Als erover praten niet werkt.....wat werkt er dan wel?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef RonnieGardocki het volgende:
Praten erover lijkt ook niet te helpen. Dan krijg ik antwoorden als 'Je snapt me toch niet' of 'laat maar oke'. Ook een erg 'vrouwelijk' iets weer.
Wellicht er op een andere manier over praten, maar geen idee hoe of wat. Het gebruikelijke 'je kan me vertrouwen ik doe echt niks' en 'ik praat gewoon normaal met ze, ik geef alleen om jou' helpt niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef complicate het volgende:
Als erover praten niet werkt.....wat werkt er dan wel?
Ik denk ook dat het gewoon haar onzekerheid is, maar het werd zo erg dat ik aan mezelf ging twijfelen. Zovan: Doe ik misschien onbewust heel stiekem?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef aequus het volgende:
Laat anders de gesprekken gewoon zien, en als ze je niet vertrouwd wil dat niet perse zeggen dat jij daarvan de oorzaak bent.
En wat zegt jouw gevoel over jullie relatie? Klinkt vermoeiend als je met het ander geslacht niet mag praten of continu verantwoorden waarom je het doetquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Wellicht er op een andere manier over praten, maar geen idee hoe of wat. Het gebruikelijke 'je kan me vertrouwen ik doe echt niks' en 'ik praat gewoon normaal met ze, ik geef alleen om jou' helpt niet.
Boos worden ook niet overigens.
Wat is daar erg aan volgens jou?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef 1410 het volgende:
Ik zou het persoonlijk ook niet erg leuk vinden als mijn vriend met meisjes praat uit verveling. Je kan toch ook wat anders gaan doen?
nja het zijn wel meiden die hij al jaren spreekt, dus waarschijnlijk al voor deze relatie.. Zou jij het fijn vinden dat je het contact met al je mannelijke vrienden moet opgeven zodra je een vriend krijgt?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef 1410 het volgende:
Ik zou het persoonlijk ook niet erg leuk vinden als mijn vriend met meisjes praat uit verveling. Je kan toch ook wat anders gaan doen?
Heb noodgedwongen heel veel vrije tijd momenteel. Daar komt het vooral door.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef 1410 het volgende:
De eerste maanden was het allemaal geen probleem, daarom komt het als een verrassing dat het nu zo erg wordt.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef complicate het volgende:
En wat zegt jouw gevoel over jullie relatie? Klinkt vermoeiend als je met het ander geslacht niet mag praten of continu verantwoorden waarom je het doet
Dan nog, is er niks mis om met het ander geslacht te praten hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:55 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Heb noodgedwongen heel veel vrije tijd momenteel. Daar komt het vooral door.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:55 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
De eerste maanden was het allemaal geen probleem, daarom komt het als een verrassing dat het nu zo erg wordt.
Dan gaat ze zeggen "maar je snapt mij niet" e.d.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Laat haar gewoon alles lezen zodat ze kan zien dat ze moeilijk doet om niks.
Goed idee. Hopen dat ze dan niet denkt dat ik vlug normale gesprekken ben gaan voeren om dat zogenaamd als bewijs te laten zien, maargoed dat is misschien een vergezochte gedachtequote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Laat haar gewoon alles lezen zodat ze kan zien dat ze moeilijk doet om niks.
Ik weet dat ze praat met een gast die ik niet ken. Een keer heel kort het gesprek gezien, niks aan de hand. Ik ben niet jaloers en vertrouw haar.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zou jij er van vinden als jouw vriendin met drie onbekende gasten haar verhalen deelt via whatsapp?
Ik zou er persoonlijk geen moeite mee hebben, maar ik ben TS dan ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zou jij er van vinden als jouw vriendin met drie onbekende gasten haar verhalen deelt via whatsapp?
Ik irriteer me er aan als ik een iOS apparaat van iemand leen en diegene niet weet hoe dit werkt en 50 apps open heeft staan ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Zolder het volgende:
Ik heb eens een vriendin gehad die in mijn whatsapp heeft lopen kijken terwijl ik aan het douchen was.. (op de iPhone kan je zien welke App als laatste geopend is door 2 x op home te drukken)
Niet direct geconfronteerd, maar ik wist genoeg
Dan kan ze naar boven scrollen toch.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Goed idee. Hopen dat ze dan niet denkt dat ik vlug normale gesprekken ben gaan voeren om dat zogenaamd als bewijs te laten zien, maargoed dat is misschien een vergezochte gedachte
Een maat van mij heeft er ook een stuk of 100 openstaan, tot en met 2012 aan toe.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef aequus het volgende:
Ik irriteer me er aan als ik een iOS apparaat van iemand leen en diegene niet weet hoe dit werkt en 50 apps open heeft staan ofzo
Ik vind het zelf oké als het bijv. collegiaal contact is of dat je binnen een vriendengroep afspreekt om wat te gaan doen via whatsapp. Natuurlijk kun je soms met het andere geslacht praten, maar ik vind het erg onzinnig om elke keer als je je verveelt (en dus blijkbaar ook als ze bij elkaar zijn en televisie kijken) je naar een meisje moet appen die eigenlijk geen echte vriend is maar een vage kennis. Als je genoeg aan elkaar en je vrienden hebt, heb je die aandacht niet nodig vind ik. Ik kan mij heel goed verplaatsen in ts zijn vriendin, maar iedereen denkt daar anders over.quote:
Dit zegt toch echt genoeg; Dan gaat zij achter alles iets zoekenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ze is gewoon iemand die voor alles een verklaring wil hebben, dus als jij zegt "het is niets", denkt ze dat het juist wel iets is.
Jij deelt al langere tijd een hoop met vier onbekenden en dat verandert niet naar gelang de lengte van jouw relatie met je vriendin. Dan is het niet raar dat jouw vriendin gaat twijfelen of zich gepasseerd voelt.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:58 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik weet dat ze praat met een gast die ik niet ken. Een keer heel kort het gesprek gezien, niks aan de hand. Ik ben niet jaloers en vertrouw haar.
Maar dat zou naar verloop van tijd weg moeten ebben als je over alles open bent.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit zegt toch echt genoeg; Dan gaat zij achter alles iets zoekenx 100
Ik ken ze wel, zie ze alleen nooit meer in het echt (Geen behoefte aan). Ik praat al jaren met ze, en het is eigenlijk zo gebleven toen ik met mijn vriendin kreeg. Ik praat alleen met ze als ik me verveel (in de bus zit, thuis mezelf verveel, ben vaak alleen thuis) en mijn vriendin werkt/naar school gaat en niet kan antwoorden.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:02 schreef opgebaarde het volgende:
Jij deelt al langere tijd een hoop met vier onbekenden en dat verandert niet naar gelang de lengte van jouw relatie met je vriendin. Dan is het niet raar dat jouw vriendin gaat twijfelen of zich gepasseerd voelt. Daarom de vraag, wat zou jij er van vinden als jouw vriendin haar hebben en houden deelt met vier onbekenden. Jij hebt her over 1 iemand die jij niet kent wat als iets heel anders is. Maar vooral, jij kent je vier whatsapp matties niet eensKun je dit soort dagelijkse shit niet delen met je vriendin?
Zij vindt dat niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Met andere mensen (man of vrouw) praten is heel normaal.
Klopt, maar probleem is dat zij al een idee heeft over hem en dat gaat niet weg door wat hij zal zeggen, meer moet hij veranderen in daden, maar ik zou niet weten wat hij dan moet "doen", want "woorden" werken niet ....quote:Op zondag 2 februari 2014 13:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar dat zou naar verloop van tijd weg moeten ebben als je over alles open bent.
Onzekerheid. Ze vertelde me ook (lang voordat dit plaatsvond) dat ze doodsbang is dat ik haar uiteindelijk verlaat voor een ander. Ze heeft zelfs 4x gedroomd dat ik vreemd ging. Dit was allemaal voordat dit gedoe over de telefoon begon. De angst was er dus wel a.quote:
Je hebt geen behoefte om ze te zien of spreken, alleen wel om persoonlijk whatsappen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, zie ze alleen nooit meer in het echt (Geen behoefte aan). Ik praat al jaren met ze, en het is eigenlijk zo gebleven toen ik met mijn vriendin kreeg. Ik praat alleen met ze als ik me verveel (in de bus zit, thuis mezelf verveel, ben vaak alleen thuis) en mijn vriendin werkt/naar school gaat en niet kan antwoorden.
En in die angst moet je niet meegaan. Dat is niet vol te houden.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Onzekerheid. Ze vertelde me ook (lang voordat dit plaatsvond) dat ze doodsbang is dat ik haar uiteindelijk verlaat voor een ander. Ze heeft zelfs 4x gedroomd dat ik vreemd ging. Dit was allemaal voordat dit gedoe over de telefoon begon. De angst was er dus wel a.
Dit! Hij zou nog gek worden ja!quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En in die angst moet je niet meegaan. Dat is niet vol te houden.
Het is puur verveling en soms belangstelling (zovan hoe gaat het nu op school? Thuis, enz, omdat ze daar bijv ooit problemen mee hadden).quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
Je hebt geen behoefte om ze te zien of spreken, alleen wel om persoonlijk whatsappen. Misschien ligt het aan mij en ik ben iets ouder als jou maar dat is echt debiel
Wat is er precies debiel aan een gesprek hebben met mensen die je kent?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt geen behoefte om ze te zien of spreken, alleen wel om persoonlijk whatsappen.
Misschien ligt het aan mij en ik ben iets ouder als jou maar dat is echt debiel
Heeft ze verlatingsangst? Maar dan nog, je moet haar "therapeut" niet worden, je kan haar wel begrijpen , maar niet continu op haar gemak stellen, erg vermoeiendquote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Onzekerheid. Ze vertelde me ook (lang voordat dit plaatsvond) dat ze doodsbang is dat ik haar uiteindelijk verlaat voor een ander. Ze heeft zelfs 4x gedroomd dat ik vreemd ging. Dit was allemaal voordat dit gedoe over de telefoon begon. De angst was er dus wel a.
Vriendschap?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt geen behoefte om ze te zien of spreken, alleen wel om persoonlijk whatsappen.
Je houdt wel van de boel verdraaien. Whatsappen is online hequote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat is er precies debiel aan een gesprek hebben met mensen die je kent?
Guided Access activeren. Dan vergrendelt iOS in de huidige app, tot je een code invoert.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Zolder het volgende:
Ik heb eens een vriendin gehad die in mijn whatsapp heeft lopen kijken terwijl ik aan het douchen was.. (op de iPhone kan je zien welke App als laatste geopend is door 2 x op home te drukken)
Het slaat nergens op.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja.. en dus?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je houdt wel van de boel verdraaien. Whatsappen is online he
Hoe kan je nu vrienden zijn als je elkaar niet in de ogen wilt aankijken.quote:
Verlatingsangst zou een logische verklaring zijn. Gescheiden ouders, ex-vriend die haar dumpte, vriendschap met beste vriendin verloren.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef complicate het volgende:
Heeft ze verlatingsangst? Maar dan nog, je moet haar "therapeut" niet worden, je kan haar wel begrijpen , maar niet continu op haar gemak stellen, erg vermoeiend
Waarom zou je altijd online gesprekken aangaan met mensen, maar wil je ze in het echt niet spreken? Dat slaat echt nergens op.quote:
Hij kreeg een app binnen, en is het wel oké als hij tegen een man praatte tijdens het tv kijken?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:01 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf oké als het bijv. collegiaal contact is of dat je binnen een vriendengroep afspreekt om wat te gaan doen via whatsapp. Natuurlijk kun je soms met het andere geslacht praten, maar ik vind het erg onzinnig om elke keer als je je verveelt (en dus blijkbaar ook als ze bij elkaar zijn en televisie kijken) je naar een meisje moet appen die eigenlijk geen echte vriend is maar een vage kennis. Als je genoeg aan elkaar en je vrienden hebt, heb je die aandacht niet nodig vind ik. Ik kan mij heel goed verplaatsen in ts zijn vriendin, maar iedereen denkt daar anders over.
Ja, net als penvrienden vroeger. Het is treurig als je slleen digitale vrienden hebt, maar naast gewone vrienden zie ik het probleem echt niet. Het zijn ook niet echt vrienden zoals TS al aangeeft.quote:
Inderdaad, alsof een relatie , gevangenis betekentquote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Omdat afspreken in het echt met ze (vooral in de ogen van mijn vriendin) me niet echt juist lijkt.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef Lievewij het volgende:
Waarom zou je altijd online gesprekken aangaan met mensen, maar wil je ze in het echt niet spreken? Dat slaat echt nergens op.
Dat jij denkt dat het debiel is, is debiel. Waarom is dit een probleem? Ik app zelf ook met andere meiden, die ik persoonlijk ken. Ik hoef niet alles aan me vriendin te vertellen om meerdere redenen...quote:Op zondag 2 februari 2014 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt, toen nog in mindere mate (die dromen vonden toen al plaats)quote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef complicate het volgende:
Wat is er precies debiel aan een gesprek hebben met mensen die je kent? Inderdaad, alsof een relatie , gevangenis betekent Bovendien heeft TS vertelt dat zij al zo was voordat dit plaatsvond!
Je zegt nu al meerdere keren dat het nergens op slaat, maar legt steeds niet uit waarom. Als je dat nou alle 2 leuk/fijn/nuttig vindt, wie is een ander dan om dat nergens op te vinden slaanquote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Waarom zou je altijd online gesprekken aangaan met mensen, maar wil je ze in het echt niet spreken? Dat slaat echt nergens op.
Mmmm, kan je met haar eens praten over verlatingsangst? Probleem is dat het niet zomaar weggaat, maar weet je daar genoeg info over?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Verlatingsangst zou een logische verklaring zijn. Gescheiden ouders, ex-vriend die haar dumpte, vriendschap met beste vriendin verloren.
Wat is het nut ervan? Het lijkt mij toch een soort van eenzaamheid als je praat met mensen waar je in real life geen contact mee wil.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, net als penvrienden vroeger. Het is treurig als je slleen digitale vrienden hebt, maar naast gewone vrienden zie ik het probleem echt niet. Het zijn ook niet echt vrienden zoals TS al aangeeft.
Dit is heel simpel hoor, onzekerheid van haar kant is het sleutelwoord.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef RonnieGardocki het volgende:
EDIT: Ze vertelde me ook (lang voordat dit plaatsvond) dat ze doodsbang is dat ik haar uiteindelijk verlaat voor een ander. Ze heeft zelfs 4x gedroomd dat ik vreemd ging. Dit was allemaal voordat dit gedoe over de telefoon begon. De angst was er dus wel al.
Ze heeft al aangegeven dat ze bang is om verlaten te worden (verlatingsangst is dus vrijwel zeker).quote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef complicate het volgende:
Mmmm, kan je met haar eens praten over verlatingsangst?
Dus dat wil je eigenlijk wel? Gewoon doen. Je moet je niet laten kooien door je vriendin. Wel eerlijk zijn erover.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:15 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Omdat afspreken in het echt met ze (vooral in de ogen van mijn vriendin) me niet echt juist lijkt.
Klopt en dat was het stukje dat ik toevoegde in mijn reactiequote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ze heeft al aangegeven dat ze bang is om verlaten te worden (verlatingsangst is dus vrijwel zeker).
Ik ben alleen geen 'therapeut' en veel verder dan haar gerust stellen door te zeggen dat ik alleen van haar hou, en nog nooit zoveel om iemand heb gegeven, kom ik niet.
Zou een goed idee zijn. De meiden in kwestie zouden gewoon vertellen dat ik een trouwe jongen ben en de gesprekken puur vriendschappelijk zijn. Het enige nadeel is dat ik niet weet of mijn vriendin het wel zo leuk vindt als onze 'privé' problemen bij andere bekend worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef F1978 het volgende:
Dit is heel simpel hoor, onzekerheid van haar kant is het sleutelwoord.En met onzekerheid krijg je eigenschappen als "geen vertrouwen", "jaloezie" en niet te vergeten "irritatie".Oplossing hiervoor is heel moeilijk, want het is een lastige eigenschap om mee om te gaan.Enige wat je zou kunnen proberen is die meiden 1 op 1 laten praten met elkaar, want zoals je al zegt als er niemand van die meiden is waar je close mee bent, dan moet dat lukken, zij gerust gesteld... jij een makkelijker leven op dat vlak.Stel het eens voor aan haar zou ik zo zeggen.
Ah, je wil dus gewoon digitale aandacht van chicks hebben en je wil wel afspreken maar vanwege je vriendin doe je 't niet. Sneu, snap wel dat je vriendin het niet leuk vindt. Ikzelf was allang afgehaakt als ik een vriend had die digitale contacten fijn vindt terwijl hij ze niet eens ziet. Als ik iets kansloos vind, zijn het dat soort dingen wel. Ga dan een hobby zoeken oid.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:15 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Omdat afspreken in het echt met ze (vooral in de ogen van mijn vriendin) me niet echt juist lijkt.
Als ik zou vragen of ik mag afspreken met een van die meiden, zou mijn vriendin heel kortaf gaan doen. Zovan: 'Als jij dat leuk vind en daar behoefte aan hebt hou ik je niet tegen' (Zeer hatelijk)quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wacht. Dus je laat je vrouwelijke vrienden al in de steek door het gedrag van je vriendin? Dat is wel vaag hoor.
Moet alles nut hebben? En wie ben jij, of de vriendin van TS, om te bepalen wat TS wel of niet nuttig vindt.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Wat is het nut ervan? Het lijkt mij toch een soort van eenzaamheid als je praat met mensen waar je in real life geen contact mee wil.
Volgens mij gaat dit echt niet over nu (zoals je zelf zegt), haar gedrag was al zo. Maak jouw conclusie want vluchten en zelfbedrog is ook niet dé oplossingquote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt, toen nog in mindere mate (die dromen vonden toen al plaats)
Deze zin.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:20 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Als ik zou vragen of ik mag afspreken
Zoals in de OP, praat ik niet meer met meiden dan jongens. Het is niet dat ik selectief met meer meiden praat, maar mijn vriendin ziet natuurlijk 'meer' problemen in gesprekken met meiden. Veel jongens (oude vrienden vooral) waar ik mee praat zie ik ook nooit meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:19 schreef Lievewij het volgende:
Ah, je wil dus gewoon digitale aandacht van chicks hebben en je wil wel afspreken maar vanwege je vriendin doe je 't niet. Sneu, snap wel dat je vriendin het niet leuk vindt. Ikzelf was allang afgehaakt als ik een vriend had die digitale contacten fijn vindt terwijl hij ze niet eens ziet. Als ik iets kansloos vind, zijn het dat soort dingen wel. Ga dan een hobby zoeken oid.
NOOIT DOEN!! Jij hoeft jouw normale gedrag niet te (laten) verklaren! Je vriendin moet haar onzekerheid aanpakken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:19 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn. De meiden in kwestie zouden gewoon vertellen dat ik een trouwe jongen ben en de gesprekken puur vriendschappelijk zijn. Het enige nadeel is dat ik niet weet of mijn vriendin het wel zo leuk vindt als onze 'privé' problemen bij andere bekend worden.
Deze man weetquote:Op zondag 2 februari 2014 13:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
NOOIT DOEN!! Jij hoeft jouw normale gedrag niet te (laten) verklaren! Je vriendin moet haar onzekerheid aanpakken.
Ik bepaal niks voor TS, wel voor mezelf. Ik vind het triest en zinloos om consequent je tijd te verdoen aan mensen waar je toch niks mee hebt en je niet eens wil zien. Ikzelf heb daar de tijd niet eens voor en als ik een vriend heb, wil ik liever dat hij zich bezighoudt met belangrijke dingen ipv chicks die hij niet eens wil zien via whatsapp. Daarom kies ik ook niet voor types zoals TSquote:Op zondag 2 februari 2014 13:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Moet alles nut hebben? En wie ben jij, of de vriendin van TS, om te bepalen wat TS wel of niet nuttig vindt.
Je quote waarschijnlijk de verkeerde posting want jij hebt het over iets heeeeeel andersquote:Op zondag 2 februari 2014 13:16 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat het debiel is, is debiel. Waarom is dit een probleem? Ik app zelf ook met andere meiden, die ik persoonlijk ken. Ik hoef niet alles aan me vriendin te vertellen om meerdere redenen...
Tja, maar het is wel de enige manier die ik zie voor jullie als oplossing, het is dat of iemand anders zoeken die niet meteen jaloers is, hooguit een klein beetje maar zeg maar.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:19 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn. De meiden in kwestie zouden gewoon vertellen dat ik een trouwe jongen ben en de gesprekken puur vriendschappelijk zijn. Het enige nadeel is dat ik niet weet of mijn vriendin het wel zo leuk vindt als onze 'privé' problemen bij andere bekend worden.
Wat doe je hier danquote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik bepaal niks voor TS, wel voor mezelf. Ik vind het triest en zinloos om consequent je tijd te verdoen aan mensen waar je toch niks mee hebt en je niet eens wil zien. Ikzelf heb daar de tijd niet eens voor en als ik een vriend heb, wil ik liever dat hij zich bezighoudt met belangrijke dingen ipv chicks die hij niet eens wil zien via whatsapp. Daarom kies ik ook niet voor types zoals TS
Jij bent dommig.quote:
Ik bespreek mijn prive problemen (tot zoverre) met ze omdat ik weet dat ze wel goed (en helpend) advies kunnen geven. Dat doe ik andersom ook. Mijn vrienden zijn droogkloten die als ik met problemen aankom zeggen: 'Oke man, dat is kut'quote:Op zondag 2 februari 2014 13:25 schreef Deetch het volgende:
Zoals je het nu beschrijft ligt het niet aan jou maar aan de onzekerheid van je vriendin. HElaas kun je daar weinig aan doen behalve gewoon open blijven over waarom je whatsappt met die mensen.Ik vind het overigens wel een beetje typisch dat je je prive problemen bespreekt met mensen die je eigenlijk alleen als vage kennissen beschouwd.
Het is praten met mensen die je in het echt niet ziet. Dus op dat punt zeker ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is fokken hetzelfde als dat whatsappen
Hij geeft duidelijk aan dat hij wel iets met die vrouwen wil maar dat niet doet door die domme onzekerheid van zijn vriendin.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Jij bent dommig.
Snap TS ook niet. Hij wil helemaal niets met deze mensen en z'n vriendin vindt 't overduidelijk niet oké, waarom dan doorgaan? Het moet hem toch niets interesseren aangezien hij niks met die chicks wil.
Dat heb ik niet gelezen?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij geeft duidelijk aan dat hij wel iets met die vrouwen wil maar dat niet doet door die domme onzekerheid van zijn vriendin.
Hm, alleen al omdat je de heletijd 'chicks' zegt geeft mij het idee dat je denkt dat ik aandacht zoek van vrouwen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Lievewij het volgende:
Jij bent dommig.Snap TS ook niet. Hij wil helemaal niets met deze mensen en z'n vriendin vindt 't overduidelijk niet oké, waarom dan doorgaan? Het moet hem toch niets interesseren aangezien hij niks met die chicks wil.
Jij hebt liever een 40jarige maagd die lekker verlegen is en geen mening heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik bepaal niks voor TS, wel voor mezelf. Ik vind het triest en zinloos om consequent je tijd te verdoen aan mensen waar je toch niks mee hebt en je niet eens wil zien. Ikzelf heb daar de tijd niet eens voor en als ik een vriend heb, wil ik liever dat hij zich bezighoudt met belangrijke dingen ipv chicks die hij niet eens wil zien via whatsapp. Daarom kies ik ook niet voor types zoals TS
Hij geeft duidelijk aan te praten uit verveling. Verveling. En niet te willen afspreken aan 't begin. Nu ineens dus wel? Vreemd.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij geeft duidelijk aan dat hij wel iets met die vrouwen wil maar dat niet doet door die domme onzekerheid van zijn vriendin.
Hierbij wat tips/info van hoe omgaan met iemand met verlatingsangst :quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik bespreek mijn prive problemen (tot zoverre) met ze omdat ik weet dat ze wel goed (en helpend) advies kunnen geven. Dat doe ik andersom ook. Mijn vrienden zijn droogkloten die als ik met problemen aankom zeggen: 'Oke man, dat is kut'
(zie wat je zei over haar voor dat dit plaatsvond)quote:•Slechte jeugd met weinig liefde.
•In de steek gelaten door bijvoorbeeld één van de ouders.
•Overlijden van een dierbare.
•Extreme onzekerheid.
Maar het is niet de bedoeling dat het een fulltime job wordtquote:Het kan erg moeilijk zijn om een partner met verlatingsangst te hebben. Je kan tenslotte niet altijd samen zijn en het kan frustrerend zijn dat je de ander niet kan overtuigen dat je niet weggaat. Hoe kan je het beste met iemand omgaan die verlatingsangst heeft?
•Wanneer je partner echt duidelijk verlatingsangst heeft, zoek dan hulp. Wat je ook doet, verlatingsangst zal niet zomaar vanzelf overgaan.
•Heb begrip voor de verlatingsangst. Iemand kan er zelfs niks aandoen en het is al moeilijk genoeg.
•Geef iemand extra bevestiging. Bel eens een keer extra of stuur een smsje.
•Houd je aan afspraken. Wanneer je bijvoorbeeld alleen weggaat, wilt de ander graag weten wanneer je weer terug bent. Wanneer je te laat bent, kan degene met verlatingsangst in paniek raken. Houd er dus rekening mee om op tijd terug te zijn. Dit kan ook voor andere afspraken gelden.
Is jouw vriendin 180 kilo zeker.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:31 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Hm, alleen al omdat je de heletijd 'chicks' zegt geeft mij het idee dat je denkt dat ik aandacht zoek van vrouwen.
Een van de drie ziet er inderdaad goed uit, maar de ander weegt 140 kilo en is totaal niet knap. Ik kijk hier dus echt niet naar. Ze zijn even aardig en ik zoek geen aandacht, ik praat namelijk ook gewoon met jongens/maten.
Dus wij zijn vrienden, wij hebben dezelfde honderden vrienden en het is niet nodig om mensen in de ogen aan te kijken dus we blijven graag binnen en nodigen niemand thuis uit. Tot op zekere hoogte dan hèquote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is praten met mensen die je in het echt niet ziet. Dus op dat punt zeker ja.
Nee hoor, gaat wel over jouw post.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je quote waarschijnlijk de verkeerde posting want jij hebt het over iets heeeeeel anders
drop die bitch man, iemand die de partner wil veranderen spoort niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Nope, toch wat kilootjes minder
Ik had het over iets heel anders (persoonlijk contact tov appen) en ben het eens met wat jij zeiquote:Op zondag 2 februari 2014 13:33 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat wel over jouw post.
Niets vreemd aan dat mensen niet zo snel toegeven dat ze onder de plak zitten.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:32 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Hij geeft duidelijk aan te praten uit verveling. Verveling. En niet te willen afspreken aan 't begin. Nu ineens dus wel? Vreemd.
Klopt, je hebt sowieso contact omdat je aandacht wil. Als het je niet boeit, had je het topic niet geopend maar het contact verbroken omdat het toch niet zoveel voorstelt. De contacten stellen dus wel wat voor. Het is ook laf om jullie problemen te bespreken met personen waarvan zij geen positief beeld heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:31 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Hm, alleen al omdat je de heletijd 'chicks' zegt geeft mij het idee dat je denkt dat ik aandacht zoek van vrouwen.
Een van de drie ziet er inderdaad goed uit, maar de ander weegt 140 kilo en is totaal niet knap. Ik kijk hier dus echt niet naar. Ze zijn even aardig en ik zoek geen aandacht, ik praat namelijk ook gewoon met jongens/maten.
Het ging over praten met mensen die je niet in het echt hoeft te zien. Jij verdraait de zaken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus wij zijn vrienden, wij hebben dezelfde honderden vrienden en het is niet nodig om mensen in de ogen aan te kijken dus we blijven graag binnen en nodigen niemand thuis uit. Tot op zekere hoogte dan hè
Jij vergeet dat zijn vriendin al heel erg onzeker was alvorens dit plaatsvond . Zelfs al zou hij contact stoppen met andere meiden ze zou nog steeds achter alles iets zoeken, haar angst/onzekerheid zit dieper dan een gewone gezonde jaloezie/angst.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Klopt, je hebt sowieso contact omdat je aandacht wil. Als het je niet boeit, had je het topic niet geopend maar het contact verbroken omdat het toch niet zoveel voorstelt. De contacten stellen dus wel wat voor. Het is ook laf om jullie problemen te bespreken met personen waarvan zij geen positief beeld heeft.
Ik vind jou sowieso heel tegenstrijdig en wispelturig: dan zijn het gewoon kennissen, is het voor de verveling en wil je ze nooit zien en dan ineens wil je wel weer afspreken. Wat is het nou?
Al met al is het: of contact verbreken met deze mensen (want jouw vriendin blijft sowieso op deze manier denken) of je relatie verbreken. Dit valt niet te stoppen, tenzij je vriendin aan haar onzekerheid gaat werken, maar daar ben je dan heeeeel lang mee bezig. Of jij moet je aanpassen (hoort geen opgave te zijn, want deze mensen boeien en niet) of je kiest voor de contacten met de mensen.
Waarom zou hij de relatie moeten verbreken? Dat doet zijn vriendin maar als ze er niet mee om kan gaan dat er nog andere mensen op de wereld zijn. Gek wijf is het.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Klopt, je hebt sowieso contact omdat je aandacht wil. Als het je niet boeit, had je het topic niet geopend maar het contact verbroken omdat het toch niet zoveel voorstelt. De contacten stellen dus wel wat voor. Het is ook laf om jullie problemen te bespreken met personen waarvan zij geen positief beeld heeft.
Ik vind jou sowieso heel tegenstrijdig en wispelturig: dan zijn het gewoon kennissen, is het voor de verveling en wil je ze nooit zien en dan ineens wil je wel weer afspreken. Wat is het nou?
Al met al is het: of contact verbreken met deze mensen (want jouw vriendin blijft sowieso op deze manier denken) of je relatie verbreken. Dit valt niet te stoppen, tenzij je vriendin aan haar onzekerheid gaat werken, maar daar ben je dan heeeeel lang mee bezig. Of jij moet je aanpassen (hoort geen opgave te zijn, want deze mensen boeien en niet) of je kiest voor de contacten met de mensen.
In jouw wereld doen alle mannen aan contacten - puur uit verveling - met vrouwen die ze niet eens willen zien? En de mannen die dat niet doen, zijn 40-jarige verlegen maagden zonder mening?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij hebt liever een 40jarige maagd die lekker verlegen is en geen mening heeft.
En altijd vraagt wat jij wil zeker
Natuurlijk stellen de contacten wat voor. Ik kon ze al jaren voordat ik mijn vriendin kon. Uit respect spreek ik niet met ze af omdat dit een verkeerd beeld geeft. Ondanks dit, vind ik niet dat ik opeens al mijn 'vrouwelijke' contacten moet verbreken, terwijl de gesprekken met deze personen in kwestie hetzelfde zijn als met mannelijke contacten.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef Lievewij het volgende:
Dit kwam misschien verwarrend over. Ik praat vooral met ze als ik me verveel. Het is niet zo dat ik als ik bezig ben denk: 'Even vragen hoe het is!' zoals ik bij mijn vriendin wel doe, zelfs als ik druk ben. Afspreken zou ik best willen, maar nogmaals, dit vind ik fout tegenover mijn vriendin.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef Lievewij het volgende:
Uiteindelijk zal het inderdaad een van deze twee keuzen worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef Lievewij het volgende:
Daar begon jij mee dus daarom verdraaide ik het de andere kant op.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het ging over praten met mensen die je niet in het echt hoeft te zien. Jij verdraait de zaken.
Prima. Maak het dan uit, want het gaat alleen maar ellende brengen. Aan haar onzekerheid werken en er daadwerkelijk vanaf komen gaat erg lang duren. Misschien zelfs nooit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Jij vergeet dat zijn vriendin al heel erg onzeker was alvorens dit plaatsvond . Zelfs al zou hij contact stoppen met andere meiden ze zou nog steeds achter alles iets zoeken, haar angst/onzekerheid zit dieper dan een gewone gezonde jaloezie/angst.
Exact, dus heeft TS in mijn visie ook weinig keuze dan: uitmaken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Prima. Maak het dan uit, want het gaat alleen maar ellende brengen. Aan haar onzekerheid werken en er daadwerkelijk vanaf komen gaat erg lang duren. Misschien zelfs nooit.
Ik ga mijn relatie (en tevens een van de mooiste gebeurtenissen in mijn leven) niet zomaar opgeven.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef Lievewij het volgende:
Prima. Maak het dan uit, want het gaat alleen maar ellende brengen. Aan haar onzekerheid werken en er daadwerkelijk vanaf komen gaat erg lang duren. Misschien zelfs nooit.
Is dat niet nog wat zieliger dan? Anoniem met anderen praten?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daar begon jij mee dus daarom verdraaide ik het de andere kant op.
En het gaat er om dat je via de telefoon wel persoonlijk bent en via fok nier aangezien het merendeel anoniem is en blijft.
Zoek dan hulp voor haar. Jij gaat het niet kunnen verhelpen. (imo)quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik ga mijn relatie (en tevens een van de mooiste gebeurtenissen in mijn leven) niet zomaar opgeven.
Graag, alleen ze is het type dat niet zomaar 'hulp wil' en het liefst alles zelf oplost.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef complicate het volgende:
Zoek dan hulp voor haar. Jij gaat het niet kunnen verhelpen.
Precies, misschien kan jij haar wel redden man, van wat ze heeft meegemaakt enzo!quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik ga mijn relatie (en tevens een van de mooiste gebeurtenissen in mijn leven) niet zomaar opgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je haar dan redden? besef je wel dat je het niet alleen kunt?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Graag, alleen ze is het type dat niet zomaar 'hulp wil' en het liefst alles zelf oplost.
Wat overdreven. Er zijn wel meer meiden die wss nog beter bij je passen. Maar als je niets met de tips wil doen, moet je niet om tips vragen. Veel andere oplossingen zijn er niet dan: aanpassen aan wat zij wil/uitmaken/zij moet aan haar onzekerheid werken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Studie psychologie gaan volgen hiervoor lijkt me niet echt de optie. lolquote:Op zondag 2 februari 2014 13:48 schreef complicate het volgende:
Ga je haar dan redden? besef je wel dat je het niet alleen kunt?
Zieliger dan wat?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Is dat niet nog wat zieliger dan? Anoniem met anderen praten?
Waarom probeer je je gelijk niet te halen via DM/PM?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Is dat niet nog wat zieliger dan? Anoniem met anderen praten?
De derde optie is het beste, maar wellicht ook de moeilijkste.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Lievewij het volgende:
Wat overdreven. Er zijn wel meer meiden die wss nog beter bij je passen. Maar als je niets met de tips wil doen, moet je niet om tips vragen. Veel andere oplossingen zijn er niet dan: aanpassen aan wat zij wil/uitmaken/zij moet aan haar onzekerheid werken.
Ja ja en hoe?? Zoek toch gewoon hulp voor haar?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Studie psychologie gaan volgen hiervoor lijkt me niet echt de optie. lol
Maar serieus, ze is iemand die ook altijd alles 'opkropt'. Misschien ligt hier de wortel van het probleem, en moet eerst dit veranderen voordat er gewerkt kan worden aan haar faalangst.
Ach. Jij bent ook gewoon zo'n jaloers vrouwtje die haar vriend aan de ketting wil leggen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Waarom probeer je je gelijk niet te halen via DM/PM?Is beter dan hier je gejank neerzetten.
Heb je weer iets om te bespreken met je whatsapp-vriendinnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
De derde optie is het beste, maar wellicht ook de moeilijkste.
Irrelevant.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Heb je weer iets om te bespreken met je whatsapp-vriendinnen.
Je komt niet echt zelfkritisch over en alle details die jouw gelijk bewijzen, komen langzaamaan naar voren. Schrijf je niet te veel het verhaal haar kant op?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Graag, alleen ze is het type dat niet zomaar 'hulp wil' en het liefst alles zelf oplost.
Als je hier bent met de intentie om mij eronderuit te halen, wat je in mijn ogen doet, zeg dan niksquote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef Lievewij het volgende:
Heb je weer iets om te bespreken met je whatsapp-vriendinnen.
Hij moet gewoon hard naar haar zijn op dit punt. Niet toegeven, niet uitleggen. Duidelijk laten merken dat hier niet over te onderhandelen valt. Ze leert er maar mee leven. Punt.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ja en hoe?? Zoek toch gewoon hulp voor haar?
Misschien. Ik heb ook mijn problemen, maar jaloezie en verlatingsangst vallen daar niet onder.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
Je komt niet echt zelfkritisch over en alle details die jouw gelijk bewijzen, komen langzaamaan naar voren. Schrijf je niet te veel het verhaal haar kant op?
Je vriendin is een jaloers kreng. Wat je ook zegt, wat je ook doet vanaf nu, dit zal niet beter worden. De enige die er iets aan zou kunnen doen is jouw vriendin. Als ze inziet dat het aan haar ligt en ze overdreven jaloers is. Niet in meegaan in ieder geval. Niet je vriendinnen blokkeren en verwijderen omdat zij dat graag wil, dan ben je nog verder van huis.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef RonnieGardocki het volgende:
Of is ze gewoon heel erg onzeker en jaloers.
Allesbehalve.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ach. Jij bent ook gewoon zo'n jaloers vrouwtje die haar vriend aan de ketting wil leggen.
Precies, daarom:quote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb ook mijn problemen, maar jaloezie en verlatingsangst vallen daar niet onder.
OF haar sturen naar een therapeut!quote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon hard naar haar zijn op dit punt. Niet toegeven, niet uitleggen. Duidelijk laten merken dat hier niet over te onderhandelen valt. Ze leert er maar mee leven. Punt.
Ga maar weg, want je geeft echt oliedomme adviezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon hard naar haar zijn op dit punt. Niet toegeven, niet uitleggen. Duidelijk laten merken dat hier niet over te onderhandelen valt. Ze leert er maar mee leven. Punt.
Jij net zo. Een jaloers en onzeker type gaat zich daar niet bij neerleggen, maar gaat nog meer twijfelen aan zichzelf en verdrietig worden etc. Het gaat dan uiteindelijk juist escaleren. Communiceren (en werken aan haar onzekerheid) dát is de oplossing.quote:
Waarom mag een man geen vriendinnen hebben? Jij en ook TS zijn vriendin jagen met dit jaloerse gedrag de mannen juist weg. Ga vooral zo door en je bent binnen de kortste keren de liefde van je leven kwijt.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef 1410 het volgende:
Nee, jouw zwart/wit uitmaken of toegeven aan je vriendin, daar zijn relaties beter van gewordenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:55 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ga maar weg, want je geeft echt oliedomme adviezen.
Heb jij wel gelezen in de OP hoe communiceren met haar werkt?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Jij net zo. Een jaloers en onzeker type gaat zich daar niet bij neerleggen, maar gaat nog meer twijfelen aan zichzelf en verdrietig worden etc. Het gaat dan uiteindelijk juist escaleren. Communiceren (en werken aan haar onzekerheid) dát is de oplossing.
Dat zal vast uitstekend werken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoe kon die vriendin in je telefoon komen? Heb jij geen pincode als bescherming voor als hij ooit gestolen zou worden?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef Zolder het volgende:
Wtf omdat zij het raar vind dat TS gevoelens deelt met "onbekenden"quote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
$
[..]
Heb jij wel gelezen in de OP hoe communiceren met haar werkt?![]()
Ik blijf van mening dat het probleem bij haar ligt en het enig wat HIJ kan doen is haar naar een therapeut sturen! hij moet in de relatie geen therapeut worden! OF uitmaken!
Tja1986 bedoelde gewoon dat het aan zijn vriendin blijven uitleggen niet werkt!quote:Op zondag 2 februari 2014 13:59 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat zal vast uitstekend werken.
Haha, idd. Beste oplossing.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:59 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Andere opties gasn niet werken. Dit misschien ook niet, maar het is de enige optie voor een gezonde relatie waarin TS niet onder de plak zit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:59 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde hij niet, anders stond dat er wel. Hij is gewoon lomp als hij zo met een vrouw wil omgaan binnen een relatiequote:Op zondag 2 februari 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja1986 bedoelde gewoon dat het aan zijn vriendin blijven uitleggen niet werkt!
Hahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 13:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wtf omdat zij het raar vind dat TS gevoelens deelt met "onbekenden"
Edit: ik trap er inwell played
Juist. Niet onderhandelen, halfbakken communiceren en vooral altijd je eigen gang gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Andere opties gasn niet werken. Dit misschien ook niet, maar het is de enige optie voor een gezonde relatie waarin TS niet onder de plak zit.
Geen grenzen durven te stellen binnen een relatiequote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde hij niet, anders stond dat er wel. Hij is gewoon lomp als hij zo met een vrouw wil omgaan binnen een relatie
Ja echt ongelofelijk bizar hahah wat een kuthoer eigenlijk verdient ze twee dichte ogenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Hahaha
Het gaat niet alleen over om wat TS doet met "onbekenden" , maar hoe haar vriendin WAS ALVORENS het plaatsvond!
Ik snap jouw reactie nietquote:Op zondag 2 februari 2014 14:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja echt ongelofelijk bizar hahah wat een kuthoer eigenlijk verdient ze twee dichte ogen
Over sommige dingen moet je inderdaad niet onderhandelen. Iedere ruimte hierbij betekent dat dit soort vrouwen steeds meer ruimte gaan nemen. Heeft niets met halfbakken communiceren te maken, maar juist met heel duidelijk zijn. Je geeft je grens aan. Juist omdat mensen dat binnen relaties veel te weinig doen loopt het vaak stuk. Iedereen slikt maar totdat de emmer overloopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:02 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Juist. Niet onderhandelen, halfbakken communiceren en vooral altijd je eigen gang gaan.
Je chick haar arm breken omdat ze tien minuten te laat thuis kwam, valt ook onder de noemer "grenzen stellen" of "corrigeren".quote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Geen grenzen durven te stellen binnen een relatie
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je chick haar arm breken omdat ze tien minuten te laat thuis kwam, valt ook onder de noemer "grenzen stellen" of "corrigeren".
Goede vergelijking manquote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je chick haar arm breken omdat ze tien minuten te laat thuis kwam, valt ook onder de noemer "grenzen stellen" of "corrigeren".
Klopt, maar het feit dat TS het niet wil uitmaken is teken dat zij zijn grenzen (nog) niet heeft overschreden. Allé, zo zie ik dat toch. Afwachten tot volgende afleveringquote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je inderdaad niet onderhandelen. Iedere ruimte hierbij betekent dat dit soort vrouwen steeds meer ruimte gaan nemen. Heeft niets met halfbakken communiceren te maken, maar juist met heel duidelijk zijn. Je geeft je grens aan. Juist omdat mensen dat binnen relaties veel te weinig doen loopt het vaak stuk. Iedereen slikt maar totdat de emmer overloopt.
Nu zeg je heel wat anders. Net leek het even alsof je je geforceerd als een of ander alphafiguurtje wilde gedragen. Stond enkel wat dommig.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je inderdaad niet onderhandelen. Iedere ruimte hierbij betekent dat dit soort vrouwen steeds meer ruimte gaan nemen. Heeft niets met halfbakken communiceren te maken, maar juist met heel duidelijk zijn. Je geeft je grens aan. Juist omdat mensen dat binnen relaties veel te weinig doen loopt het vaak stuk. Iedereen slikt maar totdat de emmer overloopt.
Ik zeg helemaal niets anders. Ik leg het alleen wat verder uit omdat het duidelijk niet begrepen werd.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Nu zeg je heel wat anders. Net leek het even alsof je je geforceerd als een of ander alphafiguurtje wilde gedragen. Stond enkel wat dommig.
Je zei wel wat anders. Maar geen probleem, dat heb je op Fok! weleens vaker.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets anders. Ik leg het alleen wat verder uit omdat het duidelijk niet begrepen werd.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
drop die bitch man, iemand die de partner wil veranderen spoort niet.
Ja joh. Onzekerheid valt prima en makkelijk op te lossen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef Re het volgende:
Waarom zou je het moeten uitmaken, lijkt me meer iets wat gewoon op te lossen lijkt. Mensen die al gelijk gillend wegrennen bij de minste problemen...
Laat nog even weten hoe het uitgepakt heeft oke ?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:19 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
geen vergelijking, probeer wel aan te tonen dat er verschillende gradaties van handelen zijn. Dus stel TS' chick is te snel jaloers, dan kunnen wij haar a) opknopen b) therapie sturen c) er over praten d)...quote:
Wie heeft het over vechten? Dat is het hele doel niet. En naast je grens stellen is praten over haar probleem ook prima. Het gesprek moet dan alleen wel over haar probleem gaan, en niet over het opleggen van rare beperkingen omdat zij een probleem heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
geen vergelijking, probeer wel aan te tonen dat er verschillende gradaties van handelen zijn. Dus stel TS' chick is te snel jaloers, dan kunnen wij haar a) opknopen b) therapie sturen c) er over praten d)...
Of net zoals de relatie, jij maakt er bijna een gevecht van met het stellen van je grenzen. Een relatie ga je samen aan waarbij natuurlijk niet vergeten moet worden dat jullie beide een individu zijn maar als je vanaf het begin alles zo vijandig benadert dan leg je een verkeerde basis voor de relatie.
Ja "vrouwen zijn de grootste berover van de mannelijke vrijheid"
Nee hoor, jij leest het anders dan dat er staat. Geen probleem, dat heb je op Fok! weleens vaker.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je zei wel wat anders. Maar geen probleem, dat heb je op Fok! weleens vaker.
Zal ik doen!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:36 schreef F1978 het volgende:
Laat nog even weten hoe het uitgepakt heeft oke ?
Ik hoop voor je dat het geen projectie van haar kant is en dat zij degene is die het 1 en ander aan het uitvreten is en dat zeg ik uit ervaring. (ik zou dit in elk geval als een red flag zien en haar wat beter in de gaten gaan houden)quote:Op zondag 2 februari 2014 12:55 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
De eerste maanden was het allemaal geen probleem, daarom komt het als een verrassing dat het nu zo erg wordt.
Nee zo'n type is ze niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef TerryStone het volgende:
Ik hoop voor je dat het geen projectie van haar kant is en dat zij degene is die het 1 en ander aan het uitvreten is en dat zeg ik uit ervaring. (ik zou dit in elk geval als een red flag zien en haar wat beter in de gaten gaan houden)
Dat dacht ik en velen met mij ook en toch bleek het zo te zijn...quote:
Ze is geen type die veel uitgaat, vaak buitenkomt. Ik heb een ex die zo was en ik weet wel wanneer iemand wel of niet te vertrouwen is. Ze kan ook niet liegen (vanwege onzekerheid).quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef TerryStone het volgende:
Dat dacht ik en velen met mij ook en toch bleek het zo te zijn...Er is een reden waarom ze zo panisch doet als er in de realiteit niks aan de hand is en jij helemaal geen rare dingen doet.
Dat weet je niet en iedereen kan liegen, maar goed hou maar vast aan je naieve gedachtengang en zie wat je dat gaat opleverenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ze is geen type die veel uitgaat, vaak buitenkomt. Ik heb een ex die zo was en ik weet wel wanneer iemand wel of niet te vertrouwen is. Ze kan ook niet liegen (vanwege onzekerheid).
Rare beperkingen? Jaloezie is een gezond iets in een relatie; het betekent dat je de ander niet kwijt wilt. Té is natuurlijk niet goed.. als al het contact met mensen van de andere sexe een probleem is dan is er idd een probleem. Maar als er geen sprake is van jaloezie dan is er ook geen sprake van liefde maar desinteresse en inruilbaarheid.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie heeft het over vechten? Dat is het hele doel niet. En naast je grens stellen is praten over haar probleem ook prima. Het gesprek moet dan alleen wel over haar probleem gaan, en niet over het opleggen van rare beperkingen omdat zij een probleem heeft.
Nee heb ik niet, als ie gestolen wordt kan ik hem op afstand blokkeren. Ik vind het vervelend om elke keer een pincode in te moeten toetsen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hoe kon die vriendin in je telefoon komen? Heb jij geen pincode als bescherming voor als hij ooit gestolen zou worden?
Haha, daar heb je Terry weer met z'n eigen projectie dat alle vrouwen vreemdgaande sletten zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat weet je niet en iedereen kan liegen, maar goed hou maar vast aan je naieve gedachtengang en zie wat je dat gaat opleveren
Ja, ik snap niet hoe mensen soms zo kortzichtig kunnen zijn... alhoewel, op FOK! is alles mogelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, daar heb je Terry weer met z'n eigen projectie dat alle vrouwen vreemdgaande sletten zijn
Gewoon denken dat alles wat jij hebt meegemaakt ook zo geldt voor de rest van de mensheidquote:Op zondag 2 februari 2014 15:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet hoe mensen soms zo kortzichtig kunnen zijn... alhoewel, op FOK! is alles mogelijk
Op de manier dat de vriendin van TS het uit is het gewoon een rare beperking.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Rare beperkingen? Jaloezie is een gezond iets in een relatie; het betekent dat je de ander niet kwijt wilt. Té is natuurlijk niet goed.. als al het contact met mensen van de andere sexe een probleem is dan is er idd een probleem. Maar als er geen sprake is van jaloezie dan is er ook geen sprake van liefde maar desinteresse en inruilbaarheid.
Als mijn vriend dagelijks zou zitten te appen met andere vrouwen die hij niet irl ook nog ziet dan zou mij dat ook dwars gaan zitten. Ik vind dat namelijk niet normaal; meer alsof hij de draadjes vasthoudt voor het geval dat..
Ach.... iedereen maakt andere dingen mee en is anders, maar ik zie gewoon het punt niet dat mensen niet gewoon iemand kunnen helpen in de topics, heel vaak moeten ze toch weer negatief reageren op een ander, wat is dan het punt van een forum als mensen het toch verpestenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon denken dat alles wat jij hebt meegemaakt ook zo geldt voor de rest van de mensheid![]()
Als dat is wat je denkt.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef TerryStone het volgende:
Dat weet je niet en iedereen kan liegen, maar goed hou maar vast aan je naieve gedachtengang en zie wat je dat gaat opleveren
Wat is daar dan zo bijzonder aan? Ze mokt wat.. wat is daar mis mee? Had je liever dat ze ging schelden of zijn mobiel kapot gooide of zo?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Op de manier dat de vriendin van TS het uit is het gewoon een rare beperking.
Nee, ze zou geen probleem moeten hebben met het feit dat TS naast haar nog contact heeft met andere mensen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef Ouder1 het volgende:
r dan zo bijzonder aan? Ze mokt wat.. wat is daar mis mee? Had je liever dat ze ging schelden of zijn mobiel kapot gooide of zo?
Sterkte maar alvast. Ze begint waarschijnlijk met boos worden dat je jullie relatie met anderen bespreekt..quote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef RonnieGardocki het volgende:
Een van die drie meiden heeft een bericht gestuurd naar mijn vriendin (zonder mijn toestemming vooraf ze zegt dat ik haar moet vertrouwen) Dit gaat goed, of juist heel slecht aflopen...
Anders moet je eens met zijn vriendin babbelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sterkte maar alvast. Ze begint waarschijnlijk met boos worden dat je jullie relatie met anderen bespreekt..
Nee bedanktquote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Anders moet je eens met zijn vriendin babbelen.
Klopt!!! Helaas.. pindakaas..quote:Op zondag 2 februari 2014 15:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Sterkte maar alvast. Ze begint waarschijnlijk met boos worden dat je jullie relatie met anderen bespreekt..
Je komt een beetje gefrustreerd overquote:Op zondag 2 februari 2014 15:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, valt reuze mee. Ken het type vrouw gewoon. Het is zo voorspelbaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over
en therapie werkt?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, valt reuze mee. Ken het type vrouw gewoon. Het is zo voorspelbaar.
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef RonnieGardocki het volgende:
Ze zet nu haar 'overal Ok op zeggen' aanval in.
Dat kan écht nietquote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef RonnieGardocki het volgende:
Ze zet nu haar 'overal Ok op zeggen' aanval in.
Stress die ik liever niet had op deze zonnige zondag !quote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry hoor, heel kut voor jou, maar dit is zo typisch..
Ik zou je wel adviseren om dit niet via internet ofzo te bespreken, dat werkt meestal niet zo goed. Als je je relatie wil redden ga naar haar toe en maak duidelijk hoe jij erin staat. Geef je grenzen aan en kijk of jullie daarmee verder kunnen of niet.
Niet waar dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze er niet tegen kan, en dat ze nu overkomt als 'de boeman'.
maak het nu maar gewoon uitquote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Daar maakt ze het zelf naar, maar om dat te gaan zeggen maakt het alleen maar erger.
Waarom moet hij het steeds uitmaken? Zij heeft toch een probleem? Als zij het gedrag van TS niet vindt kunnen dan maakt zij het toch wel uit?quote:
Zeg ik volgens mij pas voor de eerste keer en het is toch wel duidelijk dat ze hier niet uit gaan komen. Kijk eens joh, ze maakt het nu zelfs erger lolquote:Op zondag 2 februari 2014 16:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom moet hij het steeds uitmaken? Zij heeft toch een probleem? Als zij het gedrag van TS niet vindt kunnen dan maakt zij het toch wel uit?
Maar voor zover ik weet heeft TS nog steeds niet duidelijk aangegeven dat hij het heel normaal vindt om contact met andere mensen te hebben en niet van plan is daarmee te stoppen. Dat lijkt mij essentieel. Dan kan de vriendin van TS namelijk aangeven of ze daar mee kan leven of niet. Dan ligt de keuze bij haar, waar die thuishoort.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeg ik volgens mij pas voor de eerste keer en het is toch wel duidelijk dat ze hier niet uit gaan komen. Kijk eens joh, ze maakt het nu zelfs erger lol
kom op zeg ... dus door jouw onzekerheid mag je vriend niet met de helft van de wereldbevolking praten? zoek vooral overal iets achter, geheid goed voor je relatie.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef 1410 het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef RonnieGardocki het volgende:
Discussies worden feller. Tijd om te gaan hardlopen, stoom afblazen
want jij zit niet op het grootste forum van Nederland te praten met mensen die je helemaal niet kent?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:43 schreef Lievewij het volgende:
[..]
In jouw wereld doen alle mannen aan contacten - puur uit verveling - met vrouwen die ze niet eens willen zien? En de mannen die dat niet doen, zijn 40-jarige verlegen maagden zonder mening?
Je bent dit via whatsapp met haar aan het bespreken?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ja ze zit op een verjaardag. Straks bellen we om het uit te praten. Vanavond ergens.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:08 schreef Luxuria het volgende:
Je bent dit via whatsapp met haar aan het bespreken?
Ik zou die meiden niet eens willenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef seiramu het volgende:
Geef nou maar toe dat je oppervlakkig contact houdt via whatsapp met vage meiden die je niet eens echt kent omdat je kickt op hun aandacht. Als het aan jou lag zou je zelfs met ze willen afspreken, dat heb je ook zelf gezegd. Ik kan me wel inleven in jouw vriendin. Zij moet maar toekijken hoe jij je vrije tijd continu besteed aan andere vrouwen en hoe jij hun aandacht geeft, meiden die zij ook niet kent.
Weet niet of ik het als compliment moet opvatten, maar toch bedankt !quote:Op zondag 2 februari 2014 16:27 schreef probeer het volgende:
fuck .. ik zou echt binnen 2 minuten genoeg hebben van dat passief agressieve .. knap dat je dat überhaupt volhoudt TS ..
Dat is ze ookquote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Krijg het niet in d'r kop gestampt.quote:
Noah, loop inmiddels al bijna een jaar met m'n vriend en nog nooit ruzies en irritaties gehad, dus dat hóéft niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:36 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Krijg het niet in d'r kop gestampt.
Achja, iedereen zegt altijd: Na een klein halfjaar komen er ruzies en irritaties.
Here they are !
Snap het niet. Alles gaat goed (communicatie, op dit onderwerp na. seksleven, tijdsplanning, relaties tussen mij en haar familie + andersom, elkaar evenveel willen zien) en opeens krijgen we dit. Verwijt krijgen van iets wat ik niet doe ..quote:Op zondag 2 februari 2014 17:37 schreef Moira. het volgende:
Noah, loop inmiddels al bijna een jaar met m'n vriend en nog nooit ruzies en irritaties gehad, dus dat hóéft niet.
Maar lijkt me niet prettig om met zo'n persoon in een relatie te zitten. Als dit zo doorgaat gaat het wel de overhand nemen en wegen alle leuke momenten er niet meer tegenop, en dan loopt het alsnog stuk.
Heel herkenbaar, helaas. Mijn ex was nog wel een tandje erger en daar ben ik uiteindelijk ook nog 3,5 jaar bij gebleven voordat ik doorkreeg dat ik zo op de lange termijn echt niet gelukkig m'n leven kon levenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:39 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Snap het niet. Alles gaat goed (communicatie, op dit onderwerp na. seksleven, tijdsplanning, relaties tussen mij en haar familie + andersom, elkaar evenveel willen zien) en opeens krijgen we dit. Verwijt krijgen van iets wat ik niet doe ..
Dacht inderdaad altijd dat het een 'mannending' was. Ik ben soms ook heel lichtelijk jaloers, maar het komt echt niet in de buurt hiervan. Zeggen dat er niets aan de hand is helpt niet, wat wel. Blijkbaar denkt ze nadat ik haar mee uit eten nam en kleren voor haar kocht toch dat ik met anderen flirt.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
Heel herkenbaar, helaas. Mijn ex was nog wel een tandje erger en daar ben ik uiteindelijk ook nog 3,5 jaar bij gebleven voordat ik doorkreeg dat ik zo op de lange termijn echt niet gelukkig m'n leven kon levenWerd steeds erger
Ja, en die gedachtes uit haar hoofd krijgen is heel lastig.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:42 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Dacht inderdaad altijd dat het een 'mannending' was. Ik ben soms ook heel lichtelijk jaloers, maar het komt echt niet in de buurt hiervan. Zeggen dat er niets aan de hand is helpt niet, wat wel. Blijkbaar denkt ze nadat ik haar mee uit eten nam en kleren voor haar kocht toch dat ik met anderen flirt.
Waarom zijn sommige mannen zo?!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef RonnieGardocki het volgende:
Discussies worden feller. Tijd om te gaan hardlopen, stoom afblazen
Ik zeg dat er niets aan de hand is, knuffel haar, geef haar kusje, enzovoort.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:41 schreef Yiwei het volgende:
Waarom zijn sommige mannen zo?!
Dit is het meest hatelijke, als de man tijdens of in het begin van de discussie wegloopt, terwijl ik nog geeneens bij het hoofdpunt ben. Echt frustrerend als de man zo blijkt te zijn.
----------------------
TS, je zegt steeds dat je met haar praat. Heb je haar op onzekere momenten wel een knuffel en een kusje gegeven? Als je dit nog niet hebt gedaan, zou ik er maar mee beginnen. Onzekerheid is vaak maar een fase.
Alsof in real afspreken haar wel een goed idee lijkt. Heb ik overigens ook geen behoeften aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:54 schreef Dikkekletser het volgende:
Waarom praat je met meiden via whapp, die je in real life nooit meer zieik snap dat je vriendin dit geheimzinnig vindt.
Nou, dat zeggen dat er niets aan de hand is, hoeft nietquote:Op zondag 2 februari 2014 19:06 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik zeg dat er niets aan de hand is, knuffel haar, geef haar kusje, enzovoort.
Ga deze week naar haar toe, 2 dagen ipv 1 (dinsdag, woensdag)quote:Op zondag 2 februari 2014 19:12 schreef Yiwei het volgende:
Nou, dat zeggen dat er niets aan de hand is, hoeft nietIn haar hoofd is de situatie anders, dus als je dat zegt, erken je haar gevoelens niet. Gewoon direct de knuffel en kusje
Omdat er niet fatsoenlijk te communiceren valt als de vriendin van TS zo passief agressief doet.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:41 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Waarom zijn sommige mannen zo?!
Dit is het meest hatelijke, als de man tijdens of in het begin van de discussie wegloopt, terwijl ik nog geeneens bij het hoofdpunt ben. Echt frustrerend als de man zo blijkt te zijn.
----------------------
TS, je zegt steeds dat je met haar praat. Heb je haar op onzekere momenten wel een knuffel en een kusje gegeven? Als je dit nog niet hebt gedaan, zou ik er maar mee beginnen. Onzekerheid is vaak maar een fase.
Hey daar heb je mijn stalker weer.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, daar heb je Terry weer met z'n eigen projectie dat alle vrouwen vreemdgaande sletten zijn
Mijn missie voordat ik vrouwen kon: De ideale vrouw vindenquote:
Oh we noemen iedereen die in R&P wel eens in bepaalde topics post nu ook al stalker? Leukquote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Hey daar heb je mijn stalker weer.
Huuu scheetje, ik sta achter je in deze hele situatie en vind (vanuit de informatie die we hier hebben) dat er niks van het probleem bij jou ligt. En hoop dat je het aan je vriendins verstand kan peuteren dat ze haar doen en laten moet aanpassen om bij jou te willen blijven.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Mijn missie voordat ik vrouwen kon: De ideale vrouw vinden
Mijn missie toen ik vrouwen leerde kennen: Een vrouw met zo min mogelijk issues vinden.
Het was meer een grap, mijn beeld van vrouwen is niet zo negatief als het lijktquote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Moira. het volgende:
Huuu scheetje, ik sta achter je in deze hele situatie en vind (vanuit de informatie die we hier hebben) dat er niks van het probleem bij jou ligt. En hoop dat je het aan je vriendins verstand kan peuteren dat ze haar doen en laten moet aanpassen om bij jou te willen blijven.
Let er trouwens wel op dat je deze ervaring niet je beeld van vrouwen/meisjes laat kleuren, er lopen genoeg rond die wél normaal zijn en op één lijn zitten met jou.
Maar je weet toch wel dat 'kunnen' een ander werkwoord is dan 'kennen'?
Je bedoelt tekens het werkwoord 'kennen', maar je vervoegt het met de verleden tijd van het werkwoord 'kunnen'
Het is "Ik kende haar/hij kende de weg/wij kenden elkaar" en "Ik kon toen al autorijden/hij kon praten toen hij 2 was/wij konden toen gelijk vertrekken" etc.
Ik erger me er stiekem best wel aan dat je nu al de hele tijd 'kon' gebruikt ipv 'kende'Da's gewoon een heul ander werkwoord
Ja, dat dus.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:09 schreef tipiewan het volgende:
Ik heb net de opningspost gelezen en moet zeggen dat het een vrouwen ding is om zo te reageren. Gewoon tactisch mee omgaan en een beetje rekening met haar houden. Maar kan me ook goed voorstellen dat het lastig is.Om een voorbeeld te noemen.Ik heb een aantal relaties voor mijn huidige relatie gehad. Ze vond foto's van mijn ex en ging over de rooie. Ik had zo iets van het is toch een onderdeel van mijn leven geweest en waarom zou ik het weg gooien. Daar dacht zei anders over. Verder schat van een vrouw maar tikki jaloers af en toe.
Het simpel proberen te onthoudenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Het was meer een grap, mijn beeld van vrouwen is niet zo negatief als het lijktVergeleken met mijn ex en een aantal scharrels is mijn vriendin een engeltje, wat wellicht raar klinkt.
En dat kon/kende gedoe onthoud ik nooit eensBen goed in grammatica, maar deze wil er echt nooit in.
Huuuu, dat sommige mensen raar zijn maakt het nog geen 'vrouwen ding'quote:Op zondag 2 februari 2014 22:09 schreef tipiewan het volgende:
Ik heb net de opningspost gelezen en moet zeggen dat het een vrouwen ding is om zo te reageren. Gewoon tactisch mee omgaan en een beetje rekening met haar houden. Maar kan me ook goed voorstellen dat het lastig is.Om een voorbeeld te noemen.Ik heb een aantal relaties voor mijn huidige relatie gehad. Ze vond foto's van mijn ex en ging over de rooie. Ik had zo iets van het is toch een onderdeel van mijn leven geweest en waarom zou ik het weg gooien. Daar dacht zei anders over. Verder schat van een vrouw maar tikki jaloers af en toe.
Prima dat je zegt hoe je het moet schrijven! Aangezien geen school/studie het tot op heden is gelukt om het mij duidelijk te maken. Als ik ooit een tentamenvraag krijg hierover, zal ik aan je denkenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:14 schreef Moira. het volgende:
Het simpel proberen te onthouden
"Gebruik ik het werkwoord 'kennen'? Dan moet ik er 'kende' van maken. Gebruik ik het werkwoord 'kunnen'? Dán is het 'kon'"
En blijf er wel over communiceren met je vriendin. Niet in de verdediging schieten ("ja maar er is niks aan de hand dat beloof ik", want jij hebt niks om je voor te verantwoorden dus dat hoeft ook niet) maar gewoon aangeven dat je hier echt mee zit dat ze zo achterdochtig doet, en dat dat op den duur echt een groot hekelpunt kan worden in jullie relatie. Zij moet echt weten hoe belangrijk het voor jou is dat ze begríjpt dat er niks aan de hand is en dat ze je moet vertrouwen, omdat het anders gewoon niet meer gaat.
Daarom zie ik het altijd maar als een teken dat ze van me houd. Maar soms is het lastig te begrijpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:11 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Ze heeft een keer een foto opgezocht van een ex/scharrel van me. Zei ze achteraf: Kon je niet een iets mooier meisje vinden toen? Meteen gezegd dat ik haar ex nou ook niet bepaald knap vond voor een jongen(Ze gaf me gelijk) maar wat jaloezie niet kan doen met iemand.
Het is ook niet echt een logisch ding, het is gewoon echt iets dat zo ís en dat je gewoon zo moet wéten. "Kennen=kende en kunnen=kon", stempel in je brein!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Prima dat je zegt hoe je het moet schrijven! Aangezien geen school/studie het tot op heden is gelukt om het mij duidelijk te maken. Als ik ooit een tentamenvraag krijg hierover, zal ik aan je denken![]()
Heb je geen optie waarbij je de laatst gebruikte apps kan zien? Moet je wel zorgen dat je niet zélf whatsapp/sms als laatst hebt geopendquote:Ik kreeg overigens een 'gemeen' ideetje. Ik laat een keer expres mijn telefoon op tafel liggen als ik naar de wc ga. Hoop ik dat ze stiekem kijkt en ziet dat er niets aan de hand is. Helaas kan ik niet controleren of ze gekeken heeft achteraf. Vraag me echt af of ze zoiets zou doen.
Normaal 1 dag per week is wel weinig ja, want wil geeneens zeggen heel de dag of halve dag. En wanneer je bij haar bent, ga je uit verveling appenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ga deze week naar haar toe, 2 dagen ipv 1 (dinsdag, woensdag)
Ik zei: Wil je het er dan nog over hebben, of gewoon gezellig doen en het proberen te vergeten (De laatste lijkt mij het best). Zegt ze: weet niet (een vaak gebruikt woord van haar)
Nu ik terugdenk, zeg ik meestal zulke dingen als ik emotioneel (gedeeltelijk) al ben uitgecheckt.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat er niet fatsoenlijk te communiceren valt als de vriendin van TS zo passief agressief doet.
"nee er is niets"
"ok"
"je snapt het toch niet"
etc etc ..
Jouw vriend is kei lief héquote:Op zondag 2 februari 2014 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben zelf ook vrij nieuwsgierig en onzeker van nature ( wat door enkele gebeurtenissen wel is verhoogd ). Mijn vriend weet dat en houd daar ook gewoon rekening mee. Rekening houden in de vorm van..niet geheimzinnig doen als hij aan het appen is. Hij stopt niet opeens als ik er aan kom. Als ik wil mag ik gewoon mee lezen of eventuele mail lezen oid. Juist daardoor verdwijnt die onzekerheid bij mij. En juist daardoor heb ik eigenlijk nooit hem gevraagd om zn mail te lezen of een app mee te lezen. Juist omdat hij er rekening mee houd.
Als ik jou was zou ik haar dus gewoon die berichtjes laten zien. Of in ieder geval aanbieden dat dat mag en dat je geen geheimen hebt. Er zit niet altijd een duidelijke oorzaak bij onzekerheid. Stel haar gewoon gerust en dan is er een grote kans dat ze het steeds makkelijker los kan laten. Niet meteen reden om haar te dumpen.
1 dag doordeweeks + het hele weekend, om daaraan toe te voegen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef Yiwei het volgende:
Normaal 1 dag per week is wel weinig ja, want wil geeneens zeggen heel de dag of halve dag. En wanneer je bij haar bent, ga je uit verveling appenHoezo verveel je überhaupt als je bij haar bent? Ik bedoel, je bent daar geeneens vaak? I.p.v. appen met mensen die je nooit ziet, kan je net zo goed haar een knuffel van achter geven, wat affectie geven in deze tijden mag wel
![]()
oh zo, ja want alleen 1 dag doordeweeks is echt heel zieligquote:Op zondag 2 februari 2014 22:51 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
1 dag doordeweeks + het hele weekend, om daaraan toe te voegen.
En ik app niet als ik bij haar ben uit verveling, alleen thuis. Ik antwoord uiteraard wel als iemand praat en ik toevallig bij haar ben
Nee klopt. Doordeweeks avondje is meer om elkaar niet te lang te missen. In het weekend is het pas echt leukquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Yiwei het volgende:
oh zo, ja want alleen 1 dag doordeweeks is echt heel zieligDan is het bijna logisch dat mensen onzeker worden, want 1 dag doordeweeks is geeneens goed genoeg voor relatie onderhouden, laat staan de rest.
Je hoeft mensen niet direct te beantwoorden, ook niet direct met lezenAls er iets is wat dringend is, bellen ze wel 112
Nee, gelijk heb je. Sommige mensen doen het wel, anderen niet. Ik vind echte mensen toch veel leuker dan een schermquote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Nee klopt. Doordeweeks avondje is meer om elkaar niet te lang te missen. In het weekend is het pas echt leuk![]()
Hoe dan ook, ik hoef ze misschien inderdaad niet direct te beantwoorden, maar mijn vriendin doet dit wel altijd dus voel me dan niet meteen schuldig
Elk persoon heeft z'n eigen trekjes en elk relatie gaat discussies meemaken. Omstandigheden kunnen zaken ook moeilijker maken. Het is meer de vaardigheden hebben/ontwikkelen om met meningsverschillen om te gaan en iets vreedzaam op te kunnen lossen i.p.v. mensen screenen en beter eerder dan later dumpen als iets opkomt wat je niet leuk vindquote:Op zondag 2 februari 2014 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
Een idee om je vriendengroep van vier uit te breiden naar zes, acht of meer? Dit als relatietest zodat je geen tijd verpest
Bedoeling is dat de relatie er sterker van wordt.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef Yiwei het volgende:
Elk persoon heeft z'n eigen trekjes en elk relatie gaat discussies meemaken. Omstandigheden kunnen zaken ook moeilijker maken. Het is meer de vaardigheden hebben/ontwikkelen om met meningsverschillen om te gaan en iets vreedzaam op te kunnen lossen i.p.v. mensen screenen en beter eerder dan later dumpen als iets opkomt wat je niet leuk vindNiet iedereen gaat iets hetzelfde zien.
Je hebt wel een goede mindsetquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Bedoeling is dat de relatie er sterker van wordt.
Dat is bijna net zo lang als de relatie met mijn ex.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:21 schreef Yiwei het volgende:
Je hebt wel een goede mindsetEen voorbeeld voor velen
In ieder geval kan je het niet slechter doen dan ik, mijn discussie/probleem duurt al 10 maanden![]()
Haha, ja op zich wel, maar ook weer niet. Het is meer dat er in het begin (3e maand) iets is gebeurd - wat ik absoluut niet kon accepteren,hij heeft gelijk een hele gevoelige snaar geraakt - wat verder is gaan escaleren en alleen maar is gaan opstapelen. Elke keer wil ik het bespreekbaar maken, maar hij weigerde gewoon. En wanneer ik mijn gevoelens wou uiten, dan was het gedeeltelijk, er was altijd een reden dat hij ervandoor moest gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo lang als de relatie met mijn ex.
Ook een probleem als dit, of heel anders?
Was datgene wat zich afspeelde in de eerste paar maanden vreemdgaan? Of moet ik nu aan iets heel anders denken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Yiwei het volgende:
Haha, ja op zich wel, maar ook weer niet. Het is meer dat er in het begin (3e maand) iets is gebeurd - wat ik absoluut niet kon accepteren,hij heeft gelijk een hele gevoelige snaar geraakt - wat verder is gaan escaleren en alleen maar is gaan opstapelen. Elke keer wil ik het bespreekbaar maken, maar hij weigerde gewoon. En wanneer ik mijn gevoelens wou uiten, dan was het gedeeltelijk, er was altijd een reden dat hij ervandoor moest gaan
Erop terugkomen bestond gewoon niet voor hem, voor hem zou alles magisch weggaan met de tijd, dus gewoon negeer tactiek. In het begin ken je de ander niet zo goed, dus ik verwachtte wel wat wrijving, helemaal omdat onze afkomsten divers zijn. Maar al mijn vriendinnen hebben een vriend/husband met een ander afkomst, ik had ook volle vertrouwen dat het mij ging lukken.
Ik dacht een mens is gewoon een mens, als je oprecht bent vanuit het hart, komt het gewoon goed. Maar na 8 maanden kwam ik zelf pas erachter dat het probleem is dat ik juist de interculturele aspecten heb verwaarloosd en niet heb erkend. Maar ondertussen is alles al gaan opstapelen -> afkeer gevoelens -> meer tijd met anderen besteden dan met de ander -> jaloezie -> weer gevecht -> meer afkeer -> nog meer tijd met anderen dan met de ander -> nog meer jaloezie etc.
Voor zover ik het weet, was hij niet vreemdgegaan. Eerste ontmoeting met deze persoon was gewoon ergens in een gebouw. Maar na maanden, kwam ik erachter dat zijn baan iets is waarbij hij af en toe in de spotlight staat; entertainment industry. Ik wist helemaal niet wat dat moest voorstellen en je weet hoe zo'n cultuur kan zijn -> jan en alleman een knuffel geven, kusjes geven, hand bij de middel etc.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Was datgene wat zich afspeelde in de eerste paar maanden vreemdgaan? Of moet ik nu aan iets heel anders denken.
En hoe zie je dit voor je op langetermijn. Denk je dat het nog goed gaat werken, of verlies je momenteel het vertrouwen?
Delen we dezelfde vriendin?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef RonnieGardocki het volgende:
Momenteel heb ik een hele mooie fijne relatie, op een klein aspect na. Dit stoort mij vaak, aangezien we heel erg verliefd op elkaar zijn en alles verder wel goed gaat. Het probleem is namelijk dat ik het idee heb dat ze mij niet vertrouwd. De grote vraag: Is ze zelf zo onzeker of heb ik daarvoor gezorgd?
Als ze er niet is (vooral doordeweeks) praat ik regelmatig met zowel jongens als meiden op whatsapp, meer uit pure verveling. De meiden (dit zijn er 3/4) zie ik nooit in het echt en zijn meer 'goede kennissen' waar ik gewoon normale gesprekken mee voer over school, relaties en andere normale zaken. Ik zoek hier niets achter, het zijn gewone gesprekken net als bij mijn vrienden.
Het begon allemaal toen ik een aantal weken geleden aan het praten was met een meisje op whatsapp terwijl ik bij mijn vriendin thuis was. Het meisje in kwestie begon toevallig te praten via app en toen ik op mijn telefoon keek gaf ik gewoon antwoord. Toen mijn vriendin aankwam (ze was even boven) besloot ik op mijn telefoon weg te doen omdat het niet gezellig is om met andere te praten als we televisie kijken. Kreeg ik achteraf het verwijt: Je deed wel heel geheimzinnig je telefoon weg, mocht ik het niet zien? Toen ik uitlegde dat er niets aan de hand was, zei ze heel droog: oke, prima. (Een zeer hatelijke vrouwelijke aanval)
De weken erna had ze het er nog een aantal keer over en keek ze expres mee als ik toevallig op mijn telefoon bezig was. We hebben toen een goed gesprek gehad waarbij ik hoopte dat eindelijk eens tot haar doordrong dat er niets aan de hand was, maar tevergeefs.
Dit weekend begon ze er weer over en vroeg ze met wie ik precies praat op mijn telefoon en waarom. Ik besloot om gewoon de namen te noemen van de meiden (3) en het verbaasde haar dat ze die namen niet kon. Hierdoor vond ze het nog verdachter, maar nogmaals, in die situaties gaat ze kortaf doen om haar ongenoegen te laten blijken. Ik kreeg toen het idee dat dit probleem nog groter zou kunnen worden. Ik kan deze meiden wel blokkeren om problemen met mijn vriendin te voorkomen, maar het zijn personen die ik al jaren ken en heel veel van weet (+ andersom).
Toen we even later in de stad zaten kwam er een meisje langs ons zitten op een bankje (zo'n acht meter van ons vandaan). Zegt mijn vriendin: 'Zou je ook zomaar tegen haar gaan praten?' Dus ik zeg kwaad: Niet zo hard praten!. Was ze daarna beledigd dat ik niet direct Nee zei, wat mij zogenaamd weer verdacht maakt.![]()
Ik begin nu te twijfelen, doe ik echt 'onbewust' zo geheimzinnig? Of is ze gewoon heel erg onzeker en jaloers. Ik heb haar dit weekend nog mee uiteten genomen, denkt ze dan echt dat ik met 50 andere zou gaan lopen flirten?![]()
De reacties als 'dumpen' enzovoort hebben geen nut. Ik ben te verliefd (en andersom) en ik zou echt niet zonder haar kunnen. Daarom is dit zo'n klote situatie.
Praten erover lijkt ook niet te helpen. Dan krijg ik antwoorden als 'Je snapt me toch niet' of 'laat maar oke'. Ook een erg 'vrouwelijk' iets weer.
EDIT: Ze vertelde me ook (lang voordat dit plaatsvond) dat ze doodsbang is dat ik haar uiteindelijk verlaat voor een ander. Ze heeft zelfs 4x gedroomd dat ik vreemd ging. Dit was allemaal voordat dit gedoe over de telefoon begon. De angst was er dus wel al.
En dat is nog steeds je vriendin?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Delen we dezelfde vriendin?
Ik kan precies hetzelfde verhaal vertellenHet gaat zelfs zo ver dat als ik dienst draai voor mijn werk en een keer ik niet reageer via Whatsapp, ze vraagt of ik iets met vrouwelijke collega's aan het uitspoken ben...
Is dit jouw vriendin? R&P / Ziekelijk jaloers ? (toevallig vandaag ingelogd) Misschien kan je dat topic volgen en daar wat tips gebruiken zodat je weet hoe je jouw vriendin kunt "helpen". Al vind ik dat zij het zelf moet doen, maar bon soit.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Bedoeling is dat de relatie er sterker van wordt.
Ja, ik heb nogal een zwak voor haar. Ze is niet continu zo hoor...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef Lievewij het volgende:
[..]
En dat is nog steeds je vriendin?
Klinkt niet echt als een stabiel persoon. Als de zwak voor haar weg is dan gaat 't wel uit tussen jullie.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, ik heb nogal een zwak voor haar. Ze is niet continu zo hoor...
Het is een vrouw dus ze is er nogal wispelturig in. De ene keer Whatsapp je met iemand, en zegt ze niks. De andere keer kijkt ze op je scherm mee
Maar onze relatie kent wel de up en downs daardoor...
Dat zien we dan wel weer...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef Lievewij het volgende:
Als de zwak voor haar weg is dan gaat 't wel uit tussen jullie.
Nou zo erg als dat is het niet. maar goed, zoiets als wat gister gebeurde had ik ook niet verwacht, dus wellicht wachten er nog meer verrassingen op me.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:16 schreef Godshand het volgende:
Delen we dezelfde vriendin?Ik kan precies hetzelfde verhaal vertellen Het gaat zelfs zo ver dat als ik dienst draai voor mijn werk en een keer ik niet reageer via Whatsapp, ze vraagt of ik iets met vrouwelijke collega's aan het uitspoken ben...
Toevallig inderdaad en een handig topicquote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef complicate het volgende:
Is dit jouw vriendin? R&P / Ziekelijk jaloers ? (toevallig vandaag ingelogd) Misschien kan je dat topic volgen en daar wat tips gebruiken zodat je weet hoe je jouw vriendin kunt "helpen". Al vind ik dat zij het zelf moet doen, maar bon soit.
ik heb al meerdere keren vermeld dat ik haar 1x doordeweeks en het hele.weekend zie. ik zou echt geen relatie willen waarbij ik iemand maar 1x per week zie. appen met anderen gebeurt dan ook meestal in het weekend een keer.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:43 schreef oLexie het volgende:
Die meisjes klinken meer als overgebleven msn-contacten die TS ooit in Ilse chat heeft ontmoet ofzo.
Leuk, ik ken ook nog wel wat mensen die ik ooit ergens op internet heb leren kennen, waar ik misschien drie of vier keer mee heb afgesproken in mijn jeugd en die ik nu op Facebook heb, eens in de maand/twee maanden eens een praatje.
Meer dan dat is echt niet nodig, en ik vind het ook larie dat je moet Whatsappen als je je verveelt. Ga Candy Crushen of naar buiten kijken ofzo. Misschien eens een praatje maken met degene die naast je zit of je moeder/vader/broertje/zusje lastig vallen met flauwe grapjes.
Als het nou echt vrienden waren, okay, maar deze mensen zijn gewoon vage jeugdherinneringen waar je verder geen fuck mee hebt. Niet dat het heel erg is ofzo, zou er zelf niet om wakker kunnen liggen, maar wellicht hecht je iets teveel waarde aan deze zogeheten 'vrienden'.
-Edit-
Lees nu ook dat je er maar 1 keer per week bent, en dan ga je met andere mensen lopen appen?![]()
Dan ben je best wel een boer.![]()
Vermaken jullie je niet met elkaar? Je hoeft ook niet direct naar je telefoon te grijpen op het moment dat ze even twee minuten weg is.
Heb alleen de eerste pagina gelezen. Maargoed, als je het zo belangrijk vindt, betrek je vriendin dan gewoon in die gesprekken. Soms moet je vertrouwen opbouwen, in plaats van dat je dat er als cadeau bij krijgt in een relatie. Wellicht heeft ze slechte ervaring met een eerdere relatie en kan ze er dus niet zomaar vanuit gaan dat jij wel volledig trouw bent.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:35 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
ik heb al meerdere keren vermeld dat ik haar 1x doordeweeks en het hele.weekend zie. ik zou echt geen relatie willen waarbij ik iemand maar 1x per week zie. appen met anderen gebeurt dan ook meestal in het weekend een keer.
Jij zit toch ook op dit forum en aan je aantal posts te zien zou je meer dan genoeg tijd hebben, sommige kiezen er voor om een op een contact te hebben met een aantal mensen, anderen kletsen liever op een forum en weer anderen doen beide.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Nou nee hoor, mijn ex was verschrikkelijk bang om mij kwijt te raken en werd ziekelijk jaloers, zo erg dat dat uiteindelijk het einde van ons huwelijk is geworden, na 4 jaar was ik er wel klaar mee.quote:
Ah, dus toch. Fijn om dat bevestigd te zienquote:Op maandag 3 februari 2014 15:44 schreef Re het volgende:
(even voor de duidelijkheid, die lievewij is een kutkloon)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |