jij kijkt een andere wedstrijdquote:Op zondag 2 februari 2014 14:09 schreef eight het volgende:
[..]
Dat zou het bijzonder terecht zijn als dit nu een keertje niet deden.
hier is de nieuwequote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
ggmm waar heb je de foto van de kaart van knut

ik hebde 1e nodigquote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[ afbeelding ]
Helaas voor jou wordt darten uitgezonden op RTL7.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is Amerikaans. En dat is Fox ook. Ik vind het waardeloos. Beetje sbs6 dart commentaar niveau.
Staat direct compacter. Ze bewegen echt als één blok over het veld. Utrecht weet niet meer waar ze het moeten zoeken, volledig overlopen. Het is dat Ruiter de wedstrijd van zijn leven keeptquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[ afbeelding ]
Hopelijk krijgt hij een permbanquote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[ afbeelding ]
Sterker nog, ik ben niet eens aan het kijkenquote:
varg vikernesquote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier is de nieuwe
[ afbeelding ]
Verandert er niks aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Helaas voor jou wordt darten uitgezonden op RTL7.
Heb al een nieuwe pc. Moet nog worden geïnstalleerd. Nu lurk ik af en toe.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tong sinds wanneer kom jij in live meepraten topics?
Heb je een nieuwe PC ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |