quote:
Nee !

Dat zou ik heeeeel anders brengen. Nou ja, laat ik het dan maar vertellen. Ik wilde eerst niet teveel jubelen vlak nadat Cygne haar verdrietige bericht had gepost, vandaar.

Vandaag precies 38 weken.

Alles gaat nog steeds uit de kunst en ik voel me goed. Nauwelijks ergens last van.
Ben vandaag weer op controle geweest. Heb een snelle echo bij de gyn gehad en er is nog genoeg vruchtwater. Heb ook voor het eerst een CTG (een half uur hartjes luisteren

) gehad om te kijken hoe de baby's het doen. Gyn zei dat die ook perfect was. Ze zei ook: ik heb alleen maar superlatieven te melden over je zwangerschap.
Gyn heeft nu geen inwendig onderzoek gedaan. Ze zei dat het wel kon, maar ik vond het niet echt nodig. Ik ben best nieuwsgierig of mijn ontsluiting is toegenomen, maar aan de andere kant vind ik het ook best als het goed gaat met de buikbabydames (3x woordwaarde

).
We werden in de gang ook herkend door een van echoscopistes die mij een keer of drie heeft gescand. Ze keek heel verrast dat we nog steeds in het ziekenhuis rondlopen, dus ik zei: Ja, we zijn hier niet weg te slaan. Was een leuk moment. Het frappante is ook dat wij de eerste deze dame een beetje vreemd in de omgang vonden, maar ze blijkt echt een leuk mens te zijn.

Vrijdag weer een afspraak voor een CTG om te checken en weer een gesprek met de gyn. Ze is zo heerlijk doortastend, dat ze ons nu onze afspraak er tussendoor gegooid om ervoor te zorgen dat ik deze week nog een keer op controle kan. Ze heeft dan een ander spreekuur op een andere locatie, maar ik mag dan eerder komen voor de controle. Dat waardeer ik zo ontzettend en ik vertrouw haar en haar oordeel ook heel erg.
Lang verhaal kort: ik ben zooooo blij en gelukkig. Op naar de 39 weken.