had ik er al bij vermeld dat we dronken waren?
Oh, en treinen naar Duitsland hebben bier aan boord, dat verklaart het ook wel een beetje
Heb je een beter idee dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:51 schreef MichaelScott het volgende:
Wat een slechte topictitel trouwens.[ afbeelding ]
Crash incoming!quote:
Kom haten danquote:
Als Toto die kaap niet had gedaan was het "Zonder crash" geweestquote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Crash incoming!
Mt.Gox
Verboden voor Toto's
Succes met paalliftenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef Maxbet het volgende:
Bijna op bestemming
Tijd om de tablet weer in te pakken, toedels
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef Maxbet het volgende:
Bijna op bestemming
Tijd om de tablet weer in te pakken, toedels
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Succes met paalliften![]()
Wel verslag doen hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Leeuwardenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
Vorig jaar zat ik op deze datum op dit tijdstip in de McDonald's in Leeuwarden
Ik ook niet, Friesland vorig jaar pas voor 't eerst en toen ineens een aantal keer zelfsquote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in Groningen of Friesland geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:32 schreef DaMart het volgende:
Het is geel met blauw en gaat terug in de tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ben zelfs nog nooit in Groningen of Friesland geweest.
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:32 schreef DaMart het volgende:
Het is geel met blauw en gaat terug in de tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die pagina
https://nl-nl.facebook.co(...)land/163983643751607Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:46 schreef mike-amersfoort het volgende:
lol @ pinguin-coin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Penguincoin is an open source peer-to-peer cryptocurrency used in Antarctica but now migrating north.
LAUNCHING 02/02/2014 - 4:00PM GMT. Plenty of time before the big superbowl Cheesy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |