Ze proberen sierd en aad /kieft nate doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef HulkHeld het volgende:
Van Hintum heeft wel veel nuttige informatie sinds ik 5 minuten zit te kijken, waarom hebben ze bij elke wedstrijd zo'n extra commentator..?
"Ik vind eigenlijk dat Utrecht met 11 man voetbalt, maar ik vrees ook dat de bal vandaag rond is voor Ajax." - Marc van Hintumquote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef HulkHeld het volgende:
Van Hintum heeft wel veel nuttige informatie sinds ik 5 minuten zit te kijken, waarom hebben ze bij elke wedstrijd zo'n extra commentator..?
Dat is duidelijke taal!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is wit het is rood je moeder is een jood jalalalalalalalaaaaaa
Dit verzin je ter plekke.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
"Ik vind eigenlijk dat Utrecht met 11 man voetbalt, maar ik vrees ook dat de bal vandaag rond is voor Ajax." - Marc van Hintum
Als Utrecht er dan ook nog twee maakt wel, ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef GGMM het volgende:
Het zou bijzonder terecht zijn als Ajax nog weet te scoren.
Volgens mij heeft hij dit niet gezegd hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
"Ik vind eigenlijk dat Utrecht met 11 man voetbalt, maar ik vrees ook dat de bal vandaag rond is voor Ajax." - Marc van Hintum
al 3 in 2 jaar tijdquote:Op zondag 2 februari 2014 14:09 schreef davyleiden het volgende:
Laat Ajax voor de gein een keer een penalty krijgen.
Een wat?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:09 schreef davyleiden het volgende:
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:09 schreef davyleiden het volgende:
Zoals het hoort. Liefst in de 90stequote:Op zondag 2 februari 2014 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
Ajax kennende zullen ze wel 1-2 maken in de 88e minuut.
Dat zou het bijzonder terecht zijn als dit nu een keertje niet deden.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:08 schreef GGMM het volgende:
Het zou bijzonder terecht zijn als Ajax nog weet te scoren.
Dit elftal wint de Champions League in drie jaar, zoals jij voorspeld hebt. Dat zie je zo. De ene na de andere wereldtopper.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:09 schreef davyleiden het volgende:
Is Amerikaans. En dat is Fox ook. Ik vind het waardeloos. Beetje sbs6 dart commentaar niveau.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef HulkHeld het volgende:
eindelijk wat dynamiek in het spelquote:Op zondag 2 februari 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax domineert de wedstrijd wel weer volledig sinds Poulsen erin is gekomen. Boilesen maar naar de bank.
jij kijkt een andere wedstrijdquote:Op zondag 2 februari 2014 14:09 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zou het bijzonder terecht zijn als dit nu een keertje niet deden.
hier is de nieuwequote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
ggmm waar heb je de foto van de kaart van knut

ik hebde 1e nodigquote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[ afbeelding ]
Helaas voor jou wordt darten uitgezonden op RTL7.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is Amerikaans. En dat is Fox ook. Ik vind het waardeloos. Beetje sbs6 dart commentaar niveau.
Staat direct compacter. Ze bewegen echt als één blok over het veld. Utrecht weet niet meer waar ze het moeten zoeken, volledig overlopen. Het is dat Ruiter de wedstrijd van zijn leven keeptquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[ afbeelding ]
Hopelijk krijgt hij een permbanquote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[ afbeelding ]
Sterker nog, ik ben niet eens aan het kijkenquote:
varg vikernesquote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[ afbeelding ]
Verandert er niks aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Helaas voor jou wordt darten uitgezonden op RTL7.
Heb al een nieuwe pc. Moet nog worden geïnstalleerd. Nu lurk ik af en toe.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tong sinds wanneer kom jij in live meepraten topics?
Heb je een nieuwe PC ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |