SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even zonder dollen, ik zie PSV nog wel in de top 3 eindigenquote:
Die blijven met Heerenveen worstelen voor plek 5.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even zonder dollen, ik zie PSV nog wel in de top 3 eindigen
Lijkt me niet, zoals die voetballenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
3-4 denk ik idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die van PEC gisteren wel jaquote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat een onterechte penalty ook man.
Aldus een Twentehooligan.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
7.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Haha algemeen bekend man dat ze anti den haag zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het raar als ik stel dat er een complot tegen Den Haag bezig is?
Volgens mij wordt er gewoon massaal voor gezorgd dat ze degraderen dit jaarWat kan Ado er nou aan doen dat hun grasmat slecht was.
Toch beter dan Van Rhijn.quote:
Voor de goal werd er gevoetbald.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
Kutzooi gemist. Wat gebeurde er voor de goal enz
Erg frustrerend allemaal... Doet mij bijna denken aan 2006. Ook toen bleef ik het weglachen en zeggen "Haha alsof Den Haag echt laatste blijft"...quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha algemeen bekend man dat ze anti den haag zijn.
Grasmat de schuld geven dan ben je wel heel diep gezaktquote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het raar als ik stel dat er een complot tegen Den Haag bezig is?
Volgens mij wordt er gewoon massaal voor gezorgd dat ze degraderen dit jaarWat kan Ado er nou aan doen dat hun grasmat slecht was.
Je had Vitesse eens moeten horen huilenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Grasmat de schuld geven dan ben je wel heel diep gezakt
Ja, maar de grasmat vergelijking kan ik niet echt plaatsen..?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg frustrerend allemaal... Doet mij bijna denken aan 2006. Ook toen bleef ik het weglachen en zeggen "Haha alsof Den Haag echt laatste blijft"...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Kan sowieso slecht tegen z'n verlies.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)unt-cruciaal-is.html
Frank zegt dat de 1-1 een overtreding was.
De calimeroaward gaat naar....
''We hebben gedomineerd'' - checkquote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)unt-cruciaal-is.html
Frank zegt dat de 1-1 een overtreding was.
De calimeroaward gaat naar....
Slecht tegen zijn verlies, dat hebben er wel meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''We hebben gedomineerd'' - check
Overigens, geweldige trainer, maar altijd wel wat te mekkeren. Beetje Koeman trekjes. Ooit was zelfs het gras te lang... Tja.
We hebben niet verlorenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht tegen zijn verlies, dat hebben er wel meer.
Ik noem een Barney.
Moeten ze eerst maar winnen van RKC. Die winnen of spelen gelijk tegen alle grote clubs.quote:
Neen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Tchock het volgende:
Was de penalty terecht? Ik reed net door een tunnel toen de uitleg gegeven werd
PSV won er van.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moeten ze eerst maar winnen van RKC. Die winnen of spelen gelijk tegen alle grote clubs.
Twente ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat had cambuur beter uit moeten spelen
quote:
stom vasthoudenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Tchock het volgende:
Was de penalty terecht? Ik reed net door een tunnel toen de uitleg gegeven werd
Des te sneller de 90ste minuut nadert des te sneller zal Twente 2x scoren.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
Des te langer Cambuur dit volhoudt des te minder tijd heeft Twente om nog 2 goals te maken.
Maar Friezen kun je ook niet vertrouwen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te sneller de 90ste minuut nadert des te sneller zal Twente 2x scoren.
Snap je, ze zijn DUitsers xD
Net of Feyenoord ooit mee doet voor de titel.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh plz jij zou ook liever PSV kampioen worden als het tussen PSV en Feyenoord zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |