SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De onzekerheid is heel zwaar denk ikquote:Op zondag 2 februari 2014 13:21 schreef Cygne het volgende:
Joh, geeft niks rijstebuiltje!![]()
Ik voel me een beetje raar. Net weer wat bloed maar ook weer na harde ontlasting.
Maar ook nog misselijk en zere borsten. Ik word een beetje heen en weer geslingerd, zeg maar.
Niet voor zwangerenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hellup! Wie kan mij stoppen! Heb bed verschoond, planten water gegeven, keukenkastjes schoongemaakt, koelkast schoongemaakt en ik ben niet te stoppen!!!! Het is verdorie een rustdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb afgelopen vrijdag de Ikea leeggekocht. Helemaal niets voor babyDus ter compensatie op MP wat kleertjes gekocht
![]()
Nog even en ik ben voor het eerste jaar voorzien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voelt fijn dat ik die onzekerheid niet alleen hoef te dragen.![]()
Misschien een heel stomme vraag ('t is in ieder geval echt serieus bedoeld), maar weet je zeker dat het bloedverlies niet uit je achterkant komt dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:05 schreef Cygne het volgende:
Oh dat ga ik onthouden.
Bloedverlies vlamt hier op na harde ontlasting. Ik zie een beetje een patroon.
Het komt wel echt uit de voorkant. Telkens na harde ontlasting is het een aardige veeg rood bloed met wat stolseltjes, de twee keer plassen daarna minder naar bruin naar niks en zo op en af. In t inlegkruisje zit telkens niks.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien een heel stomme vraag ('t is in ieder geval echt serieus bedoeld), maar weet je zeker dat het bloedverlies niet uit je achterkant komt dan?
Ik heb de laatste tijd ook last van helderrood bloedverlies namelijk. De pot leek laatst wel opnieuw beschilderd te zijn toen ik op stond. Maar dat komt dus écht uit achterste, want het poepen gaat niet zo heel makkelijk meer.
Hmmm, dat is wel vreemd. Je zou zeggen dat het inlegkruisje ook wel bebloed is...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef Cygne het volgende:
[..]
Het komt wel echt uit de voorkant. Telkens na harde ontlasting is het een aardige veeg rood bloed met wat stolseltjes, de twee keer plassen daarna minder naar bruin naar niks en zo op en af. In t inlegkruisje zit telkens niks.
Verder nog wel pijn in liezen, misselijkheid en zere borsten. Maar het blijft gissen.
Daarom durf ik ook nog niet echt positief te zijn. Kan inderdaad alle kanten nog op. Ben er nu gelukkig wel vrij rustig onder.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
tsja cygne, hoe rot ook, het kan echt alle kanten op. Maar die stolsels die je noemt baren me wel wat zorgen eigenlijk. Bij mij kwam het ook niet meteen vol op gang, daar zijn ook een paar dagen overheen gegaan. Desalniettemin duim ik ontzettend dat de munt voor jou de andere kant op valt!
Goed nieuws Mo, laat Japie nu maar komenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef DJMomo het volgende:
Halleluja. Mijn moeder belde om te melden dat haar mobiel weer opgeladen is.
Klinkt wel heel erg als een geknapt adertje of inwendige aambeien, wat bij een zwangerschap heel vaak voorkomt. Bij een miskraam verwacht ik niet dat het bloeden na een tijdje helemaal stopt, na ontlasting weer opkomt, daarna weer stopt enz.quote:Telkens na harde ontlasting is het een aardige veeg rood bloed met wat stolseltjes, de twee keer plassen daarna minder naar bruin naar niks en zo op en af. In t inlegkruisje zit telkens niks.
Nee niet in de pot.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:11 schreef Dyre het volgende:
Cygne, wat vervelend die onzekerheid 2 weken lang...
Maar dit:
[..]
Klinkt wel heel erg als een geknapt adertje of inwendige aambeien, wat bij een zwangerschap heel vaak voorkomt. Bij een miskraam verwacht ik niet dat het bloeden na een tijdje helemaal stopt, na ontlasting weer opkomt, daarna weer stopt enz.
Zit het bloed ook op de ontlasting zelf als je in de pot kijkt? Niet zo'n frisse vraag misschien, maar kan wat duidelijkheid geven
Graag. Ben er echt zo klaar mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Goed nieuws Mo, laat Japie nu maar komen
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef DJMomo het volgende:
Aangezien dit voor mij totaal niet herkenbaar is, maar ik het wel vaak hoor & lees: zijn het bij jou (puur) de fysieke klachten/ongemakken waardoor je het hebt gehad, spelen er andere factoren mee, of is het gewoon puur het totaalplaatje en kun je ook niet benoemen waar het precies door komt?quote:
Vooral dat laatste lijkt mij heel naar. Tijdje terug was ik ziek en kon ik ook niet goed voor Saar zorgen (kon haar ook niet eens tillen), dan vond ik echt heel verdrietig idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:32 schreef DJMomo het volgende:
Het is het niet slapen. Daardoor compleet uitgeblust en aan randje ziek worden staan. Continu pijn hebben aan mijn rug of bekken. (Daardoor) niet meer normaal voor Sjaak kunnen zorgen.
geniet daarvan!quote:Op zondag 2 februari 2014 18:07 schreef DJMomo het volgende:
Ja de jongens waren vanmorgen ook naar een indoor speeltuin. Zodat ik even terug naar bed kon. (Kon alleen niet meer slapen) morgen ben ik weer alleen thuis. Kan ik doen en laten wat ik wil
Dit doe ik vaak! Ik ga doordeweeks regelmatig lekker een uurtje walvissen in bad. Soms neem ik dochter mee, want die is net zo lui als ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
geniet daarvan!
(heb je een bad? Kun/durf je daar alleen in nu nog met dit termijn? Zoja, Doen! )
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef DJMomo het volgende:
ik zou toch vragen of je niet eerder terecht kan hoor, nog 2 weken onzekerheid... met 6 weken 3 dagen zagen wij een hartje kloppen dus dat kan wel met deze termijnquote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef Cygne het volgende:
Loj!![]()
Bloedverlies neemt hier steeds meer af. Als het komende week niet doorzet kan ik weer een beetje ademhalen, denk ik.
Dat had nog geen zin nu, zei ze. Vanwege korte cyclus en niet weten wanneer de eisprong was. Kan dus best korter zwanger zijn dan ik denk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik zou toch vragen of je niet eerder terecht kan hoor, nog 2 weken onzekerheid... met 6 weken 3 dagen zagen wij een hartje kloppen dus dat kan wel met deze termijn
Wil je weten hoe mijn kont eruit zag nadat ik op mn gemakkie een half uur onder de douche zat?!quote:Op zondag 2 februari 2014 19:22 schreef Kimpossible het volgende:
Mo, wij hebben een krukje van ikea onder de douche. Nu handig en ook met evt. Weeën of na bevalling en nog wat wiebelig:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00218240/
Voor vier eurootjes kan je niet zonder zitten (hehe)
oh....quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat had nog geen zin nu, zei ze. Vanwege korte cyclus en niet weten wanneer de eisprong was. Kan dus best korter zwanger zijn dan ik denk.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:57 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Wil je weten hoe mijn kont eruit zag nadat ik op mn gemakkie een half uur onder de douche zat?!Het was zelfs pijnlijk en daardoor moeilijk om op te staan zonder dat de kruk horizontaal kwam zeg maar
Én benen scheren!!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef Kimpossible het volgende:
[..]nadeeltje! Maarrr so far meer voordelen, want door dat krukje kan ik wel lekker onder de douche hangen
weet je zeker dat het voorwerk is?quote:Op maandag 3 februari 2014 06:57 schreef Axia het volgende:
En nog steeds komen ze om de 10 minuten.ik wil gewoon slapen
![]()
![]()
Dat! Voorwerk is meestal niet zo regelmatig. En zakt niet af onder de douche!quote:
Ik heb dus geen ideequote:
probeer nog eens te douchen anders,dan heb je en nog wat ontspanning,en je komt erachter of het veel uitmaakt,en dus of je echt bezig bent.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:25 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee![]()
Ik heb net maar de vk gebeld, maar ik moet afwachten totdat de weeën om de 5 minuten voordat ze iets kunnen doen.
Hoe lang duren ze?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:25 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee![]()
Ik heb net maar de vk gebeld, maar ik moet afwachten totdat de weeën om de 5 minuten voordat ze iets kunnen doen.
Dat is dus het rare. De weeen op zichzelf duren niet heel lang en ik kan het goed opvangen. Half minuut ongeveer. Maar wel constant om de 10 minuten.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe lang duren ze?
Spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |