quote:
Dit doe ik vaak! Ik ga doordeweeks regelmatig lekker een uurtje walvissen in bad. Soms neem ik dochter mee, want die is net zo lui als ik.

Heerlijk even een relaxmoment.

Wel eng Momo, sterretjes zien onder de douche. Wij hebben ook een Ikea krukje onder de douche. Maar dan een wit opstapje die de peuter ook gebruikt om bij de wasbak te komen enzo. Ten tijde van mijn migrainegedoe heb ik heel wat uurtjes zittend op dat krukje doorgebracht onder de douche. En na de bevalling van L. zat ik er ook op i.v.m. sterretjes zien. Maar die sterretjes waren wel logisch want net een uur na de bevalling.
Cygne ik blijf voor je duimen hoor. Wel heel fijn dat je over twee weken 'al' voor een echo mag.

En Momo balen als het allemaal niet meer lukt met je peuterkindje hè. Hier kan L. bijna niet meer op schoot zitten omdat mijn buik echt te dik is en dat vind ik ook echt niet grappig. Als compensatie neem ik haar nu vaak doordeweeks mee naar mijn bed in plaats van dat ze naar haar eigen bed moet. Dan lezen we gezellig een paar verhaaltjes en als ze gaat slapen ligt ze met haar dikke billen tegen mijn buik aan te duwen en moet ik over haar buikje kriebelen.

Ik til peuter overigens nog wel, dat lukt dan verbazingwekkend genoeg nog gewoon goed. Doe ik overigens alleen als ze gevallen is of zich ergens niet op haar gemak voelt. Ik weet dat ik het beter niet kan doen, maar soms is het gewoon even niet anders.
Sjips, bij ons is vandaag op onverklaarbare wijze een flesje stickerverwijderaar omgevallen in het gootsteenkastje.

We kwamen thuis na de hele middag te zijn weggeweest en de hele woonkamer stonk naar verfachtige/terpentine achtige lucht, echt alsof er 5 schilders tegelijk bezig waren ofzo. Ik kreeg er bijna gelijk hoofdpijn van. Ik heb man thuisgelaten om het op te ruimen en te luchten en ben met dochter het huis uit gevlucht. Gelukkig mochten we bij mijn zusje eten. En nu kwamen we net thuis en stinkt het nog steeds zo. Ik breng de avond dus maar door op de slaapkamer, want dat spul kan niet goed zijn voor je.