JA! Mijn zusje!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Jahhh, allemaal stemmen op Elvya Dulcimer!!!!![]()
![]()
Volgens de jury 'goed, maar niet geschikt voor het Songfestival'. Dat klinkt voor de Nederlandse kijker in elk geval vertrouwdquote:
ze heeft zich wel mooi op de kaart gezet!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef valentijn101 het volgende:
Was een super optreden... Ben trots op haar.
Belachelijk commentaar. Op het songfestival staat ze ook niet met dit nummer maar met een eigen nummer. EN DIE ZIJN ECHT SUPER!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens de jury 'goed, maar niet geschikt voor het Songfestival'. Dat klinkt voor de Nederlandse kijker in elk geval vertrouwd
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:15 schreef valentijn101 het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn. De echt grote artiesten kom je niet tegen op het songfestival. Die krijgen zelf ook wel een zaal vol. Go Elvya!
Houdt je ons op de hoogte?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebber: het is weer begonnen!
Het was vergelijkbaar met de eerste keer, hoewel ik geen enkel wow-gevoel had. Hopelijk is er tenminste 1 heel goed liedje...quote:
Ik heb niet veel gemist dus..quote:Op zondag 9 februari 2014 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was vergelijkbaar met de eerste keer, hoewel ik geen enkel wow-gevoel had. Hopelijk is er tenminste 1 heel goed liedje...
http://eurosong.een.be/#aflevering/2quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:48 schreef Peter het volgende:
Is het online terug te zien voor Niet-Belgen?
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebber: het is weer begonnen!
quote:
Vond het nog wel aardig eigenlijk. Best prima, maar hoeft niet te winnen nee.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:43 schreef grazz het volgende:
Axeela: zoutloos nummer, ouderwets, komt nooit echt op gang...
haha ja ditquote:
Ze verknalde het met een harkerig optreden, veel landen in die halve finale en Carola liep totaal over haar heen met het soortgelijke lied Invinciblequote:Op zondag 2 maart 2014 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom Kate Ryan niet door de halve finales van het ESF was gekomen is me nog steeds een raadsel. Ontzettend leuk en pittig nummer
Wow erg mooi liedjequote:
Dat is geregeld.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef ijs_beer het volgende:
zonder gekheid, het lijkt me verstandig van de VRT dat die experten in de finale geen invloed kunnen uitoefenen.
Het gemiddelde danquote:Op zondag 9 maart 2014 21:06 schreef KoningPils het volgende:
Misschien is het leuk als Jef Martens na 100 punten dit keer 0 punten geeft.
Sil wordt weggeblazen door Sanna Nielsen. Yass heeft dan waarschijnlijk meer kans, dus ik denk dat ze die beter naar Kopenhagen kunnen sturen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:41 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat ze volgende week voor Sil of Yass gaan.
Weet ik niet hoor...zijn 2 heel verschillende ballades. Undo begint klein maar wordt steeds groter, terwijl Sil een klein, fragiel nummer heeft. Undo is qua melodie wel sterker vind ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sil wordt weggeblazen door Sanna Nielsen. Yass heeft dan waarschijnlijk meer kans, dus ik denk dat ze die beter naar Kopenhagen kunnen sturen.
Staat dat ergens of zelf bedachtquote:Op maandag 10 maart 2014 18:21 schreef Fred_B het volgende:
SMS Yass AAN/Yass UIT, als u het hier wel/niet mee eens bent.
Persoonlijke creativiteitquote:
Ik denk niet dat deze vorm ooit nog gekopieerd gaat worden in de rest van Europa.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat een raar concept blijft dit toch. Eerst alleen maar jureren op basis van vocale kwaliteiten en vervolgens delen die 4 experts de liedjes uit aan de deelnemers en is het halve deelnemersveld ontevreden over hun toegewezen song
België hè?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat een raar concept blijft dit toch. Eerst alleen maar jureren op basis van vocale kwaliteiten en vervolgens delen die 4 experts de liedjes uit aan de deelnemers en is het halve deelnemersveld ontevreden over hun toegewezen song
En het duurt tot kwart voor 10, dus het is een flinke show voor iets met maar 18 minuten muziek die er toe doet.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:02 schreef aarontje112 het volgende:
Vanavond de finale dus, vanaf 20u te zien op Eén.
Daarnet vond ik haar wel erg goedquote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik had ook het idee dat hij niet altijd even goed zong. Maar goed, dat deed Sandra Kim net ook niet.
Wel een sterk liedje.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Fred_B het volgende:
Die jury voegt op deze manier weinig toe. Nog steeds te veel eigenlijk, maar ze hadden wel helemaal weg kunnen blijven.
Als het aan mij ligt heeft Axel wel de beste stem van allemaal, maar zijn nummer vind ik nu ook niet bepaald... Hoe zou ik het zeggen...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef aarontje112 het volgende:
Ach ik vind alles wel best, als Axel het maar niet wordt..
Ik vind het oubollig en achterhaald. Ben benieuwd hoe de jury's stemmen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt heeft Axel wel de beste stem van allemaal, maar zijn nummer vind ik nu ook niet bepaald... Hoe zou ik het zeggen...
Zou ik eerder voor Japan kiezenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Fred_B het volgende:
Leuk liedje wel om mee te touren in China: What's The Time In Tokyo?
Zo zou je het kunnen noemen, maar een stem heeft hij toch wel?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik vind het oubollig en achterhaald. Ben benieuwd hoe de jury's stemmen.
Ja, maar zij ging 3 maanden naar China, meende ik op te vangenquote:
Ja zingen kan hij wel, daarom is het ook zonde. Sowieso die methode dat een jury een lied voor je moet uitkiezen om vervolgens ook punten te geven. Slaat nergens op.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:23 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen, maar een stem heeft hij toch wel?
Oh heb ik dan gemist haha, vind die stukjes echt tijdopvullingquote:Op zondag 16 maart 2014 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar zij ging 3 maanden naar China, meende ik op te vangen
... en vooral dat het ze ook nog mogen afbranden als ze het niet goed genoeg vindenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja zingen kan hij wel, daarom is het ook zonde. Sowieso die methode dat een jury een lied voor je moet uitkiezen om vervolgens ook punten te geven. Slaat nergens op.
Te veel betere ballads toch wel, in die 1e halve finale op het ESF.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm dit is wel aardig hoor, maar zal het alsnog moeilijk krijgen om zich te kwalificeren.
Maar wel een heel mooie doorsnee balladquote:Op zondag 16 maart 2014 20:42 schreef Toposcoupe het volgende:
Sil zag er wel stukken beter uit met dat andere kapsel en minder make-up. Doorsnee ballad, maar goed.
Ik heb er niet zoveel mee. Maar ik vind het niet minder dan de ballad van Zweden of zo, die heel hoog in de polls staat.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Maar wel een heel mooie doorsnee ballad
Kan je ergens de poll bekijken?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel mee. Maar ik vind het niet minder dan de ballad van Zweden of zo, die heel hoog in de polls staat.
Er kan er maar 1 winnen natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 20:48 schreef Toposcoupe het volgende:
http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
België staat zonder dat de winnaar bekend is al bizar hoog trouwens.
Ja, maar als klein landje hoog staan tussen alle Oostblokkers e.d. kun je toch wel een hele prestatie noemenquote:
Omdat ze denken dat Axel gaat winnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:48 schreef Toposcoupe het volgende:
http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
België staat zonder dat de winnaar bekend is al bizar hoog trouwens.
Dat zal niet gebeuren, zelfs niet in onze stoutse dromen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Toposcoupe het volgende:
Mooie show trouwens, daar mag Nederland een voorbeeld aan nemen voor volgend jaar.
Ik weet niet wat ik moet zeggen, dus ik ga een liedje zingen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik had dat gesprek tussen Ruslana en Joe Biden wel mee willen maken
De teruggetrokken inzending van Georgië 2009 waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen, dus ik ga een liedje zingen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:16 schreef Fred_B het volgende:
Zo, die is speciaal naar de kapper geweest.
Uiteindelijk is dit toch maar voor de vorm, de invloed van de televoting is veel groter.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef Toposcoupe het volgende:
Vreemd dat Sil en Axel voorlopig achterblijven. Ik dacht dat dat de favorieten waren.
quote:
En ik weet nu al dat heel veel (verzuurde) Vlamingen hier nu al over zeuren.quote:
Dit!quote:Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik vind het al spijtig dat de Vlamingen en Walen niet gezamenlijk een nationaal songfestival kunnen organiseren.
Origineler meestalquote:Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dit!
Ik heb recentelijk nog een filmpje gezien met alle inzendingen ooit van BE en vond de Walen meestal een pak beter dan de Vlamingen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |