Vitesse afschudden wordt het lastigstquote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef Planga het volgende:
Twente krijgt nu 5,6 moeilijke wedstrijden. Koffiedik kijken hoor, maar ziet er allemaal prima uit.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef Planga het volgende:
Twente krijgt nu 5,6 moeilijke wedstrijden. Koffiedik kijken hoor, maar ziet er allemaal prima uit.
Twente en Vitesse gaan dit echt niet volhouden. Volgens mij moeten die twee ook naar Heerenveen/Groningen bijv. wat ook niet heel makkelijk is (iig voor ons niet).quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse afschudden wordt het lastigst
Ajax moet nog naar de Kuip, dat hebben Twente en Vitesse al gehad. Verder moet Ajax nog in Arnhem tegen Vitesse spelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Twente en Vitesse gaan dit echt niet volhouden. Volgens mij moeten die twee ook naar Heerenveen/Groningen bijv. wat ook niet heel makkelijk is (iig voor ons niet).
Ik denk dat Twente en Vitesse het allebei wel gaan volhouden. Ze hebben beide ook alleen maar de competitie nog hé, wij hebben Europees + beker erbij.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Twente en Vitesse gaan dit echt niet volhouden. Volgens mij moeten die twee ook naar Heerenveen/Groningen bijv. wat ook niet heel makkelijk is (iig voor ons niet).
Wij zijn Ajax hèquote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat Twente en Vitesse het allebei wel gaan volhouden. Ze hebben beide ook alleen maar de competitie nog hé, wij hebben Europees + beker erbij.
Voor Boilesen niet helaasquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax hèWij horen gewoon 3x in de week te spelen en dat moet ook gewoon normaal zijn voor die spelers.
Voor iemand die vindt dat je puntverlies bij Utrecht moet incalculeren is dit best een rare opmerkingquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax hèWij horen gewoon 3x in de week te spelen en dat moet ook gewoon normaal zijn voor die spelers.
Gast, ik heb de hele dag al gelijk (wat zeg ik, altijd eigenlijk). Ook wat betreft het realistisch zijn van te voren over puntverlies bij Utrecht uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor iemand die vindt dat je puntverlies bij Utrecht moet incalculeren is dit best een rare opmerking
Al heb je wel gelijk natuurlijk wat dit betreft
Hier is zelfsquote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gast, ik heb de hele dag al gelijk (wat zeg ik, altijd eigenlijk). Ook wat betreft het realistisch zijn van te voren over puntverlies bij Utrecht uit.
Is het echt zijn eerste seizoen als volwaardig prof ?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor wie in zijn eerste echte prof seizoen wel?
Daarvoor heeft hij in totaal 10 eredivisie wedstrijden(662 minuten) en 1 beker wedstrijd gespeeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is het echt zijn eerste seizoen als volwaardig prof ?
Alle 3 geblesseerd ? Overigens had Utrecht vandaag nog veel meer noodgedwongen wisselingen, geen garantie voor succes voor Ajax.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC mist Lachman, Mokotjo & van der Werff volgende week
Wij hebben binnenkort ook alleen nog maar competitie en bekerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat Twente en Vitesse het allebei wel gaan volhouden. Ze hebben beide ook alleen maar de competitie nog hé, wij hebben Europees + beker erbij.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij hebben binnenkort ook alleen nog maar competitie en beker
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Salzburg kan er niks van die gaan gewoon eraf met 3-0 en 0-2
Nou nee, fifty-fifty wat mij betreft. En spelend als vandaag nog wel lager ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Salzburg kan er niks van die gaan gewoon eraf met 3-0 en 0-2
Sowieso de hoeveelheid mensen die Ajax enorm overschatten hierquote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die denken dat Salzburg een baggerelftal heeft
Dat maakt dit topic juist zo mooiquote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Sowieso de hoeveelheid mensen die Ajax enorm overschatten hier
Dat is dan weer heel iets anders dan zeggen dat we binnenkort uit Europa liggenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal toch een stuk beter moeten anders win je niet van Salzburg
Ik chargeer graagquote:Op maandag 3 februari 2014 00:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is dan weer heel iets anders dan zeggen dat we binnenkort uit Europa liggen
Nu weer je medicijnen ingenomen?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:59 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Jeuheu!!
Puntje is gevierd als Overwinning. Ons seizoen is weer ok. Arrogant volk!
We werken wat harder tegen Ajax .. Doen we al aantal jaren om jullie te misleiden. Trilalalilallaaaliiooo
Succes verder met de wedstrijden dit seizoen. Ajax wordt toch nr 1, of niet?
Tot volgend seizoen kus
[/troll] johaholphalaho [end]
is dit een troll?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:59 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Jeuheu!!
We werken wat harder tegen Ajax .. Doen we al aantal jaren om jullie te misleiden. Trilalalilallaaaliiooo
Tot volgend seizoen kus
Er is kans dat we eruit vliegen. Salzburg heeft een paar aardige voetballertjes.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe schat jij realistisch gezien onze kansen in tegen Salzburg?
Joh doe niet, ze zitten hier in crisisbespreking. Dan hoef je niet zo te doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:59 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Jeuheu!!
Tot volgend seizoen kus
Ik vond het ook niet goed hoor maar ik had eerlijk gezegd geen moment het idee dat ze het nog weg zouden geven, ze hadden het wel af moeten makenquote:Op maandag 3 februari 2014 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Spuit 11 maar god wat was Ajax waardeloos gisteren zeg.
Als ik ze zo zie spelen is het echt heel moeilijk te geloven dat die ploeg bovenaan staat.
Man, het was verschrikkelijk, die Fischer en Bojan hebben 90 min niets goed gedaan, van Rhijn zouden ze bij RKC aftesten op dit moment...quote:Op maandag 3 februari 2014 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet goed hoor maar ik had eerlijk gezegd geen moment het idee dat ze het nog weg zouden geven, ze hadden het wel af moeten maken
Die van Fischer moet gewoon hangen vanaf die positiequote:Op maandag 3 februari 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, het was verschrikkelijk, die Fischer en Bojan hebben 90 min niets goed gedaan, van Rhijn zouden ze bij RKC aftesten op dit moment...
Waarom heeft Ajax zo'n moeite met kansen afmaken? Geef een modale voetballer van pak em beet Roda JC die kansen en ze gaan er vanuit alle hoeken in.
Ja, en dan die kansloze spanjool, ipv af te geven de bal gewoon als een gehandicapte 10 meter naast schieten, zoveel faalquote:Op maandag 3 februari 2014 09:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die van Fischer moet gewoon hangen vanaf die positieMaar echt dramatisch, we hadden zo'n goed weekend kunnen hebben.
Die was ik alweer vergeten inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dan die kansloze spanjool, ipv af te geven de bal gewoon als een gehandicapte 10 meter naast schieten, zoveel faal.
Dat zijn toch allemaal aanvallende acties waar je het over hebt, verdedigend was het allemaal wel ok, Utrecht was nauwelijks gevaarlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, het was verschrikkelijk, die Fischer en Bojan hebben 90 min niets goed gedaan, van Rhijn zouden ze bij RKC aftesten op dit moment...
Waarom heeft Ajax zo'n moeite met kansen afmaken? Geef een modale voetballer van pak em beet Roda JC die kansen en ze gaan er vanuit alle hoeken in.
zeker maar dit puntverlies kan je alleen jezelf verwijten en dat is ook weleens anders geweest in Utrecht.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Van te voren is het helemaal geen drama om gelijk te spelen, Utrecht uit is gewoon lastig, kan gebeuren. Maar verdomme met een beetje normaal spel win je daar eenvoudig, die ploeg kan er echt geen moer van. Maar zoals Ajax nu speelde was gewoon zielig. En dan nog had je met 1-3 moeten winnen.
Ja, precies. Utrecht was toch enorm pover? Ajax had hier eenvoudig moeten winnen, maar echt bijna niemand haalde zijn niveau.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar dit puntverlies kan je alleen jezelf verwijten en dat is ook weleens anders geweest in Utrecht.
Waar ik me over blijf verbazen is het gebrek aan overzicht. Soms krijgen ze een blinde waas en dan zien ze alleen de goals en om je heen kijken? Nee dat doen we natuurlijk niet en natuurlijk gaat de bal niet eens op de goal. Dit zijn profvoetballers maar af en toe lijken het eerder debielen, ongekend dom soms...quote:Op maandag 3 februari 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind Van Rhijn erg constant spelen de laatste maanden.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, precies. Utrecht was toch enorm pover? Ajax had hier eenvoudig moeten winnen, maar echt bijna niemand haalde zijn niveau.
Ja, constant dramatischquote:Op maandag 3 februari 2014 09:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Van Rhijn erg constant spelen de laatste maanden.
Die voorzitten gisteren ook weer, af en toe geloof ik mijn ogen niet. Je traint dagelijks, al minimaal 15 jaar iedere week en dan kan je geen bal normaal voor geven? Het eerste merkt nog weinig van het individuele programma. Met een beetje normale voorhoede was je nu al kampioen.quote:
Daar verbaas ik mij ook over. En elke keer als ze een voorzet kunnen geven zonder druk en de bezetting voor het doel behoorlijk kansrijk is en je vol verwachtingen dus een goede voorzet verwacht vliegt de bal ergens over het doel of zo in de handen van de keeperquote:Op maandag 3 februari 2014 10:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Die voorzitten gisteren ook weer, af en toe geloof ik mijn ogen niet. Je traint dagelijks, al minimaal 15 jaar iedere week en dan kan je geen bal normaal voor geven? Het eerste merkt nog weinig van het individuele programma. Met een beetje normale voorhoede was je nu al kampioen.
Bleef het maar bij die voorzettenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Die voorzitten gisteren ook weer, af en toe geloof ik mijn ogen niet. Je traint dagelijks, al minimaal 15 jaar iedere week en dan kan je geen bal normaal voor geven? Het eerste merkt nog weinig van het individuele programma. Met een beetje normale voorhoede was je nu al kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |