Slecht tegen zijn verlies, dat hebben er wel meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''We hebben gedomineerd'' - check
Overigens, geweldige trainer, maar altijd wel wat te mekkeren. Beetje Koeman trekjes. Ooit was zelfs het gras te lang... Tja.
We hebben niet verlorenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht tegen zijn verlies, dat hebben er wel meer.
Ik noem een Barney.
Moeten ze eerst maar winnen van RKC. Die winnen of spelen gelijk tegen alle grote clubs.quote:
Neen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Tchock het volgende:
Was de penalty terecht? Ik reed net door een tunnel toen de uitleg gegeven werd
PSV won er van.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moeten ze eerst maar winnen van RKC. Die winnen of spelen gelijk tegen alle grote clubs.
Twente ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat had cambuur beter uit moeten spelen
quote:
stom vasthoudenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Tchock het volgende:
Was de penalty terecht? Ik reed net door een tunnel toen de uitleg gegeven werd
Des te sneller de 90ste minuut nadert des te sneller zal Twente 2x scoren.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
Des te langer Cambuur dit volhoudt des te minder tijd heeft Twente om nog 2 goals te maken.
Maar Friezen kun je ook niet vertrouwen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te sneller de 90ste minuut nadert des te sneller zal Twente 2x scoren.
Snap je, ze zijn DUitsers xD
Net of Feyenoord ooit mee doet voor de titel.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh plz jij zou ook liever PSV kampioen worden als het tussen PSV en Feyenoord zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |